eitaa logo
کانال طب اسلامی و سنتی سید یاسین
9.8هزار دنبال‌کننده
742 عکس
357 ویدیو
39 فایل
تلگرام @seyed_ya_seen 09196807244 درمانگر طب اسلامی سنتی سیدیاسین🏠 تدریس,تحلیل عنبیه،زبانشناسی،دیسکوپاتی،کایروپرکتیک،طب سوزنی،حجامت،فصدسوزنی،فصد و اعمال یداوی و...pv مشاوره حضوری درنسیم شهر https://eitaa.ir/teb_sayed_ya_seen
مشاهده در ایتا
دانلود
♻️ @Teb_sayed_ya_seen ✴️ راههای حفاظت از آسیب عوامل ماورائی طبق احادیث معصومین(ع) 🔹️کوتاه کردن ناخن، سبیل، موی شرمگاه(این جایگاه ها مخفیگاه عوامل ماورائی در بدن انسان است). 🔹️عدم نگه داری دستمال چرب (خوابگاه عامل ماورائی است)، و تمیز کردن دست و دهان از چربی هنگام خواب(عامل ماورائی چربی را بو می کشد و انسان را در خواب آزار می دهد). 🔹️هنگام غروب حتما درب ها را ببندید و در خانه باشید(عامل ماورائی درهای بسته را باز نمی کند و در این وقت آسیبش بیشتر است)، 🔹️نوشیدن مشروب و خوردن ربا عامل ماورائی را بر انسان مسلط می کند و به انسان آسیب می رساند. 🔹️در هنگام حیض سر را حنا نکنید که سبب آسیب از جانب عامل ماورائی می شود. 🔹️اذان گفتن با صدای بلند در خانه عامل ماورائی را دور می کند. 🔹️داشتن حرز همراه ونگه داشتن حرز ابی دجانه، حرز حضرت علی «علیه السلام» 🔹️گفتن اذکاری مثل صلوات و حوقله( ذکر لا حول ولا قوة الا) عوامل ماورایی را دور میکند 🔹️تسبیحات حضرت زهرا بعد از هر نماز، عامل ماورائی را طرد می کند. 🔹️طولانی کردن سجده عامل ماورائی را آزار می دهد. 🔹️دور کردن روزانه زباله از منزل. 🔹️نخوردن آب از طرف دستگیره و سوراخها و شکستگی ظروف(این مکان ها جایگاه عامل ماورائی است). 🔹️استفاده از روغن زیتون هم در غذا و مالیدن به بدن(عامل ماورائی به انسان نزدیک نمیشود). 🔹️انداختن آب دهان به سمت چپ(وسوسه عامل ماورائی را دور می کند). 🔹️پوشاندن سر در دستشویی. 🔹️شستن سر با سِدر و گل ختمی خصوصا روز جمعه. 🔹️نگه داشتن مرغ، خروس یا کبوتر در خانه(بال زدن کبوترها عوامل ماورائی را دور می کند). 🔹️اطعام مساکین و صدقه کمر عوامل ماورائی را می شکند و موجب بهبودی از بیماریست. 🔹️گفتن اذان در گوش راست و اقامه در گوش چپ نوزاد. 🔹️قرائت قرآن در خانه بخصوص سوره یاسین ، جن، چهار قل، و آویزان کردن قرآن در خانه(عوامل ماورائی را طرد می کند). 🔹️خوردن انار بخصوص روز جمعه. 🔹️گفتن: اللهمَّ اِنّی اعوذُ بِکَ منَ الشیطان الرَجیم مِن هَمزِه وَ نَفخه وَ نَفثه. 🔹 در گوش مجنون ۱۱ بار آیة الکرسی بخوانید. 🔹 سوره حمد را با زعفران ۷ مرتبه در ظرف شیشه ای بنویسید و آن را با آب باران بشویید و در ظرفی بریزید و هر روز میل کنید. 🔹 هر وقت وارد منزل شدید با صدای بلند بگویید (اَلسلامُ عَلَیک اَیُهَا النَبی وَ رَحمَة الله و بَرکاته، و سوره توحید بخوانید.
♻️ @Teb_sayed_ya_seen ✅آیا تاکنون دچار گرفتگی عضلانی و یا قفل شدن مفاصل انگشتان دست ، انگشتان پا یا فک و ...شده اید ؟ 🔹تاکنون دلایل بسیاری برای گرفتگی عضلانی و قفل شدن مفاصل مورد بحث قرار گرفته است . 🔸اما تحقیقات اخیر نشان می دهد دریافت بیش از نیاز بدن در یک وعده غذایی یا در طی روز باعث افزایش خون حتی در افراد غیر دیابتی می‌شود. 🔹افزایش قند خون باعث غلیظ شدن بدن می‌شود . 🔸گرفتگی عضلانی و قفل شدن مفاصل بر اثر افزایش قند خون و غلیظ شدن بدن است . 🔹مواد قندی مثل خرما ، عسل ، شکر و انواع شیرینی جات بیشترین تأثیر را در گرفتگی عضلانی و قفل شدن مفاصل دارند . 🔸 آرد بدون سبوس باعث غلیظ شدن بدن و گرفتگی عضلانی و قفل شدن مفاصل می شود . ✅درمان: 🔹 سبوس برنج ارگانیک ، سبوس گندم ، پودر جوانه ارزن ، پودر جوانه جو 🔸سبوس و جوانه جز مواد غذایی کم کالری محسوب می شوند . علاوه بر آن از افزایش قند خون پس از مصرف غذا جلوگیری کرده و غلظت بدن را در حد متعادل حفظ می کنند . 🔸 بدین وسیله سبوس و جوانه از گرفتگی عضلانی و قفل شدن مفاصل پیشگیری و درمان می‌کنند . _______________________________ ♻️ارتباط پا با رحم، قوت جنسی، خون‌سازی و.. 🔸در روایات رحم را، در ارتباط با ساق پا می دانند بطور مثال؛ نقاط فشاری در ساق پا کمک کننده ی راحت هستند. 🔹در طب سنتی نیز، قوت را با قدرت ساق پا در ارتباط می دانند 🔸مثلا افرادی که پاهای آن ها زیاد در معرض آب قرار می گیرد، به ضعف جنسی نیز دچار می شوند 🔸 در این حالت روغن مالی گرمِ ساق پا، مشکل را برطرف می کند 🔸ماساژ و فشار ساق پا خاصتا در کودکان سبب رشد قدی و تقویت می شود و همچنین خون سازی را به همراه دارد. ___________________________________ ♻️ 🔹استفاده از در کف دست و پا در ✅سبب می شود بدون‌ ترشح و خشک و تمیز باشد.
@Teb_Sayed_ya_seen https://t.me/teb_sayed_ya_seen : 🔔درمان مشکلات تخمدانی(تنبلی تخمدان، تخمدان پلی کیستیک، مشکلات هورمونی‌، فیبروم، کیست تخمدان، ناباروری به علت تخمک) 🔘طول درمان ۴۰ الی ۱۲۰ روز است. ۱. بادکش زیر شکم و کمر (۲۱ مرحله، یک شب درمیان). ۲. مالیدن روغن نمک، روغن فلفل، روغن زنجبیل.‌ روغن سیاهدانه یا روغن کنجد هر شب در زیر شکم. ۳. مصرف خوراکی هر شب یک لیوان عرق رازیانه( یا جوشانده رازیانه) همراه با یک قاشق مرباخوری عسل، به غیر از زمان پریودی. ۴. مصرف دوسین؛ از ترکیب (۳ واحد عسل+ یک واحد سیاهدانه نیم کوب شده) هر ۱۲ ساعت یک قاشق مرباخوری میل کنید( صبح و شب). ۵. استفاده از داروی ترکیبی زیر به صورت واژینال ۱۴ مرحله در ایام پاکی:👇👇👇 🔹زاج به اندازه یک نخود( بیشتر نشود) + یک قاشق مرباخوری عسل+ یک قاشق چایخوری روغن زیتون بودار تصفیه نشده. 👌دخترانی که ازدواج نکرده اند باید از دود ( اسفند+ کندر+ زاج) استفاده نمایند. دود را ۱۴ روز به رحم برسانند. 👌درمان تکمیلی: حجامت عام، حجامت ساکرال، حجامت زیر شکم هر دوهفته یکبار می باشد که باید حتما تحت نظر پزشکان متخصص طب سنتی انجام گردد.
(تقویم همسران) @teb_sayed_ya_seen ✴️ چهارشنبه 👈 13 اسفند 99 👈 19 رجب 1442 👈3 مارس 2021 📛 امروز ساعت ۰۰:۹ قمر وارد برج عقرب می شود . 🏛 مناسبت های دینی و اسلامی . 🔥 مرگ معتمد عباسی " ۲۷۹ ه.ق " . 🏴 وفات شاه اسماعیل صفوی مروج شیعه " ۹۳۰ هجری " . 🌙⭐️ احکام دینی و اسلامی . 👶 مناسب زایمان و نوزاد مبارک و شایسته و روزی دار خواهد شد .ان شاءالله 🚘مسافرت : خوب نیست و درصورت ضرورت همراه صدقه باشد . 🔭 احکام نجوم. 🌗 این روز از نظر نجومی روز مناسبی برای امور زیر است : ✳️ امور زراعی و کشاورزی . ✳️ بذر افشانی . ✳️ کندن چاه و قنات . ✳️ تحقیق و وارسی کردن . ✳️ درختکاری . ✳️ از شیر گرفتن کودک . ✳️ استعمال دارو . ✳️ جراحی چشم . ✳️ حمام رفتن . ✳️ و مرهم گذاشتن بر زخم نیک است . 📛 ولی برای امور اساسی و زیر بنایی مانند ازدواج و مسافرت خوب نیست . 💉💉 حجامت خون دادن فصد باعث رفع درد بدن می شود . 💇‍♂💇 اصلاح سر وصورت باعث توانگری می شود 😴🙄 تعبیر خواب خوابی که (شب پنجشنبه) دیده شود تعبیرش طبق ایه ی ۲۰ سوره مبارکه " طه " است . فالقاها فاذا هی حیه تسعی .... و مفهوم آن این است که دلیلی قوی تحت تصرف خواب بیننده در آید و کار خود را با آن پیش برد . ان شاء الله و شما مطلب خود را دراین مضامین قیاس کنید. ✂️ ناخن گرفتن 🔵 چهارشنبه برای ، روز مناسبی نیست و باعث خارش میشود. 👕👚 دوخت ودوز چهارشنبه برای بریدن و دوختن روز بسیار مناسبی است و کار آن نیز آسان افتد و به سبب آن وسیله و یا چارپایان بزرگ نصیب شخص شود.ان شاالله ✴️️ وقت در روز چهارشنبه: از طلوع آفتاب تا ساعت ۱۲ ظهر و بعداز ساعت ۱۶عصر تا عشای آخر( وقت خوابیدن) ❇️️ روز چهارشنبه : یا حیّ یا قیّوم ۱۰۰ مرتبه ✳️️ ذکر بعد از نماز صبح ۵۴۱ مرتبه که موجب عزّت در دین میگردد @teb_sayed_ya_seen 💠 ️روز چهارشنبه طبق روایات متعلق است به #امام_رضا_علیه السلام_ و . سفارش شده تا اعمال نیک و خیر خود را در این روز به پیشگاه مقدس ایشان هدیه کنیم تا ثواب دوچندان نصیبمان گردد . 🌸زندگیتون مهدوی ان شاالله🌸
🔺حرف های رهبری که اگر قبول کرده بودیم در دام کودتای کرونا هراسان گرفتار نمیشدیم! 🔰خبرگزاری حوزه: رهبر معظم انقلاب: 🟫 " بعضی ها نظرات کارشناسی می دهند (که) با نظر رهبری مخالف است، می گویند آقا این ضد ولایت است!!  من به شما عرض بکنم؛ هیچ نظر کارشناسی ای که مخالف با نظر این حقیر باشد، مخالفت با ولایت نیست، دیگر از این واضح‌تر!؟ نظر کارشناسی، نظر کارشناسی است. کار کارشناسی، کار علمی، کار دقیق به هر نتیجه‌ای که برسد، آن نتیجه برای کسی که آن کار علمی را قبول دارد، معتبر است و به هیچ وجه مخالفت با ولایت فقیه و نظام هم نیست. به هر حال هیچگاه اعلام نظر کارشناسی و نظر علمی، معارضه و مبارزه و مخالفت و اعلام جدائی از رهبری و ولایت و این حرفها به حساب نمی‌آید و نباید بیاید. " (۹۱/۵/۱۴) رهبر انقلاب: 🟫"مراقب باشید، مواظب باشید، نمی شود هر کسی را به مجرد یک خطائی یا اشتباهی گفت منافق! نمی شود هر کسی را به مجرد اینکه یک کلمه حرفی برخلاف آنچه که من و شما فکر می کنیم، زد، بگوئیم آقا این ضد ولایت فقیه است.  در تشخیص ها خیلی باید مراقبت کنید... در تشخیص ها و در مصداق های مختلف دقت بشود. بی‌دقتی در مصداق ها، گاهی اوقات ضررها و لطمات بزرگی خواهد زد"  (۸۸/۹/۱۴) رهبر انقلاب: 🟫" این برادر عزیزمان می گوید «ضد ولایت فقیه» را معرفی کنید. خوب، «ضد» معلوم است معنایش چیست؛ ضدیت یعنی پنجه در افکندن، دشمنی کردن، نه معتقد نبودن. اگر بنده به شما معتقد نباشم، ضد شما نیستم؛ این ممکن است که کسی معتقد به کسی نباشد.  البته این "ضد ولایت فقیه" که در کلمات هست، "آیه مُنزل از آسمان" نیست که بگوئیم باید حدود این کلمه را درست معین کرد، به هر حال یک عرفی است. اعتراض به سیاست های اصل ۴۴، ضدیت با ولایت فقیه نیست. اعتراض به نظرات خاص رهبری، ضدیت با رهبری نیست.  دشمنی، نباید کرد. دو نفر طلبه کنار همدیگر می نشینند، خیلی هم با هم رفیقند، خیلی هم با هم باصفایند، همدرس هستند، مباحثه می کنند، حرف همدیگر را رد می کنند، این حرف او را رد می کند، آن حرف این را رد می کند. ردکردن حرف، به معنای مخالفت کردن، به معنای ضدیت کردن نیست؛ این مفاهیم را باید از هم جدا کرد " (۸۶/۷/۱۷) 👌پذیرش وجود کرونا، زدن ماسک، قبول قرنطینه ها و پروتکل ها، اشتباهاتی بود که با نام اطاعت از رهبری، بخلاف نظر رهبری، به جامعه تحمیل شد.
👈🏼اوقات ممنوعه نوشیدن آب👇🏼 @teb_sayed_ya_seen ۱_بین طعام وبلافاصله بعد آن ۲_هوای بسیار گرم ۳_بعد از حرکات عنیفه(سخت) ۴_بعد جماع ۵_بعد استحمام ۶_بعد مسهل ۷_بین خواب و بعد از خواب ۸_آب گرم بعد از طعام شور ۹_آب سرد بعد از طعام شیرین ۱۰_آب بعد از فواکه(میوه ها)
💠 @teb_sayed_ya_seen 100گرم سقز راپاک کنیدودریک ظرف اب درحال جوش بریزیدسقز که کاملا اب شد ظرف ازروی حرارت بردارید ناخالصی ها ته ظرف میمانه سقزازاب جداکرده دریخچال بزارین بعدازنیم ساعت خارج کرده تاسردپودرکنیدبا1کیلوعسل مخلوط کنیدوجای نسبتاگرمی قراردهید بمدت1ماه الی40روزبه نسبت گرفتگی روزی 1ق غ صبح ناشتامیل کنید. نشر دهید.
چـطوری غذایی رو ازبین ببریم؟🤔 @teb_sayed_ya_seen 👈 مقداری دارچین یا 1حبه سیر بخورید تا حالتان خوب شود 👈 مصرف آبلیمو و مایعات 👈 سبزی مرزه خاصیت ضد نفخ و ضدعفونی‌کنندگی دستگاه گوارش را دارد. نشر دهید.
(تقویم همسران) ✴️ پنجشنبه👈 14 اسفند 1399 👈 20 رجب 1442 👈 4 مارس 2021 @teb_sayed_ya_seen 🕋 مناسب ها دینی و اسلامی . 🔥 مرگ عمر بن عبدالعزیز . 🎇امور دینی و اسلامی . 🌓قمر در برج عقرب است. 👶 زایمان خوب و نوزادش صبور با تحمل و فاضل و دانشمند و عمری طولانی خواهد داشت . ان شاالله 🤒مریض امروز زود خوب می شود . 🚘 مسافرت:مکروه و در صورت ضرورت با صدقه همراه باشد. 🔭احکام نجوم . 🌗 این روز از نظر نجومی روز مناسبی برای امور زیر است . ✳️ بذرافشانی و امور زراعی . ✳️ کندن چاه و قنات . ✳️ تحقیق و وارسی کردن . ✳️ درختکاری . ✳️ از شیر گرفتن کودک . ✳️ جراحی چشم . ✳️ استعمال دارو . ✳️ حمام رفتن . ✳️و مرهم گذاشتن بر زخم نیک است . 📛 برای امور اساسی و زیر بنایی مثل ازدواج سفر و معامله خوب نیست . 💇‍♂💇 اصلاح سر و صورت : طبق روایات،اصلاح_مو(سر و صورت)در این روز ماه قمری ، ایمنی از بلا است . 💉💉حجامت فصد خون دادن. یا و فصد باعث صحت می شود . 😴 تعبیر خواب امشب : اگر شب جمعه خواب ببیند تعبیرش از ایه ی 21 سوره مبارکه " انبیاء علیهم السلام" است . ام اتخذوا آلهه من الارض هم ینشرون ..... و چنین برداشت می شود که اگر کسی با خواب بیننده کدورت و مشکلی داشت برطرف می شود . ان شاءالله در این مضامین قیاس شود. @teb_sayed_ya_seen 💅 ناخن گرفتن: 🔵 پنجشنبه برای ، روز خیلی خوبیست و موجب رفع درد چشم، صحت جسم و شفای درد است. 👕👚 دوخت و دوز: پنجشنبه برای بریدن و دوختن روز خوبیست و باعث میشود ، شخص، عالم و اهل دانش و علم گردد. ✴️️ وقت استخاره : در روز پنجشنبه از طلوع فجر تا طلوع آفتاب و بعد از ساعت ۱۲ ظهر تا عشاء آخر ( وقت خوابیدن) ❇️️ ذکر روز پنجشنبه نیز: لا اله الا الله الملک الحق المبین ✳️️ ذکر بعد از نماز صبح ۳۰۸ مرتبه موجب رزق فراوان میگردد . 💠 ️روز پنجشنبه طبق روایات متعلق است به . سفارش شده تا اعمال نیک و خیر خود را در این روز به ایشان هدیه کنیم تا ثواب دوچندان نصیبمان گردد. 🌸 زندگیتون مهدوی 🌸
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ✅ جلوی خانوادت آهنگ بد(مستهجن) گوشی میکنی؟ ✍️ پاسخ‌های عجیب دهه هشتادی ها را بشنوید ✍️ این گزارش و هزاران مورد در بطن جامعه یادآوری میکنه که بزرگترین دلیل انحرافات انسان به تربیت والدین برمیگرده، ✍️ خانواده‌هایی که با ساده‌انگاری خود بذر الگو بودنِ افراد فاسد رو در دل فرزندانشون میکارن، ✍️ و فردا روزی دخترها و پسرانشان در لجنزار فساد دست و پا زدند‌ عالم و آدم را مقصر میدانند .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ✅ بیت کوین دست یهودیان فراماسونری است ✍️ مجله اکونومیست 1988: خاندان روتشیلد(ازطبقات اصلی یهودیان فراماسونری) و تسلط آن بر بیت کوین ✍️ هویت پدیدآورنده بیت‌کوین مشخص نیست، گفته می‌شود «ساتوشی ناکاموتو» مخترع بیت‌کوین است، هویت واقعی او هنوز مجهول است. ✍️ بیت کوین= رمز ارز= ارز سری= لژ= ارتش سری= صهیونیسم= یهودیان ماسون ⭕️ هر کس بیت کوین تولید یا خرید و فروش نماید در جنایات صهیونیسم شریک است .
(تقویم همسران) ✴️ جمعه 👈 15 اسفند 1399 👈 21 رجب 1442👈 5 مارس 2021 @teb_sayed_ya_seen 🏛مناسبت های دینی و اسلامی . 🏴 شهادت حضرت زهرا به روایتی . 🌙⭐️ امور دینی و اسلامی . 📛 امروز ساعت ۲:۱۳ قمر از برج عقرب خارج می شود . ✈️مسافرت : سفر بعداز ظهر آغاز شود و خوب است . 🔭 احکام و اختیارات نجومی : 🌗 این روز از نظر نجومی روز مناسبی است برای امور زیر : ✳️ بذر افشانی و امور زراعی . ✳️ کندن چاه و قنات . ✳️ تحقیق و وارسی کردن . ✳️ درختکاری . ✳️ از شیر گرفتن کودک . ✳️ جراحی چشم . ✳️ استعمال دارو . ✳️ حمام رفتن . ✳️ و مرهم گذاشتن بر زخم نیک است . 📛 برای امور اساسی و زیربنایی مثل ازدواج خوب نیست . @teb_sayed_ya_seen 💑 انعقاد نطفه و مباشرت . 👩‍❤️‍👨 امشب : امشب ( شب شنبه ) ، حکم خاصی وارد نشده است . 💇💇‍♂ اصلاح سر و صورت طبق روایات ، (سر و صورت) ، باعث دولت خواهد شد . @teb_sayed_ya_seen 💉حجامت خون دادن فصد و زالو انداختن.... یا ، زالو انداختن سبب روشنی دل می شود . ✂️ ناخن گرفتن جمعه برای ، روز بسیار خوبیست و مستحب نیز هست. روزی را زیاد ، فقر را برطرف ، عمر را زیاد و سلامتی آورد. 👕👚 دوخت و دوز. جمعه برای بریدن و دوختن، روز بسیار مبارکیست و باعث برکت در زندگی و طول عمر میشود.. ✴️️ وقت استخاره در روز جمعه از اذان صبح تا طلوع آفتاب و بعد از زوال ظهر تا ساعت ۱۶ عصر خوب است. 😴 تعبیر خواب امشب : اگر شب جمعه خواب ببیند تعبیرش از ایه ی 22سوره مبارکه " حج " است. کلما ارادوا ان یخرجوا منها من غم اعیدوا فیها ... و چنین برداشت میشود که برای خواب بیننده پیش امدی رخ دهد که موجب ملال خاطر وی گردد. شما مطلب خود را در این مضامین قیاس کنید ❇️️ ذکر روز جمعه اللّهم صلّ علی محمّد وآل محمّد وعجّل فرجهم ۱۰۰ مرتبه ✳️️ ذکر بعد از نماز صبح ۲۵۶ مرتبه موجب عزیز شدن در چشم خلایق میگردد . 💠 ️روز جمعه طبق روایات متعلق است به . سفارش شده تا اعمال نیک و خیر خود را در این روز به پیشگاه مقدس ایشان هدیه کنیم تا ثواب دوچندان نصیبمان گردد 🌸زندگیتون مهدوی 🌸
💠شربت میل کنید @Teb_sayed_ya_seen جُلاب چیست؟ شربت جُلاب یک نوشیدنی سنتی پرخاصیت است، جُلاب عربی شده گلاب است، این شربت ترکیبی است از گلاب و زعفران و نبات (یا شکرقهوه ای)است جلاب دارویی مقوی با خواص متعدد و با طبع معتدل است. لذا افراد با مزاج های مختلف می‌توانند آن را مصرف کنند. در قدیم شربت جلاب را هم به عنوان دارو و هم به عنوان یک نوشیدنی نشاط‌آور در میهمانی‌ها مورد استفاده قرار می‌گرفت، شربت جلاب تقویت کننده عمومی بدن و نشاط آور است. همچنین جلاب یک نوع شربت محبوب در خاورمیانه به خصوص در کشورهای اردن، سوریه، فلسطین و لبنان است، شربت جلاب در مناطق ذکر شده از ترکیب شیره انگور یا شیره خرما،و۰۰۰۰۰درست میشود 🔹خواص شربت جلاب شربت جلاب تقویت کننده عمومی بدن و نشاط آور است و خصوصا مقوی قلب، اعصاب، معده و کبد است، این نوشیدنی گوارا برای بهبود ضعف، ترس، وحشت و افسردگی به تنهایی یا همراه با عرقیات مناسب نوشیده می‌شود. شربت جلاب یکی از مُفرحات در طب سنتی ایرانی است و برای تقویت قلب و درمان بیماری‌های سوداوی تاثیر فراوانی دارد قوای جنسی را تقویت می‌کند و برای رفع سردردها، تنش‌های عصبی، بی‌خوابی و اضطراب بسیار منفعت دارد چون هر صبح به ناشتا بياشامند.
📜 @Teb_sayed_ya_seen 👈 کم خونی یکی از مشکلات شایع عصر حاضر است، که بیشتر در زنان شیوع دارد. 👈 از نگاه طب سنتی زنان مستعد کم خونی هستند. ‼️ برای درمان کم خونی در طب سنتی باید به این نکته مهم توجه داشته باشیم که عامل برطرف کننده کم خونی؛ خلط دم است. پس راه درمان خوردن غذاهای گرم و تر و کاهش غذاهای سرد است .. ✅ تدابیر لازم جهت درمان کم خونی: 👈 بادام درختی روزی 14 عدد دانه دانه مثل آدامس جویده شود 👈 روزانه 21 عدد مویز ؛ شبی 7 عدد انجیر ؛ زیتون 7 عدد صبحها؛ خرما 3 عدد میل شود 👈 خوردن شربت عسل یا شربت شیره انگور روزی 1 الی 3 لیوان 👈 فسنجان بادام درختی (نصف بادام + نصف گردو) هفته ای 2 الی 3 وعده شام 👈 روزی یک بار از ترکیب (یک عدد سیب رنده شده + 3 قاشق غذاخوری عرق بیدمشک + 1 قاشق غذاخوری عسل) میل شود 👈 بادکش خونساز در مراکز خونساز بدن مثل کتف؛ لگن؛ رانها و ساق پاها یک شب در میان (14 الی 21 مرحله) 👈 سوپ گندم به همراه روغن زیتون هفته ای 1 الی 2 وعده 👈 ارده با شیره انگور در وعده صبحانه ‼️ کاهش جدی سردیها مخصوصا چای ؛ عدس؛ گوشت گاو و گوساله ؛ لبنیات ؛ خیار و گوجه و کاهو ؛ هندوانه ؛ بادمجان ؛ سوسیس و کالباس ؛ نوشابه و دوغ و... 👈 خوردن میوه هایی مثل انگور ؛ گلابی ؛ سیب ؛ خربزه ؛ به و انار شیرین توصیه میشود
♻️فواید و مضرات شکر سفید @teb_sayed_ya_seen 🟢فواید شکر سرخ 🔸ملین و روان کنندۀ شکم است. 🔹برای حلق و سینه و ریۀ خشک هم مفید است. 🔸چرا که جلا دهندۀ رطوبات آنهاست. 🔹به عمق بدن بسیار سریع نفوذ می کند 🔸برای تقویت ارواح و قوای جسمانی و نیز کبد مفید است 🔹تحلیل برندۀ بادهای روده است تقویت کنندۀ میل جنسی است 🔸شکر سرخ خون صالح تولید می کند 🔹شکر طبیعی موجب استحکام اعصاب و استخوان ها می شود 🔸از پیری زودرس پیش گیری می نماید 🔹و از همه مهم تر شکر طبیعی تهیه شده از نیشکر (نه شکر سفید بازاری) خلط سودا را رفع کرده و امراض سوداوی را بهبود می بخشد 🔸برای گرفتگی صدا اگر آن را با آب گرم و روغن بادام بنوشند مفید خواهد بود 🔹قولنج و کولیت و ورم و باد روده نیز با شکر سرخ همراه با روغن گاو درمان می گردد 🔸شکر برای درد ناف و گرفتگی های شکمی و پاک کردن بقایای جفت از رحم زنانی که تازه وضع حمل کرده اند مفید است . 🔹در هنگام احتباس ادرار در مثانه نیز کاربرد دارد. 🔴مضرات شکر صنعتی : در تمام نوشابه ها و شکرهای رژیمی که محققین در تمام آزمایشگاه ها آزمایشات لازم را انجام دادند نشان داده شده است که شکر صنعتی سرطان زا می باشد ولی FDA و صنایع به خاطر منافع و پولهای کلان حتی اشاره ای به مضر بودن آن نکرده است بلکه سکوت را ترجیح داده اند. این شکر (ساکارز) 🔹تمام مواد خوب را از بدن سلب و نمی گذارد که به بدن برسد 🔸لثه دندان را سیاه می کند و به – سیستم غددی- پانکراس، کبد، تیروئید استرس شدیدی وارد می سازد. 🔹مخمرات را در بدن زیاد میکند. 🔸ویتامین C بدن را کم می کند، 🔹در معده ایجاد گاز می کند به خاطر اینکه ویتامین B را از بین برده و باعث کمبود B1 و B5 می شود. 🔸باکتری ها را در رودۀ بزرگ زیاد می کند 🔹به خاطر تخمیر شدن شکر در رودۀ بزرگ. اثر سوئ زیادی روی سلولهای مغزی اثر می گذارد. 🔻ین شکر سمی در قهوه، چای، نوشابه های گازدار به خصوص کوکاکولا، شیرینیهای صنعتی، آدامسها، سیگار، تنباکو، تمام قرصهای ویتامینه موادهای کارخانه ای، تمام داروها از آسپرین گرفته تا واکسن ها استفاده می شود. 🔺یک پزشک فرانسوی Paulin ا (۱۹۴۷-۱۸۷۵) با تحقیقات زیادی تشخیص این را داد که این شکر کارخانه ای یک مادۀ غذائی آدم کش می باشد. پزشک دیگری به نام Benjamin در بیمارستان Ashvill در ایالت کارولین با تحقیقات زیادی متوجه شد که شکر خون را اسیدی می کند مواد معدنی استخوانها را از بین برده و پوک می کند. 🔻شکرصنعتی خیلی از آنزیم ها و ویتامین های ضروری را در بدن از بین می برد.تامردم جهان متوجه برتری علمی اهلبیت علیهم السلام نشوند،به سوی اسلام اهلبیتی برنخواهند گشت.
♻️ و @teb_sayed_ya_seen ✴️ تدابیر سلامت مادر و جنین : ✅ تقویت جنین : 🔹 بهترین جایگزین برای 🚫 قرص کلسیم 🚫 قرص آهن 🚫 ویتامین D 🚫 مولتی ویتامین 🚫 اسید فولیک ➖ ترکیبی از بهترین خوراک خونساز و استخوانساز برای مادر و جنین است : 🔹 ترکیب : 🔸 سویق سنجد 🔸سویق گندم 🔸کنجد 🔸شیره انگور 🔸 پودر بادام 👈 مقدار مصرف : از هرکدام دو الی سه قاشق غذاخوری ترکیب و هر روز مصرف شود.(تا سه ماه) 🔸 مصرف کندر : که باعث می‌شود قلب جنین زودتر تشکیل شود. 👈 مقدار مصرف : دو ماه در ایّام بارداری هر روز یک عدد و بهتر است بهمراه کاسنی و در دوماهه اول بار داری مصرف شود. (تا ماه آخر مجاز به مصرف هستند "فقط دو ماه") 🔸 جلوگیری نکردن : 👌 زیرا نطفه مرد در ایّام بارداری باعث تقویت جنین و اعضای بدن او می‌شود. ✅ مؤیدات روایی : 🔹 پیامبر اکرم فرمودند: شنوایی، بینایی، گوشت و خون جنین با نطفه مرد تغذیه می‌شود . 🔹 امام صادق علیه السلام فرمودند: : نطفه در کامل شدن جنین مشارکت می‌کند . 🔹امام کاظم علیه السلام فرمودند: : مجامعت در ایام بارداری باعث می‌شود جنین با نطفه پدر تغذیه کند . ✅ نکته : ❌پزشکان امروزی مجامعت را از ماه ششم به بعد " ممنوع " میدانند ❌ عوارض این ممنوعیت : باعث می‌شود همه نیازهای جنین از مادر تأمین شود و مادر دچار کم خونی وپوکی استخوان شود. ✅ مزایای مجامعت : حال اگر تا روز آخر مجامعت انجام شود و جلوگیری صورت نگیرد، هم زایمان بسیار راحت خواهد شد و هم اینکه رشد جنین با تغذیه از نطفه ، بهتر شده و نیازهای جنین فقط از مادر تأمین نمی‌شود. 👈 بارداری یعنی عدم تخلیه ؛ و این حبس آلودگی و فضولات ؛ بخاطر قطع قاعدگی اتفاق می افتد که علت اصلی مشکلات بارداری نیز هست. ❌ عوارض حبس فضولات : ➖ مسمومیت ➖عفونت ➖ ورم ➖دیابت ۰➖کک و مک ➖ تنگی نفس ➖افسردگی ➖ ویار و تهوّع بارداری ✅ نکته جالب : 🔹طبیعتاً اگر جنین، دختر باشد این حبس آلودگی بیشتر است؛ به خاطر سردی نسبی دختران ؛ و مشکلاتی مانند کک و مک یا ورم در بارداری بیشتر است. به همین جهت هم اگر جنین پسر باشد، گرمی نسبی او سبب کاهش این مشکلات است. ✅ عوامل موثر در پیشگیری از بیش فعالی کودکان : تخلیه‌هایی مانند : ➖ حجامت و فصد ➖ نوره مالی ➖ اسهال و استفراغ که قبل از بارداری باید انجام شود و این پیشگیری ها بسیار مؤثر خواهد بود برای : ➖ کاهش عوارض و مشکلات بارداری ➖ خونرسانی بهتر به جنین ➖ درنتیجه رشد بهتر جنین. ✅️ پیشگیریهای ایام بارداری : ➖ استفاده از نوره ➖ پیاده روی با تعریق ➖ نداشتن یبوست ➖ در برخی موارد حجامت (در سه ماهه دوم) بسیار مناسب است.
♻️ @Teb_sayed_ya_seen ✴️علت چیست؟ 🔹کاشته شدن بافت دیواره ی داخلی رحم (اندومتر) در مناطق غیر طبیعی میتواند بدلیل جریان ِبرگشتی ِخون ِقاعدگی ،از طریق لوله های رَحِمی به داخل شکم و حفره ی لگن اتفاق بیفتد‌. این تئوری قطعی نیست زیرا این اتفاق در همه ی خانمها می افتد ولی همه مبتلا به اندومتریوز نمی شوند. 🔹وجود سلولهای چند خاصیتی(مولتی پتانسیل)در لگن این سلولها میتوانند به بافت اندومتر تبدیل شده و اندومتریوز ایجاد کنند. 🔹کاشته شدن ِمستقیم بافت اندومتر از طریق جراحیها در مناطق دیگر.برای مثال در محل برش ِمربوط به زایمان طبیعی یا سزارین. 🔹اختلال در سیستم ایمنی خانمهای مبتلا که سبب رشد اندومتر در مناطق غیرمعمول میشود. . ✅آیا اندومتریوز نازایی میدهد؟ 🔸اندومتریوز یک بیماری لگنی است که در خانمهای نابارور شایعتر است. در حدود هفتاد درصد از خانمهایی که اندومتریوز متوسط یا خفیف دارند،بدون مشکل باردار میشوند. 🔻🔻اندومتریوز به دلایل متفاوتی میتواند سبب ناباروری شود:🔻🔻 🔸اثر بر ساختمان و آناتومی لگن اندومتریوز میتواند با ایجاد کیست در تخمدان و چسبندگی بین رحم و تخمدان و سایر اعضا لگن همراه باشد. این چسبندگی ها ،ساختمان و عملکرد طبیعی رَحِم و تخمدان را تحت تاثیر قرار میدهند. 🔸اثرات هورمونی اندومتریوز اندومتریوز میتواند با ترشح مواد التهابی اثرات منفی بر تخمک،اعضای لگنی و لانه گزینی جنین داشته باشد. توجه داشته باشید که این عوارض در نوع شدید اندومتریوز شایعتر است. ____________________________________________ ✅ دلایل زودرس 🔸یکی از دلایل یائسگی زودرس، نارسایی زودرس تخمدان ها می باشد. اما نارسایی در تخمدان ها همان یائسگی زودرس نیست. در نارسایی زودرس تخمدان ها، قبل از سن چهل سالگی عملکرد نرمال تخمدان متوقف می شود. زنانی که دچار نارسایی زودرس تخمدان هستند، ممکن است هنوز دچار قاعدگی شوند اما قدرت باروری ندارند. نارسایی زودرس تخمدان معمولا منجر به علائم یائسگی زودرس می شود. 🔸یائسگی زودرس، می تواند ناشی از درمانهای سرطان و برخی از شرایط مانند، شیمی درمانی یا رادیوتراپی ناحیه لگن باشد. این گونه درمان ها می تواند به تخمدان ها آسیب زده و منجر به نارسایی تخمدان ها شود. 🔸جراحی به منظور حذف تخمدان ها به دلایل تومورهای خوش خیم و یا بدخیم نیز می تواند منجر به یائسگی زودرس شود اگر هر دو تخمدان برداشته شود. جراحی برای حذف رحم نیز منجر به یائسگی می شود، بدین معنا که خونریزی قاعدگی رخ نمی دهد اما اگر تخمدان ها همراه با رحم خارج نشده باشد، تولید هورمون ها ادامه دارد. 🔸دلایل نادر و غیر معمولی نیز وجود دارد که می تواند منجر به یائسگی زودرس شود از جمله داروها، بیماری های وخیم، تومورهای هیپوفیز و هیپوتالاموس و اختلالات روانی _______________________________ ✅راه‌های درمان 🔹نخستین راهکار درمانی طب سنتی برای فیبروم، همان رعایت اصول شش‌گانه طب سنتی است؛ مصرف گوشت گاو و گوشت های مانده مثل سوسیس و کالباس، خون ناسالم در بدن تولید می‌کنند و منجر به تولید ورم‌هایی در بدن می‌شوند که همان فیبروم است ⚠️اگر فیبروم دچار خونریزی شود، اولویت در درمان،جلوگیری از خونریزی است زیرا حیات فرد را به مخاطره می‌اندازد؛ در این زمان، پزشک دیگر به سایز فیبروم فکر نمی‌کند 🔸گاهی این خونریزی ممکن است بسیار شدید باشد تا حدی که فرد دچار کمبود خون شود، در این زمان مصرف غذاهای خونساز بسیار مهم است؛ خوراکی‌هایی مثل زرده تخم‌مرغ عسلی که هضم آسانی دارد و گوارش را دچار مشکل نمی‌کند، بسیار خوب و مفید است. 🔹مصرف روزی دو تا شش قاشق غذاخوری شیره انگور همراه با آب،نیز برای خونسازی بسیار مفید است. 🔸استفاده روزانه از مغزها که دارای خاصیت ضدالتهابی هستند و این فرضیه در مورد فیبروم وجود دارد که فیبروم نوعی التهاب، است، ‌بسیار سفارش شده است.
♻️ @Teb_sayed_ya_seen  ✴️طرز تهیه شلغم با عسل ✅از روش های مؤثر برای درمان سرماخوردگی، تهیه معجون معجزه گر شلغم و عسل است. 🔹مواد لازم: 🔸شلغم: 4 عدد 🔸عسل: 4 قاشق غذاخوری 🔹طرز تهیه: ابتدا شلغم ها را شسته و سر آن را با چاقو بردارید. درون آن را با قاشق خالی کنید. سپس درون آن را با عسل پر کنید و سر آن را بگذارید. اکنون می توانید به سه روش عمل کنید: 🔸1-شلغم ها را روی بخاری گذاشته و اجازه دهید کم کم پخته شود. 🔸2-شلغم ها را در ظرفی بچینید و کمی آب درون آن بریزید و بگذارید کمی به جوش آید. سپس شلغم ها را درون آن بگذارید. میزان آب نباید به اندازه ای باشد که به سر شلغم ها برسد. سپس حرارت را بسیار ملایم کنید. 🔸3-روش دیگر استفاده از حرارت غیر مستقیم یا روش بن ماری است. به این شکل که ظرفی را تا نیمه آب کرده و روی حرارت بگذارید و شلغم ها را در ظرف دیگری بچینید و درون این ظرف قرار دهید به گونه ای که شلغم ها با بخار ناشی از آب ظرف زیرین پخته شود. ✅برخی از خواص شلغم 🔸مناسب برای سلامت قلب شلغم شامل مقدار زیادی ویتامین K است که به خاطر خواص ضد التهابی اش مشهور است. در نتیجه، از بیماری های قلبی و عروقی مانند حمله قلبی یا سکته، جلوگیری می کند. 🔹مفید برای تقویت استخوان معلوم می شود که شلغم برای استخوان نیز مفید خواهد بود.به خاطر این است که شلغم مقدار زیادی کلسیم و پتاسیم دارد. 🔸مفید برای تقویت سیستم ایمنی  شلغم شامل مقدار زیادی ویتامین C است مفید برای افزایش گردش خون: معمولاً منبع اصلی آهن از انواع مختلف گوشت می آید. 🔹مفید برای سلامت تنفسی اگر شما یک مشکل مربوط به سیستم تنفسی دارید، مثال آسم، مصرف شلغم یک ایده عالی خواهد بود.بسیاری از مطالعات نشان داده اند که شلغم برای افرادی که مبتلا به آسم هستند، بسیار مفید است.علت این است که شلغم با مقدار زیادی ویتامین C دارد که به عنوان آنتی اکسیدان قوی شناخته می شود. . 🔸خاصیت ضد التهابی اگر التهابات دارید، مصرف شلغم برایتان بسیار خوب خواهد بود. به این دلیل است که شلغم خواص ضد التهابی دارد. ویتامین K و اسیدهای چرب امگا 3 که در آن ها وجود دارد منبع اصلی خواص ضد التهابی خود هستند. به طور خاص اسید های چرب امگا 3 چربی های خوبی در نظر گرفته می شوند که می توانند التهاب و هم چنین سلامت کلی بدن شما را تسکین دهند. 🔹مفید برای بهبود سلامتی ریه مشخص شده است که شلغم یک منبع بسیار خوب برای سلامتی ریه ها است. به این دلیل است که شلغم حاوی مقدار زیادی ویتامین Aاست.
♻️ @Teb_sayed_ya_seen ✴️ 🔹تعدیل مزاج و رفع غلبه خشکی 🔹صفرابر یا سودابر (با توجه به مزاج) 🔹داروی ملین 🔹حجامت زیر قوزک پا ۳مرحله 🔹مرکب یک ، ۵ بسته 🔹صاف کننده خون ۵ بسته 🔹قرص خون ۳ بسته 🔹شربت سکنجبین ای که باشکرسرخ.سرکه انگور.وکاسنی درست شده باشه روز یک لیوان شب دوساعت بعد شام یک لیوان 🔹سنای مکی و گل سرخ سه بسته دم کرده هفته ای یکبار تاچهار هفته بعد ماهی یکبار 🔹مصرف سرکه انگوری+روغن زیتون کنارغذا یا بعد از غذا ، 🔹شب ایستاده آب نخورید ، آب یخ نخورید در بین غذا آب نخورید 🔹عناب ، انار ، برگ چغندر ، گیاه کاسنی زیاد مصرف کنید، رب انار ، کاهو عسل..تخم شربتی 🔹هفته ای دوبارلعاب گل ختمی+حنا یک قاشق سرکه انگور محلی به سرببندید 🔹سرمه اثمد شبها 🔹رفع یبوست (بسیار مهم) 🔹روغن مالی محل خارش با روغن بنفشه زیتونی 🔻در صورت داشتن استرس و درگیری فکری : 🔸داروی تقویت اعصاب دو بسته 🔸روغن بنفشه پایه کنجد داخل بینی شبها بچکانید 🔸دم کرده بهار نارنج، بادرنجبویه، گل محمدی،کاسنی،زعفران، ...به جای چای و ترک چای سیاه
♻️ @Teb_sayed_ya_seen و بافت اون ارگان مهم جنسی در خانوماست که وظیفه مهم تولید مثل رو بر عهده داره پس برای این وظیفه خطیری که بر عهده خانوماست باید این ارگان مهم آلوده بیماری هایی که الان در جوامع به اصطلاح مدرن رواج پيدا کرده، نشه تا بتونه نقششو به درستی ایفا کنه که هم سلامت یک بانو تامین بشه و هم نسلی سالم و صالح به کره خاکی پا بذاره 🔹 اما بیماری هایی که دامنگیر بانوان امروزی شده چيا هستن: 🔸 عفونت های رحمی 🔸 اختلالات قاعدگی 🔸 دیسمنوره یا قاعدگی دردناک 🔸 میوم ها و فیبروم های رحمی 🔸 کیست های رحم و تخمدان و تخمدان پلی کیست 🔸 آمنوره ثانویه و..... 🔸 مهمترينش که امشب در موردش ميخوام صحبت کنم بحث های رحم در بانوان امروزی... ✅افزایش عفونت رحم بدلیل غلبه یکی از اخلاط توی بدن خانمهاست وقتیکه که رحم و لایه داخلیش دچار التهاب بشه، عفونت رحمی بروز پیدا میکنه 🔹عفونت رحم در چه زنانی بیشتر است؟ 🔺احتمال بروز عفونت رحم در زنانی که طبیعی انجام دادن، حدود 1 تا 3 درصد هست ودر زنانی که با عمل فرزندشون رو به دنیا آوردن ، حدود 10 تا 30 درصد هست، یعنی با عمل سزارین، خطر ابتلا به این عفونت 10 برابر میشه. ✅علایم عفونت رحم: 🔹علائم عفونت رحمی که بعد از زایمان اتفاق میوفته، شامل : 🔺 تب بالای 38 درجه سانتی گراد و نبض سریع (بالای 100 ضربه در هر دقیقه) 🔺 دردهای زیر شکمی همراه با احساس درد هنگام لمس ناحیه رحم 🔺 خونریزی رحمی که با بوی بدی همراه هست (بوی بد ناشی از عفونت) و یا رنگ متمایل به سبز یا زرد چرکی دارد. 🔺 احتمال خونریزی شدید 🔺 یبوست 🔺 احتمال سردرد، عرق کردن، لرز شدید 🔺از دست دادن اشتها و بی حالی 🔺 مقاربت دردناک با همسر 🔹علایم عفونت رحمی در زنان غیر باردار شامل: 🔻ترشحاتی از واژن ممکنه خارج بشه، که همراه با سوزش، خارش یا حتی درد و تغییر رنگ ترشحات و بودار یا بدون بو 🔻دردهای زیرشکم و ترشح بدبو از رحم 🔻خونریزی های غیرطبیعی 🔻 احساس درد کمر 🔻 حالت تهوع 🔻 تب ✅ درمان عفونت های رحم 🔹 ❇️ اگه عفونت همراه با خارش باشه، یک لیوان سرکه طبیعی رو با سه لیتر آب جوشیده ولرم شده مخلوط کرده و تو وان یا تشتی ریخته و نیم ساعت داخلش بشينيد ❇️ اما اگه عفونت بدون خارش باشه، تزریق واژینال عسل و یک نخود زاج و روغن زیتون ۷ شب یک شب در ميان 🔹توجه دخترهايی که ازدواج نکردن، اگه عفونت دارن، پارچه ای رو به عسل طبیعی آغشته کنن و داخل لباس زیر خودشون قرار بدن تا صبح که عسل به تدریج وارد واژن بشه. ⛔️دقت کنید که تزریق واژینال عسل برای دختران ممنوعه🚫 🔹 درمان های ديگه هم هست مثل دود دادن عنبرنسارا و... ❌ شکلات و کاکائو و قندهای مصنوعی ممنوع مواد سودازا و کارخونه ای مصرف نکنید 🔹 توصیه های دوران پریود رو کنید 🔹 عصبی نشيد و الکی حرص نخورید.
🔰روشهای پاکسازی کبد و درمان بیماریهای کبدی از نظر طب سنتی🔰 @Teb_sayed_ya_seen ⚠️کبد بعنوان یک ارگان مهم و حیاتی،برای انتظام بخشیدن به کار کلیه ارگانهای بدن نیاز به پاکسازی و حفاظت و مراقبت دارد ،که بدون پاکسازی، درمان هیچ بیماری، حتی سرماخوردگی ساده، امکان پذیر نخواهد بود .برای آشنایی بیشتر با این مقوله، لازم میدانم به طرح چند پرسش و پاسخ کوتاه بپردازم لطفا به دقت مطالعه کنید :🔻 🔮آیا از ریزش مو رنج میبرید ؟پاکسازی کبد کنید درمان قطعیست! 🔮آیاعصبانیت شدید و استرس و نگرانیتان زیاد شده است ؟؟؟پاکسازی کبد کنید! 🔮آیا کم کاری یا پرکاری تیرویید دارید؟؟؟پاکسازی کبد کنید! 🔮آیا لک و کک و مک و یا جوش صورت دارید؟؟؟؟بدانید ضعف کبد دارید پاکسازی کنید نتیجه را ببینید بسیار حیرت آور است!! 🔮آیا خارش در بدن دارید؟اگزما؟؟کهیر؟؟پسوریازیس؟؟آبله مرغان یا اوریون؟؟؟درمان را از پاکساری کبد آغاز کنید!! 🔮آیا تیرگی دور چشم دارید؟؟؟بفکر راه حلی برای پاکسازی کبد باشید مشکلتان مرتفع خواهد شد!! 🔮آیا بواسیر -شقاق مقعدی -کولیت عصبی دارید؟؟؟کبدتان نیاز به پاکسازی دارد امروز دست به کار شوید فردا دیر است!!! 🔮آیا عادت ماهیانه شما نامنظم است؟؟کیست تخمدان یا فیبروکیستیک پستان دارید؟؟؟خونریزی شدید عادت ماهیانه دارید؟؟؟وقت را تلف نکنید مهمترین وظیفه شما پاکسازی کبد است!! 🔮آیا درد مچ پا یا مچ دست دارید؟؟مچ پایتان سریع پیچ میخورد؟؟کبدتان از وجود سموم در خود در تنگناست پاکسازیش کنید نجاتش دهید!!! 🔮آیا فشار خون یا قند خون بالا یا پایین دارید؟؟؟درمان را از پاکسازی کبد آغاز کنیدوگرنه همه روشهای درمانی بکارگرفته اشتباهی محض است!! 🔮آیا سردر شقیقه دارید؟؟میگرن چطور؟؟فداکارترین غده بدن و دلسوزترینشان را پاکسازی کنید!!! 🔮آیا سنگ کلیه دارید؟؟کیست کلیه؟؟اگر پاکسازی کبد نکنید انتظار دفع سنگ یا درمان کیست کلیه را نداشته باشید!! 🔮دوستان توجه میفرمایید؟؟؟برای درمان هر بیماری باید ابتدا به پاکسازی این پالایشگاه عظیم بدنتان ؛ کبد ،بپردازید. بهمین خاطر است که بسیاری از درمانها در طب جدید اشتباه در اشتباه است و بیمار با هر مشکلی تا آخر عمرش ناچار است داروهایش را مصرف کند چرا؟ واقعا چرا ؟؟چون هیچ ارزشی به اعمال حیاتی و پاکسازی کبد قایل نمیشوند. 🔮رعایت برخی نکات در سلامت و پیشگیری از بیماری‌های کبدی بسیار موثر است که در اینجا به آنها خواهم پرداخت : 🔮مهمترین پروتکل درمانی در مورد کبد چرب و سایر بیماریها را "جویدن کافی لقمه های غذا میدانم توصیه وتاکید میکنم هرلقمه غذا را بمدت حداقل7ثانیه بجوید.ترجیحا غذاهایتان سوپی وآبکی باشد نه توده ای. 🔮علت اصلی امراض کبدی و بسته شدن کیسه صفرا و یبوست است. بنابراین اولین قدم، درمان یبوست با ملین‌های گیاهی است. درمان یبوست و تخلیه مکرر شکم که گاه با تنقیه انجام می‌شود. (روغن بذر کتان، روغن زیتون، آلوئه‌ورا…) 🔮استفاده از رژیم‌های گیاهی (مصرف هر نوع فرآورده‌های دامی برای مدت محدودی مثلا ۷ روز قطع شود). 🔮مصرف عرق کاسنی در حد اعتدال (که در نوسازی کبد اثری معجزه‌آسا دارد). ریشه و برگ کاسنی هر دو مفید است.درطب سنتی داروهایی تحت عنوان "ماءالاصول"داریم که به جوشانده قسمت ریشه یااصل هرگیاه گفته میشودریشه گیاه کاسنی به تنهایی پاکسازی کننده کبداست. 🔮سرکه انگبین که به طورخانگی وبا عسل و عرق نعناع وسرکه سیب تهیه شودبعدازغذا استفاده کنید.آخرشب موقع خواب میل کنید(70شب) 🔮روزانه ورزش منظم داشته باشید.بمدت 30 دقیقه ترجیحاورزش کوهنوردی 🔮ازآب طبیعی گیاهان مثل مخلوط آب کرفس وهویج وسیب یاآب چغندروسیب صبح‌هاناشتااستفاده کنید. 🔮ازمیوه‌های همرنگ باکبدمثل شاه‌توت، زرشک، توت سیاه، عناب،انار،آلبالو،گیلاس،زغال اخته و… درطول روزمیل کنید. 🔮به جای صبحانه از میوه‌ها مثلاً گیلاس یا انگور استفاده کنید. 🔮از این خوراکی‌ها بپرهیزید: شکر، قند، سوسیس، کالباس، کنسروجات، میوه‌های غیرفصل، غذاهای بیرون از منزل، غذاهای حاوی مواد نگهدارنده، حتی بستنی، شیر، رب گوجه فرنگی،‌ نوشابه ها،چای سیاه،آب یخ،بادمجان،دوغ،ماست،عدس،گوشت گاو،برنج سفید،نان باگت،آب یخ،پاستیل،ژله ها چه صنعتی و چه غیر صنعتی.(3ماه) 🔮بهتر است تا حد امکان هر نوع ماده غذایی از جمله ماست، آبلیمو و غیره در منزل تهیه شود. 🔮هر هفته یک روز فقط میوه و چای‌های گیاهی میل شود (مثلاً از امروز ظهر تا فردا ظهر). 🔮هر هفته یک روز فقط آب میل شود (آب گرم). 🔮روغن زیتون و لیموترش تازه همراه با عسل (و یا بدون عسل) صبح‌ها ناشتا میل کنید. 🔮غذاهای صفرا بر بیشتر استفاده شود: زیتون، عناب، سپستان، کاهو، برگ کاسنی، زردچوبه، شاه‌تره، خاکشیر، لیموترش، آلو، آلبالو، آبغوره، اسفرزه، جو، گشنیز، هندوانه، پرتقال و اسفناج. 🔮زمان خواب در زمان مناسب و سرشب (ساعت ۱۰ تا ۱۱) 💖کانال مارارسانه باشید...
✨آموزش درمان تب @Teb_sayed_ya_seen ✨درمانهای غذایی: 🔸سیب کال (سبز) و سویق سیب 🔸سنجد و سویق سنجد 🔸سویق هفت بار شسته 🔸نوشیدن آب سرد 🔸عناب،دمکرده عناب 🔸پیاز 🔸کباب گوسفند 🔸کباب کبک 🔸اسفرزه 🔸آلوی سیاه 🔸سرکه و زیتون 🔸آب باران،آب زمزم،آب مغلی 🔸جوشانده ملین ها همراه با شکر 🔸روغن بنفشه پایه کنجد 🔸تربت سیدالشهدا ✨درمانهای دارویی: 🔹ابنابسطام 🔹اهلیلج 🔹شافیه با آب انار شیرین 🔹جامع با آب عسل 🔹داروی امام کاظم 🔹حب البلسان ✨درمانهای یداوی: 🔸قی(ممنوعیت برای زنان باردار) 🔸حجامت 🔸فصد 🔸پاشویه با آب خنک 🔸غسل با آب سرد 🔸بستن پیاز به ساق پا 🔸مالیدن مخلوط برگ کاسنی و روغن زیتون به پیشانی 🔸گذاشتن پارچه خیس بر بدن ✨درمان های دعایی: 🔹خواندن هزار مرتبه توحید و توسل به حضرت فاطمه(س) 🔹نوشتن آیت الکرسی و شستن و خوردن آب آن 🔹خواندن هفتاد مرتبه حمد 🔹سر در گریبان کردن و خواندن اذان و اقامه و هفت مرتبه حمد 🔹همراه کردن رقیه 👈ممنوعات: ✔️استحمام ناشتا ✔️خوردن خرما
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ✅ بزرگترین معجزه اقتصادی تاریخ ✍️ سخنان جالب و شنیدنی رابی یارون رئوون محقق و سخنران یهودی: ✍️ هیتلر چگونه اقتصاد آلمان را از دست یهود خارج کرد: با بنیان گذاری دو قانون موثر و کارآمد بر حذف پورنوگرافی و ربا از کشور آلمان ⭕️ بانکها هم با ربا(سود) اقتصاد ایران را نابود می کنند ولی مراجع تقلید فقط حرف میزنند ولی در "عمل" هیچکاری نکرده اند. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ✅ اغلب شیعیان ایران شعار بلدند ولی در عمل دروغ می گویند ✍️ بعد از نماز مرگ بر آل سعود می گوییم ولی روغن نباتی شركت سعودي- وهابي مصرف می کنیم ✍️ بعد از نماز مرگ بر انگلیس می گوییم ولی چای احمد و محسن انگلیس رو مصرف می کنیم ✍️ بیماری‌های قلبی و عروقی اولین عامل مرگ در ایران، نتیجه مصرف روغن نباتی است ✍️ این همان آزادی و رفاهی است که دولت روحانی وعده اش را به طرفدارانش داده بود ⭕️ 96 درصد روغن نباتي کشور توسط شركت سعودي- وهابي صافولا وارد ايران مي شود. .
(تقویم همسران) @teb_sayed_ya_seen ✴️ شنبه 👈16 اسفند 1399 👈 22 رجب 1442👈 6 مارس 2021 🕌 مناسبت های دینی و اسلامی . 🌙⭐️ احکام دینی و اسلامی . ❇️ روز مبارک و شایسته ای برای امور زیر است : ✅ خرید و فروش . ✅ معامله و تجارت . ✅ و شکار صید و دام گذاری خوب است 👶 زایمان مناسب و نوزاد خوش قدم و خوشبخت و محبوب و زندگی پاکی خواهد داشت . ان شاءالله 🤕 بیمار امروز زود شفا یابد . ان شاءالله 🚖 مسافرت :خوب و خیر دارد . 🔭 احکام و اختیارات نجومی . 🌓 این روز از نظر نجومی روز مناسبی برای امور زیر است : ✳️خواستگاری عقد و عروسی. ✳️ شروع به کار و آغاز شغل و پیشه. ✳️ مشارکت و شرکت زدن. ✳️ ختنه نوزاد. ✳️ جابجایی نقا و انتقال و به خانه نو رفتن. ✳️ و داد و ستد و تجارت نیک است . 📛 ولی فروش جواهرات و حیوانات. 📛 و قرض و وام دادن و گرفتن خوب نیست . 👩‍❤️‍👨 حکم انعقاد نطفه و مباشرت . 👩‍❤️‍👨 امشب : ( شب یکشنبه) حدیث یا دستورخاصی مبنی بر کراهت یا استحباب وارد نشده است . @teb_sayed_ya_seen 💇💇‍♂ اصلاح سر و صورت طبق روایات، (سر و صورت) در این روز از ماه قمری ، باعث فقر و بی پولی است . 💉💉 حجامت خون دادن فصد زالو انداختن خون_دادن یا در این روز از ماه قمری ، موجب قوت دل می شود . 😴😴 تعبیر خواب امشب:خواب و رویایی که شب یکشنبه دیده شود تعبیرش از ایه 23 سوره مبارکه " مومنون " است . و لقد ارسلنا نوحا الی قومه فقال یا قوم .... و از مفهوم و معنای آن استفاده می شود که خواب بیننده را خیر و خوبی از جانب بزرگی برسد که باور نکند یا نصیحتی به کسی کند و او باور نکند. شما مطلب خود را بر آن قیاس کنید 💅 ناخن گرفتن شنبه برای ، روز مناسبی نیست و طبق روایات ممکن است موجب بیماری در انگشتان دست گردد. 👚👕دوخت و دوز. شنبه برای بریدن و دوختن، روز مناسبی نیست آن لباس تا زمانی که بر تن آن شخص باشد موجب مریضی و بیماری اوست. 🙏🏻 وقت در روز شنبه: از طلوع آفتاب تا ساعت ۱۰ و بعداز اذان ظهر تا ساعت ۱۶ عصر. 📿 ذکر روز شنبه : یارب العالمین ۱۰۰ مرتبه 📿 ذکر بعد از نماز صبح ۱۰۶۰ مرتبه که موجب غنی و بی نیاز شدن میگردد . 💠 ️روز شنبه طبق روایات متعلق است به (ص). سفارش شده تا اعمال نیک و خیر خود را در این روز به پیشگاه مقدس ایشان هدیه کنیم تا ثواب دوچندان نصیبمان گردد.