eitaa logo
کانال طب اسلامی و سنتی سید یاسین
9.8هزار دنبال‌کننده
742 عکس
357 ویدیو
39 فایل
تلگرام @seyed_ya_seen 09196807244 درمانگر طب اسلامی سنتی سیدیاسین🏠 تدریس,تحلیل عنبیه،زبانشناسی،دیسکوپاتی،کایروپرکتیک،طب سوزنی،حجامت،فصدسوزنی،فصد و اعمال یداوی و...pv مشاوره حضوری درنسیم شهر https://eitaa.ir/teb_sayed_ya_seen
مشاهده در ایتا
دانلود
09196807244 https://t.me/teb_sayed_ya_seen 09196807244 @kotob_tebi @Teb_Sayed_ya_seen @:   ❁﷽❁ا ✨ وَمَن يُسْلِمْ وَجْهَهُ إِلَى اللَّهِ وَهُوَ مُحْسِنٌ فَقَدِ اسْتَمْسَكَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَىٰ ۗ وَإِلَى اللَّهِ عَاقِبَةُ الْأُمُورِ ‎ « و هرکس همه وجود خود را به سوی خدا کند در حالی که نیکوکار باشد بی تردید به محکم ترین دستگیره چنگ زده است؛ و سرانجام و عاقبت همه کارها فقط به سوی خداست. » ﴿سوره مبارکه لقمان، آیه ۲۲﴾ 💠 امام حسن عسکری (علیه السلام) فرمودند: ⚜يا أَيُّهَا الْمُحِبُّونَ لِفَاطِمَةَ تَعَلَّقُوا بِأَهْدَابِ مِرْطِ فَاطِمَةَ سَيِّدَةِ نِسَاءِ الْعَالَمِينَ. فَلَا يَبْقَى مُحِبٌّ لِفَاطِمَةَ إِلَّا تَعَلَّقَ بِهُدْبَةٍ مِنْ أَهْدَابِ مِرْطِهَا 🔆 [در قیامت ندا داده می شود] ای محبین فاطمه (علیها السلام)، به رشته های چادر فاطمة عليها السلام متمسّک شوید؛ پس هیچ محبّی باقی نمی ماند مگر اینکه به رشته ای از رشته های آن چنگ می زند 📗 التفسير المنسوب إلى الإمام الحسن العسكري عليه السلام، ص ۴۳۴ 🍃✨✨🍃✨✨🍃
از جناب آخوند نقل شده است...! 🎙آیت الله سید حسین قاضی طباطبایی ره: از آقای[آیت الله] آخوند مُلا علی همدانی[رضوان الله تعالی علیه] نقل می نمایم، فرمود: برای هر مطلب[حاجت] ۵۳۰ بار بگوید: «اللّهمّ صلِّ عَلَى فاطِمَهَ وَ أبِیها وَ بَعلِها وَ بَنیها بِعَدَدِ ما أحاطَ بِه عِلمُک».. 🎙آیت الله شیخ جعفر توسلی رضوان الله علیه: [برای برآورده شدن] حاجت، در یک مجلس واحد ۵۳۰ مرتبه «اللّهمّ صلِّ عَلَى فاطِمَهَ وَ أبِیها وَ بَعلِها وَ بَنیها بِعَدَدِ ما أحاطَ بِه عِلمُک». یک فاتحه[هدیه] به روح مرحوم آقای آخوند [ملاّ علی معصومی] همدانی [رحمة الله علیه] خوانده شود. 📷تصویر فوق دستخط آیت الله حاج شیخ جعفر توسلی رحمة الله علیه است. 🌹نکته: «چرا صلوات هدیه می کنیم؟» علت هدیه فاتحه و صلوات به گوینده ختم توضیح داده شده است. کتاب «عارف دارالشفاء» که شرح حال آیت الله توسلی ره است، 💐به روح ملکوتی و لطیف آیت الله سید حسین قاضی طباطبایی و پدر بزرگوارشان و آیت الله شیخ جعفر توسلی رضوان الله علیهم، صلواتی هدیه بفرمائید.
به مناسبت سالروز تولد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها برای سلامتی و فرج امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف دعا نور بخوانید و هدیه کنید به حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها. بسْمِ اللّٰهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحِيمِ، بِسْمِ اللّٰهِ النُّورِ، بِسْمِ اللّٰهِ نُورِ النُّورِ، بِسْمِ اللّٰهِ نُورٌ عَلىٰ نُورٍ، بِسْمِ اللّٰهِ الَّذِى هُوَ مُدَبِّرُ الْأُمُورِ، بِسْمِ اللّٰهِ الَّذِى خَلَقَ النُّورَ مِنَ النُّورِ . الْحَمْدُ لِلّٰهِ الَّذِى خَلَقَ النُّورَ مِنَ النُّورِ، وَأَنْزَلَ النُّورَ عَلَى الطُّورِ، فِى كِتابٍ مَسْطُورٍ، فِى رَقٍّ مَنْشُورٍ، بِقَدَرٍ مَقْدُورٍ، عَلىٰ نَبِيٍّ مَحْبُورٍ . الْحَمْدُ لِلّٰهِ الَّذِي هُوَ بِالْعِزِّ مَذْكُورٌ، وَبِالْفَخْرِ مَشْهُورٌ، وَعَلَى السَّرَّاءِ وَالضَّرَّاءِ مَشْكُورٌ . وَصَلَّى اللّٰهُ عَلىٰ سَيِّدِنا مُحَمَّدٍ وَآلِهِ الطَّاهِرِينَ . به نام خدا که رحمتش بسیار و مهربانی‌اش همیشگی است؛ به نام خدای نور، به نام خدای نور نور، به نام خدای نور بر نور، به نام خدایی که تدبیرگر امور است، به نام خدایی که نور را از نور آفرید و سپاس خدایی را که نور را از نور آفرید و نور را در کوه طور فرو فرستاد، در کتابی بر نوشته، در ورقه‌ای گشوده، با اندازه‌ای مناسب، بر پیامبری آراسته، خدای را سپاس که به عزّت یاد شود و به عظمت مشهور است و بر شادی و بدحالی سپاسگزاری شود، درود خدا بر آقای ما محمّد و خاندان پاکش. اللهم عجل لولیک فرج صلوات خاصه فاطمه الزهرا (سلام الله علیها)   اَللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى الصِّدِّيقَةِ فَاطِمَةَ الزَّكِيَّةِ حَبِيبَةِ حَبِيبِكَ وَ نَبِيِّكَ‏ پروردگارا درود فرست بر صديقه فاطمه داراى نفس زكيه مورد علاقه و محبت و دوستى حبيب تو و پيغمبر اكرم توست وَ أُمِّ أَحِبَّائِكَ وَ أَصْفِيَائِكَ الَّتِي انْتَجَبْتَهَا وَ فَضَّلْتَهَا وَ اخْتَرْتَهَا عَلَى نِسَاءِ الْعَالَمِينَ‏ و مادر دوستان خاص تو و امامان برگزيده و او منتخب توست كه وى را برگزيدى و فضيلت دادى و برترى بر تمام زنان عالم دادى اللَّهُمَّ كُنِ الطَّالِبَ لَهَا مِمَّنْ ظَلَمَهَا وَ اسْتَخَفَّ بِحَقِّهَا وَ كُنِ الثَّائِرَ اللَّهُمَّ بِدَمِ أَوْلاَدِهَا پروردگارا تو از ظلم و بيدادى كه امت جاهل در حق او كردند و اهانت نمودند دادخواهى كن و از آن مردم بى‏‌رحم كه خون پاك فرزندانش را بخاك ريختند، خون خواهى كن و انتقام بكش اللَّهُمَّ وَ كَمَا جَعَلْتَهَا أُمَّ أَئِمَّةِ الْهُدَى وَ حَلِيلَةَ صَاحِبِ اللِّوَاءِ وَ الْكَرِيمَةَ عِنْدَ الْمَلَإِ الْأَعْلَى‏ پروردگارا چنانكه آن حضرت را مادر ائمه هدى و همسر على مرتضى صاحب لواء و بيرق فتح و شفاعت آنكه در ملأ اعلى گرامى است فَصَلِّ عَلَيْهَا وَ عَلَى أُمِّهَا صَلاَةً تُكْرِمُ بِهَا وَجْهَ مُحَمَّدٍ (أَبِيهَا) صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَ آلِهِ‏ پس تو اى خدا درود فرست بر آن حضرت و بر مادرش درودى كه وجه پدر بزرگوارش حضرت محمد صلى الله عليه و آله را به آن درود اكرام مى ‏كنى وَ تُقِرُّ بِهَا أَعْيُنَ ذُرِّيَّتِهَا وَ أَبْلِغْهُمْ عَنِّي فِي هَذِهِ السَّاعَةِ أَفْضَلَ التَّحِيَّةِ وَ السَّلاَمِ‏ و چشم ذريه او را روشن مى ‏گردانى و از من هم اى خدا در اين ساعت بهترين سلام و تحيت را به آن بزرگواران برسان.
   . 👇تقویم نجومی اسلامی شنبه👇       👇👇👇کانال عمومی👇👇👇                  (تقویم اسلامی...) ✴️ شنبه 👈24 دی /جدی 1401 👈21 جمادی الثانی 1444👈14 ژانویه 2023 🕌 مناسبت های دینی و اسلامی. 🌙⭐️ احکام دینی و اسلامی. 📛اول صبح صدقه بدهید که رفع نحوست کند. 📛 امروز برای امور زیر مناسب نیست: 📛مسافرت. 📛مشارکت و امور شراکتی‌. 📛و وصلت خوب نیست. 👶مناسب زایمان نیست. 🚖 مسافرت: مسافرت خوب نیست و در صورت ضرورت همراه صدقه باشد. 🔭 احکام و اختیارات نجومی. 🌓 امروز قمر در برج میزان و از نظر نجومی روز مناسبی برای امور زیر است : ✳️مباشرت. ✳️خوردن نوشیدنی ها. ✳️آغاز درمان و معالجات. ✳️و فروش جواهرات نیک است. 👩‍❤️‍👨 انعقاد نطفه و مباشرت. 👩‍❤️‍👨 امشب : حکمی ندارد. 💇💇‍♂ اصلاح سر و صورت. طبق روایات، (سر و صورت) در این روز از ماه قمری ، باعث دولت و ثروت می شود. 💉💉 حجامت. خون دادن فصد زالو انداختن خون_دادن یا در این روز از ماه قمری ،سبب روشنی دل می شود. 😴😴 تعبیر خواب امشب: خواب و رویایی که شب یکشنبه دیده شود تعبیرش از ایه 22 سوره مبارکه "حج"است. کلما ارادوا ان یخرجوا منها من غم.... و از مفهوم و معنای آن استفاده می شود که برای خواب بیننده پیش آمدی رخ دهد و هر چه سعی کند از آن خارج نگردد صدقه بدهد تا رفع شود.ان شاءالله و شما مطلب خود را بر آن قیاس کنید. 💅 ناخن گرفتن. شنبه برای ، روز مناسبی نیست و طبق روایات ممکن است موجب بیماری در انگشتان دست گردد. 👚👕دوخت و دوز. شنبه برای بریدن و دوختن، روز مناسبی نیست آن لباس تا زمانی که بر تن آن شخص باشد موجب مریضی و بیماری اوست.(این حکم شامل خرید لباس و پوشیدن نمی شود) 🙏🏻 وقت در روز شنبه: از طلوع آفتاب تا ساعت ۱۰ و بعداز اذان ظهر تا ساعت ۱۶ عصر. 📿 ذکر روز شنبه : یارب العالمین ۱۰۰ مرتبه 📿 ذکر بعد از نماز صبح ۱۰۶۰ مرتبه که موجب غنی و بی نیاز شدن میگردد . 💠 ️روز شنبه طبق روایات متعلق است به (ص). سفارش شده تا اعمال نیک و خیر خود را در این روز به پیشگاه مقدس ایشان هدیه کنیم تا ثواب دوچندان نصیبمان گردد.
،سعدکوفی طبع گرم وخشک دارد،ک مصلح آن عسل باکمی سرکه است.این گیاه فندق مانند جهت بندآوردن ها، ، ، میباشد ک برای افراد و و اثرعالی دارد. در ها اگر اصلاحات صورت بگیرد درمان است .به این صورت که این افراد میبایست روزانه 3 کپسول شامل سعدکوفی+ژل رویال به همراه حلوای سعد حاوی سعد و عسل در طی40 روز میل نمایند برای درمان و درمان حلوای سعد کوفی بهمراه مواد غذائی ترش مثل سرکه سیب+آبغوره میل شود. برای تقویت نیروی کافی است روغن سعد کوفی باروغن سقز برمحل کمر و بالای آلت شب تا صبح ضماد گردد درمان : سعدکوفی+ + در جوشانده وصاف نموده وشب تا صبح بر کف سر ضماد مینمایم وشستن دهان ودندان باعث تقویت وسفت کننده لثه ودندان میشود. جهت سعدبه اندازع یک نخود بجوید ،، ،، راکوبیده روزی 5گرم با آب میل کنید. 💊 سُعْدکوفی،سنبل الطیب،اسطوخودوس،کندر،بلوط،زیره سیاه، هر کدام 5 گرم اسیاب کرده الک کرده سپس با 18 برابرش عسل اصل مخلوط کرده روزی 5 گرم باکمی آب میل کنند.اگر شب ادراری دارند دوساعت قبل از خواب میل کنندو از دوساعت قبل از خواب مایعات ننوشند. برای ها سعدکوفی هرشب به دندانهامسواک شود. رفع زردی و سیاهی دندان 🔹 و نمک طبیعی دریا را با هم مخلوط کرده و دندانها را با آن مسواک کنید . 🔹 را پودر کنید و داخل سقز طبیعی بگذارید.آن گاه قسمت سعد را روی قسمت زرد یا قهوه ای دندان بگذارید، این عمل را 40 روز انجام دهید تا استخوان، ترمیم و بازسازی شود و به شکل کامل مداوا گردد. اگر دندان، سیاه شده باشد ولی هنوز پر باشد و خالی نشده باشد باید سه دوره چهل روزه این عمل را تکرار کنید. رفع درد و سعدکوفی 1واحد،میوه مورد 1 واحد،گل سرخ 1واحد،گلنار 1واحد،سماق 3واحد آسیاب کرده، الک کنید ،با آن دندانها و لثه هارامسواک کنید و خوب مالش دهید‌. رفع دندان درد با نمک و فلفل یکی از آسان‌ترین گزینه‌ها برای تسکین دندان درد استفاده از ترکیب نمک و فلفل است. این ترکیب جالب خاصیت ضد باکتریایی دارد و به همین دلیل است که تأثیر مثبت بر دندان درد می‌گذارد. طرز استفاده آن اما کمی خاص است. بهتر است مقداری نمک خوراکی و فلفل را با کمی آب ترکیب کنید تا حالت خمیری به دست آید. سپس آن ترکیب را روی دندانی که درد می‌کند بگذارید و اجازه دهید چند دقیقه‌ای روی آن بماند. سعدکوفی(تلفظ سودکوفی)،کندرخوراکی،کنجد،زعفران،فلفل سفید خشک شده به صورت مساوی مخلوط با کمی عسل طبیعی ممزوج کنیدتاخمیری سفت به دست اید کمی آردسبوس دار یا سبوس گندم ،برنج ومانند آن را درکف دست ریخته خمیر درست شده را با مالیدن به صورت حبه اندازه مغز فندق درآورید هر روز 2 عدد از آن را قورت دهید.
🥣 @teb_sayed_ya_seen 💢 ترکیبات 🔹هسته به ۳ واحد 🔹برگ مورد ۳ واحد 🔹میوه مورد ۳ واحد 🔹کاسنی ۱ واحد 🔹بادرنجبویه ۱ واحد 🔹تخم شربتی ۱ واحد 🔹زعفران ۲ واحد 🔹انغوزه ۲ واحد 🔹سیاهدانه ۲ واحد 🔹غافث ۳ واحد 🔹عود هندی ۳ واحد 🔹عنبر ۲ واحد 🔹هسته تخم مورد ۳ واحد 🔹به خشک شده ۵ واحد 🔹گلابی خشک شده ۵ واحد 🔹عسل هم وزن مجموع باید تمام مواد آسیاب و الک شوند و با عسل مخلوط گردند. ✅ کاربرد درمانی در: 🔸 برطرف کننده 🔸 #قلب 🔸 🔸 🔸 و درد ⏰ زمان و روش مصرف: ناشتا و شب موقع خواب یک قاشق مرباخوری میل شود. ⚠️ نکته : بهترین داروی تقویت قلب و است. ⚠️ نکته : روایاتی داریم که میوه به ، بهدانه و و برای قلب مفیدند. ⚠️ نکته : هر کدام از ترکیبات فوق یک بخش قلب را تقویت می کنند. برای مثال یک گیاه و یکی دیگر را تقویت می کند و یک گیاه را باز می کند و از این باب است که ترکیب آن ها باعث تقویت قلب می شود.
ًَ        👇تقویم نجومی یکشنبه👇         👇👇👇کانال عمومی👇👇👇                   (تقویم اسلامی. ✴️ یکشنبه👈 25 دی/ جدی 1401 👈22 جمادی الثانی 1444👈 15 ژانویه 2023 🏛 مناسبت های دینی و اسلامی. 👈مرگ ابوبکر در 67 سالگی "13 هجری" ⭐️احکام دینی و اسلامی. 📛امروز ساعت 15:42 قمر وارد برج عقرب می گردد. 👼مناسب زایمان و نوزاد زندگی پاکی خواهد داشت. 🚖سفر: مسافرت قبل از عقرب خوب است. 🔭 احکام نجوم. 🌓امروز تا عصر :قمر در برج میزان است و از نظر نجومی برای امور زیر نیک است: ✳️خواستگاری و عقدِ ازدواج. ✳️مباشرت. ✳️خوردن نوشیدنی ها. ✳️آغاز درمان و معالجه. ✳️و فروش جواهرات خوب است. 🔭 احکام نجوم. 🌕از عصر امروز قمر در برج عقرب می شود و برای امور زیر نیک است: ✳️از شیر گرفتن کودک. ✳️بذر پاشی و کاشت. ✳️آبیاری. ✳️کندن چاه و آبراه. ✳️جا به جا کردن درخت. ✳️خرید باغ و زمین زراعی. ✳️جراحی چشم. ✳️التیام جراحات. ✳️استعمال دارو. ✳️کشیدن دندان. ✳️وقی کردن و غرغره کردن برای درمان نیک است 📛ولی برای امور اساسی و زیر بنایی مثل ازدواج خوب نیست. 💇‍♂ اصلاح سر و صورت: طبق روایات ، (سر و صورت) در این روز از ماه قمری ،باعث فقر و بی پولی می شود. 💉🌡حجامت. یا #زالو انداختن در این روز، از ماه قمری،باعث قوت دل می شود. 💑مباشرت امشب : قمردر عقرب است. 😴😴تعبیر خواب: خوابی که شب " دوشنبه " دیده شود طبق آیه ی 23 سوره مبارکه " مومنون" است. ولقد ارسلنا نوحا الی قومه فقال یا قوم ... و چنین استفاده میشود که خواب بیننده را خیر و خوبی از جانب بزرگی برسد که باور نکند یا نصیحتی به کسی کند و او باور نکند. و به این صورت مطلب خود رو قیاس کنید... 💅 ناخن گرفتن: یکشنبه برای ، روز مبارک و مناسبی نیست و طبق روایات ممکن است موجب بی برکتی در زندگی گردد. 👕👚 دوخت و دوز: یکشنبه برای بریدن و دوختن روز مناسبی نیست . طبق روایات موجب غم واندوه و حزن شده و برای شخص، مبارک نخواهد بود‌( این حکم شامل خرید لباس نیست) ✴️️ استخاره: وقت در روز یکشنبه: از طلوع آفتاب تا ساعت ۱۲ و بعداز ساعت ۱۶ عصر تا مغرب. ❇️️ ذکر روز یکشنبه : یا ذالجلال والاکرام  ۱۰۰ مرتبه ✳️️ ذکر بعد از نماز صبح ۴۸۹ مرتبه که موجب فتح و نصرت یافتن میگردد . 💠 ️روز یکشنبه طبق روایات متعلق است به و . سفارش شده تا اعمال نیک و خیر خود را در این روز به پیشگاه مقدس ایشان هدیه کنیم تا ثواب دوچندان نصیبمان گردد. 🌸بامید پرورش نسلی مهدوی ان شاءالله🌸
@teb_sayed_ya_seen - پیاز برای پاک نمودن چرک گوش مفید است. برای این منظور، بیمار چند قطره شیره پیاز خام را در گوش بچکاند و یا فتیله ای از پنبه را به آن آغشته نموده در گوش قرار دهد و همچنین پیاز پخته نیم گرم را نیز بر روی گوش قرار دهد - آبغوره برای درمان چرک گوش مفید است. بدین منظور باید آبغوره و سرکه را به مقدار مساوی با هم مخلوط نموده روزی 3 مرتبه ,1تا 2 قطره در گوش بچکانند ولی این عمل را نباید بیش از چند روز ادامه دهند - قطور(قطره) آب برگ بید در گوش برای پاک کردن چرک گوش بسیار مفید است. - پیاز را تکه تکه کنید. آنرا بقدری داغ کنید که رنگ آنها زرد نشود آنگاه آنرا به صورت ضماد در آورید و به پشت گوش ببندید تا چرک را خارج نماید - چکانیدن آب برگ مورد تازه جهت چرک گوش بسیار نافع است. - اگر سماق را در گلاب بخیسانند و پس از چند ساعت صافش کرده در گوش بچکانند چرک گوش خارج میشه نعنا تازه را کوبیدهو اب ان را بگیریدو با عسل مخلوط کنید روزی سه بار هر بار دو قطره در گوش بچکانید اب انار جوشیده با عسل مخلوط کنیدودر اطراف گوش بمالید 👂 صدای شرشر آب در گوش💦 حذف سردیها بلغم زا ها وخوردن گرمیها. استفاده از عطسه آور 14روز ومالیدن روغن کنجد به ملاج 👂 صدای بوق روی بالش بطور ممتد وعجیب وغریب📯 شبی 7قطره روغن سیاهدانه داخل گوش بعد از 4ساعت نیم ساعت روی کیسه آب گرم. خوردن جوشانده اسطوخودوس وپیاده روی. ماساژ سر که از روی ابرو به طرف بیرون به همین ترتیب تا پشت سر وبرس کشیدن محکم به سر. 👂 صدای جیرجیر مثل رد پا👣 ناشی از سودا است. چاره اش👇 ✅ پیاده‌روی. ماساژ پا. روغن بنفشه روی ملاج. روغن سیاهدانه داخل گوش وبعد از 4ساعت روی کیسه آب گرم درمان دوم👈سرکه انگبین خوراکی. 2هفته بعد حجامت عام. 2هفه بعد حجامت پشت گوش. پیاده‌روی. 👂 صدای هو هو شبیه صدای کولر ازبلغم است. چاره اش 👇 روغن کنجد به ملاج. خوراک گرمیها در شب وحذف سردیها. 👂 صدای گوش،صدای سوت و وزوز،سوت عمیق داخل 👂 صفرای سوخته که به علت صوت مکررخشک وپرتوهای صنعتی مثل موبایل ایجاد می شود. درمان 👇 پیاده‌روی. ماساژ پا. روغن بنفشه روی ملاج. روغن سیاهدانه داخل گوش بعد از 4ساعت به مدت نیم ساعت روی کیسه آب جوش می گذاریم که روغن خارج شود. سوت عمیق ناشی از گرمی چاره اش سرکه انگبین است.
❇️یک نکته جالب بگم طب شیمیایی با سنتی اصلا به راحتی قابل هم پوشانی نیست خیلی از تشخیص های شیمیایی اصلا به سادگی نمیشه تطبیق با سنتی داد به عنوان مثال چربی خون بخوای تطبیق بدی میشه ظاهرا صفرا چون صفرا چرب هست حکیم پشمک باشی می گی بلغمه در صورتی که هیچ کدوم نیست خرابی معده و عدم رعایت اداب تغذیه و اشامیدن هست به سو مزاج ها کلی بدن ربط نداره معده مطرحه جالب بود ؟ 🧕بله ❇️یک مورد دبگه کبد چرب کبد چرب هم تا درجه پایین هست سو مزاج خاصی نیست و هر سو مزاجی ممکن است باشد ولی جالبه بدونید کبد هر چی به سمت چربی بیشتر پیش می ره از نظر مزاجی سودایی تر و خشک تر میشه کبد چرب گرید ۴ هر چی من دیدم کبد  سودایی بود سودا یعنی خشکی متوجه شدید ؟ 🧕بله ❇️طب شیمیایی می گه چربه چرب تر شده چربی نخور سنتی می گه چربی های ضد سودا مفید هست مثل بادام مثال دیگه افت پلاکت خون طب شیمیایی می گه خون رقیق شده و هر آن ممکنه خون ریزی بده ولی نبض می گیری مب بینی سودا قالبه و خون که در سودا غلیظه دارو ضد سودا هم می دی و خوب میشه 🧕حالا که صحبت طب شیمیایی و سنتی شد. برای کسانی که چربی خون دارند . اب عسل و بادام شیرین تاتیری در بالا رفتن چربی خون این افراد که نداره؟ ❇️نداره ولی استباه برخی می کنند افزلیش دهنده سودا می دند که خون غلیظ بشه و در ازمایش بهتر بشه ولی درمانی اتفاق نمی افتد در مورد سرطان بگم بهتره ببینید سرطان نوعی ورم هست از نوع خیلی سفت این دیدگاه طب سنتی هست ولی تو طب شیمیایی دیدگاه فرق داره برخی بیماری ها که از دید ما سرطان نیستند اول افزایش دهنده های سودا رو شناسایی کنید گوجه از همه بدتر به نظر من مردم گوجه نخورن سرطان نمی گیرند جالبه مراکز طب سنتی رب گوجه ارگانیک میارند رب اشغال میشه اشغال به توان ۲ بادنجان فقط تازه سر زمین تو فصل تابستان خوبه ۳ روز بگذره به شدت سودا زا میشه سیب زمینی سوذا زا خارجی وارداتی غیر بومی این چیز های سودایی رو سرخ هم می کنیم گوشت گوساله به قول یکی کی گوساله جوانش رو می کشه همشون گاو هستند گوشت گاو هم منشا سودا و بیماری هر چی می خوریم همین هاست چه انتظازی دازی بیماری سودایی فراوان نباشه 👮‍♂چیزهای فریزر هم سودا زا هستند ❇️بله سرخ کردنی از همه بدتر من خودم سرخ کردنی رو کاملا تجربه کردم تمام دست و پاهام از شدت سودا خواب می رفت غذاهای خوب بودا روغن عالی زیتون درجه ۱ ولی سرخ میشد طب خشک پیدا می کرد گرفتگی عروق ورم طحال ورم طحال هم نقطه شروع سرطان الان زن هایی که خون ریزی های سیاه و لخته دارند درد های قاعدگی شدید اینا هم سودایی هستند ورم طحال دارند باید فکر باشند سودا زدایی لا اقل ۶ ماه وقت می خواد ۴ ۵ ملیون هزینه اسیب به مغز می زنه کسی یهو بیماری خاصی نمی گیره کسی یک دفعهرای سرطان نمی گیره کسی یک دفعه ای سکته نمی کنه سال ها این بدن رو بهم ریخته یک جایی دیگه نمی کشه بدن به طور معمول رو عرض می کنم بیماری های ناشی از مسمومیت دارو شیمیایی منظور نیست یا بیماری های با علت ماورایی کسی که فیبروم و ضخامت رحم داره ۲۰ ساله مریضه زنی که خون ریزی شدید با فیبروم بزرگ داره ۲۰ ساله مشکل داره با مسکن و سهل انگاری گذرونده اینا بعد غذایی بود همه ابعاد زندگی در سلامتی تاثیر دارند یکی بود تا نماز صبح بیدار این جور زندگی می کرد فکر می کنی این سالم می مونه کسی که چند ساله ازدواج کرده بچه نمیاره مدام قرص ال دی و ... فکر می کنی چیزی ازش می مونه خود این قرص لک صورت میاره لک صورت هم رسوب چی هست ؟ 🧕سودا ❇️کسی که تا یک کم حالت سرما خوردگی می گیره جا دمنوش و استراحت سریع قرص و امپول می زنه چرک ها تو بدن خشک میشن و می مونن عوارض نمی گیره ؟ کسی که تو هوای تهران زندگی می کنه سالم می مونه؟ کسی که ۱ روز تو زندگیش روزه نگرفته خورده تلنبار کرده رگ ها داره می ترکه فکر کردی رنگ سلامتی می بینه کسی که تا نانوایی سر کوچه با موتور و ماشین می ره فلج نمیشه عجیبه خلاصه حواستم بگم این که می گن فلانی سالم بودا یک دفعه ای سرطان گرفت همش الکیه طرف غافل بود و به بدن خودش جاهل ✍ازسری مباحثات استادوشاگردان
🔴 حجامت در هوای سرد سوال مخاطب: ♻️ آیا در هوای سرد میتوان حجامت را انجام داد؟ 🔸🔹در متون طب ایرانی‌اسلامی، یکی از شیوه‌های درمان غیردارویی است که مانند هر شیوه درمان دیگری، اگر به‌جا و به‌اندازه و با ملاحظات جامع بکار رود البته سودمند است.‌ ♻ در این نوشتار به هشدارهای طبی درباره حجامت در هوای سرد می‌پردازم: 🔸مطابق با قوانین درمانی، حجامت غیراضطراری در روزهای سردِ فصل زمستان نهی شده و موجب ضعف بدن و نیروهای حیاتی شمرده شده است. حجامت در هوای سرد بویژه برای سالمندان یا افراد کم‌گوشت زیان‌بارتر است. همچنین حجامت زمستانی پس از افول خورشید و عصرگاه یا هنگام شب بسیار زیان‌آورتر شمرده شده است. 🔹در هوای سرد، الگوی گردش خون‌ مویرگی و توزیع اخلاط غلیظ و رقیق در عمق و سطح بدن تغییر می‌کند، یعنی از سویی بخاطر انقباض عروق سطحی اندام‌ها در سرما، خون کمتر و کم‌جنبش‌تری در عروق تحت اثر حجامت جریان دارد و از سوی دیگر گرایش و میل مواد چگال و سنگین به مویرگ‌های سطحی (محل اثر حجامت) کاهش می‌یابد؛ همچنین مجاری و منافذ سطحی بدن در هنگام چیرگی سرما، چندان گشاده نیستند تا حرکت اخلاط نامطلوب در مسیرهای آنها آسان باشد بنابراین اثربخشی و ایمنی حجامت در هوای سرد زمستانی هرگز مانند اوقات معتدل سال نخواهد بود. 🔸نکته دیگر آنکه بطور طبیعی در فصل زمستان، سوءمزاج‌های ناشی از حرارت شدید و حرکت تند اخلاط و رطوبات گرم در بخش‌های بیرونی بدن کاهش می‌یابند و نیاز اضطراری به حجامت از این‌ جهت بسیار کاسته می‌شود. 🔹کسانی هم که دچار غلظت خون هستند نباید گمان کنند که تنها راه بهبودشان، حجامت یا فصد است. در واقع بجز شرایط اضطراری، چاره‌ منطقی و پایدارتر آن است که از راه اصلاح تغذیه، خلط دم را به اندازه متعادل برگرداند. مثلاً افراد دچار غلظت خون، باید در زمستان از خوردن تخم‌مرغ، شیرینی‌ها، خرما، گوشت قرمز بخصوص بصورت کباب، و غذاهای خمیری بیشتر پرهیز کنند و خورش‌هایی مانند خورش کرفس، خورش قرمه‌سبزی، خورش به، خورش لوبیاسبز، خورش کدو و خورش بامیه با سبزی‌هایی مانند جعفری و گشنیز و مرزه و همراه با پودر کامل لیموعمانی میل کنند و برنج را هم بصورت زرشک‌پلو با زیره، یا هویج‌پلو با زرشک و زیره بخورند.‌ 🌧🌧 پایان سخن اینکه حجامت در زمستان و هوای سرد نباید بدون ضرورت قطعی انجام شود. تشخیص این ضرورت برعهده متخصصِ متعهدِ طب ایرانی اسلامی است و لازمه آن تامل در مبانی علاج و اصول درمان است تا نتیجه کار به زیان بیمار نینجامد.
داروی حضرت عیسی مسیح (سلام‌الله‌علیه) روایت: ابن سنان می‌گويد: از امام صادق(سلام‌الله‌علیه) پرسيدم: آيا عيسى (علیه‌السلام) به مصیبتِ بنی‌آدم، مبتلا می‌شد؟ امام علیه‌السلام فرمود: آرى، در خردسالي دچار درد بزرگسالان و در بزرگسالی دچار درد خردسالان مي‌شد، و هرگاه در خردسالی، درد خاصره(پهلو یا تهیگاه) می‌گرفت، که بیماریِ بزرگسالان است، به مادرش (مریم سلام‌الله‌علیها) می‌گفت: برایم عسل و سياهدانه و روغن زیتون، معجون كن سپس بیاور، پس معجون را برايش می‌آورد و از آن بدش می‌آمد، مادرش می‌گفت: چرا بدت می‌آید و خودت آن را خواستى‌؟ عیسی علیه‌السلام می‌گفت: معجون را بده، اما آن را به علم پيامبری‌ام نسخه کردم و به بي‌تابي كودكى آن را ناپسند دارم؛ و دارو را مي‌بوئيد و سپس می‌نوشيد. عَبْدِ اللَّهِ بْنِ سِنَانٍ قَالَ: سَأَلَ أَبِي أَبَا عَبْدِ اللَّهِ ع هَلْ كَانَ عِيسَى يُصِيبُهُ مَا يُصِيبُ وُلِدَ آدَمَ قَالَ نَعَمْ وَ لَقَدْ كَانَ يُصِيبُهُ وَجَعِ الْكِبَارِ فِي صِغَرِهِ وَ يُصِيبُهُ وَجَعِ الصِّغَارِ فِي كِبَرِهِ وَ يُصِيبُهُ الْمَرَضِ وَ كَانَ إِذَا مَسَّهُ وَجَعِ الْخَاصِرَةِ فِي صِغَرِهِ وَ هُوَ مِنْ عِلَلِ الْكِبَارِ قَالَ لِأُمِّهِ ابغي لِي عَسَلًا وَ شونيزا وَ زَيْتاً فتعجني بِهِ ثُمَّ ائْتِينِي بِهِ فَأَتَتْهُ بِهِ فَكَرِهَهُ فَتَقُولُ لَمْ تَكْرَهُهُ وَ قَدْ طَلَبَتْهُ فَقَالَ هَاتِيهِ نَعْتَهُ لَكَ بِعِلْمٍ النُّبُوَّةِ وَ أكرهته لجزع الصَّبَا وَ يَشَمُّ الدَّوَاءِ ثُمَّ يَشْرَبُهُ بَعْدَ ذَلِكَ‏. قصص الأنبياء عليهم السلام (للراوندي)، ص: ۲۷۰/بحارالأنوار ج ۱۴، ص ۲۵۳/النور المبين في قصص الأنبياء و المرسلين ج ۱، ص ۴۱۰ ترکیبات دارو: سیاهدانه + عسل + روغن زیتون (سیاهدانه با آسیاب یا هاون سنگی، کوبیده و به نسبت مساوی با عسل و روغن زیتون ترکیب شود.) میزان مصرف: به اندازه‌ی ۱ قاشق مرباخوری (قاشق چوبی باشد) به صورت ناشتا مصرف شود. تا زمان بهبودی(معمولا ۲ هفته) قبل از خوردن این دارو، آن را ببویید. در میزان مصرف دارو نباید زیاده‌روی شود. خواص: درمان پهلودرد(به هر علتی که باشد، مانند: سنگ کلیه، سنگ صفرا و...)، درمان درد لگن خاصره.
⭐️مخلوط مدر= باکس گیلاس،کاکل ذرت، تاجریزی، تخم کوشه، پرسیاوش، گل بنفشه،گل خطمی سفید، تخم کتان(از هر کدام 5مثقال) مخلوط شودو روزی2قاشق غ،از مخلوط مدر را با 3لیوان آبجوش دم کنید و دو سه نوبت طول روز بخورید ⭐️عرق خار شترروزی 2لیوان،در 2نوبت در طول روز بخورید روزی 2لیوان عرق مدر در 2نوبت در طول روز بخورید ⭐️عرق خارخاسک روزی 2لیوان در دو نوبت در طول روز بخورید ⭐️پرسیاوش، گل خطمی ،چای سفید و ناخنک(از هر کدام 5مثقال)مخلوط کنید روزی 1قاشق غ با 2لیوان آبجوش دم کنید  و در دو نوبت در طول روز بخورید ⭐️گیلاس و باکس گیلاس،را با کمی شکر پخته مانند کمپوت استفاده کنید(برای شستشوی رسوب کلیه مناسب است) ⭐️یک عدد هندوانه را در آب بمدت یک ساعت پخته پوست کنده در مخلوط کن یریزید به همان مقدار آبجوش ولرم اضافه کنید و در طول روز مصرف کنید 🛑لبنیات: پنیر، ماست، کره، دوغ،شیر.....اصلا نباید مصرف کنید (چون حالت گیرایی دارند و جلوی⭐️ دفع رسوب کلیه را میگیرند) 🛑نان گندم، گوشت قرمز، نمک جات،ادویه جات موز،تخمه، و بادام زمینی نخورید ⭐️گوشت گاو ،و گوساله دشمن کلیه است. چون خون را سنگین میکند ⭐️چربی پسته زیاد است و میخواهد خونسازی کند هرچقدر چربی دارد به کلیه و کبد میدهد و سنگین است خوردنش ضرر دارد ⭐️گوشت بز،جوجه خروس،سیراب و شیردان گوساله برای کلیه و کبد و ریه بسیار مفید است. ⭐️ماهیچه بز،جو،گشنیز،به و زردک را بپزید و بخورید. جوجه خروس،جو،گشنیز،به و زردک بپزید و میل کنید. ⭐️سبوس برنج دم شود و با آب آن سوپ بالا بپزید. ⭐️ساقه پیازچه،شوید،گشنیز،تره فرنگی، جعفری و ساقه چغندر بپزید و بخورید. ⭐️آتش چوب درخت گیلاس و جارو فراشی ها برای کلیه ضعیف مناسب است میتوان با آن کرسی گذاشت. ⭐️سه نصف شب دو لیوان آب جوش ولرم بدون شیرینی بخورید چون کلیه در آن موقع کارسازی میکند و کراتین دفع میکند و خون کلیه به دور می افتد و ظرفیت آن کم نمیشود.عصب های آن رشد میکند و مثانه کیسه را خالی میکند. ⭐️صابون پیچ رنده شده دو قاشق غذا خوری با 4لیوان آب یک جوش داده شده ولرم شود.داخل ان بنشینید و ماساژ دهید.این دارو برای کسانی که گرفتگی و پس رفت ادرار دارند و ادرار دفع نمیشود مفید است. ⛑این افراد سنگ ریز و درشت و رسوب پیدا میکنند چون ادرار دفع نمیشود. باکس گیلاس(دم گیلاس)
با سلام و عرض ادب و احترام 09196807244 https://t.me/teb_sayed_ya_seen https://t.me/kotob_tebi کتب طبی،جزوه ها،داروهای طب اسلامی ایرانی صوت و تصویر مرتبط،طب سوزنی،طب نوین، ماساژ و..‌. @Teb_Sayed_ya_seen @kotob_tebi درمانگر،تدریس،تشخیص،تحلیل،عنبیه،زبانشناسی،کایروپرکتیک،طب سوزنی،حجامت،فصد،طب اسلامی،سنتی و همه اعمال یداوی و...هماهنگیPV 09196807244 @seyed_ya_seen اینجانب فقط در تلگرام و ایتا فعالیت دارم
🔹روایت سنگ خارق العاده هفت جلاله:(بسیار کارگشا و جالب- حتما تا انتها بخوانید) ❇️ [ اتَى رَجُلٌ إِلَى سَيِّدِنَا أَبِي عَبْدِ اللَّهِ جَعْفَرِ بْنِ مُحَمَّدٍ ع فَقَالَ يَا سَيِّدِي إِنِّي خَائِفٌ مِنْ وَالِي بَلْدَةِ الْجَزِيرَةِ وَ أَخَافُ أَنْ يُعَرِّفَهُ بِي أَعْدَائِي وَ لَسْتُ آمَنُ عَلَى نَفْسِي فَقَالَ ع اسْتَعْمِلْ خَاتَماً فَصُّهُ حَدِيدٌ صِينِيٌّ مَنْقُوشاً عَلَيْهِ مِنْ ظَاهِرِهِ ثَلَاثَةُ أَسْطُرٍ الْأَوَّلُ أَعُوذُ بِجَلَالِ اللَّهِ الثَّانِي أَعُوذُ بِكَلِمَاتِ اللَّهِ الثَّالِثُ أَعُوذُ بِرَسُولِ اللَّهِ وَ تَحْتَ الْفَصِّ سَطْرَانِ الْأَوَّلُ آمَنْتُ بِاللَّهِ وَ كُتُبِهِ الثَّانِي وَ إِنِّي وَاثِقٌ بِاللَّهِ وَ رُسُلِهِ وَ انْقُشْ حَوْلَ الْفَصِّ عَلَى جَوَانِبِهِ أَشْهَدُ أَنْ لَا إِلَهَ إِلَّا اللَّهُ مُخْلِصاً هَذِهِ صُورَةُ الْفَصِّ وَ الْبَسْهُ فِي سَائِرِ مَا يَصْعُبُ عَلَيْكَ مِنْ حَوَائِجِكَ وَ إِذَا خِفْتَ أَذَى أَحَدٍ مِنَ النَّاسِ فَالْبَسْهُ فَإِنَّ حَوَائِجَكَ تَنْجَحُ وَ مَخَاوِفَكَ تَزُولُ وَ كَذَا عَلِّقْهُ عَلَى الْمَرْأَةِ الَّتِي يَتَعَسَّرُ عَلَيْهَا الْوَلَدُ فَإِنَّهَا تَضَعُ بِمَشِيَّةِ اللَّهِ وَ كَذَلِكَ مَنْ تُصِيبُهُ الْعَيْنُ فَإِنَّهَا تَزُولُ وَ احْذَرْ عَلَيْهِ مِنَ النَّجَاسَةِ وَ الزُّهُومَةِ وَ دُخُولِ الْحَمَّامِ وَ الْخَلَاءِ وَ احْفَظْهُ فَإِنَّهُ مِنْ أَسْرَارِ اللَّهِ عَزَّ وَ جَلَ وَ حَرَاسَتِهِ ثُمَّ الْتَفَتَ الْحَسَنُ ع عَلَيْنَا وَ قَالَ وَ أَنْتُمْ فَمَنْ خَافَ عَلَى نَفْسِهِ فَلْيَسْتَعْمِلْ ذَلِكَ وَ اكْتُمُوهُ عَنْ أَعْدَائِكُمْ لِئَلَّا يَنْتَفِعُوا بِهِ وَ لَا تُبِيحُونَهُ إِلَّا لِمَنْ تَثِقُونَ بِهِ قَالَ الرَّاوِي لِهَذَا الْحَدِيثِ قَدْجَرَّبْتُ هَذَا الْخَاتَمَ فَوَجَدْتُهُ صَحِيحاً وَ الْحَمْدُ لِلَّهِ ] 🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹 🔸مردى خدمت امام صادق عليه السّلام شرفياب شد و عرضه داشت: آقاى من، از فرمانرواى سرزمين جزيره زياد میترسم و بيم آن دارم كه دشمنانم مرا به او معرّفى كنند و بر جانم ايمن نيستم. 💬فرمود: «انگشترى از حديد چينى تهيّه كن كه در سه سطر اين جملات بر روى آن حك شده باشد: 1-سطر اوّل أعوذ بجلال اللَّه، 2- سطر دوم، أعوذ بكلمات اللَّه، 3-سطر سوم أعوذ برسول اللَّه، و زير نگين هم اين دو سطر نوشته شود: 1-سطر اوّل آمنت باللَّه و كتبه، 2-سطر دوم إنّي واثق باللَّه و رسله، و در اطراف نگين نيز اين عبارت كنده كارى شود: أشهد أن لا إله إلّا اللَّه مخلصا. 🔸و نيز در ساير خواسته هايت- كه دستيابى به آنها مشكل است- آن را در انگشت كن و هر گاه از آزار كسى ترسيدى، آن را به دست كن كه 👈حتما نيازمندیهايت برآورده شود 👈و ترسهايت زدوده گردد 👈 و هم چنين اگر بر زنى كه زايمان بر او دشوار شده، آويخته گردد، به خواست خدا فارغ میشود 👈 و اگر كسى كه زخم چشم ديده است، آن را به انگشت كند، اثر چشم زخم از بين میرود و آن را از نجاست و چربى غذا و بوى بد دور نگه دار و با خود به گرمابه و آبريزگاه مبر 🔴 و در حفظ آن بكوش؛ زيرا از اسرار پنهان خداوند عزّ و جلّ است.»🔴 سپس حضرت به جانب ما روى كرد و فرمود: «هر گاه يكى از شما جان خود را در معرض خطر ديد، اين كار را انجام دهد؛ ❗️❗️امّا آن را به دشمنان خود ياد ندهيد؛ مبادا از آن بهره گيرند! تنها در اختيار افرادى بگذاريد كه به آنها اطمينان داريد.» ❗️❗ 🔹راوى خبر گويد: اين انگشترى را آزمودم و همه ى اين خاصيتها را در آن يافتم؛ سپاس از آن خداست». @teb_sayed_ya_seen 🔸مستدرك الوسائل و مستنبط المسائل، ج۳، ص ۳۰۰
⚜ظهُورُ الْبَوَاسِيرِ وَ مَوْتُ الْفُجَاءَةِ وَ الْجُذَامِ مِنَ اقْتِرَابِ السَّاعَةِ/بحار الأنوارج52 🔸پیامبراکرم صلی الله علیه وآله فرمودند:از نشانه های آخرالزمان ظهور و...است! @teb_sayed_ya_seen 🔷عوامل ایجاد بواسیر 🔸زیادنشستن و مکث زیاد در دستشویی ✨نکته: افرادی که مشکل یبوست و دفع دارند ،مجبورند بیشتر در دستشویی باشند و غالبا دچار بواسیر می شوند. 🔸نشستن مقعد با آب ✨نکته: هرچند تمیزکردن مقعد با دستمال و پارچه و سنگ و ... نیز باعث پاکی مقعد می شود ولی استفاده نکردن از آب سبب بواسیر می گردد 🔸شستن مقعد با آب گرم و ولرم ✨نکته: شستن با آب سرد سبب دفع و پیشگیری از بواسیر است‌. 🔸استفاده از آب راکدی که پوشش ندارند و با سرما و گرما تغییر می کند و آفتاب و برف و ....برآن اثر می گذارند ✨نکته: آب راکد به علت آفتاب، موجودات ریز داخل آب و مواد موجود در زمین که با آن ترکیب میشوند منع شده است و ممکن است آبی که در معرض آفتاب باشد نیز تاثیر منفی بگذارد (مانند آب معدنی در معرض آفتاب) 🔸خوردن خاک 🔸خوردن همزمان ماهی و تخم مرغ ✨نکته:باید به فاصله ای از یکدیگر مصرف شود که دیگری دفع شده باشد. 🔸عدم رعایت پاکیزگی و نشستن مقعد با مواد شوینده ✨نکته: شستن مقعد با مواد شوینده مانند صابون (روایت به سعد کوفی که شوینده آن زمان بوده، اشاره کرده است) سبب دفع و پیشگیری از بواسیر میشود. 🔸کم تحرکی ، تغییر در عادات غذایی و استفاده از سموم شیمیایی و ... 🔸تنگی روده ✨نکته: خرمای خشک و برنج سبب گشادی روده میشود که سبب دفع و پیشگیری از بواسیر میشود (تنقیه با آب نیز سبب از بین رفتن بواسیر میشود) @teb_sayed_ya_seen 🔷راه های پیشگیری از بواسیر 🔸خوب جویدن غذا 🔸وسط غذا آب نخوردن (خوردن آب بین غذا سبب بیماریهای متعدد از جمله بواسیر، کبد چرب و ... میشود) 🔸خوردن سنجد 🔸خوردن زردک(هویج زرد)قمی 🔸 مالیدن روغن بنفشه به ابروها 🔸خوردن خرمای هیرون(برنی)نارس 🔸استنجاء با پودر سعد کوفی 🔸انجام حجامت ساکرال @teb_sayed_ya_seen 🔷درمان بواسیر درمان یبوست با داروی سودابر و ملین 🔸شستن مقعد با آب سرد و آسیاب شده سعدکوفی 🔸خوردن زردک 🔸خوردن انجیرخشک یا تازه (شبها حداکثر ۳تا۷ عدد ولی مصرف زیاد در روز مانعی ندارد) 🔸خوردن برنج 🔸خوردن بیست و یک عدد مویز 🔸خوردن سبزی تره 🔸زرده تخم مرغ بصورت شیاف درست کرده و داخل مقعد قرار داده شود. 🔸مالیدن داروی طبیب الاطباء (پخته ی شمع(موم)، روغن زنبق، لبني عسل، سماق و سرو کتان) 🔸دستورجوز(خوردن کوبیده زنیان و گردو) 🔸خوردن پخته ی کوهان شتر+ گردو+پنير+ تره +ابهل + شيره +کندر نر و نان ناشتا خورده شود. 🔸مصرف داروی مقل ازرق طب اسلامی 🔸بخور بلادر داده شود،سپس مرهم طبیب الاطباء مالیده شود. 🔸نوشتن سوره یس با عسل ، شسته و خورده شود 🔸خواندن سوره الاعلی 🔸خواندن عوذه بواسیر از کتاب طب الائمه(يَا جَوَادُ يَا مَاجِدُ يَا رَحِيمُ يَا قَرِيبُ يَا مُجِيبُ يَا بَارِئُ يَا رَاحِمُ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ وَ ارْدُدْ عَلَيَّ نِعْمَتَكَ وَ اكْفِنِي أَمْرَ وَجَعِي‏)بحار الأنوارج‏92 @teb_sayed_ya_seen 🌸🕌درمان بواسیر ⚜حضرت امام رضا«علیه السلام»: سوره یس را با عسل بنویس،بشور و بخور. 📚حلیةالمتقین.ص129 ⚜از حضرت أمیرالمؤمنین«علیه السلام»منقول است خواندن این دعا: 📖یا جَوادُ یا ماجِدُ یا رَحیمُ یا قَریبُ یا مُجیبُ یا بارِیءُ یا راحِمُ صَلِّ علی. مُحَمَّدٍ و آلِهِ وَارْدُد عَلَیَّ نِعْمَتَكَ وَاکْفِنی أمْرَ وَجَعی. 📚حلیةالمتقین.ص۱۲۹ 🔷تسکین در بواسیر 🔸هر شب هفت دانه خرما برني با روغن گاو بخورد و ميان دو بیضه را با روغن زنبق خالص روغن بزند. @teb_sayed_ya_seen
     👇تقویم اسلامی دوشنبه👇               👇👇کانال عمومی👇👇                 (تقویم اسلامی) ✴️دوشنبه 👈26 دی /جدی 1401 👈23 جمادی الثانی 1444👈16 ژانویه 2023 🕌 مناسبت های دینی و اسلامی. ⚫️ وفات محقق حلی " 176 هجری". 🌙⭐️ امور دینی و اسلامی. 🤕 مریض مراقبت بیشتری نیاز دارد.(منظوری مریضی است که امروز مریضیش شروع شود). 👶زایمان مناسب و نوزاد در همه احوال خوب تربیت خواهد شد. 🔭 احکام و اختیارات نجومی. 🌓 امروز قمر در برج عقرب و از نظر نجومی  مناسب برای امور زیر است: ✳️از شیر گرفتن کودک. ✳️بذر پاشی و کاشت. ✳️آبیاری. ✳️کندن چاه و ابراه. ✳️جا به جا کردن درخت. ✳️خرید باغ و زمین زراعی. ✳️جراحی چشم. ✳️التیام و معالجه جراحات. ✳️استعمال دارو. ✳️قی کردن برای مدوا. ✳️و غرغره کردن نیک است. 📛ولی امور اساسی مثل ازدواج. ⛔️مسافرت. 📛و کتابت ادعیه و امور حرز خوب نیست. 💇‍♂ اصلاح سر و صورت: طبق روایات، (سر و صورت) در این روز از ماه قمری ، باعث روبراه شدن امور است. 🔴 حجامت: یا در این روز از ماه قمری ، باعث باعث شادی دل می شود. 🔵ناخن گرفتن: دوشنبه برای ، روز مناسبی است و برکات خوبی از جمله قاری و حافظ قران گردد. 👕دوخت و دوز لباس: دوشنبه برای بریدن و دوختن روز بسیار مناسبی است و آن لباس موجب برکت میشود. ✴️️ استخاره: وقت در روز دوشنبه: از طلوع فجر تا طلوع آفتاب و بعداز ساعت ۱۰ تا ساعت ۱۲ ظهر و از ساعت ۱۶ عصر تا عشای آخر( وقت خوابیدن). ❇️️ ذکر روز دوشنبه : یا قاضی الحاجات  ۱۰۰ مرتبه. ✳️️ ذکر بعد از نماز صبح ۱۲۹ مرتبه لطیف که موجب یافتن مال کثیر میگردد. 💠 ️روز دوشنبه طبق روایات متعلق است به و . سفارش شده تا اعمال نیک و خیر خود را در این روز به پیشگاه مقدس ایشان هدیه کنیم تا ثواب دوچندان نصیبمان گردد. 😴😴 تعبیر خواب: تعبیر خوابی که شب " سه شنبه " دیده شود طبق ایه ی 24 سوره مبارکه "نور" است. یوم تشهد علیهم السنتهم و ایدیهم... و از معنای آن استفاده می شود که خواب بیننده را با شخصی دعوا یا خصومتی پیش آید که بر او شاهد بیاورد و بر خصم خود غلبه کند.ان شاءالله. و شما مطلب خود را در این مضامین قیاس کنید.
😎 کورها معجزه واکسن را نمی‌بینند!!! 🔺 میگویند مرگ و میر کرونایی، تک رقمی شده است و این معجزه ی واکسن را مخالفان واکسن نمی‌بینند! بله این معجزه است که؛ 1️⃣ دیوار تحریم ها به یکباره پس از ۱۵ سال شکسته می‌شود و دشمنان قسم خورده اسلام که حاضر نبودند به ما علوفه گوسفند بفروشند و داعش را برای نابودی ما عَلَم کردند، نگران جان ما شدند و میلیون‌ها دُز واکسن‌ آمریکایی، انگلیسی و اسرائیلی را به صورت صلواتی به ما هدیه کردند!!!🤔 2️⃣ معجزه واکسن است که فرزندان مسئولان واکسن نمایشی می‌زنند و حتی یک مورد فوت نمی‌شوند، ولی فرزندان مردم، واکسن‌ مراحل بعدی را می‌زنند و این دنیای فانی را ترک می‌کنند! 😐 بله، این معجزه واکسن است که؛ 3️⃣ بین ایران، اسرائیل، آمریکا، روسیه، چین، اصلاح طلب، اصولگرا، حزب الهی و سلیبرتیِ فاسد و صالح، وحدت ایجاد می‌کند! 😁 4️⃣ معجزه واکسن یعنی: حتی اگر به جای واکسن زدن، میلیون ها کارت جعلی واکسن هم که بخری، باز از انتشار ویروس جلوگیری می‌کند! 😆 بله این معجزه است که؛ 5️⃣ یک عده اگر دُز اول را تزریق کنند، عده کمتری دُز دوم و عده بسیار کمتری دُز سوم و انگشت شماری دُز چهارم و پنجم تزریق کنند باز هم ویروس کرونا حیا کرده و از منتشر شدن منصرف می‌شود! 😂 6️⃣ معجزه است که آقای مخبر، به جوانان دانشمند ایرانی دو هفته فرصت میدهد تا واکسن کشف کنند ولی همه شرکت های ایرانی به یکباره واکسن کرونای دو ساله را کشف و تولید انبوه می‌کنند در حالیکه واکسن آنفولانزای صد ساله را هنوز کشف نکرده اند و واردات می‌کنند! 😜 7️⃣ معجزه واکسن یعنی: جوانان ورزشکارِ قوی هیکل، مثل برگ خزان، با مغز روی زمین می‌افتند و از مرگ زنجیره ای علما جشن‌ها بوجود می آید و میانگین سکته مغزی افزایش دو برابری پیدا می‌کند! 😔 بله این معجزه است که؛ 8️⃣ اگر یک عده به نمایندگی از دیگران، داوطلبِ تزریق واکسن بشوند، از انتشار ویروس جلوگیری می‌شود! بلکه معجزه غیر قابل انکار واکسیناسیون است که ایرانی ها کارت جعلی واکسن بگیرند، ملت عراق و یمن واکسینه می‌شوند! 🤣 9️⃣ معجزه واکسیناسیون است که ایران را بدون قرنطینه واقعی نجات میدهد ولی چین، با خشن‌ترین قرنطینه های بردگی، هنوز گرفتار است! بله معجزه است که؛ 🔟 واکسن آزمایشی همه‌ی شرکت‌های ایرانی و خارجی (که براساس مدارکِ معتبرِ آزمایشگاهی موجود، چیزی جز آب نمک و اکسید گرافن نیست) بدون نقص عمل میکند و جلوی جهش های غیر قابل پیشگیری را کنترل و از انتشار کرونای چینی، انگلیسی، برزیلی، مکزیکی و... که هیچ، از انتشار ابولا و آنفولانزا و ایدز و سیاه سرفه و..‌.هم جلوگیری می‌کند! 🧐 🔻واکسن معجزه ها دارد! ۱۱- حتی میتواند جای شستن دست، ماسک، وایتکس پاشی، الکل مالی، فاصله اجتماعی، تعطیلی مشاغل، تجمعات، نمازجمعه و جماعت، زیارت، مسافرت‌ها، مدارس و دانشگاه ها و دفن کردن مردگان بدون غسل، کفن و تشییع هم کار کند، آن هم فقط زمانی که نیاز به کرونا هراسی فروکش کند. 😉 ۱۲- معجزه واکسن است که با تزریق آن، جلوی انتشار ویروس گرفته می‌شود و همزمان کدگذاری، پول دیجیتالی و هوش مصنوعی و متاورس و آموزش مجازی و تجارت استارتاپی و تعدیل اقتصادی تا کوپن نان و جنگ ساختگی و نظم نوین جهانی ماسونی گلوبالیستی، منتشر و مستقر می‌شود! 🤔 ۱۳- معجزه واکسن است که هر چند دهه یکبار هلوکاست جمعیتی ایجاد می‌کند و نقشه ژئوپلوتیک کشورهای جهان را تغییر می دهد و زبان، واحدِ پول، ملیّت، قومیت و هویت ... کشورها را تغییر می دهد! ❇️ معجزه‌ی بزرگتر 👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇 ۱۴- معجزه بزرگتری هم در راه است که با اعلام پاندمی جدید (که کاهن اعظم بیل گیتس اعلام کرده است) تمام واکسن های قبلی بی اثر شده و دوباره کشته ها دو، سه و چهار رقمی هم خواهد شد و دیگر دکمه ی معجزه واکسن، بخاطر واکسن نزده ها و زده ها خراب شده و عمل نخواهد کرد و هلوکاست انسانی و ریست بزرگِ بازتنظیمِ جهان، بطور کاملا اتفاقی بوجود خواهد آمد! اسرائیل، انگلیس و آمریکا اسب تروآ یِ خود را وارد ایران کردند. (منتظر شبیخون باشید) افراد سالم و بچه های سالم نیازی به واکسن ندارند، چرا باید واکسن بزنند. فقط کسانی که سن آنها بالاست و چندین بیماری دارند می‌شود ریسک تزریق واکسن را برای آنها پذیرفت! 😱 ۳۴ میلیون دُز واکسن اسرائیلی از امارات هدیه گرفتند و به نماینده های مجلس، همسرانشان و نیروهای مسلح تزریق کردند! (شرکتِ واکسن سازی اسرائیلی وابسته به کمپانیِ صنایع دفاعی اسرائیل به نام رافائل است) اگر ویتامین D مردم را ببرید بالا کسی از کرونا بستری نمیشه (نیازی هم به واکسن نیست) در دبی انجام شده یک نفر هم بستری نشد!
🔴همه مردم دنیا به طب سنتی و گیاهی علاقه نشان داده، و آن را یاد می‌گیرند. 🔹در کشورهایی که سیستم پزشکی سوسیالیستی غیر کارآمد دارند (مانند کانادا و انگلیس)، و یا هزینه خدمات پزشکی در آنها به شدت گران است (مانند آمریکا)، مردم علاقه بیشتری به یادگیری و استفاده از طب سنتی دارند. 🔹به همین دلیل اولیاء طب مدرن احساس خطر کرده، و طب سنتی را تهدیدی برای خود دانسته؛ و سعی در ممنوع کردن آن دارند. 🔹به عنوان نمونه در نیوزیلند لایحه‌ای به مجلس ارائه شده تا طب گیاهی و سنتی را کنترل کنند. ظاهر آن این است که «میخواهند محصولات ارائه شده برای طب گیاهی کنترل کیفیت شوند». اما باطن آن این است که اجازه عرضه گیاهان دارویی ندارند.
گرداوری شده از متون طب سنتی بلغم در اندامها 🔴موارد. که بلغم را زیاد می کنند: 🔹محیط سرد 🔹غذای سرد 🔹فضای شرم ناک 🔹ترس 🔹غم 🔹کینه 🔹حسد 🔹حرص 🔹بوی تعفن 🔹تنهایی 🔹بی تحرکی 🔹دوست منفی 🔵 بلغم در پوست هرگاه در پوست زیاد شود بیماری برص به وجود می آید همانطور غم که بیماری سرد است و مو را سفید می کند پوست را هم سفید میکند. 🔵 بلغم در بدن باعث زیاد شدن عرق سرد پوست نرم تر شدن کف دست و پا خواب زیاد پف اندام و صورت خستگی زود رس اذیت شدن در سرما دوستدار گرما پنهانی رگها گوش درد کمر درد پادرد زانو درد 🔵 بلغم در مفاصل باعث ورم کردن و در نتیجه آرتروزمی شود. و آرتروز گردن بیشتر همراه با ورم است و در سن 35 سالگی به بعد بروز می کند. 🔴بلغم در ستون فقرات باعث رماتیسم 🔹 بلغم در مغز شخص به یک نقطه خیره می شود و حرکت نمی کند دیگر مسئولیت پذیر نیست و واکنشی ندارد. 🔴بلغم در سر سردرد اینها از نوع سرد است با خوردن یا بو کشیدن گرمیجات آروم می شوند 🔴🔴برای درمان بلغمی خواب بین الطلوعین (بین اذان صبح و طلوع آفتاب) خیلی برایشان ضرر دارد و خواب قبل از اذان صبح بسیار در درمان سردرد مفید است. 🔴بلغم در گوارش اشتها زیاد می شود و شکم بزرگ می شود. این افراد اگر بخواهند رژیم بگیرند باید گرمیجات بخورند و معده را گرم نگه دارند. 🔴 بلغم در معده 🔵اول آروغ می زنند(آروغ زدن در غذا خوردن نشانه سرد شدن معده است) بعد دیر هضمی غذا بعد نفخ بعد استفراغ به وجود می آید. 👌نکته: 👈 معده که سرد شد غذا هضم نمی شود و گاز تولید می کند و این باعث بوی بد دهان می شود. 🔴مراحل هضم 🎾 اول در دهان دوم در سر معده سوم در معده چهارم در کبد پنجم در عروق 🔴 بلغم در روده ✍ باعث دفع بی اختیاری می شود و این در پیری بیشتر است چون شخص وارد سن سرد شده است اگر سردی در مثانه باشد باعث عدم کنترل ادرار می شود و در گریه های شدید یا خنده های شدید و یا حتی عطسه کردن ادرار می کند و باعث شب ادراری در کودکان هم می شود. 🔴 بلغم در اندام جنسی موجب احتلام زیاد می شود. تراوشهای بی اختیار جنسی دارد. زودارضاء می شود. اگر سردی در اندام جنسی خیلی زیاد شود لاغری عضلانی به وجود می آورد. 🔴 نکته مهم گونه افتاده یعنی سینه افتاده و سینه افتاده یعنی اندام جنسی افتاده اندام جنسی افتاده یعنی ارگاسم دیر رس و سردی رحم هر چه سردی بیشتر شود از کاهش جنسی شروع می شود تا ناباروری. 🔴 سردی در زنان بیشتر از مردان است چون غده تحریک در زنان در سینه و در مردان در کمر است لذا تحریک دیرتر اتفاق می افتد و باید زن گرمتر از مرد باشد تا غده تحریک به رحم برسد اما اگر غده، تحریک شد ولی حرکت نکرد این غده انباشته می شود و در یک جا بلوری میشود و خشک می شود و تبدیل به کیست می شود و در صورت عدم درمان تبدیل به سرطان سینه می شود. 👈پس علت اصلی سرطان سینه تکرار تحریک و عدم تخلیه کامل است و این در خانمهایی که آقا مشکل زود انزالی دارد بیشتر است. 👈هر تحریک باید همراه با تخلیه باشد 🔴🔴اسپند از بهترین داروهای رفع بلغم است و شتاب درمانش بالاست ابتدا باید آن را خوراکی کرد روش خوراکی کردن آنها را داخل ظرفی ریخته یک بار آب گرم روی آنها بریزید و خالی کنید و شش با آب سرد و شب قبل از خواب مقداری از آن (به تناسب سن و بلغم بدن) با یک لیوان آب ولرم قورت داده شود
واریکوسل (واریس وریدی بیضه) ✍ آیت الله ضیایی: واریکوسل از بیماری‌های برگشت پذیر است. علل بیماری واریکوسل: 1ـ غلظت خون، 2ـ گردش‌خون ضعیف، 3ـ شورت تنگ، 4ـ شلوار تنگ، 5ـ گذاشتن تلفن همراه (موبایل) در جیب شلوار یا کنار کمر، 6ـ ضربه، 7ـ تصادف، 8ـ سقوط، 9ـ مصرف داروهای هِمُوتُراپی، 10ـ حمّام‌های سُونا (خشک‌و مرطوب)، جَکوزی و استخر آب سرد تگری. درمان: واریکوسل خفیف و متوسّط با زالو درمانی برطرف می‌شود (زالوی طبّی را پائین و بالای بیضه، روی رگ وریدی بمدّت 20 دقیقه گذارد)، ولی واریکوسل شدید جرّاحی لازم دارد (توسّط متخصّص اورولوژی، یا متخصّص دستگاه تناسلی). نشر دهید.
الإمامُ الباقرُ عليه السلام : اِعلَمْ أنَّهُ لا عِلمَ كطَلَبِ السَّلامَةِ ، و لا سَلامَةَ كسَلامَةِ القَلبِ . امام باقر عليه السلام : بدان كه هيچ دانشى چون طلب سلامتى نيست و هيچ سلامتى اى مانند سلامت دل نمى باشد.
🔴 خوراکی‌های مناسب دوران 🔺گوشت بره و بزغاله چاق یک‌ساله 🔺نان خوب برشته 🔺شیر غیر کارخانه‌ای 🔺سیب 🔺انار شیرین 🔺عسل 🔺خرما 🔺انگور 🔺مویز 🔺شیره انگور 🔺شیره خرما 🔺خریزه 🔺به 🔺فالوده سیب 🔺غذای کبابی‌ کاملا پخته مخصوصا رو ذغال 🔺انجیر 🔺بادام 🔺گلاب نشردهید
✅درمان مرض با چرپ کردن کف پا: ⭕️شاید به گوش خیلی ها نا آشنا و عجیب باشد، اما این کاملا واقعیت دارد. سبب اصلی بسیاری از بیماری ها خشکی کف پا است که با چرب کردن روغن های گرم و ملایم درمان می شود . این روش بهترین راه رفع خشکی تامین گرمی و رطوبت کافی برای بدن است. با چرب کردن روغن های گرم و ملایم به بافت های کف پا درمان بسیاری از بیماریها امکانپذیر است. چرب کردن کف پاها در بازتاب درمانی و سلامت  ارگان های کل بدن نقش مهمی ایفا میکند. 🔶🔹روش استفاده: 🔹هر شب کف پاها را با روغن زیتون، کنجد طبیعی، روغن بنفشه و روغن سیاه‌دانه، به مقدار زیاد چرب کنید. 🔸مقدار روغن زیاد روی پوست پا استفاده کنید، چراکه فرایند جذب تا صبح ادامه خواهد داشت. 🔹روغن ها بسیار نافذ هستند و سریع از طریق کف پا در بافت بدن جذب می شوند. سپس یک پلاستیک نرم روی آن بپیچید و روی آن جوراب بپوشید و یا پاها را در سلفون نرم و نازک بپیچید، صبح روغن را از پاها پاک کنید، این کار را تا یکماه ادامه دهید، تا معجزه ان را ببینید. 🔸حتی با چند بار استفاده تاثیر درمانی آن را در وضعیت سلامتی خود به وضوح خواهید دید. 🔹انواع روغن ها را برای ماساژ کف پا میتوان استفاده کرد، اما روغن های زیتون و کنجد، بنفشه و سیاه‌دانه، روغن های ملایم بدون حساسیت با تاثیر فوق العاده زیاد هستند، می‌توانید از ترکیب همه روغن های ذکر شده به تساوی به کف پا‌ها بمالید. تا درمان سریع‌تر انجام گیرد. از روغن های سوپرمارکتی استفاده نکنید. روغن های ذکر شده باید بو و عطر مخصوص خود را داشته باشند، در غیر این صورت قابل اطمینان نیستند. 👌درمان اختلالات بدن با چرب کردن کف پا عبارتند از: 1- تظاهرات پیری مثل چروکیدگی ها 2- سفیدی موها 3- غم و افسردگی 4- یبوست(قبضیت) 5- خشکی پوست بدن، کف پاها 6- سوزش کف پا 7- کاهش فعالیت ارگان ها مثل کاهش ضربان قلب 8- کاهش فعالیت تخمدان ها و یائسگی زودرس 9- کم کاری تیروییدـ 10- حساس بودن به سردی و گرمی 11- ضعف حافظه و کندی فرایندهای فکری ناتوانی در فراگیری و ذخیره اطلاعات 12- تشکیل بافت های متراکم و فیبری مثل فیبروم 13- فشارخون بالا در افراد سردـ 14- فشار خون پایین 15- کم خونی 16- پوکی استخوان 17- دردهای شدید کوتاه مدت و تیر کشنده مثل دردهای قلبی، قاعدگی، میگرن 18- کاهش چربی خون 19- خشم زیاد 20- اسپاسم و گرفتگی عضلانی 21- ضعف جنسی و بی میلی جنسی 22- عدم تمرکزـ مرض دیابت 23- انعطاف ناپذیری و شکنندگی 24- اگزمای حاد در پاها 25- زیبایی و درخشش پوست صورت 26- از بین بردن زگیل پا 27- زانو درد 28- کمردرد 29- رماتیسم 30- و مهمتر از همه بسیاری از سرطان ها (در سرطان ها این روش بسیار تاثیر گذار میباشد، چرا که سرطان ها سردی و خشکی هستند و روغن ها تاثیر مقابل آن را دارند و بدن را از سم پاک می کنند. اما در بدخیمی ها که داغ هستند بهتر است از روغن ملایم تر مثل روغن زیتون استفاده شود.) 🔶🔹 نکته: 🔹در بیشتر اوقات حدود ده روز بعد، روغن در مدفوع دیده می‌شود که به این معنی است که روغن تمام مسیر را از پوست تا مرکز بدن طی کرده و پاکسازی کرده است. برای مثال می‌توانید روغن‌های مختلف را روی جداره نی تست کنید و ببینید بعد از چند ساعت این روغن‌ها چگونه در بافت متراکم نی جذب می‌شوند. 🔹با آرزوی سلامتی برای تک تک شما دوستان.درمان همه دردها در اين طبيعت زيباست، حتما این روش را امتحان کنید. هم بی ضرر است و هم درمان معجزه آسای همه دردهایتان، به فکرسلامتی خود باشید. ♻️این پیام را برای کسانی که دوستشان دارید منتشر کنید. مهربانی هیچ هزینه ای ندارد و رساندن دانش عبادت است.
حجامت کاهل یا عام یا نافع 🔸محل انجام این حجامت بین دو کتف بوده و چهار انگشت( خود شخص) پایین تر از آخرین مهره گردن. 🔹از این حجامت جهت درمانِ ▪️تپش قلب ▪️خفقان قلب ▪️گرمی بدن ▪️گرفتگی عروق ▪️جوشها و دمل ها ▪️فشار خون ▪️غلظت خون ▪️کاهش تب و... استفاده می شود.