eitaa logo
طب اسلامی_ایرانی مائده (طب الحسین ع)
5.5هزار دنبال‌کننده
14هزار عکس
4.1هزار ویدیو
158 فایل
🔹️🔸️🔹️🔸️🔹️🔸️🔹️🔸️🔹️ مرکز طب اسلامی ایرانی استان همدان ♡(مجموعه طبی مائده)♡ مشاوره رایگان: @Teb_javaheri 🤵‍♂️ @TebHosein3 🧕 🌐کانال ارتباطی ما: @tebolhosainas
مشاهده در ایتا
دانلود
. 8⃣ پزشکی که برای بیمارانش از اسپرم خودش استفاده می کرد و تا کنون 49 تا از فرزندانش پیدا شده اند!! https://eitaa.com/tebolhosainas
. 9⃣ مطمئنید از این اتفاقات در ایران نمی افتد؟؟ https://eitaa.com/tebolhosainas
. 0⃣1⃣ یکی از حقوق اهداکننده اسپرم اینه که حق پدری نداره!! 👈پدر هست اما حق پدری نداره!!😳😳 ✅ پزشکی غربی بزرگترین دشمن دین و دنیاست... https://eitaa.com/tebolhosainas
1⃣1⃣ درآمد ماهیانه با اهدای تخمک! ⁉️ این اهدا کنندگان نسبت به فرزند چه حکمی دارند؟ ⁉️مادر هستند یا نه؟🤔🤔 ⁉️ محرم هستند یا نه؟🧐🧐 https://eitaa.com/tebolhosainas
. 2⃣1⃣ کار با درآمد بالا، اهدای جنین و تخمک!! ⁉️پدر و مادر چه کسی هست؟!😳😳 https://eitaa.com/tebolhosainas
3⃣1⃣ اینجا ایران است اسپرم اهدایی از برادرشوهر!! 😳😱😱 https://eitaa.com/tebolhosainas
4⃣1⃣ یکی از سایت های فعال در زمینه اهدای اسپرم: استمناء برای بدن ضرر ندارد!😱😱 https://eitaa.com/tebolhosainas
5⃣1⃣ 100مرکز ناباروری در ایران هست که تا کنون بیش از 40هزار فرزند با روش های غربی به دنیا آمده اند. فاتحه نسل آینده را بخوانید... https://eitaa.com/tebolhosainas
. 6⃣1⃣ 220000نفر در حال درمان با روش های غربی ... https://eitaa.com/tebolhosainas
  در واقع نسل های گذشته ما به جز چند نوع بیماری، بیماری خاصی در بینشان وجود نداشت و امروزه ما شاهد صدها نوع بیماری عجیب و نادر هستیم و این بیماری ها از زمانی شروع شد که واکسیناسیون کودکی از سال 1989 بطور گسترده شروع شد. در واقع حکومت جهانیِ پشت پرده، از عامل واکسن به عنوان ساختاری جدید برای بیمار کردن کودکان و نسل های آینده استفاده کرد، آنها علاوه بر کوتاه کردن عمر انسان ها بیماریهای جدید را هم به مردم هدیه کردند تا بتوانند داروهای خود را بفروشند. پشت پرده واکسیناسیون مافیای عظیم فروش دارو قرار گرفته است، (در حد خاندان های بزرگ یهودی) و همه ی ما باید بدانیم که کارتل های دارویی یهودیِ داخل کشور و خارج کشور با واکسیناسیون هدفی جز نسل کُشی فرزندانمان ندارند. به امید بیداری مردم ایران... https://eitaa.com/tebolhosainas
47.59M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سخنرانی حجت الاسلام سید رضی در گردهمایی اول در قم ( نامزد جریان مجلس تمدن ساز، در قم به همراه آقایان منان رییسی و دکتر شربتی) در ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ / مسجد حضرت زینب سلام الله علیها - قم 🔺 علیه ... 🔻 درحال ریل گذاری با اهداف : و تنها راه چاره اینکه : https://eitaa.com/tebolhosainas
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💢 دلایل اصلی کاهش فرزند آوری در ایران 👇👇👇👇👇👇 ۱- گسترش اشتغال نامحدود بانوان. ۲- گسترش تحصیلات آکادمیک نامحدود بانوان. ۳- توسعه ورزش های حرفه ای و قهرمانی نامحدود بانوان. (در این سه مورد تبعیت از یهود و نصارا سازمان های به اصطلاح بین المللی UNICEF سازمان جهانی کودکان و خانواده) ۴- گسترش خانه های آپارتمانی ۵- تحقیر و کوچک کردن خانه داری و فرزند آوری بانوان در رسانه ملی و کلیه رسانه های عمومی و صنعت سینما و تلویزیون و هنر. ۶- تبعیت سیستم تولیدات کشاورزی و تغدیه ای کشور از یهود و نصارا(سازمان های به اصطلاح بین المللی) مثلا سازمان FAO سازمان کشاورزی و خواروبار جهانی توصیه و دستور به تولیدات خاص غله و مواد غذایی با ویژگی های خاص و تراریخته. ۷- تبعیت سیستم های بهداشتی و درمانی کشور از یهود و نصارا(سازمان های به اصطلاح بین المللی) مثلا WHO سازمان بهداشت جهانی و ترویج شعارهای تحمیلی آنها فرزند کمتر و غیره و نیز توصیه به غربالگری، داروها و واکسن های خطرناک و عقیم کننده و غیره. ۸- مسائل اقتصادی، گرانی و تورم سنگین و افزایش هزینه های زندگی و معیشت عادی مردم. (تبعیت از نسخه های یهود و نصارا و سازمان های اقتصادی بین المللی) ✍ تمامی موارد فوق توسط یهودیان و بهایی های مخفی(آنوسی) مسلط در بالاترین رده های تصمیم گیری ساختار حکومت و نظام انجام می شود. لازم به ذکر است تمامی موارد اشاره شده بر خلاف نص مستقیم آیات قرآن، احکام شرعی، قوانین مصوب کشور و منویات امام خمینی و رهبر معظم انقلاب می باشد. لذا تا موارد فوق مدیریت و رفع نشود هرگونه دستور، فتوا، تشویق، ترغیب، وعده بسته های معیشتی، تسهیلات مالی و غیره باعث احیا فرزند آوری نخواهد شد. 🔸 امام خامنه ای(مدظله): دشمنان برای نفوذ فرهنگی و تغییر تدریجی باورهای مردم برنامه ریزی کرده اند و در زمینه سیاسی نیز بیگانگان بدنبال نفوذ در مراکز تصمیم‌گیری و اگر نشد، نفوذ در مراکز تصمیم‌سازی هستند که در صورت تحقق این توطئه، جهت‌گیریها، تصمیمات و حرکت عمومی کشور، بر اساس خواست و اراده بیگانگان، تنظیم و اجرایی خواهد شد، دشمنان منتظرند که ملت و نظام خوابشان ببرد که اهدافشان را محقق کنند. ۹۴/۶/۲۵ 🔷🔹💠🔹🔷 🔹️🔸️🔹️🔸️🔹️🔸️🔹️🔸️🔹️ مرکز طب اسلامی ایرانی همدان 👤 مشاوره رایگان:🤳 🕙 ۱۰صبح الی ۱۰شب 👇 📲09184023671 📲09182113353 🆔eitaa.com/salem_moshaver کانال ارتباطی ما: 🟠eitaa.com/tebolhosainas
🌟قرار همیشگی شفای همه بیماران، قرائت حمد شفا 🤲🤲 🌿التماس دعا🌿 یا زهرا (س) یا صاحب الزمان عج
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
طب اسلامی_ایرانی مائده (طب الحسین ع)
💢 بوییدن میوه هم یک روش درمان است که شاید ملحق به بوییدن گل و عطر بشود. 💢 امام صادق علیه السلام می فرمایند: 🟡كَانَ رَسُولُ اللَّهِ صلی الله علیه و آله و سلم إِذَا رَأَى الْفَاكِهَةَ الْجَدِيدَةَ قَبَّلَهَا وَ وَضَعَهَا عَلَى‌ عَيْنَيْهِ وَ فَمِهِ ثُمَّ قَالَ اللَّهُمَّ كَمَا أَرَيْتَنَا أَوَّلَهَا فِي عَافِيَةٍ فَأَرِنَا آخِرَهَا فِي عَافِيَةٍ. 🟠پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم هنگامی که میوه‌ جدید می‌دید، آن را می‌بوسید و روی چشمان خود قرار می‌ داد. سپس می فرمود:خدايا چنانچه نوبرش را در عافيت به ما نمودى، آخرش را هم با عافيت به ما بنما. 📚 الأمالی، ج ۱، ص ۲۶۵ ◀️ بوی میوه سیب 💢 امام باقر علیه السلام می فرمایند: 🟠إِذَا أَرَدْتَ‌ أَكْلَ‌ التُّفَّاحِ‌ فَشَمَّهُ ثُمَّ كُلْهُ فَإِنَّكَ إِذَا فَعَلْتَ ذَلِكَ أَخْرَجَ مِنْ جَسَدِكَ كُلَّ دَاءٍ وَ غَائِلَةٍ وَ سَكَّنَ مَا يُوجَدُ مِنْ قِبَلِ الْأَرْوَاحِ كُلِّهَا. 🟢هنگامی که خواستی سیب بخوری، آن را بو کن و بخور؛ زیرا اگر این کار را انجام دهی، تمام بیماری ها و مشکلات را از بدنت خارج کرده ای و هر آن چه از درد وجود دارد، ساکن می‌شود. 📚 طب الائمه، ج ۱، ص ۱۳۵ ✔️ مراد از ارواح، شاید جن یا میکروب و ویروس و یا شیطان باشد. هرچه جاندار باشد و به انسان آسیب برساند و گاهی هم واژه "ارواح" در مورد بیماری های سخت استعمال می‌شود. ◀️ بوی میوه به 💢 پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم می فرمایند: 🔷رَائِحَةُ الْأَنْبِيَاءِ رَائِحَةُ السَّفَرْجَلِ وَ رَائِحَةُ الْحُورِ الْعِينِ رَائِحَةُ الْآسِ وَ رَائِحَةُ الْمَلَائِكَةِ رَائِحَةُ الْوَرْدِ وَ رَائِحَةُ ابْنَتِي‌ فَاطِمَةَ الزَّهْرَاءِ رَائِحَةُ السَّفَرْجَلِ وَ الْآسِ وَ الْوَرْدِ وَ لَا بَعَثَ اللَّهُ نَبِيّاً وَ لَا وَصِيّاً إِلَّا وُجِدَ مِنْهُ رَائِحَةُ السَّفَرْجَلِ فَكُلُوهَا وَ أَطْعِمُوا حَبَالاكُمْ يُحَسِّنْ أَوْلَادَكُم‌. 🔶بوی انبیا، بوی "به" است و بوی حورالعین، بوی یاس است و بوی ملائکه، بوی گل سرخ است و بوی دخترم فاطمه، بوی "به" و یاس و گل سرخ است و خداوند پیامبری را مبعوث نکرده است، مگر این که با آن بوی "به" قرار داده است. پس "به" بخورید و به زنان باردار خود بخورانید تا اولاد شما زیبا شوند. 📚 بحار الأنوار، ج ۶۳، ص ۱۷۷ ☑️ بنابراین بوییدن "به"، مساوی با بوییدن انبیا علیهم السلام است. 🔻 ادامه دارد... https://eitaa.com/tebolhosainas
نعناع ✅ مصرف نعناع 🌱 در پیشگیری و درمان افسردگی موثر است. ✅در نعنا 13 ماده فیتوکمیکال (ترکیباتی با اثرات پزشکی) وجود دارد که مختص پیشگیری و درمان افسردگی است. ✅شادی آور ✅ گرم کننده ✅و تقویت ‌کننده قلب است. ✅رقیق ‌کننده خون غلیظ ✅و حل‌ کننده مواد بلغمی و سوداوی می ‌باشد. ✅گرم کننده و تقویت کننده دستگاه گوارش و به خصوص معده است. ✅ آشامیدن عصاره ی نعنا در نضج و دفع رطوبت های ریه و مجاری تنفسی مفید است. 🔰در واقع استفاده از شربت نعناع و دمنوش نعناع می‌تواند مجاری تنفسی را باز کند، ضمن اینکه استنشاق بخار دم کرده نعناع هم موجب کاهش اثرات آسم و تنگی نفس می شود. https://eitaa.com/tebolhosainas
جعفری خوردن و بوییدن جعفری برای برطرف کردن ✅ سرماخوردگی،‌ ✅دفع رطوبت، ✅سردی مغز ✅و سرفه خشک مفید به حساب می‌آید.  علاوه بر این‌ها، ضماد جعفری برای تسکین درد و ورم بواسیر هم مفید است.  🔰جعفری خاصیت ضدسرطانی دارد و از متاستاز سلول‌های سرطانی هم جلوگیری می‌کند.  🔰حتی مصرف جعفری در افراد مبتلا به بیماری دیابت، به محافظت از کبد آنان کمک می‌کند.  🔰امروزه ثابت شده است که مصرف جعفری از تجمع اگزالات کلسیم در ادرار جلوگیری به عمل می‌آورد و مانع از تشکیل سنگ کلیه می‌شود. https://eitaa.com/tebolhosainas
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
طب اسلامی_ایرانی مائده (طب الحسین ع)
جعفری خوردن و بوییدن جعفری برای برطرف کردن ✅ سرماخوردگی،‌ ✅دفع رطوبت، ✅سردی مغز ✅و سرفه خشک مفید
🔰بعد از خوردن سیر برای برطرف کردن بوی دهان 😷می‌توانید از استفاده کنید. جعفری نفس را نیز خوشبو می‌کند. ✅از دیدگاه طب سنتی، سیر و پیاز موادی دارند که لابه‌لای مخاط دندان‌ها جای می‌گیرد و جعفری به خاطر خاصیت خوشبوکنندگی که دارد، بوی بد آن‌ها را کاهش می‌دهد ✅شایان ذکر است، برای درمان خون مردگی و له شدگی می‌توان از برگ و ساقه جعفری برای بهبود عضو آسیب دیده استفاده کرد. ✅برای معده‌های ضعیف، اگر خود گیاه (بافت سفت فیبری) را بخورند، اذیت شده و نفخ و سوءهاضمه پیدا خواهد کرد، می‌توانند آب جعفری را نیز گرفته و قاشق قاشق طی روز مصرف کنند ✅کسانی که مبتلا به رفلاکس معده (ناشی از سردی معده) هستند، از مصرف جعفری نفع می‌برند زیرا باعث کاهش رطوبت معده می‌شود ✅ همچنین ماسک جعفری موجب خون‌رسانی بهتر به پوست شده و به شادابی آن کمک می‌کند. https://eitaa.com/tebolhosainas
🎾 هر مولودی در گرو «عقیقه» است یعنی چه؟! در دین مبین اسلام تولد فرزند دارای احکامی است که بعضی واجب و برخی مستحب می باشد. عمل به این احکام در زمینه سازی برای سلامت و تربیت معنوی فرزند نقش بسزایی دارد. موارد ذیل، بعضی از این احکام مستحب است: یکی از مستحبات مؤکّد آن است که برای طفل عقیقه کنند. کسانی که قدرت مالی ندارند، هر گاه توانستند آن را انجام دهند و اگر هیچ گاه نتوانستند عقیقه کنند، اشکالی ندارد. و در استحباب عقیقه فرقی بین فرزند پسر و دختر و نوزاد اول و دوم و غیره نیست. در ارزش و اهمیت این عمل مستحب، همین بس که از امام صادق علیه السلام نقل شده است: «کُلُّ مَوْلُودٍ مُرْتَهَنٌ بِعَقِیقَتِهِ؛ هر مولودی در گرو عقیقه خود است.» به عبارت دیگر، اگر عقیقه نکند، در معرض انواع بلاهاست. اما باید دانست که در عقیقه اموری است که توجه به آنها لازم می باشد؛ یا مراعات آنها اولی و مستحب است و یا اصل عقیقه بدون آنها محقق نمی شود، و آنها عبارت اند از: 1. عقیقه حتما باید یکی از انعام ثلاثة باشد؛ یعنی یا از جنس گوسفند باشد که البته بز نیز در این باب با گوسفند یک جنس حساب می شود. و یا از جنس گاو باشد و یا از جنس شتر. 2. مستحب است برای مولود پسر حیوانی نر و برای نوزاد دختر حیوان ماده عقیقه شود. 3. مستحب است عقیقه در هفتمین روز ولادت باشد؛ ولی اگر با عذر یا بدون عذر از روز هفتم تأخیر افتاد، استحباب آن ساقط نمی شود، حتی اگر کودک بمیرد، باز هم مستحب است برای او عقیقه کنند. البته اگر قبل از زوال روز هفتم بمیرد، استحباب عقیقه ساقط می شود. و اگر تا زمان بلوغ عقیقه نشد، مستحب است خودش برای خودش عقیقه کند. یعنی تا وقتی طفل بالغ نشده، استحباب و سنت بودن عقیقه برای پدر طفل است و پس از بلوغ، بر خود فرزند سنت است که برای خودش عقیقه کند. بلکه اگر برای خودش در تمام مدت زندگی عقیقه نکرد، مستحب است برای او پس از مُردنش عقیقه کنند. شرائط عقیقه 4. مستحب است شرائط حیوانی که برای قربانی تهیه می کنند، در حیوانی که برای عقیقه در نظر می گیرند نیز جمع شده باشد؛ یعنی: الف. حیوان سالم باشد. ب. اگر شتر است، سنش کمتر از پنج سال نباشد. ج. اگر گاو است، کمتر از دو سال نباشد. د. اگر بز است، کمتر از یک سال کامل نباشد. ه . اگر گوسفند است، کمتر از هفت ماه نباشد. موارد مصرف عقیقه 5. مستحب است که پا و ران حیوان عقیقه را به قابله بدهند؛ بلکه در بعضی اخبار وارد شده است که یک چهارم آن را و در بعضی دیگر وارد شده است که یک سوم عقیقه را به قابله بدهند. و اگر یک چهارم آن را که مشتمل بر پا و ران است، به وی بدهند، بعید نیست که به هر دو استحباب عمل کرده باشند. و اگر کودک هنکام ولادت قابله نداشته باشد، همان مقدار را به مادر کودک بدهند تا او آن مقدار را به هر کس که خواست، صدقه دهد. و این صدقه اختصاص به فقراء ندارد، بلکه به هر کس دلش خواست، آن مقدار را می بخشد. و اگر قابله مادر بزرگ پدری نوزاد باشد یا زنی باشد که نان خور پدر کودک است، چیزی از عقیقه اختصاص به او ندارد. 6. مکروه است والدین کودک و نیز کسانی که نان خور آنها حساب می شوند، از عقیقه مصرف کنند و این کراهت در مورد مادر شدیدتر است. 7. گوشت عقیقه را می توان خام بین مؤمنین تقسیم کرد و می توان پخت و تقسیم کرد و همچنین می توان پخت و مؤمنین را دعوت کرد تا مصرف کنند و حداقل دعوت شدگان دَه نفر باشند. [و اگر خواستند گوشت را پخته یا خام تقسیم کنند، باز هم حداقل بین دَه نفر تقسیم کنند.] البته اگر بیش از دَه نفر باشند، افضل است. 8. دعوت شدگان یا کسانی که گوشت عقیقه بین آنها تقسیم می شود، فقط مؤمنین و اهل ولایت باشند. 9. مستحب است کسانی که گوشت عقیقه را مصرف می کنند، پس از آن برای کودک دعا کنند. 10. مکروه است که استخوانهای عقیقه شکسته شود، بلکه بهتر است آنها را از یکدیگر از سر مفاصل جدا کنند؛ به گونه ای که استخوانها نشکند. 11. شرط نیست که حتما پدر کودک برای او عقیقه کند، بلکه اگر دیگران نیز مثل مادر طفل یا پدر بزرگ یا عموی او برای او عقیقه کنندخوب است دعای عقیقه مستحب است هنگام کشتن عقیقه دعاهایی را که وارد شده است،بخوانند و از خداوند تعالی بخواهند که عقیقه را فدیه قرار دهد؛یعنی گوشت آن در مقابل گوشت کسی که عقیقه برای اوست،استخوان در مقابل استخوان،پوست در مقابل پوست و مو در مقابل مو باشد نکات مهم 1.عقیقه از قربانیِ مستحب، بهتر و لازمتر است.البته بعضی از فقهاء فرموده اند: «اگر کسی در روز عید قربان قربانی کند،به جای عقیقه محسوب میشود و کفایت میکند 2. صدقه دادن قیمت حیوانی که میخواهند عقیقه کنند،جایگزین عقیقه نمیشود و از آن کفایت نمی کند؛بلکه خوب است صبر کنند تا عقیقه میسّر شود https://eitaa.com/tebolhosainas
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا