💥خصوصیتی از کلام شهید دکتر بهشتی که #گروههای_فعال_فرهنگی_وجهادی باید بدانند
ــــــــــــــــــــــــــــــــ
♐️ #برشی_از_دهه_ی_شصت
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
4⃣خاطره ای از آیت الله خامنه ای در دوران تاسیس حزب جمهوری اسلامی
در تابستان ۱۳۵۶ هنگامی که آیت الله خامنه ای ،شهید باهنر و چند نفر دیگر از روحانیون نزدیک به ایشان تصمیمی جهت ایجاد یک #تشکیلات منسجم برای ادامه ی مبارزه با رژیم پهلوی می گیرند ، آیت الله خامنه ای پیشنهاد می دهد حالا که داریم این کار را شروع می کنیم #حتما لازم است با آقای بهشتی در میان بگذاریم !
ادامه ماجرا از زبان ایشان :
" وقتی مسأله را تفصیلا با آقای بهشتی مطرح کردیم، ایشان پذیرفتند و از این کار #استقبال کردند و گفتند که من حاضرم، منتها بیایید کسانی را که انتخاب می کنید #یک_خصوصیت را حتما در آن ها ملاحظه کنید و آن خصوصیت این باشد که این ها حاضر باشند #سلیقه ها و #هوس ها و خلاصه #منیت های خود را قربانی جمع کنند که آن جمع ناگزیر هدفگراتر و آرمانگراتر است؛
یعنی این خصوصیات را در آن کسانی که انتخاب می کنید ملاحظه کنید.
ما دیدیم خصوصیت مهمی ست و بعدها .. توجه کردم که چقدر این تذکر ایشان به جا و مهم بود(!)؛ زیرا که در یک کار جمعی می توانم بگویم که مهم ترین کار و مهم ترین شرط این است که آن طرف حاضر باشد جمع گرا باشد، فردگرا و #خودگرا نباشد. و این نکته ای بود که ایشان در همان جلسه به آن توجه کردند و روی آن #انگشت گذاشتند.
گفتیم: بسیار خوب، شخصیت های مبارزی که علاقمند به این راه و این هدف هستند، مشخصند. یکی یکی این ها را اسم می آوریم و همین حالا مشخص می کنیم که کی باشد، کی #نباشد. "
🗞 مصاحبه روزنامه جمهوری اسلامی با آیت الله خامنه ای ۱۳۶۰/۱۱/۲۹🗞
✍: #تأمل_نوشت : کلید واژه #خودگرا اگرچه لفظی معمولی به نظر می آید اما زیان عمیق خود را در فعالیت های جمعی نشان می دهد .
💥 Eitaa.com/chaharrah_majazi
🔻آمریکا از ویروس خبر داشت
پایگاه آمریکایی ملت (The Nation) بر اساس مدارکی که از برنامه ۲۰۱۷ پنتاگون بدست آورده نوشت: برخلاف تاکیدهای مکرر ترامپ که مدعی بود کووید۱۹ یک بیماری واگیردار غیر قابل پیش بینی بوده و ناگهانی بوجود آمده، پنتاگون نه تنها از آن مطلع بوده بلکه بحران ناشی از کمبود ماسک، دستگاه تنفس و تخت های بیمارستانی را از پیش گزارش کرده است.
این گزارش را در آدرس زیر بخوانید.
🔸مشروح خبر
libaniran.com/1399/01/22/Us-corona
🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻
@chaharrah_majazi 🔸🔸
دامن زدن به فضای دین ستیزی کرونایی توسط روزی نامه #سازندگی به سردبیری محمد قوچانی
البته از #محمد_قوچانی که در ماجرای #شارلی_ابدو ماهیت واقعی خود را نشان داد انتظاری نیست.
ولی حوزه علمیه به عنوان متولی دین باید این مساله را جدی گرفته و تبیین #الهیات_کرونایی را هر چه سریعتر کلید بزند.
#شجره_طوبی
@chaharrah_majazi 🌿
🔴 جزییات دیدار مهم #سرلشکر_سلامی با مدیران رسانههای جبهه انقلاب و حمایت قاطع ایشان از صدا و سیما
⏪سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی؛ سه شنبه، ۱۹فروردین، در دیدار با اصحاب رسانه به مهمترین اتفاقات جهان، منطقه، کشور و مسائل رسانهای و فرهنگی پرداخت.
*مهمترین محور صحبت های سردار سلامی به شرح زیر است:*
♦️کرونا نشان داد تمدن غرب، ببر کاغذی است و آمریکا ضعفهای فراوانی دارد.
کرونا روند جهان شدن را مختل کرد و هر کس به فکر شهر و کشور خود است.
♦️در ایران بعد از شوک اول ورود کرونا، آرامش غیرمنتظرهای حاکم شد که این اتفاق ناشی از روح اسلام است.
کرونا جوامع غربی را دوباره به سمت خانوادهها کشاند یعنی همان توصیه اسلام.
♦️ *اخراج آمریکا از منطقه قطعی است.*
♦️صدا وسیما الان وسط میدان جنگ با همه معاندین است و یک تنه می جنگد.
♦️ *سریال پایتخت* را همه ما دیدیم و مثل مردم با آن خندیدیم *؛ بله انتقاداتی هم حتما به آن وارد است که بهتر بود در داخل سازمان پیگیری شود تا رسانهها.*
*♦️صحبت های آقای غیب پرور قطعا موضع سپاه نیست؛ همان طور که صراحتا آن را اعلام کردیم.*
♦️صداوسیما توانست دریکی از سخت ترین سالهایی که جمهوری اسلامی از سرگذراند (سال ۹۸) یکی از درخشان ترین عملکردها را داشته باشد.
♦️در نوروز امسال رسانه ملی توانست هم بهترین اطلاع رسانی را به مردم درباره کرونا انجام داده و آموزش دهد و هم توانست فعالیت همه بخش های نظام را به مردم نشان دهد.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
✍حاشیه : سخنان پر اهمیت فرمانده سپاه پاسداران #وحدت_رویه سپاه ِ زحمت کش و اوج #تعقل_محوری این ارگان پرتلاش را به ارمغان آورد . نیاز به چنین موضع هوشمندانه و #خارج_از_مصلحت_اندیشی های بی مورد از همیشه برای سپاه بیشتر بود ـ
eitaa.com/chaharrah_majazi 🌷🌷
ترور رسانه
🔸کاش #رسول_جعفریان تاریخ نویس نبود!! آقای رسول جعفریان که اخیرا به هر علمی چنگ میزند ، در طب اسلام
#پیرو_پست_سابق👆👆
🔴عقبنشینی تاکتیکی #رسول_جعفریان از حمله #غیر_علمی وی به #طب_ایرانی_اسلامی
@chaharrah_majazi
🔻🔻🔻
جناب آقای جعفریان ساعتی پیش در مؤسسه اندیشه و قلم به بیان نکاتی در مورد طب سنتی و اسلامی پرداخت.
گزیدهای از سخنان جعفریان به شرح ذیل است:
🔸 وقتي مي گوييم طب سنتي قابل اعتماد نيست، منظور داروهاي گياهي نيست بلكه منظور طبي است كه بر معارف قديم استوار است، نه دانش و آزمايش.
🔸ممكن است در طب سنتي، گزاره هاي درستي هم وجود داشته باشد مانند پيش بيني خسوف و كسوف در علم نجوم، اما اين به معناي درستي و قابل اعتماد بودن روش اين علم نيست
🔸من مشکلی با طب سنتی و اسلامی ندارم. فقط می گویم دستاوردهایش را با روش علمی بررسی کنیم و اگر طب سنتي ادعايي درباره درمان بيماريها دارد بايد صحت آن را در آزمايشگاهها بتواند نشان دهد و در اين صورت همه دنيا به دنبال آن خواهد آمد.
🔸یکی از استادانم میگفت وقتی اشتباه را فهمیدید، درست بگویید. من کارم نقد میراث قدیم است و اگر ایراد کار قبلی ها را بگویم، نیمی از راه را رفته ام. دادن راه حل کاری است که همه باید با هم انجام دهند.
🔹جرياني كه مدعي طب اسلامي است، هركس كه منتقد و مخالف آنهاست را به غربزدگي متهم مي كند و ميخواهد از پتانسيل ضدغربي در جامعه براي ساكت كردن منتقدانش استفاده كند، آخر دفاع از علم مگر غربزدگي است؟
🔸همين ١١٠ سال قبل در اصفهان كتابي هشتاد صفحه اي متنشر شد كه مدعي بود زمين مركز عالم است و غربزدهها ميگويند زمين مركز عالم نيست.
🔸مي گويند علم خوب بود ولي از آن سوءاستفاده شد و با آن بمب اتم ساختند و به اين بهانه علم را نفي مي كنند و مي كوبند، مگر چيزي در دنيا هست كه از آن سوء استفاده نشده باشد؟، مگر از دين تا الان كم سوء استفاده شده؟ پس ما دين را نفي كنيم؟ مگر بالاتر از اخلاق داريم؟ از اخلاق كم سوءاستفاده مي شود و با ريا و تظاهر به صفات اخلاقي سوءاستفاده نمي كنند؟
اصلا مگر سلاحي كه علم مي سازد كلا بد است؟ آيا ما بخاطر نداشتن توپ مقابل عثماني و روسيه شكست نخورديم و بخشي از ايران را از دست نداديم؟، هيچ پديده علمي بطور مطلق بدنيست.
🔹ما چهار مفهوم داريم، كه بايد آنها را از هم تفكيك كنيم:
يكي علم بخصوص علوم طبيعي، دوم حاشيه علم يعني برداشتها و تفكراتي كه دانشمندان علوم طبيعي يا متكلمين و فيلسوفان از گزاره هاي علمي درباره متافيزيك دارند.
🔸ممكن است يك فيزيكداني از مطالعه كهكشانها به وجود خدا برسد و ممكن است نرسد يا متكلمين ما مانند غزالي بخواهند گزاره ها و برداشتهايشان از قران را با علم تطبيق بدهند يا فردي مانند مهندس بازرگان بخواهد براي احكام فلسفه علمي پيدا كند، اينها هيچكدام علم نيست و جايش هم دانشكده علوم طبيعي نيست. متکلمینی که از طبیعیات برای اثبات دین استفاده کردند، ضربات زیادی به دین زدند.
🔹سوم هم مظاهر تكنولوژي است كه از علم استفاده كرده اما بر اساس خواسته صاحبش آن را جهت داده، مانند تكنولوژي ساختمان كه ممكن است در هلند براساس عيان بودن زندگي خصوصي فرد باشد و در قم براي پوشيدگي حداكثري منزل فرد.
مفهوم چهارم علوم اجتماعي و انساني هستند كه باز يك بخشي از آنها روش و تكنيك است وبخش ديگر ممكن است جهت گيري ايدئولژيك به آن بدهيم و به تعبير فوكو در تعامل با ساختار قدرت باشد، اما اين علم هم ايدئولژيك نيست اما مي توانيم با آن محصولات ايدئولژيك توليد كنيم.
🔸جريان ضدعلم در جامعه ما، مي خواهد علم را به جهت گيري غرب پيوند بزند و ما را از علم محروم كند كه نتيجه آن اتفاقا شكست ما در برابر همين غرب است.
🔹ما در دوره هخامنشي كالسكه داشتيم اما براي بيش از هزار سال، آن علم و تكنولژي را از دست داديم و به همين خاطر لجستيك حمل توپ و جنگ نداشتيم و شكست خورديم تا اينكه دوباره آن را از غرب وارد كرديم
اينكه رهبري اينقدر بر علم تاكيد مي كند بخاطر آن است كه ارزش و كاركرد علم در اداره كشور و قدرت ايران را مي داند اما بخاطر ضدعلم بودن بخش زيادي از نخبگان حكومتي حرف ايشان به نتيجه نمي رسد
🔸بعضی در این 40 سال بعد از انقلاب، دائم علیه علم حرف زدند. چرا ما با مومن ترین و بهترین جوانان در 8سال نتوانستیم صدام را شکست دهیم و بعد در 20 روز توانستند. فرق در میزان علم بود که ما نداشتیم و دیگران داشتند. و الا صدام نه آن موقع جایگاه مردمی داشت و نه در زمان جنگ ما
▪️🔘نقد و حاشیه در ادامه خواهد آمد
🔸 eitaa.com/chaharrah_majazi 🔸
🔻 #برشی_از_دهه_ی_شصت
ــــــــــــــــــــــ
5⃣ #مهندس_بازرگان می گفت اصلا #نمیخواهم_مشورت کنم!
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
در حالی که انقلاب اسلامے در روزهای ابتدایی ،نیاز به هم دلی و انسجام مسئولین را برای سامان دادن به کشور و خدمت به مردم و عبور از بحران ها در خود احساس می کرد و شورای انقلاب یک دل و یک صدا می بایست تما چالش ها را با کمک یکدیگر حل می کردند اما بازرگان که حال به عنوان رئیس دولت موقت تعیین شده بود به هیچ وجه اعتقادی به آن نداشت
آیت الله خامنه ای در این رابطه بیان می کنند :
"با این که چندین بار من خودم شخصا به آقای مهندس بازرگان گفتم : ما نمی گوییم شما به عنوان يك #وظیفه مسأله را با ما در میان بگذار ، بلکه با توجه به این که ما با هم رفیق هستیم و سال ها با هم کار کرده ایم و حتی در آن سال ها شما در #امورتان با ما مشورت کردید، و ما با شما مشورت کردیم، دست کم به عنوان مشورت ما را هم در جریان می گذاشتید،
ولی ایشان می گفت من #نمی_خواهم_مشورت کنم.!
مگر اجبار در کار است؟
من هم در جواب گفتم نه اجبار در کار نیست و بعد هم که مثلا شش هفت نفر را می آورد و می گفت اینها وزیر ها هستند ، اگر ما یك یا دونفرشان را نمی شناختیم، یا قبول نداشتیم، وقتی می گفتیم این دو تا را رد کن، می گفت #نمی_شود(!)
یا باید #همه را قبول کنید یا همه را رد کنید و اگر می گفتیم آقا این چه وضعی ست، می گفت در مجلس هم وقتی دولت کابینه را معرفی می کند مجلس نمی گوید من این را قبول دارم، آن را ندارم، با همه را رد می کند و با همه را قبول می کند که البته این برخلاف قوانین مجلس فعلی ست و ایشان قوانین مجلس سابق را عنوان می کرد و هر چه می گفتیم آخرما با هم دوست هستیم او می گفت نخیر، همین است، یا همه را قبول کنید یا همه را رد کنید...."
(مصاحبه با روزنامه کیهان ۱۳۶۰/۱۱/۱۷)
به نظر می رسد مهندس بازرگان به دنبال هدفی غیر از آرمان های انقلاب و استقلال کشور بود اما شورای انقلاب برای برون رفت از این مشکل که می توانست کشور و انقلاب را دچار ضربه ی جدی کند چه تدبیری اندیشیدند ...؟
🔸حتما منتظر قسمت دوم #بازرگان باشید
🔹 Eitaa.com/chaharrah_majazi
🔻 #برشی_از_دهه_ی_شصت
ــــــــــــــــــــــ
5⃣ #مهندس_بازرگان می گفت اصلا #نمیخواهم_مشورت کنم!
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
در حالی که انقلاب اسلامے در روزهای ابتدایی ،نیاز به هم دلی و انسجام مسئولین را برای سامان دادن به کشور و خدمت به مردم و عبور از بحران ها در خود احساس می کرد و شورای انقلاب یک دل و یک صدا می بایست تما چالش ها را با کمک یکدیگر حل می کردند اما بازرگان که حال به عنوان رئیس دولت موقت تعیین شده بود به هیچ وجه اعتقادی به آن نداشت
آیت الله خامنه ای در این رابطه بیان می کنند :
"با این که چندین بار من خودم شخصا به آقای مهندس بازرگان گفتم : ما نمی گوییم شما به عنوان يك #وظیفه مسأله را با ما در میان بگذار ، بلکه با توجه به این که ما با هم رفیق هستیم و سال ها با هم کار کرده ایم و حتی در آن سال ها شما در #امورتان با ما مشورت کردید، و ما با شما مشورت کردیم، دست کم به عنوان مشورت ما را هم در جریان می گذاشتید،
ولی ایشان می گفت من #نمی_خواهم_مشورت کنم.!
مگر اجبار در کار است؟
من هم در جواب گفتم نه اجبار در کار نیست و بعد هم که مثلا شش هفت نفر را می آورد و می گفت اینها وزیر ها هستند ، اگر ما یك یا دونفرشان را نمی شناختیم، یا قبول نداشتیم، وقتی می گفتیم این دو تا را رد کن، می گفت #نمی_شود(!)
یا باید #همه را قبول کنید یا همه را رد کنید و اگر می گفتیم آقا این چه وضعی ست، می گفت در مجلس هم وقتی دولت کابینه را معرفی می کند مجلس نمی گوید من این را قبول دارم، آن را ندارم، با همه را رد می کند و با همه را قبول می کند که البته این برخلاف قوانین مجلس فعلی ست و ایشان قوانین مجلس سابق را عنوان می کرد و هر چه می گفتیم آخرما با هم دوست هستیم او می گفت نخیر، همین است، یا همه را قبول کنید یا همه را رد کنید...."
(مصاحبه با روزنامه کیهان ۱۳۶۰/۱۱/۱۷)
به نظر می رسد مهندس بازرگان به دنبال هدفی غیر از آرمان های انقلاب و استقلال کشور بود اما شورای انقلاب برای برون رفت از این مشکل که می توانست کشور و انقلاب را دچار ضربه ی جدی کند چه تدبیری اندیشیدند ...؟
🔸حتما منتظر قسمت دوم #بازرگان باشید
🔹 Eitaa.com/chaharrah_majazi
🔻 #برشی_از_دهه_ی_شصت
ــــــــــــــــــــــ
5⃣ #مهندس_بازرگان می گفت اصلا #نمیخواهم_مشورت کنم! (1)
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
در حالی که انقلاب اسلامے در روزهای ابتدایی ،نیاز به هم دلی و انسجام مسئولین را برای سامان دادن به کشور و خدمت به مردم و عبور از بحران ها در خود احساس می کرد و شورای انقلاب یک دل و یک صدا می بایست تمام چالش های پیش رو را با هم گرایی به نتیجه می رساندند اما بازرگان که حال به عنوان رئیس دولت موقت تعیین شده بود به هیچ وجه اعتقادی به آن نداشت
آیت الله خامنه ای در این رابطه بیان می کنند :
"با این که چندین بار من خودم شخصا به آقای مهندس بازرگان گفتم : ما نمی گوییم شما به عنوان يك #وظیفه مسأله را با ما در میان بگذار ، بلکه با توجه به این که ما با هم رفیق هستیم و سال ها با هم کار کرده ایم و حتی در آن سال ها شما در #امورتان با ما مشورت کردید، و ما با شما مشورت کردیم، دست کم به عنوان مشورت ما را هم در جریان می گذاشتید،
ولی ایشان می گفت من #نمی_خواهم_مشورت کنم.!
مگر اجبار در کار است؟
من هم در جواب گفتم نه اجبار در کار نیست و بعد هم که مثلا شش هفت نفر را می آورد و می گفت اینها وزیر ها هستند ، اگر ما یك یا دونفرشان را نمی شناختیم، یا قبول نداشتیم، وقتی می گفتیم این دو تا را رد کن، می گفت #نمی_شود(!)
یا باید #همه را قبول کنید یا همه را رد کنید و اگر می گفتیم آقا این چه وضعی ست، می گفت در مجلس هم وقتی دولت کابینه را معرفی می کند مجلس نمی گوید من این را قبول دارم، آن را ندارم، با همه را رد می کند و با همه را قبول می کند که البته این برخلاف قوانین مجلس فعلی ست و ایشان قوانین مجلس سابق را عنوان می کرد و هر چه می گفتیم آخرما با هم دوست هستیم او می گفت نخیر، همین است، یا همه را قبول کنید یا همه را رد کنید...."
(مصاحبه با روزنامه کیهان ۱۳۶۰/۱۱/۱۷)
به نظر می رسد مهندس بازرگان به دنبال هدفی غیر از آرمان های انقلاب و استقلال کشور بود اما شورای انقلاب برای برون رفت از این مشکل که می توانست کشور و انقلاب را دچار ضربه ی جدی کند چه تدبیری اندیشیدند ...؟
🔸حتما منتظر قسمت دوم #بازرگان باشید
💥 eitaa.com/chaharrah_majazi
#عملیات_شناختی
💥 #اختصاصی_پست_ویژه
@chaharrah_majazi
1⃣ سخنگوی وام #معیشتی : تعداد ۲ میلیون و پانصد سرپرست خانوار سیم کارت به نام خود ندارند.
2⃣ دولت :جهت دریافت وام سیم کارت به نام سرپرست باید باشد.
3⃣ مردم >>> #صف کشیدن جهت خرید ۲۵۰۰۰۰۰ سیم کارت
4⃣ نتیجه : شلوغی خطوط #اپراتور >>>> آنتن دهی پایین
5⃣ قطع اینترنت در برخی از شهرها توسط برخی اپراتورهای خانگی....
6⃣ نتیجه: فشار به اینترنت همراه >>>> کندی و قطعی و...
7⃣ دعوای رسانه ای و تویتری وزیر ارتباطات( شوآف) با صدا سیما بابت فرکانس ۷۰۰ و ۸۰۰
8⃣ وزیر ارتباطات : ظرفیت #فرکانسی اپراتورهای همراه به اتمام رسیده...
9⃣ثبت نام حدودی دو میلیون پانصد سیم کارت رایگان رایگان رایگان ....
🔟فشار مردم و جو رسانه ای بابت تجمعات خرید سیم کارت...
1⃣1⃣توییت وزیر شو آف و دستور به فروش سیم کارت توسط اینترنت
▶️نتیجه:
✅بی مدیریتی و فشار به مردم بابت رسیدن به اهداف سیاسی خود در ایام بحران کرونا✅
( تصاحب فرکانس های ۷۰۰ و۸۰۰ ___ فرکانس های حیاتی و مهم در بحران )
⬅️پس از تصاحب فرکانس ها : در آمد زایی نجومی توسط ارتباطات و اپراتور از مردم بابت فرکانس رایگان
✳️نتیجه مهم : قطع شبکه های HD و اختلال در سیستم آنالوگ
پیدا کنید پرتقال فروش را ...🍊🍊🍊🍊
💥 Eitaa.com/chaharrah_majazi
⭕️ #ژورنالیست ها از جان حوزه چه میخواهند؟
Eitaa.com/chaharrah_MAJAzI
🔻🔻🔻
💠ژورنالیسم حیات خود را در حل نشدن #مساله میداند. ژورنالیست ها از #فهم درست مساله بیزارند. چرا که فهم درست مساله مقدمه حل آسان مساله است.
#ماموریت ژورنالیسم مشغول کردن انسانها به حل مسایل ساختگی است. ژورنالیست ها با نقاب مسوولیت به انجام ماموریت خود مشغولند.
💠ژورنالیست ها از مشغول کردن آدمها به مسائلی که ساخته دست آنهاست لذت میبرند. ژورنالیسم نوعی #سادیسم نیز هست دیگر آزاری با مسائلی که واقعا مساله نیستند.
#اولوا_الابصار ژورنالیسم را می شناسند و به ژورنالیست ها همان گونه مینگرند که لایقند. شأن بزرگان برتر از ژورنالیسم است.
تنها #افراد_میان_مایه اند که از بودن در کنار ژورنالیست ها خوشحالند. ظاهرش آنست که ژورنالیست ها در کنار آنهایند.
💠سیره ژورنالیست ها بر همین پایه است. مینمایند که در کنارت هستند در حالی که تو در کنار آنهایی. بزرگان هیچ گاه در کنار کسی قرار نمیگیرند مگر آنکه بزرگتر باشد. هنر ژورنالیست ها این است که کسی را بزرگ کنند ودر کنارش بایستند و با او عکس بگیرند مصاحبه کنند و... .
💠اما بزرگی که خود و دیگران او را به بزرگی شناخته اند نیازی به ژورنالیست ها ندارد. انسانهای خُرد که سودای بزرگی دارند تمنای خود را از ژورنالیست ها میطلبند. آنها ژورنالیست ها را به #اندرونی خود راه می دهند تا بلکه در کنار آنها به نان و نوایی برسند غافل از آنکه پیشتر #شکار_ژورنالیسم شده اند.
💠ژورنالیست ها با این وعده که آنها را بزرگ خواهند کرد به اندرونی آنها راه پیدا میکنند و اینگونه از دل اندرونی برای بیرونی ها مساله میسازند.
💠 ژورنالیسم با اندرونیات #بیوت ارتزاق میکند. با مساله سازی مباحث اندرونی تغذیه میکند و اینگونه روز به روز فربهتر نیز میشود.
💠ژورنالیسم نوعی خاله زنک بازی مدرن است اما چون مدرن است مثل هر پدیده مدرن دیگر زشت نیست. از ژورنالیسم بیشتر در حوزه هنر و ورزش شنیدهایم. اما چندی است که پای نوع مبتذل آن به حوزه نیز باز شده است. فهم رابطه حوزه و ژورنالیسم دارای ظرافت هایی است.
💠بزرگان حوزه به احترام بزرگی خویش از ژورنالیسم در پرهیزند پس ژورنالیستها به سراغ چه کسانی در حوزه میروند؟ پای ژورنالیسم را چه کسانی به حوزه باز کرده است؟
ژورنالیسم با کدام عنصر حوزوی رابطه دوستانه دارد؟ ژورنالیست ها در حوزه به دنبال انجام کدام ماموریت هستند؟
💠به نظر می رسد آنان که سودای بزرگی در سر دارند شکار اول این جریان ژورنالیسم هستند.
ژورنالیسم با زبان گویای بی زبانی به آنها وعده میدهد، وعده بزرگ شدن. بزرگ سازی میکنند و بعد بزرگان خودساخته را به جان هم می اندازند. اما چرا نمیدانند راه بزرگ شدن، دست کم در حوزه این نیست.
این را ژورنالیست ها نمیدانند، چون حوزه را نمیشناسند. چون حوزه را با فوتبال و سینما اشتباه گرفته اند. فکر کرده اند حوزه هم جای #سلبریتی_بازی است. سلبریتی ها احمق اند چون بازیچه ژورنالیست هایند. اما از آنها بدتر کسانی اند که در حوزه به دنبال سلبریتی بازی اند. راه بزرگ شدن را طیفی از حوزوی ها چرا نمیدانند؟ همین قدر بدانند که بودن در کنار ژورنالیست ها آنها را در #خُردی نگه خواهد داشت.
💠 لهو و لعب کار ژورنالیست هاست. اهل حوزه باید با چشم پوشی از چشم بندی ژورنالیست ها، به دنبال بزرگانی بگردند که ژورنالیست ها هیچ گاه به سراغ آنها نخواهند رفت و از آنها اسمی به بزرگی نخواهند برد.
💠آنان که آرزوی #تعالی و بزرگی در سر دارند باید به #خودسازی علمی و معنوی بپردازند. برای پیشینیان جز این نبوده برای ما هم جز این نیست و مباد که در آینده نیز جز این باشد.
#سعید_شربیانی
روزنه ای به فردا
@chaharrah_majazi
🔹 #تربیت_جاسوس با پرداخت سالیانه ۱۸۰۰۰دلار !!
سازمان سیا آمریکا در فراخوانی که #امروز منتشر شده از دانشجویان درخواست موکد دارد که در این سازمان بورسیه و به خدمت این سازمان درآیند !
دانشجویان سالیانه ۱۸۰۰۰دلار در این بورسیه دریافت می کنند .
ایالات متحده کماکان یکی از ارکان تسلط خود برجهان را تربیت جاسوس و نفوذ می داند !
جالب آن است در روزی که تمام جهان پایین ترین قیمت #نفت آمریکا را در طول تاریخ ، در بوق و کرنا کرده اند ، سازمان سیا برای بورسیه دانشجویان وعده ۱۸۰۰۰دلار را می دهد .
#نفوذیها_خود_را_به_کانونهای_قدرت_نزدیک_میکنند
#بازی_نخوریم ..
#خط_نفوذ_را_بشناسیم 🔰
💥 Eitaa.com/chaharrah_majazi
🔸 #ترکیه که معترض #قرنطینه نکردن #قم بود ، کانون #شیوع_کرونا در خاورمیانه شد!
در حالی که ترکیه در روزهای نخستین شیوع ویروس کووید-۱۹ در جهان، با #مباهات از پیروزی خود در جلوگیری از ورود این ویروس به کشورش سخن میگفت، هم اکنون پس از آمریکا و اروپا، بالاترین آمار مبتلایان به این ویروس در دنیا را به خود اختصاص داده است.
روز یکشنبه (۱۹ آوریل) با ثبت ۳ هزار و ۹۷۷ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در ترکیه و عبور شمار کل مبتلایان از ۸۶ هزار نفر، این کشور به کانون اصلی شیوع در منطقه تبدیل شد.
فارن پالیسی با اشاره به اوضاع ناگوار اقتصاد ترکیه پیش از این همهگیری پیش بینی کرد اقتصاد این کشور در طول این بحران وضع بدتری را پیش رو دارد. ارزش لیر ترکیه اخیرا به پایینترین میزان خود (۶.۹۵) در مقایسه با دلار آمریکا رسید و اکنون ارزش کمتر از ۶.۸۸ در مقایسه با دلار را تجربه میکند.
این درحالی است که مقامات ترکیه معترض قرنطینه نکردن شهرقم توسط دولت ابران بودند ، و حال باید از مقامات ترکیه پرسید شما چرا شهرهای مبتلا را قرنطینه نکردید که تبدیل به کانون شیوع در خاودمیانه نشوید!؟
🔸 Eitaa.com/chaharrah_majazi
هر #شیرازی، میرزای شیرازی نمی شود....
📎 یادداشتی درباره مصادره به مطلوب میرزای شیرازی توسط برخی از جریانات
#صفحه_اول
🔸۲۴ شعبان سالروز رحلت میرزای بزرگ آیت الله محمد حسن شیرازی در سال ۱۳۰۸ هجری قمری است، ایشان در دوران زعامت خود با صدور فتوای #تحریم_تنباکو اولین نهضت ضد استعماری دوران معاصر را رهبری کرد، نهضتی که به اعتراف قاطبه تاریخ دانان شروع بیداری ملت ایران در قرون اخیر بوده است.
🔹فارغ از این امروزه برخی از جریانات معلوم الحال در پی مصادره به مطلوب شخصیت میرزای شیرازی برای خود می باشند، از جمله این جریانات #جریان_شیرازی است که در این ایام به بهانه سالروز رحلت میرزا این خط را به شدت دنبال می کند.
🔸در حقیقت جریان شیرازی تنها شباهتی که به میرزای شیرازی دارد فقط لقب شیرازی بودن است، چرا که از لحاظ آرمانها فرسنگها با هم تفاوت دارند.
فارغ از هرگونه ادعایی به دو گزاره مهم در این باره اشاره باید کرد:
🔹گزاره اول: منقول است که پس از رحلت شیخ انصاری استاد میرزای شیرازی شاگردان شیخ برای تعیین جانشین مرجعیت گرد هم آمدند، در این جلسه پس از اندکی بحث به میرزا توجه می شود، ایشان این پیشنهاد را قویا رد می کند و آقا شیخ هادی نجم آبادی را پیشنهاد می دهد، ولی با اصرار شاگردان شیخ انصاری، تصدی زعامت و مرجعیت به ایشان تکلیف می شود.
🔸ولی مدعیان جریان شیرازی امروزه نه تنها از مرجعیت گریزان نیستند بلکه مرجعیت را بین خود می گردانند، سید محمد برادر بزرگ سید صادق شیرازی چند سال پس از رحلت پدرشان در سال ۱۳۳۹ شمسی، ادعای مرجعیت می کند، و این ادعا با توجه به جوانی ایشان در آن ایام بسیار غیر عادی بود، تا آنجا که آیت الله خویی و آیت الله سید محمود شاهرودی بطور علنی وی را فاقد رزومه علمی دانسته و اجتهادش را زیر سوال می برند.
🔹همچنین خود سید صادق شیرازی بصورت خودخوانده پس از فوت برادرش ادعای مرجعیت نموده و طبق آنچه که در سایت رسمی وی منتشر شده است جز از برادرش اجازه اجتهاد ندارد.
🔸جالب تر اینکه برخلاف سیره معمول در حوزه که برگفته از سیره حسنه علماست، در این جریان استفاده از لقب (آیت الله) چیزی معمول است، همانند سید احمد یکی از فرزندان سید صادق که بدون داشتن رزومه علمی خاص و علی رغم سن کم وی در سایت ها و شبکه های این جریان آیت الله، خوانده می شود.
🔹حال سوال اینجاست که این جریان با این حد از شوق به مرجعیت چگونه خود را منتسب به میرزای شیرازی می کنند؟؟؟
ادامه در صفحه بعد.. 🌿
چهارراه سیاسے👇
https://eitaa.com/joinchat/3815768065C75d9aa54b8
ادامه صفحه قبل...
صفحه دوم
🔸گزاره دوم: از سوی دیگر تقید به حفظ وحدت اسلامی یکی از دیگر روحیات مهم میرزای شیرازی بوده است و به ضرس قاطع می توان گفت که اگر فتوای تحریم تنباکوی میرزا نبود امروزه ایشان به وحدت اسلامی مشهور بودند و متاسفانه ماجرای تنباکو بر این خصیصه مهم میرزا خیمه زده است(برای مطالعه بیشتر در این زمینه مراجعه شود به: https://bit.ly/2RY0KYk) مهم ترین شاهد بر این مساله اقامت چندین ساله ایشان در شهر سامرا بوده، که علی رغم دشمنی ها و دسائس، ولی ایشان با رعایت وحدت در این شهر سنی نشین تا آخر عمر شریف شان حضور داشتند و حتی با وحدت شکنان بشدت برخورد می نمودند.
🔹در این باره منقول است، برخی از سنیان متعصب به خانه فرزند ایشان حمله می کنند و اموال خانه را به سرقت برده و ایشان را مضروب می سازند، که منجر به مرگ ایشان می شود، و پس از آن انگلیسی ها وارد ماجرا می شوند تا از آب گل آلود ماهی بگیرند ولی میرزا بطور قاطع آنان را رد می کند و چنین پاسخ می دهند:
((می خواهم خوب بفهمید که شما حق ندارید در هیچ یک از امور مربوط به مسلمانان و اتفاقات سرزمین ما دخالت کنید. این یک ماجرای معمولی است که میان دو برادر مسلمان رخ داده و به دیگران ربطی ندارد))
🔸میرزای شیرازی تا آنجا به برادری اسلامی اعتقاد داشته که حتی زمانی در سامرا شهادت اهل سنت را برای رویت هلال ماه برای عید فطر پذیرفته و بر همین اساس اعلام عید فطر نمودند.
🔹در سیره میرزای شیرازی از این نمونه ها کم نیست ولی سوال از جریان شیرازی که خود را منتسب به ایشان می دانند این است که چقدر در مساله وحدت پایبند می باشند؟؟؟
🔸کسی که کوچکترین آشنایی ای با این جریان داشته باشد به خوبی اذعان می کند که یکی از مهم ترین خصائص این جریان روحیه ضد وحدتی آنان است و این مساله در رویکرد های رسانه ای این جریان به خوبی روشن است و برای نمونه شبکه امام حسین که بطور رسمی در سایت سید صادق شیرازی به عنوان یکی از شبکه های تحت اشراف وی معرفی شده است، یکی از مهم ترین آنهاست.
🔹این جریان در این زمینه آنقدر به افراط رفته اند، که حتی به علمای شیعه و شیعیانی که پایبند به این اصل مهم اسلامی باشند ، توهین می کنند.
جالب تر اینکه این جریان ظاهرا فراموش کرده است، که سید محمد شیرازی کسی که او را الامام المجدد میخوانند در کتاب خود با عنوان(کیف نجمع شمل المسلمین؟) چگونه از تز وحدت اسلامی دفاع کرده و از توهین و لعن بین مسلمانان، نهی نموده است و تا آنجا پیش می رود که ایده از بین رفتن مرزهای امروزی کشور های اسلامی و تشکیل کشور واحد را می دهد.
روشن است که جریان شیرازی در زمینه وحدت حتی به ایده های امام المجدد خود عمل نکرده اند، حال با چه رویی دم از میرزای شیرازی می زنند؟؟؟
🔸فراموش نکرده ایم که این جریان در شبکه امام حسین، چگونه به بهانه های واهی آرمان فلسطین را زیر سوال می بردند و به شهید محمد البدره از شهدای انتفاضه توهین کردند.
🔹اینها همه دم خروس هایی است که با ادعاهای کذائی این جریان تطابق ندارد، و لازم است که این جریان در سلوک عملی خود بازبینی کند و یا حداقل به گزاف دم از شخصیت هایی چون میرزای شیرازی نزند.
۹۹/۲/۴
@shajare_tooba 🌿
چهارراه سیاسے👇
https://eitaa.com/joinchat/3815768065C75d9aa54b8
هدایت شده از ترور رسانه
دلتا.m4a
12.17M
آمریکا و شکست ؟!
💥اختصاصی
آیا تنها امام معتقد به اعجاز ریگ ها در حادثه #طبس بود؟!
5⃣ اردیبهشت سالروز شکست عملیات #نیروی_دلتا آمریکا در طبس
#فایل_صوتی = در ۱۰ دقیقه عملیات طبس رو تصور کنید !
🔻کپی با ذکر لینکـ
http://eitaa.com/joinchat/3815768065C75d9aa54b8
هدایت شده از ترور رسانه
🖱 #جاسوس_سیا
۳-۱
💥اختصاصی
ـــــــــــــــــــــــ
🌪چرا #بنی_صدر هواپیما و هیلیکوپتر ها ی باقی مانده در #طبس را منهدم کرد ؟؟
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
⌛️ساده لوحانه است باور کنیم گفته ی #بهمن_باقری فرمانده ی وقت نیروی هوایی انقلاب را درمورد اینکه : منتظر قایم و افرادش وقت بررسی هلیکوپتر ها دستشان به دسته ی فرمان #بالگردها اصابت کرده و خارهای بالگردها به حرکت درامده و خلبان ایرانی بازدیدکننده بر صحرای طبس به بنی صدر اطلاع داده که بالگردهای آمریکایی در حال فرار هستند ! وبنی صدر دستور انهدام آنها را داده است(خاطرات آذربرزین ) ❗️
❎اما حقیقت ماجرا چیست ؟
⏳صبح روز ۵ اردیبهشت بنی صدر در حال سخنرانی در مسجدی در اهواز است به اوخبر میدهند که دیشب آمریکایی ها در طبس در پی عملیاتی نظامی بودند ،، بنی صدر با سرعت با هواپیمای نظامی به بازدید صحرای طبس میرود اما هنوز بنی صدر تصمیمی نگرفته است ❗️
کارتر که می دانسته در هواپیما و هلیکوترها اسنادی از طرح عملیات و اسامی جاسوسان ایرانی سیا وجود دارد ،، بعد از ظهر آن روز در سخنرانی عمومی اعلام میکند : در آن هواپیما و هلیکوپترها اسناد مهمی وجود دارد ❗️
معنای این سخنرانی عمومی چیست ؟به چه دلیل کارتر باید از وجود اسناد محرمانه در هواپیما به تمام جهان اطلاع دهد ؟؟
این در حالی است که فقط یک ربع بعد از این سخنرانی کارتر ،بنی صدر دستور انهدام و بمباران بلگردها و هواپیمای #طبس را صادر میکند❗️
بله پیام کارتر کُدی بود به بنی صدر که اگر اسناد به دست انقلابیون بیفتد ، اسامی مرتبطین دولتی ایران با سیا کشف میشود ، ، ، و آمزیکا دیگر نمی توان از افراد به اصطلاح میانه رو در دولت ایران مانند گذشته استفاده کند ❗️
(رجوع شود به کتاب هدف تهران/جیلیتو کیه زا )
📃 @chaharrah_majazi 📃
انالله و انا الیه راجعون
#آیت_الله_ابراهیم_امینی که از چند روز پیش در بیمارستان شهید بهشتی قم بستری بود شامگاه امروز به دیار باقی شتافت.
@chaharrah_majazi
سلام به اعضای محترم کانال
در مواجه با ساعات ورود به ماه بخشش از همه طلب حلالیت دارم.
به بزرگیتان بنده را نسبت به قصورها و تقصیرها حلال بفرمایید.
اگر انتظاری از بنده برای ادای دین هست بفرمایید،
🍃 @chaharrah_majazi 🍃
⭕️ استفاده رئیس مجلس آمریکا از #دستمال_یزدی به جای ماسک!
🌍 نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، برای حفاظت در برابر کرونا از پارچه ای شبیه به لنگ یا دستمال یزدی استفاده کرده است!!
https://eitaa.com/joinchat/3815768065C75d9aa54b8
✍: نظر #کریس_مورفی در مورد تضعیف ایالات متحده آمریکا در ۴ساله ی گذشته کاملا صحیح است اما این تضعیف ارتباط چندانی با ریاست ترامپ بر دولت آمریکا ندارد ، اهداف و عملکرد جمهوری اسلامی به گونه ای ترسیم شده که چه دولت آمریکا تحت سیطره جمهوری خواهان باشد و یا دموکرات ها بر آن حکم برانند ، تقویت و پیشرفت روزافزونش پایدار است ،
در طول تاریخ ،دموکراتها کمتر از جمهوری خواهان ایران را تحت فشارهای نظامی ،اقتصادی قرار نداده اند،
مورفی جان دعوای دموکرات، جمهوری خواهیتان برای انتخابات را به همان #واشنگتن ببر ......
💥 Eitaa.com/chaharrah_majazi
ترور رسانه
💥مجاز آباد یا شوهای #سکسی ⁉️ 🔻 یکی از دوستانم #ایتالیا زندگی میکند ، شهر پروجا ، از اوایل انقلا
قبلا پستی در کانال گذاشتم در مورد تبلیغ، فروش و ارسال #عروسک_های_مستهجن به ایران ، آن هم با پست جمهوری اسلامی!
ترتیب اثری داده نشد ... و اخطار داده شد که این قضیه به ارسال دختران هم کشیده خواهد شد ...
اما انگار #تتلو و استوری هایش قرار است زمینه این کار را مهیا کند ... تتلویی که چند میلیون طرفدار در ایران دارد ....
#حرم_سرای_سلطان
تتلو و اینستگرامے که در خدمت اوست ...
در ترکیه لم داده و با زبان فارسی ، استوری های بی شرافتی را پست می کند .....
💥چهارراه سیاسے
https://eitaa.com/joinchat/3815768065C75d9aa54b8
ترور رسانه
قبلا پستی در کانال گذاشتم در مورد تبلیغ، فروش و ارسال #عروسک_های_مستهجن به ایران ، آن هم با پست ج
🔸نگرانی گسترده اجتماعی از ولنگاری فضای مجازی 1⃣
درخواست بازداشت آذری جهرمی و فیروزآبادی از سوی «۴۰۰ طلبه حوزه علمیه» به دلیل «ولنگاری فضای مجازی»
https://eitaa.com/joinchat/3815768065C75d9aa54b8
ترور رسانه
🔸نگرانی گسترده اجتماعی از ولنگاری فضای مجازی 1⃣ درخواست بازداشت آذری جهرمی و فیروزآبادی از سوی «۴۰
📋 اعلام حمایت ازطلاب منتقد به ولنگاری فضای مجازی 📋
با توجه به وضعیت نابسامان فضای مجازی در ترویج فحشا به صورت رسمی توسط افراد مشخص اعم سلبریتی و... و عدم برخورد صریح و برنامه مشخص در مدیریت و سامان دهی فضای مجازی به ویژه نسبت به پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی غیر بومی ، رسما حمایت خود را از طلاب منتقدی که با ارسال نامه اعتراض خود را به قوه قضاییه ارسال کردند اعلام می کنید
بنابراین
1⃣ طلاب محترم جهت امضا این #حمایت_نامه نام و تحصیلات خود را به ای دی زیر ارسال فرمایند
2⃣اقشار و اصناف و فعالان اجتماعی دیگر نیز که رهایی فضای مجازی مورد اعتراض آنهاست با ذکر نوع اشتغال خود به ای دی مذکور مراجعه فرمایند
3⃣کانال و پیج ها در پیام رسان های مختلف جهت حمایت از این اعتراض حقیقی، ضمن قرار دادن این پست در کانال شان ، تصویر ارسال را به ای دی مذکور ارسال فرمایند
ـــــــــــــــــــــــــــــــــ
#ولنگاری_مجازی
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
🔸ارسال :
@pasdaran_aboozar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸 #دانشجویان_خط_امام مشتی خودسر بودند که باید بازخواست می شدند !؟
🔹سخنان بدون تامل #عیسی_کلانتری رئیس سازمان محیط زیست در رسانه ی صعودی #اینترنشال
👇پاسخ را در کانال مشاهده کنید 👇
https://eitaa.com/joinchat/3815768065C75d9aa54b8
ترور رسانه
🔸 #دانشجویان_خط_امام مشتی خودسر بودند که باید بازخواست می شدند !؟ 🔹سخنان بدون تامل #عیسی_کلانتری رئ
🔻تاملی بر سخنان بدون تامل رئیس سازمان محیط زیست !
💥 #اختصاصے
#عیسی_کلانتری رئیس سازمان محیط زیست دولت ، و برادر موسی کلانتری وزیر راه دولت بنی صدر ، در سخنانی سطحی و بدون تامل تسخیر لانه جاسوسی را کاری غیر مردمی ، خودسرانه و غیرحق دانست !
کلانتری که دانشحویان را #مشتی_سرخود نامیره و با توجه به اظهاراتش به قطع از جوانب سیاسی مورد بحث و تاریخ ایران بی اطلاع است فقط می بایست به این چند سوال پاسخ دهد !
۱ـ شما که مدعی امور قانونی هستید بفرمایید که چرا دولت موقت هیچ اقدامی در جلوگیری از فعالیت جاسوسان آمریکایی انجام نمیداد و بعضا با آنان همکاری داشت ؟
۲ـ اقای کلانتری شما که دم از قوانین بین المللی و نظام #غیرآنارشیستی میزنید چرا از پناه دادن غیر قانونی شاه توسط آمریکا حرفی نمی زنید !؟ آیا می دانید فعل خلاف قوانین بین الملل، ابتدائا توسط #آمریکا کلید خورد؟ چرا تا به حال جهت استیفای حقوق ملت خود اعتراضی به این رویه آمریکا نکرده اید!؟
۳.آیا میدانید قبل از دانشجویان ،روزهای متمادی جمعیت کثیری از مردم پشت درب سفارت آمریکا تجمع می کردند و اقدام غیرقانونی آمریکا را شدیدا محکوم می کردند ؟؟! پس به چه جرأتی دانشجویان را خودسر می پندارید !؟
۴.آیا می دانید پس از تسخیر سفارت آمریکا اصناف و اقشار مختلف مردم حضوری یا از طریق نامه و... پیام حمایت و همدلی برای دانشجویان ارسال می کردند ؟! و روزهای متمادی تسخیر, با تظاهرات جلو درب سفارت دانشجویان را به ادامه این مسیر تشویق می کردند!؟
۵.آیا می دانید در ماجرای #کودتای ۲۸ مرداد همین تعلل ها از جانب دولت ، و همین #رویه_فکری_شما در بزرگنمایی قوانین بین المللی دروغین که از جانب ابرقدرت ها هیچ گاه عملی نشد ، با عث تحقق کودتا و تسلط آمریکا بر منافع ایران شد !؟
۶. بحران گروگانها در ایران، با توقیف دیپلماتهای آمریکایی در 4 نوامبر سال 1979 آغاز نشد ! ، بلکه تصمیم کارتر مبنی بر پذیرش شاه برای معالجه، که امکانات آن در دیگر جاها نیز #فراهم بود، باعث بروز این بحران گردید. ! این تصمیم به زعم نظر مشاوران و دستگاههای امنیتی و با وقوف کامل به اینکه تصرف سفارت و دستگیری اعضای آن، واکنش احتمالی چنین اقدامی خواهد بود، اتخاذ شد! آیا اطرافیان شما اجازه داده اند به این جوانب فکر کنید!؟
۷. عملکرد دانشجویان پیرو خط امام منطبق بر ماده 51 منشور ملل متحد است ، که در آن آمده است: «در صورت حمله مسلحانه علیه یک عضو ملل متحد، تا زمانی که شورای امنیت اقدامات لازم برای حفظ صلح و امنیت بینالمللی را انجام دهد، به هیچ یک از مقررات منشور حق دفاع از خود، چه فردی یا دسته جمعی، لطمهای وارد نخواهد کرد. اعضا باید اقداماتی را که در اعمال حق دفاع از خود، انجام میدهند، به شورای امنیت گزارش دهند. این کارها در اختیار و مسئولیتی که شورای امنیت بر طبق این منشور دارد و به موجب آن برای حفظ و بازگرداندن صلح و امنیت بینالمللی و در هر موقع که ضروری تشخیص دهد، میتواند اقدام لازم را انجام دهد تأثیری نخواهد داشت.»
🔸حال شما باید بازخواست شوید به گفتن این سخنان پوپولیستی یا دانشجویان !؟
آقای کلانتری به اندازه سن شما #شواهد و #اسناد در حقانیت تسخیر لانه ی جاسوسی وجود دارد اما در حال حاضر به این چند نکته فوق تامل کنید
🎥🔴جهت مشاهده #کلیپ_تصویری اظهارات عیسی کلانتری به کانال مراجعه کنید 👇
https://eitaa.com/joinchat/3815768065C75d9aa54b8