#داستان
🌀 مرد بیسوادی #قرآن میخواند ولی معنی قرآن را نمیفهمید. روزی پسرش از او پرسید: چه فایده ای دارد قرآن میخوانی، بدون اینکه معنی آن را بفهمی؟
👈پدر گفت: پسرم!
سبدی بگیر و از آب دریا پرکن و برایم بیاور.
پسر گفت: غیر ممکن است که آب در سبد باقی بماند.
🔹 پدر گفت: امتحان کن پسرم.
پسر سبدی که در آن زغال میگذاشتند گرفت و به طرف دریا رفت.
سبد را زیر آب زد و به سرعت به طرف پدرش دوید ولی همه آبها از سبد ریخت و هیچ آبی در سبد باقی نماند.
🔸پسر به پدرش گفت؛ که هیچ فایده ای ندارد.
🔹پدرش گفت: دوباره امتحان کن پسرم.
پسر دوباره امتحان کرد ولی موفق نشد که آب را برای پدر بیاورد. برای بار سوم و چهارم هم امتحان کرد تا اینکه خسته شد و به پدرش گفت؛ که غیر ممکن است...!
💭 پدر با لبخند به پسرش گفت:
سبد قبلا چطور بود؟ پسرک متوجه شد سبد که از باقیمانده های زغال، کثیف و سیاه بود، الان کاملاً پاک و تمیز شده است.
🔹 پدر گفت:
این حداقل کاری است که قرآن
برای قلبت انجام میدهد.
٭٭دنیا و کارهای آن، قلبت را از
سیاهی ها و کثافتها پرمیکند؛
خواندن #قرآن همچون دریا
سینه ات را پاک میکند،
حتی اگر معنی آنرا ندانی...!!٭٭
#قرآن
#تلاوت
@thaghlain 🌹
❣﷽
#با_چهارده_معصومع
🌷 امام سجّاد (علیه السلام) :
✴️«مڪروهاتی ڪه روزی را از انسان دفع میڪنند :
① ⇦• اظهار فقر و نداری ڪردن در حضور مردم؛
② ⇦•خواب دیرهنگام شب و بعد از نماز صبح؛
③ ⇦•تحقیر و ڪمارزش شمردن نعمت های خدا؛
④ ⇦•شڪوِه و گلایه داشتن از خداوند متعال.»
📚 معانی الاخبار، ص ۲۷۱
#حدیث
#امام_سجاد
#رزق
#روزی
@thaghlain 🌹
#امام_زمانع
آقاۍ دلم❣
شما ڪه باشید
مگر ڪسی گم میشود؟!😌
اقا نظرے ڪن
ڪه روزمون بی گناه باشه
به نیٺ شادے دل شما
صلی الله علیڪ یا صاحب الزمان
#اللّهمُ_عَجِّل_لِوَلیّڪَ_الفَرَج
@thaghlain 🌹
#با_چهارده_معصومع
🌸شیعیان ثروتمندترین انسان ها 💖
✍🏻 مردی پیش امام صادق(ع) آمد و گفت: یابن رسول الله از شیعیان شما کسی هست که بیپول و بیغذا، خانه هم ندارد و در فقر است . کاش خدا ثروتی میداد به من تا او را بینیاز میکردم.
✨امام پس از شنیدن این سخنان برآشفت و دو زانو نشست . چشمان مبارک را خشن کرده و به آن مرد گفت:
🔰برخیز و برو و هرگز بر شیعیان ما ترحم نکن و فکر غنی سازی آنها نباش و اگر میدانستی خداوند چه جایگاهی در آن دنیا به شیعیان ما بخشیده است میدیدی او غنیترین مردمان است و هرگز دلت به حال او نمیسوخت.
#حدیث
#امام_صادقع
#شیعه
@thaghlain 🌹
🍃🌸۰۰۰﷽۰۰۰🍃🌸
#آرامش_از_دیدگاه_قرآن
#قسمت_اول
الَّذِينَ آمَنُوا وَ لَمْ يَلْبِسُوا إِيمَانَهُمْ بِظُلْمٍ أولئِکَ لَهُمُ الْأمْنُ وَ هُمْ مُهْتَدُونَ؛ [۱] كسانى كه ايمان آورده و ايمان خود را به شرك نيالوده اند، برای آنان آرامش است و ايشان راه يافتگان اند.
✍مقدمه
آرامش، گمشده دیروز و امروز انسان است. در متون دینی، به ویژه قرآن و روایات اهل بیت-علیهم السلام-
این امر جایگاه مهمی دارد؛
به گونه ای که شاه بیت دین، یعنی ایمان ، از ریشه أمن به معنای آرامش گرفته شده است.
🔻بشر امروز با خلأ معنویت و آرامش دست وپنجه نرم می کند و برای رسیدن به این گمشده، به هر وسیله ای دست می زند.
🔻رشد عرفان های کاذب و نوظهور، مصرف روزافزون مواد مخدّر و قرص های آرام بخش، تولید و تکثیر کتاب ها و نرم افزارهای روان شناختی، همگی دلیل روشنی بر این سرگشتگی و احساس #فقر و نیاز است.
🔹به راستی مشکل از کجاست؟
🔹علت نگرانی ها، اضطراب ها و تشویش های روزافزون بشر چیست؟
🔹 اصولاً آرامش چیست و منشأ آن کجاست؟
🔹عوامل و موانع دستیابی به آن چیست؟
🔹 راه رسیدن به آرامش کدام است؟
❌اینها پرسش هایی است که این نوشتار می کوشد به اختصار به آنها پاسخ گوید.
[۱] انعام/۸۲
🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻
✍ادامه دارد
#قرآن
#آرامش
@thaghlain 🌹
#علما
🔻بخشی از وصیتنامه آیت الله قاضی، استاد عرفان آیت الله بهجت:
👈🏼 روضه هفتگی، ولو دوسه نفر باشد، باعث گشایش امور است.
🔸[پس از تاکید بر نماز اول وقت و واجبات میفرمایند:] و در مستحبات تعزیهداری و زیارت حضرت سیدالشهدا(ع) مسامحه ننمایید و روضه هفتگی ولو دو سه نفر باشد، اسباب گشایش امور است و اگر از اول عمر تا آخرش در خدمات آن بزرگوار از تعزیت و زیارت و غیرهما به جا بیاورید، هرگز حق آن بزرگوار ادا نمیشود.
🔻منبع: انتشارات کنگره بزرگداشت آیت الله قاضی، کوه توحید، ص۲۵۶
#روضه_خانگی
#قاضی_طباطبایی
#بهجت
@thaghlain 🌹
#پرسش_و_پاسخ
✅4⃣
❓علائم ظهور امام زمان علیه السلام چیست؟
🔰از روایات شیعه بر میآید که علایم ظهور بر دو دسته کلى تقسیم میشوند:
یک) علایم حتمى؛
علایمى که پیش از ظهور واقع میشوند و هیچ قید و شرطى ندارند. این علایم عبارتاند از:
⚡️خروج سفیانى،
⚡️خروج یمانى،
⚡️صیحه آسمانى،
⚡️قتل نفس زکیه،
⚡️فرو رفتن لشکر سفیانى در بیابان
⚡️و خروج دجّال.
دو) علایم غیر حتمى؛
که مبتنى بر شرط یا شروطى هستند که اگر آنها تحقق یابند، این علایم محقق میشوند که اینها فراوان هستند.[1]
اما از جهت دیگر علایم ظهور را به چهار دسته کلى میتوان تقسیم نمود که به اختصار توضیح داده میشود.
1⃣ عوامل اجتماعى: که به طور خلاصه نتیجه تحقق این عوامل، سقوط تمدن منحط بشرى است که به برخى از آنها اشاره میشود:
انتشار ظلم و جور در سراسر جهان، به عبارت دیگر جهانى شدن و فراگیر شدن ظلم و جور.
🔻فاسق شدن حاکمان جهان:
تذکر این نکته ضرورى است که منظور از ظلم و فساد جهانى و فسق حاکمان این است که در سراسر جهان نظامهاى سیاسى مبتنى بر ظلم اجتماعى، سیاسى، فرهنگى و اقتصادى تشکیل شده و حاکمان نیز بر اساس استکبار و استعمار و استبداد حکومت میکنند. البته منظور این نیست که در جهان انسان عادل و یا نظام و حکومت عادلانه پیدا نمیشود، بلکه نظام حاکم بر جهان، نظام ظالمانه و فاسد خواهد بود.
🔻گرانى و نابسامانى اقتصادى که از نتایج نظام ظالمانه میباشد.
🔻پیدایش دروغگویان و دجّالان با ادّعاى اصلاح جامعه؛
ظهور دجال از علایم حتمى ظهور است که تمام ادیان گذشته به آن اشاره کردهاند. دجّال در لغت به معناى پوشاننده حق به باطل و خدعه و مکر و حیله است و به نظر میرسد - با توجه به علایمى که در روایت ذکر شده- دجال منحصر به یک فرد نباشد، بلکه عنوان کلى براى افراد و نظامهاى پر تزویر و حیلهگرى باشد که تودههاى مردم را میفریبد و بر سر راه حق میایستد. برخى دجّال را به تمدن فعلى غرب سرایت دادند.[2]
🔻افراد پست و دروغگو، سخنگوى جامعه میشوند.
🔻مردم صالح و صادق تکذیب و کنار گذاشته میشوند و بر عکس، مردم دروغگو و لاف زن مورد تأیید قرار میگیرند.
🔻خروج سفیانى که آن نیز از علایم حتمى ظهور است. در اینکه سفیانى فرد معیّنى است، یا اینکه عنوان کلى براى افراد و نظامهاى فریبکار باشد، نمیتوان اظهار نظر قطعى نمود، اما آنچه روشن است سفیانى فرد یا افراد و نظامهاى سرمایهدار، غارتگر، قدرتمند و ظالم، مرتجع و مروّج خرافات هستند. صفت ممیزه آنها، تخریب وسیع جامعه است.[3] روایات اشاره دارند که سفیانى و لشکرش در بیابان بَیداء(سرزمینى بین مکه و مدینه) به زمین فرو میروند و تنها یک نفر که خبر فرو رفتن سپاه را منتشر میکند زنده میماند.[4]
🔻پیدایش جنگ و فتنه و خونریزى در جهان: در روایات به جنگى از طرف ترک، (ظاهراً اقوامى هستند که از نسل ترک بن یافث بن نوح میباشند و امروزه در سرزمینهاى مغولستان، پنجاب، ترکیه، سیبرى، افغانستان، هندوستان زندگى میکنند) اشاره شده است، که معناى وسیع آن کشورهاى غربى را نیز شامل میشوند.[5]
🔻همچنین روایات اشاره دارند که پیش از ظهور، دو سوم مردم جهان کشته میشوند که از آن به عنوان علایم غیر حتمى یاد میشود.[6]
🔻انقلابهایى براى مبارزه با ظلم و فساد جهانى برپا میشود که برخى از آنها موفق به تشکیل حکومت میگردند. خروج و حرکت یمانى که سمبل قیام حق در برابر انحراف و گمراهى موجود در آخرالزمان است یکى از این قیامها است.[7]
🔻نهضت سید خراسانى (که از نسل امام حسین(ع) است و قیام به قسط میکند) از دیگر عوامل است. این دو نهضت که یکى در یمن و دیگرى در ایران است از زمینه سازان ظهور حضرت مهدى(عج) میباشد.[8]
🔻روایات اشاره دارند که حکومتى که در ایران تشکیل میشود،
اولاً: مردم را به اسلام و اهلبیت(ع) دعوت میکند.
و ثانیاً: منطقه تحت حکومت خود تا کوفه را از ظلم و فساد پاک میسازد و به محض ظهور امام(ع) به ایشان میپیوند و از ایشان تبعیت میکند.[9]
👇 ادامه دارد
@thaghlain 🌹
#علائم_ظهور
2⃣ عوامل دینى و اعتقادى که همان هدم و وارونه شدن دین است. در روایات از علی(ع) نقل شده است که؛
«در آخرالزمان نماز رها میشود، امانت ضایع میگردد، دروغ حلال میشود، رباخوارى رواج مییابد، رشوهگیرى همهگیر میشود، دین به دنیا فروخته میشود، با زنان مشورت میشود، قطع رحم میگردد، مردم هوا پرست میشوند، قتل امرى عادى میشود، صبر ضعف تلقى میگردد، ظلم فخر شمرده میشود، عارفان خائن میشوند، قاریان فاسق میگردند، مساجد زیبا میشوند و منارهها بلند میگردد [اما از محتوا تهى میگردند]، عهدها شکسته میشوند و هواها مختلف میگردند».[10]
🔸به عبارت کلى؛ پیش از ظهور، احکام اسلام تعطیل میگردد اما این تعطیلى نسبى است؛ یعنى صفت غالب جامعه بشرى چنین است. چنانچه در روایات ما وارد شده است که وقتى امام(ع) ظهور میکند با شیوه و کتاب و دین جدید حکومت میکند که منظور این است که اسلام چنان با خرافات و قرآن با تحریفهاى معنوى آمیخته شده که حقیقت و باطن آن فراموش گردیده است.[11]
3⃣ عوامل طبیعى: از دیگر عوامل و زمینههاى ظهور حضرت، بلاهاى طبیعى است که در روایات ذکر گردیده است؛ مانند: صاعقههاى آخرالزمان، ماه گرفتگى و خورشید گرفتگى در غیر اوقات طبیعى، تغییر در جهان فلکى و اوضاع جوّى و آب و هوایى و طلوع خورشید از مغرب و... که البته این روایات نیز قابل تطبیق با بعضى از اتفاقات امروزه و همچنین قابل توجیه میباشند. چنانچه استاد شهید مطهرى طلوع خورشید از مغرب را به ظهور اسلام - به وسیله امام خمینى - از پاریس تطبیق نموده است.[12]
4⃣ عوامل فردى و معجزهاى
🔻صیحه و نداى آسمانى:
از ظاهر روایات چنین بر میآید که پیش یا در هنگامه ظهور فرشتهاى در آسمان ندا میدهد و مردم را به ظهور امام(ع) بشارت میدهد، این فرشته، جبرئیل امین میباشد و نداى او در سراسر زمین شنیده میشود و هر کس به زبان و لهجه خود، آن ندا را میشوند، اما جهت آن تشخیص داده نمیشود. در کنار این ندا، شیطان فریاد برمیدارد: عثمان مظلوم کشته شد، هدف او به شبهه انداختن مردم است.[13]
🔻قتل و شهادت نفس زکیه:
نفس زکیه لقب جوانى هاشمى است که داراى مقامى بس رفیع میباشد. او با سپاه سفیانى مواجه میگردد و به مدینه پناهنده میشود و هنگامى که سپاه سفیانى به مدینه میرود راهى مکه میشود. در مکه دعوت به آل محمد(ص) مینماید، اما بدون هیچ گناهى بین رکن و مقام مظلومانه ذبح میگردد. شهادت او وجدان جهانیان را بیدار میکند تا حدّى که مردم آمادگى بیعت با امام(ع) را پیدا میکنند. بین شهادت وى و آغاز قیام امام(ع) پانزده روز فاصله است. او نماینده و فرستاده امام در بین مردم است.[14]
به جز علایمى که ذکر شد، نشانههاى دیگرى نیز در روایات بیان گردیده است.[15]
📚پینوشت
[1]. قریشى، باقر شریف، زندگى الامام المهدى(ع)، ص 304.
[2]. مکارم شیرازى، ناصر، مهدى انقلابىِ بزرگ، ص 192.
[3]. مهدى انقلابى بزرگ، ص 202.
[4]. راشد محصل، محمد تقى، نجات بخشى در ادیان، ص 159.
[5]. هادى کامل، سلیمان، روزگار رهایى، ترجمه، مهدیپور، على اکبر، ج 2، ص 938 - 939.
[6]. طاهرى، حبیب الله، سیماى آفتاب، ص 511.
[7]. کورانى، على، الممهدون للمهدى، ص 138 - 139.
[8]. شهیدى، سید اسد الله، زمینه سازمان انقلاب جهانى مهدى، ص 439 - 445.
[9]. گل محمدى آرمان، فریده، مهدى خورشید منتظران، ص 26 - 27.
[10]. مجلسی، محمد باقر، بحار الانوار، ج 52، ص 193.
[11]. جوادى آملى، عبدالله، ولایت فقیه، ص 372.
[12]. روزگار رهایى، ص 853؛
[13]. روزگار رهایى، ص 869 - 871.
[14]. سادات مدنى، سید على اصغر، نشانههاى ظهور، ص 113.
[15]. ر. ک: بحارالانوار، ج 52.
#امام_زمانع
#علائم_ظهور
#نفس_زکیه
#دجال
#سفیانی
@thaghlain 🌹
#امام_زمانع
فرض کن حضرت مهدی به تو میهمان گردد،
ظاهرت هست چنانکه خجالت نکشی؟!
باطنت هست پسندیده صاحب نظری؟!
خانه ات لایق او هست که مهمان گردد؟!
لقمه ات در خور او هست که نزدش ببری؟!
پول بی شبهه و سالم ز همه دارائیت داری؟!
آنقدر که یک هدیه برایش بخری؟!
حاضری گوشی همراه تو را چک بکند؟!
با چنین شرط که در حافظه اش دستی نبری!!
واقفی بر عمل خویش تو بیش از دگران
میتوان گفت ترا شیعه ی اثناء عشری؟!
🔅با این همه غفلت و گناه هرگز از درگاهت نا امید و غافل نیستم چونکه می دانیم شما تجلی رحمت خدا و تمام انبیاء و مظهر عطوفت سیدالشهداء علیه السلام هستید که زمانی حر پشیمان برگشت تنها آغوش باز و لبخند امام زمانش را دید..🌸
تمام دل خوری و حسرتم این است که بخدا قسم حیف است چنین امام مهربانی را با گناه آزار دادن.🍃
@thaghlain 🌹
✨﷽✨
✍ذکرها سه دسته هستن :
یه دسته پاک کننده اند؛
گناه و زشتی رو پاک میکنن؛
مثل: «اَستغفرالله»
یه دسته مدادند؛
برامون حسنه مینویسند؛
مثل: «الحمدلله»،«سبحان الله»
و«لااله الاالله»
💥امّا یه ذکری هست؛ که هم پاک
میکنه و هم مداده،گناهان را پاک
میکنه بجاش حسنات مینویسه!!!
و اون ذکر:صلوات بر محمد و آل محمد
#ذکر
@thaghlain 🌹
🌺🌿🌸🌿
#با_چهارده_معصومع
#خداوند_روزی_را_ضمانت_کرده...
🍃یکی از اصحاب امام سجاد(ع) با نگرانی از گران شدن کالایی خبر می دهد ، امام با خونسردی پاسخ می دهد: نگران نباش اگر گران است روزی من بر عهده خداوند است و اگر هم ارزان است، باز هم روزی من برعهده اوست.
📚وسایل الشیعه/ج۱۷/ص۵۷
#حدیث
#امام_سجاد (ع)
@thaghlain 🌹
🍃🌸۰۰۰﷽۰۰۰🍃🌸
#آرامش_از_دیدگاه_قرآن
#قسمت_دوم
معناشناسی آرامش
🔻آرامش، اسم مصدر از آرميدن است(۲)
🔻 و در لغت به معنای سکون، بی حرکتی، بی جنبشی، بی صدایی، آسودگی، امنیت، سنگینی، وقار و طمأنینه است.(۳)
🔻این مفهوم، در برابر اضطراب و دلهره به كار مى رود
و به حالت و صفت روانى و قلبى خاص👇
🔹احساس رضایت از گذشته
🔹احساس شادی نسبت به حال
🔹و احساس امید به آینده گفته مى شود که همراه با آسودگی و ثبات است(۴)
و دارای آثار فردی و اجتماعی است.
✍برای دستیابی به جایگاه آرامش، کافی است
بر اساس قاعده
تُعرَفُ الأشیاءُ بِأضدادِه ،
به واژه های متضاد آن کمی دقت کنیم؛
❌دلهره، اضطراب، ترس، تشویش، استرس، حزن و اندوه، غم و غصه و یا وحشت، برخی از این واژگان اند.
👇در قرآن واژگان زیر به معنای آرامش به کار رفته اند ۰
🔸اطمينان: (رعد/۲۸)
🔸تثبيت فؤاد (هود/۱۲۰)
🔸 ثَبات (انفال/۱۱)
🔸سُبات (فرقان/۴۷)
🔸ربط قلب (کهف/۱۴)
🔸سَكَن (توبه/۱۰۳ و انعام/۹۶)
🔸سكينه (فتح/۴)
🔸امن (انعام/۸۲)
🔸سِلم و سلام
(بقره/۲۰۸، یونس/۲۵، مائده/۱۶)
🔸و رَوح (واقعه/۸۲)
به معنای آرامش به کار رفته است.
🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻
پي نوشت :
[۲]. فرهنگ دهخدا، ج ۱، ص ۹۸.
[۳]. فرهنگ سخن، ج ۱، ص ۷۴.
[۴]. دائرة المعارف قرآن کریم، ج ۱، ص ۱۵۳.
#قرآن
#آرامش
@thaghlain 🌹
💐🍃🌿🌸🍃🌾🌼
🌷سلمان فارسی میگوید :
💠 زیر سایه درختی نزد رسول خدا صلی الله علیه و آله بودیم. آن حضرت شاخهای را گرفت و تڪان داد . برگ هایی از آن بر زمین ریخت.
💠سپس حضرت فرمودند : نمی پرسید ڪه چرا چنین ڪردم گفتیم : بفرمایید .
💠فرمودند : هنگامی ڪه مسلمانی به نماز میایستد گناهانش مانند برگهای این درخت بر زمین میریزد .
📚 وسائل الشیعه : ج۴ ، ص۳۰
❣ أللَّھُـمَ؏ َـجِّـلْ لِوَلیِڪْ ألْـفَـرَج ❣
#نماز
#گناه
@thaghlain 🌹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
قطعه تصویری دلنشین همخوانی حاج امیر عباسی و گروه سرود احلی من العسل
خوش به حال شهدا رفتن و ازین قفس پر کشیدن
#فیلم
#شهدا
#مدافع_حرم
@thaghlain 🌹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اگه شرایط حضور در مراسمات محرم امسال رو ندارید میتونید به همین سادگی روضهی خونگی بگیرید 👌
#محرم
#روضه_خانگی
@thaghlain 🌹
✵﷽✵یا مھــــــ❣ــــدے✵﷽✵
#امام_زمانع
لحظه ها را متوسل به دعاییم بیا
سالیانی است که دل تنگ شماییم بیا
آسمان خواهش یک جرعه نگاهت دارد
نه که ما فاطمه(س)هم چشم به راهت دارد
#الّلهُمَّ_عَجِّلْ_لِوَلِیِّکَ_الْفَرَج
@thaghlain 🌹
🍃🌸۰۰۰﷽۰۰۰🍃🌸
#آرامش_از_دیدگاه_قرآن
#قسمت_سوم
در اینجا، سه واژه کلیدی( آرامش ) را بررسی
می کنیم.
1⃣✨#سکون :
✍ابن فارس، اصل و ریشه این واژه را به معنای خلاف اضطراب و حرکت می داند.
🔻بر این اساس، به #مَسکن از این جهت مسکن گویند که وقتی صاحبش به آن می نگرد، آرامش می یابد و در آن از حرکت و سفر بازمی ایستد.
🔻 به چاقو در عربی #سِکّین گویند؛ زیرا مذبوح را از حرکت بازمی دارد.
🔻 #سُکّانِ کشتی را به این جهت سکّان گویند که کشتی را از اضطراب بازمی دارد.[۵]
🔻به انسان فقیر نیز #مِسکین گویند، از این جهت که فقر و نداری وی را از حرکت باز داشته است.[۶]
🌹🍃واژه سَکینه ، شش بار در قرآن به کار رفته است:
🔸بقره/۲۴۸
🔸فتح/۴ و ۲۶ و ۱۸
🔸توبه/۴۰ و ۲۶
🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻
پي نوشت :
[۵]. احمد ابن فارس، معجم مقايیس اللغه ج٣،ص ٨٨
[۶]. محمد بن مکرم ابن منظور، لسان العرب، ج ۱۳، ص ۲۱۱.
#قرآن
#آرامش
@thaghlain 🌹
#با_چهارده_معصومع
🔅روزی میخوای؟!🍃
🔸حضرت باقر علیهالسلام: براى خواستن روزى در نماز واجب در سجده بگو:
یا خَیرَ المَسؤولین و یا خَیر المُعطین!
ارزُقنِى و ارزُق عَیالِى مِن فَضلِکَ الوَاسِع
فَاِنَّکَ ذُوالفَضلِ العَظِیم
کافى، ج ۴، ص ۳۳۲
#حدیث
#امام_محمدباقر(ع)
#روزی
@thaghlain 🌹