و کاش وقتی ابر غم به گلوی کوچکت می رسد،
از یاد نبری شانه ای در کار نیست
و بهتر است بپذیری همیشه قرار است
در آغوش باد گریه کنی.
زیرا رنج تنهاست و رنجور تنهاتر...
@TheHe313
4.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خرما رو از نخلهای بینالحرمین با یه احترام خاصی میچینن و میارن تبرکی به زائرا تعارف میکنن
اینجا خود خود بهشته💔
I👇بــــپیوندید I
@TheHe313 | منتقم مدیا
منتقم مدیا 🇮🇷 🇵🇸
یه نفرو پیدا کنم اینجا رو بدم دستش خودم برم یه کانال سیاسی بزنم
اونجا رم بدم دست یکی دیگه
خودم برم کانال طنز بزنم :)
خیلی خوب بازدید میخوره ...
برای تیم پرستارهامون تو المپیک پاریس دعا کنید
I👇بــــپیوندید I
@TheHe313 | منتقم مدیا