به قول حامد کاشانی ،
گیریم همه اینا ادا بازی باشه...
اون یه ذره محبت ته دل مارو که انکار نمیکنی! :)
در اگر بَر تو ببندد مَرو و صبر کن آنجا
زِ پسِ صبر، تو را او به سَرِ صَدر نشاند
و اگر بَر تو ببندد همه رهها و گذرها
ره پنهان بنماید که کَس آن راه نداند
2.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چرا داری گریه میکنی اون فقط یه اذانه!
اون اذان:
شیر در کاسه ما نیست ولی اشک که هست
ما یتیمان همگی کاسه به دستیم علی(علیهالسلام)