بیاین روراست باشیم
مردم رئیس جمهوری که با قاتل حاج قاسم تفاهمنامه امضا کنه رو به رئیس جمهوری که حاضر نبود حتی باهاش صحبت کنه ترجیح دادن.
نتیجه این انتخابشونو میبینن..
شاید باید حق داد بهشون
شاید ما واقعا متعصب و تندرو هستیم
شاید شرایط مثل ماجرای صلح امام حسنه (ع)