نهادی سر به زانوی عبیدالله و خوش خفتی؟
چه شد قابل ندانستی پدرجان شانه مارا...
-۳۱۵-
6.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بس کن رباب سر به سر غم گذاشتی، اصلا خیال کن که تو اصغر نداشتی
بس کن رباب زخم گلو را نشان نده، گهواره نیست دست خودت را تکان نده💔