خب به سلامتی اینم تایید شد
🔴 همتی :
با 6 میلیارد دلار اولی باید کالای اساسی و دارو بخریم
ولی با 6 میلیارد دلار دوم میتونیم کالای غیر تحریمی هم بخریم و الزامی برای خرید کالای اساسی نداریم
خون امام شهید رو به گندم و ذرت فروختید؟
حقارت از سر و روی این مذاکره شره میکنه
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
بدر البوسعیدی، وزیر خارجه عمان: در دیدار با رئیس مجلس و وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران، بر تعهد به قوانین بینالمللی و «عبور بدون عوارض» از تنگه هرمز تأکید کردم.
خب به سلامتی دیپلماسی آقایون این پیروزی آمریکا رو هم تثبیت کرد
هر چیزی که تو جنگ نتونستن به دست بیارن تو میز مذاکره دارن جمع میکنن میبرن
فقط مونده مواد غنی شده که اونم پیش پیش قولشو دادن بهشون
علی الاصول شما ظاهرا حافظ منافع دشمنید نه وطن
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
جناب کاپیتان
جاده خاکی و انحرافی
جادهایه که علی الاصول با نظر رهبری یکی نباشه
حالا شما هی خودتو به جاده خاکی بزن
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
استاد در مورد خونهای ریخته شده قبلی هم بلدید گلواژه بگید
همونایی که رو حساب تفاهمنامه شما برگشتن خونشون تو جنوب لبنان ولی سلاخی شدن
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
مثل اینکه قراره جلد دوم هنر مذاکره رو جناب قالیباف بنویسه 😅 ....
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
یکی به استاد بگه امروز در نبطیه رژیم صهیونیستی بازم حمله کرده و یه مسلمان خونش به زمین ریخته
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
جناب سیفالاسلام #قالیباف!
به عنوان کسی که بدنامی حمایت از شما را در انتخابات به جان خریدم و در میان گزینههای موجود، برای آنچه مصلحت میدانستم، آبرویم را با خدای خود معامله کردم، اکنون از قالیباف کنونی اعلام برائت مینمایم.متاسفانه جنابعالی هم به عاقبت احمدینژاد دچار شدید.
✍احمد قدیری
هدایت شده از 🏴🇮🇷دکتر محمدعلی صدر
امروز میزبان یکی از نمایندگان مجلس بودم. یکی از انقلابی هایی که میشناسیدش و این روزها خیلی وایراله.(نبویان نیست) جلسه خیلی خیلی خیلی تلخی بود. هم درباره پشت پرده فشاری که به آقا آوردند و بدتر از اون مواضع ضعیف یه سری از نمایندگان مجلس که به دلیل شخص پرستی یا منافع، زبانشون بسته هست و یا ساکتند یا جاده صاف کن عبور آقایون از امر رهبری. این هم از شانس من! با هر عزیزی که می نشینم که قدری آرامتر بشم و به داده هایی برسم که بفهمم: نه حالا اتفاقات شعام اونقدارم فاجعه نبوده و بالاخره یه نظر جمعی داشتن و رهبری با طیب خاطر پذیرفته، باز داده های جدیدی می گیرم که می بینم اتفاقا اوضاع خیلی بدتر از چیزیه که درز کرده. عهد کرد جایی نشر ندم ولی بالاخره خدا همه چیز رو می بینه و همین برام بسه. همونطور که تا اینجاش رو مردم فهمیدند و خیلی ها رسوا شدند، بقیه هم بالاخره منتشر می شه و تکلیفمون با خیلی ها روشن. تنها شیرینی جلسه این بود که یه توجیه تقریبا قانع کننده یا اقلا مسموع برای رایی که نظامیانمون به تفاهمنامه دادند فرمود و باور داشت یه جورایی با توجه به اتفاقات جلسه و فشارهای پزشکیان، نظامیها هم همون جام زهر رو خوردند. خیلی زور زدم با تحلیل برخی بشارتهای آقا فضای جلسه رو بهتر کنم. نمی دونم تونستم یا نه.
خط سوم
امروز میزبان یکی از نمایندگان مجلس بودم. یکی از انقلابی هایی که میشناسیدش و این روزها خیلی وایراله.(
ظاهرا نظامیها هم تحت فشار آقای پزشیکان در شعام
از همون جام زهری که به آقا دادن به اینا هم دادن
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
خب به سلامتی رسیدیم به موشکهای بالستیک
شیطونا نکنه عکساتون تو اپستین رو دارن که دارید همه جوره تسلیم میشید
این که دیگه دشمن نیست. میانجیه
شما هم که حرفی نمیزنید فقط میگید دروغه به ما اعتماد کنید
که اونم به خاطر دروغای قبلیتون شرمنده
خلاصه اگه فردا روزی شنیدید کاپتن سردار دکتر خلبان
فرمودند من که نمیتونم جلوی دشمن رو بگیرم که در مورد موشکی حرف نزن
خیلی تعجب نکنید
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty