لیبرالیسم اقتصادی حتما به لیبرالیسم سیاسی و فرهنگی منجر میشه
جناب مشاور اقتصادی دولت که کودتای دی ماه ۴۰۴ محصول مشاورههای امثال شماست
با این کاری ندارم که از شرف و غیرت و وطن بویی نبردی
ولی ظاهرا اقتصاد هم بلد نیستی
یه رقم خرید ایران از بخش کشاورزی آمریکا باعث وابستگی آمریکا به ایران میشه
در مورد تفاوت حجم اقتصاد ایران و آمریکا تصوری داری اصلا؟
خندت نگرفت وقتی داشتی اینجوری گودرز رو به شقایق ربط دادی که برای دولت مطبوعت خطای محاسباتی تئوریزه کنی
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
♨️پزشکیان در حرم امام: امروز هم در سران قوا، هم در شورای امنیت و هم در مجموعه سیستم یک نگاه مشترک داریم
وی در دلش گفت:
این وسط هم رهبر مملکت ساز مخالف میزنه که اونم مهم نیست. دورش کردیم صداش به جایی نمیرسه ما کار خودمون رو میکنیم.
خیلی هم بخواد مقاومت کنه گراش رو میدیم مثل قبلی از سراهمون برش دارن
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
آقای قالیباف
وقتی به جز مردم خودت
صدای خبرنگارای لبنانی رو هم در آوردی
یعنی داری اشتباه میری اخوی
یه کم بهش فکر کن
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
خب تقریبا یه هفته از امضای تفاهمنامه با آمریکا گذشت بریم ببینیم چی داریم
۱. جنگ و اشغال در لبنان (نقض بند ۱) ادامه دارد.❌
۲. عمان و آمریکا دارن یه کریدور جدید تو آبهای سرزمینی عمان ایجاد میکنن و حاکمیت ایران بر تنگه از بین میره (نقض بند ۵).❌
۳. یه خط اعتباری ۵۰۰ میلیون دلاری از سمت قطر برای خرید مواد غذایی و دارو از آمریکا استفاده شده. پول بلوکه شده رو نقد بهمون ندادن.❌
۴. تنگه هرمز بدون دریافت هزینه از سمت ایران بازه. ❌
۵. تهدیدهای وزیر جنگ و رئیسجمهور آمریکا علیه ایران ادامه داره (نقض بندهای ۱ و ۱۳).❌
۶. کشتیهای ایرانی از محاصره دریایی عبور میکنن.✅
۷. تعلیق تحریم نفتی از سوی آمریکا اعلام شده است، اما هنوز اجرایی نشده است.❌ (وزیر خزانه داری آمریکا هم تهدید کرده این معافیت مثل هویجه هر وقت بخوایم ازشون میگیریم.)
۸. بحثهای هستهای هم همچنان ادامه داره که قرار بود تو این مرحله انجام نشه.❌
۹. حمله سایبری به زیرساختهای بانکی کشور (نقض بند ۱ و ۱۳) ❌
تا اینجا ۸ به ۱ به نفع آمریکا
سردار قالیباف خداقوت
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
2.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔹بسنت وزیر خزانهداری همجنسباز آمریکا: معافیت تحریمهای نفتی ایران مثل دادن هویج به اونهاست که هر لحظه میتونیم پسش بگیریم
آقای پزشکیان
چه حسی داری که ۹۰ میلیون ایرانی رو ذلیل این مرتیکه همجنسباز کردی؟
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
489.4K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
گوشهای از عزت آفرینی آقای قالیباف و عراقچی در میز دیپلماسی
قطر که زمان جنگ به غلط کردن افتاده بود و پایگاه آمریکایی رو تعطیل کرده بود
بعد از جنگ و در نتیجه مذاکره عزتمندانه!!!! آقای قالیباف هم پایگاه العدید رو باز کرده و هم دم درآورده و گفته:
هر الگوی مدیریت تنگه هرمز باید با ایران، عمان و کشورهای خلیج فارس بررسی شود/ نمیتوان وضعیتی را پذیرفت که در آن تنها یک طرف کنترل دروازه ارتباطی ما با جهان را در دست داشته باشد.
سردار قالیباف خدا قوت
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
بعد از دو جنگ و یک کودتا و شهادت چند هزار ایرانی و در حالیکه پیکر رهبر شهید انقلاب دفن نشده
یه عده دنبال ممنوع کردن مرگ برآمریکان
شماها خیلی بیوطن و بیغیرتید
شماها خیلی بیوطن و بیغیرتید
شماها خیلی بیوطن و بیغیرتید
شماها خیلی بیوطن و بیغیرتید
شماها خیلی بیوطن و بیغیرتید
شماها خیلی بیوطن و بیغیرتید
شماها خیلی بیوطن و بیغیرتید
شماها خیلی بیوطن و بیغیرتید
شماها خیلی بیوطن و بیغیرتید
شماها خیلی بیوطن و بیغیرتید
شماها خیلی بیوطن و بیغیرتید
شماها خیلی بیوطن و بیغیرتید
شماها خیلی بیوطن و بیغیرتید
شماها خیلی بیوطن و بیغیرتید
شماها خیلی بیوطن و بیغیرتید
شماها خیلی بیوطن و بیغیرتید
شماها خیلی بیوطن و بیغیرتید
شماها خیلی بیوطن و بیغیرتید
شماها خیلی بیوطن و بیغیرتید
شماها خیلی بیوطن و بیغیرتید
شماها خیلی بیوطن و بیغیرتید
شماها خیلی بیوطن و بیغیرتید
شماها خیلی بیوطن و بیغیرتید
شماها خیلی بیوطن و بیغیرتید
شماها خیلی بیوطن و بیغیرتید
شماها خیلی بیوطن و بیغیرتید
شماها خیلی بیوطن و بیغیرتید
شماها خیلی بیوطن و بیغیرتید
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
فقط یه هفته کافی بود که مذاکره عزتمندانه آقای قالیباف
قیمت نفت رو به قبل از شروع جنگ برگردونه
سردار به نظرم ترامپ باید یه مدال خوشخدمتی به شما اعطا کنه؟
موافقی؟
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
♨️پزشکیان: هیچ ملتی روی سعادت نمی بیند، مگر اینکه به قرآن عمل کند!
آقای پزشکیان خداوند در آیه ۵۹ سوره نسا میفرماید که:
اطیعوا الله و اطیعوا الرسول و اولی الامر منکم
بسم الله بفرمایید عمل کنید که اولی الامر جامعه مجبور نشه بگه «علی الاصول نظر دیگری داشتم»
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
‼️پزشکیان: در ایام جنگ باید قحطی میشد اما وزرا، استانداران و فرمانداران کاری کردند که مردم احساس کمبود نکنند اما برای ادامهٔ راه باید طرحی دیگر براندازیم
عزیزم یه جوری گرونش کرده بودید که کسی نمیتونست بخره که قحطی بیاد و این از قحطی هم بدتر بود
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty