به نظرتون به این احمق بگیم که اونایی بالا و پایین آرم الله نوشته شده
«الله اکبر»ه
یا هنوز زوده
چقدر شما بیسواد و احمقید آخه
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
هدایت شده از خط سوم
«خط سوم»
⭕️ نه چپ، نه راست
🇮🇷خط سوم، خط مردم
🌍 پوشش اخبار مهم ایران و غرب آسیا
🖌 ارائهی پیچیدهترین تحلیلها با زبانی طنز و ساده
🎤 بیان صریحترین ملاحظات سیاسی به دور از افراط و تفریط
🎬 دیدگاهی جهانشمول و پویا با چاشنی فرهنگ و هنر
🆔 شناسه:
https://ble.ir/3rd_party
میزان حملات به کانال زیاد شده
امروز و فرداست که درش رو ببندن
برای روز مبادا یه کانال تو بله درست کردم
اونجا رو هم داشته باشید واسه روزی که خفقان اقایون دامن ما رو هم بگیرید
4.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خدا رو شکر که این شبها تو خیمههای عزای بینام و نشون بودم نه مجلس حلقومهای اجارهای
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
♨️هشدار نهاد مدیریت آبراهه خلیج فارس(PGSA) درمورد تبعات تردد شناورها خارج از مسیر اعلام شده ایران
از مسیرهای غیرمجاز برید
باید پای لرزش بشینید
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
10.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
به به
به به
یعنی به به
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
بعد از حمله سپاه به کریدور عمانی تنگه هرمز نفت رفت بالا
عین آدم از مسیر درست برید خب😉
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
هدایت شده از نوسان تی وی
نبطیه را مدینة الحسین میگویند
محرم ها، نبطیه که بروی با خودت میگویی عزاداری را اینها میکنند یا ما
خانه ای نیست که پرچم اباعبدالله(ع) را برافراشته نکرده باشد و معبری و کوچه و خیابانی که سیاهپوش عزای امام نباشد
چهره ها و پوشش ها همه رنگ و بوی عزا گرفته و عاشورا که شود انگار خود کربلا میشود از حزن و داغ و عزا
هر ساله در تمام دهه اول محرم، هم نبطیه متفاوت هست هم چند کیلومتر آن سو تر در سرزمینهای اشغالی
که آماده باش سراسری است در میان صهیونها، از جمعیت عجیب عزاداران نبطیه که میدانند اراده کنند چیزی از شمال باقی نخواهند گذاشت
**نبطیه را کمتر شناختیم که حالا کربلایی شده در جنوب که حرامزادگان صهیونیست خواب شوم سالهای سالشان را تعبیر کنند
@navasantv