10.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
به به
به به
یعنی به به
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
بعد از حمله سپاه به کریدور عمانی تنگه هرمز نفت رفت بالا
عین آدم از مسیر درست برید خب😉
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
هدایت شده از نوسان تی وی
نبطیه را مدینة الحسین میگویند
محرم ها، نبطیه که بروی با خودت میگویی عزاداری را اینها میکنند یا ما
خانه ای نیست که پرچم اباعبدالله(ع) را برافراشته نکرده باشد و معبری و کوچه و خیابانی که سیاهپوش عزای امام نباشد
چهره ها و پوشش ها همه رنگ و بوی عزا گرفته و عاشورا که شود انگار خود کربلا میشود از حزن و داغ و عزا
هر ساله در تمام دهه اول محرم، هم نبطیه متفاوت هست هم چند کیلومتر آن سو تر در سرزمینهای اشغالی
که آماده باش سراسری است در میان صهیونها، از جمعیت عجیب عزاداران نبطیه که میدانند اراده کنند چیزی از شمال باقی نخواهند گذاشت
**نبطیه را کمتر شناختیم که حالا کربلایی شده در جنوب که حرامزادگان صهیونیست خواب شوم سالهای سالشان را تعبیر کنند
@navasantv
خط سوم
خدا رو شکر که این شبها تو خیمههای عزای بینام و نشون بودم نه مجلس حلقومهای اجارهای 💥به کانال #خ
6.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
البته مداح باغیرت و حسینی هم کم نداریم. نمونه اش همین نوحه عاشورایی امسال سید رضا نریمانی:
مالک بیا که دست علی را نفاق بست
دل را معاویه به همین انتخاب بست
تیغ خواص روی رگگردن علیست
قرآن رفته بر سر نی دشمن علیست
در فتنهی مذاکره حرف از ظرایف است
مالک! علی الأصول،علی،خود مخالف است
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
خط سوم
خدا رو شکر که این شبها تو خیمههای عزای بینام و نشون بودم نه مجلس حلقومهای اجارهای 💥به کانال #خ
اگه میبینید در عاشورای امسال ایران، یه عده مدعیان نوکری امام حسین در زمان یاری طلبی نایب امام زمان، سکوت را به فریاد ترجیح دادند، بخاطر اینه که قبلاً خودشون رو #بدهکار دیگران کردند.
بیخود نبود شب #عاشورا اباعبدالله فرمود: هرکس بدهکار دیگران است برود!😔
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty