جدی میفرمایید
اون وقتی که طاهریها و میثم مطیعی مردم رو به وفاق و حمایت از مذاکره تشویق میکردن یادتون نبود که مداح نباید وارد سیاست بشه😏
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
آقای مداح کاش وقتی تو هیئت آبگوشت خوردی و نخودش نپخته بوده نیای میکروفون بگیری دستت، فشار نخودا رو پشت میکروفون تخلیه کنی
دفه قبل سر نامه جام زهر به امام بساط تو دهنی زدن راه انداختی و تهش معلوم شد نامه راست بوده و باید عذرخواهی میکردی که نکردی
این دفه هم منتظر بودیم بعد از ۶۰ شب دفاع از مذاکره و با آقا هماهنگه و شنیدن پیام «علی الاصول نظر دیگری داشتم» آقا بیای معذرت خواهی کنی ولی بازم بساط تو دهنی زدن راه انداختی
آقای میثم مطیعی شما ثابت کردی شان جایگاهی که توش هستی رو نمیدونی و میکروفون هیئت رو کردی محل عربدهکشی و لاتبازی و شعبون بیمخ بازی
حد و اندازت رو بدون
بزار کنار این کار رو
نکته بعدی هم عزیزم که اون گوش دراز گوش مخملی که فکر میکنی ماییم خودتی
این تکنیک مغلطه پهلوان پنبه دیگه قدیمی شده
میری از ته فضای مجازی یه اکانت بینام نشون که به احتمال زیاد مال دشمن هم هست میکشی بیرون بعد همون رو به میلیون میلیون نفر نسبت میدی و میگی باید تو دهن همه زد
نه داداش بیا پایین سرمون درد گرفت این کلکا قدیمی شده
اصلا گیرم که فحش داده
رهبر شهید به اون عظمت میگفت هر کی به من توهین کرد حق ندارید جوابشو رو بدی حالا تو برای فحش یه بینام و نشون به فلان سردار عربده کشی میکنی
اصلا گیرم فحش داده و نیروی دشمن هم نیست
فرض کن اونم همون بیحجاب و بدحجابیه که اومده هیئتت و پشت میکروفون گفتی کسی حق نداره به اینا حرف بزن
با اینا هم که فحش دادن مثل بیحجابا مهربون باش و جذبشون کن که ثابت کنی چشمت دنبال بیحجابا نیست
خلاصه که میثم جون بزرگ شو
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
هدایت شده از pedarefetneh | پدر فتنه
⭕️ آقای مطیعی عزیز، بعد از آنکه با نامه علی الاصول بر دهانش خورد که گویا همه چیز با رهبری هماهنگ نیست، حالا عصبانیتش را بر سر دشمن فرضی خالی کرده. میگوید چرا زیر باد کولر به فرماندهان نظامی توهین میکنید:(من از اول جنگ حتی ۱ مورد توهین به فرماندهان نظامی از طرف بچه حزباللهیها ندیدم)
فارغ از اینکه این حرفها برای دهن کسی که برای شاعران جلسه اطلاعاتی گرفته و مهمانش، نماینده رهبر انقلاب را متهم به جاسوسی کرده و گفته باید او را اعدام کرد زیادی بزرگ است
اما باشد آقای مطیعی عزیز
هرکسی به فرماندهان بی احترامی کرد بر دهانش بزنید اما بعد از آن بر دهان کسانی که علی رغم خواسته رهبری عمل میکنند هم بزنید.
ببینیم جگر آن را دارید که به آن آقایی که توبیخ حرام شرعی در کارنامهاش دارد بگویید بالای چشمت ابرو.
و در آخر توصیه میکنم بزرگ شوید و یاد بگیرید با این ملت مبعوث شده درست سخن بگویید، این ملت از امام حیشان مدالهای بسیاری بر سینه دارند، آخریش ملت با شرف بود. به خاطر این و آن از رهبری عبور نکنید و به این مبارزان در میدان توهین نکنید، باشد که عاقبت به خیر شوید.
🔰رسانه مستقل #پدرفتنه 👇
🆔 @pedarefetneh |
🆔 @pedarefetneh |
هدایت شده از اقتصاد فرهنگی (ناجیران)
5.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
میثم خان! بزرگ شو!
مغالطه پهلوانپنبه یعنی همین که در هیات امام حسین به دروغ میگویی کسانی با بدترین الفاظ فرماندهان سپاه را مورد اهانت قرار میدهند.
بعد خودت میگویی مردم هم متاسفانه به جای اینکه در دهان اینها بزنند همراهی هم میکنند!
خب تو چرا به مردم توهین میکنی!
تو حق نداری در هیات امام حسین بنشینی و این چنین به ملت باشرف دروغ ببندی و توهین کنی؟
ببند دهانت را و اندازه نگه دار!
ما مردم به فرماندهانمان توهین نکردیم و نمیکنیم اما انتقاد میکنیم و اجازه نمیدهیم امثال شما که دیگر نمیتوانید پشت آقا پنهان شوید بروید پشت فرماندهان عزیزمان.
اگر آقا امر نفرموده بودند که اختلافات را به نزاع تبدیل نکنید، طور دیگری با تو سخن میگفتیم و رفتار میکردیم.
از صبر و نجابت مردم انقلابی سوءاستفاده نکنید و بروید توبه کنید.
ما علیالاصول فقط یک نفر را میشناسیم ولاغیر.
نه دولت نه مجلس نه سپاه نه شعام و نه هیچ کسی را بر امام خود ترجیح نمیدهیم.
شما هم ندهید تا عاقبتبخیر شوید
اقْتِصادِفَرهَنگی 🇮🇷
حسینعباسیفر 🇮🇷
هدایت شده از سعیدیسم | سعیدحیدری
24.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پاسخ محترمانه سعیدیسم به عصبانیت میثم مطیعی از مطالبات مردم در میدان ونک:
برادر عزیز، فکر کنید اینها هم بی حجاب هستند ...
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
✅ #اخبار_لحظهای_جنگ✌️👇
@saeedism
هدایت شده از خط سوم
‼️حمله جنون آمیز
‼️ترور شخصیت
‼️به لجن کشیدن
‼️وحشی گری سایبری
‼️موسادی رفتار کردن
📌فکر میکنید این کانال بچه های بالا پشت بوم که توسط وحشی های تکفیری و رادیکال و تندرو و شرخرمجازی هوادار آقای قالیباف اداره میشه منظورش از این واژه ها چیه؟
📌فکر میکنید این همه فحاشی از این تندروهای تکفیری در جواب کدوم حرفه؟
📌اجازه بدید عین واژه ها رو بیان کنم:
«از سردار پاکپور عزیز میپرسم؛
یکی کردنِ نماینده رهبر انقلاب در شعام که ۱۴ میلیون رأی مردمی دارد با حسن روحانی که حتّی در مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب نشد را درست میدانید؟
آن هم در تیتر یک روزنامه؟ با این حجم از تهمت؟
چرا اجازه میدهید روزنامه سپاه، مردم را از انقلاب دلسرد کند؟»
📌تمام فحاشی و هتاکی تکفیری های حلقه رسانه ای هوادار آقای قالیباف در کانال بچه های بالا در پاسخ همین چند خط درخواست محترمانه است
📌این روش تکفیری های وفاقی در یک سال گذشته بوده هر نقدی رو با هوچی گری و کولی بازی به عنوان لجن پراکنی و ترور شخصیت و وحشی گری سایبری معرفی می کنن تا گوینده رو وادار به سکوت بکنن
و متاسفانه بزرگترای این جریان هم در برابر این شرخری مجازی و بر هم زدن اتحاد و انسجام ملی روزه سکوت گرفتن
⭕️ به یزدان اگر شما شرف داشتید
💥 به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
خط سوم
اگه بری ته حرف میثم مطیعی رو دربیارید احتمالش هست که این عربدهکشی رو در جواب دو خط نقد داره انجام میده مثل شرخرهای مجازی حلقه سایبری آقای قالیباف که هر نقدی رو به توهین تعبیر میکردن
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
آقای میثم مطیعی عزیز
خوب گوش کن آقای رحیم پور داره با شما حرف میزنه
«پدر سوخته کی با نظام کار داره دارم با تو حرف میزنم»
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty