هدایت شده از pedarefetneh | پدر فتنه
⭕️ آقای مطیعی عزیز، بعد از آنکه با نامه علی الاصول بر دهانش خورد که گویا همه چیز با رهبری هماهنگ نیست، حالا عصبانیتش را بر سر دشمن فرضی خالی کرده. میگوید چرا زیر باد کولر به فرماندهان نظامی توهین میکنید:(من از اول جنگ حتی ۱ مورد توهین به فرماندهان نظامی از طرف بچه حزباللهیها ندیدم)
فارغ از اینکه این حرفها برای دهن کسی که برای شاعران جلسه اطلاعاتی گرفته و مهمانش، نماینده رهبر انقلاب را متهم به جاسوسی کرده و گفته باید او را اعدام کرد زیادی بزرگ است
اما باشد آقای مطیعی عزیز
هرکسی به فرماندهان بی احترامی کرد بر دهانش بزنید اما بعد از آن بر دهان کسانی که علی رغم خواسته رهبری عمل میکنند هم بزنید.
ببینیم جگر آن را دارید که به آن آقایی که توبیخ حرام شرعی در کارنامهاش دارد بگویید بالای چشمت ابرو.
و در آخر توصیه میکنم بزرگ شوید و یاد بگیرید با این ملت مبعوث شده درست سخن بگویید، این ملت از امام حیشان مدالهای بسیاری بر سینه دارند، آخریش ملت با شرف بود. به خاطر این و آن از رهبری عبور نکنید و به این مبارزان در میدان توهین نکنید، باشد که عاقبت به خیر شوید.
🔰رسانه مستقل #پدرفتنه 👇
🆔 @pedarefetneh |
🆔 @pedarefetneh |
هدایت شده از اقتصاد فرهنگی (ناجیران)
5.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
میثم خان! بزرگ شو!
مغالطه پهلوانپنبه یعنی همین که در هیات امام حسین به دروغ میگویی کسانی با بدترین الفاظ فرماندهان سپاه را مورد اهانت قرار میدهند.
بعد خودت میگویی مردم هم متاسفانه به جای اینکه در دهان اینها بزنند همراهی هم میکنند!
خب تو چرا به مردم توهین میکنی!
تو حق نداری در هیات امام حسین بنشینی و این چنین به ملت باشرف دروغ ببندی و توهین کنی؟
ببند دهانت را و اندازه نگه دار!
ما مردم به فرماندهانمان توهین نکردیم و نمیکنیم اما انتقاد میکنیم و اجازه نمیدهیم امثال شما که دیگر نمیتوانید پشت آقا پنهان شوید بروید پشت فرماندهان عزیزمان.
اگر آقا امر نفرموده بودند که اختلافات را به نزاع تبدیل نکنید، طور دیگری با تو سخن میگفتیم و رفتار میکردیم.
از صبر و نجابت مردم انقلابی سوءاستفاده نکنید و بروید توبه کنید.
ما علیالاصول فقط یک نفر را میشناسیم ولاغیر.
نه دولت نه مجلس نه سپاه نه شعام و نه هیچ کسی را بر امام خود ترجیح نمیدهیم.
شما هم ندهید تا عاقبتبخیر شوید
اقْتِصادِفَرهَنگی 🇮🇷
حسینعباسیفر 🇮🇷
هدایت شده از سعیدیسم | سعیدحیدری
24.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پاسخ محترمانه سعیدیسم به عصبانیت میثم مطیعی از مطالبات مردم در میدان ونک:
برادر عزیز، فکر کنید اینها هم بی حجاب هستند ...
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
✅ #اخبار_لحظهای_جنگ✌️👇
@saeedism
هدایت شده از خط سوم
‼️حمله جنون آمیز
‼️ترور شخصیت
‼️به لجن کشیدن
‼️وحشی گری سایبری
‼️موسادی رفتار کردن
📌فکر میکنید این کانال بچه های بالا پشت بوم که توسط وحشی های تکفیری و رادیکال و تندرو و شرخرمجازی هوادار آقای قالیباف اداره میشه منظورش از این واژه ها چیه؟
📌فکر میکنید این همه فحاشی از این تندروهای تکفیری در جواب کدوم حرفه؟
📌اجازه بدید عین واژه ها رو بیان کنم:
«از سردار پاکپور عزیز میپرسم؛
یکی کردنِ نماینده رهبر انقلاب در شعام که ۱۴ میلیون رأی مردمی دارد با حسن روحانی که حتّی در مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب نشد را درست میدانید؟
آن هم در تیتر یک روزنامه؟ با این حجم از تهمت؟
چرا اجازه میدهید روزنامه سپاه، مردم را از انقلاب دلسرد کند؟»
📌تمام فحاشی و هتاکی تکفیری های حلقه رسانه ای هوادار آقای قالیباف در کانال بچه های بالا در پاسخ همین چند خط درخواست محترمانه است
📌این روش تکفیری های وفاقی در یک سال گذشته بوده هر نقدی رو با هوچی گری و کولی بازی به عنوان لجن پراکنی و ترور شخصیت و وحشی گری سایبری معرفی می کنن تا گوینده رو وادار به سکوت بکنن
و متاسفانه بزرگترای این جریان هم در برابر این شرخری مجازی و بر هم زدن اتحاد و انسجام ملی روزه سکوت گرفتن
⭕️ به یزدان اگر شما شرف داشتید
💥 به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
خط سوم
اگه بری ته حرف میثم مطیعی رو دربیارید احتمالش هست که این عربدهکشی رو در جواب دو خط نقد داره انجام میده مثل شرخرهای مجازی حلقه سایبری آقای قالیباف که هر نقدی رو به توهین تعبیر میکردن
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
آقای میثم مطیعی عزیز
خوب گوش کن آقای رحیم پور داره با شما حرف میزنه
«پدر سوخته کی با نظام کار داره دارم با تو حرف میزنم»
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
خط سوم
1.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اینو چی میگی آقای مطیعی
ظاهرا سردار شهید حسن طهرانی مقدم به اونایی که با علی الاصول رهبری همراه نیستن توهین کرده😏
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
خط سوم
آقای مداح عربده کش و تو دهنی زن
اگه وقت کردی بزن تو دهنی اونی که سر همین نظامیا منت گذاشت که از پول دولت بهشون ۲۰ میلیون بشکه نفت دادیم که برن بجنگن
ولی میدونم جیگرشو نداری
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
آقای قالیباف
آقای پزشکیان
بر و بچههاتون چه پروژه هماهنگی راه انداختن
کاش به جای این کارا یه کمی به فکر مملکت بودی
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty