eitaa logo
خط سوم
3.4هزار دنبال‌کننده
4هزار عکس
1.2هزار ویدیو
6 فایل
جایی برای بریدگان از الیگارشی چپ و راست که می‌خواهند خط سومی را بنا کنند ادمین: @huygence خط سوم؛ خط مردم
مشاهده در ایتا
دانلود
آقای میثم مطیعی عزیز خوب گوش کن آقای رحیم پور داره با شما حرف میزنه «پدر سوخته کی با نظام کار داره دارم با تو حرف میزنم» 💥به کانال بپیوندید ❇️ @thirdparty
خط سوم
1.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اینو چی میگی آقای مطیعی ظاهرا سردار شهید حسن طهرانی مقدم به اونایی که با علی الاصول رهبری همراه نیستن توهین کرده😏 💥به کانال بپیوندید ❇️ @thirdparty
خط سوم
آقای مداح عربده کش و تو دهنی زن اگه وقت کردی بزن تو دهنی اونی که سر همین نظامیا منت گذاشت که از پول دولت بهشون ۲۰ میلیون بشکه نفت دادیم که برن بجنگن ولی میدونم جیگرشو نداری 💥به کانال بپیوندید ❇️ @thirdparty
آقای قالیباف آقای پزشکیان بر و بچه‌هاتون چه پروژه هماهنگی راه انداختن کاش به جای این کارا یه کمی به فکر مملکت بودی 💥به کانال بپیوندید ❇️ @thirdparty
خط سوم
⭕️ آقای مطیعی عزیز، بعد از آنکه با نامه علی الاصول بر دهانش خورد که گویا همه چیز با رهبری هماهنگ نیس
اگه این حرف که آقای مطیعی برای شاعرا جلسه امنیتی می‌گرفته راست باشه یعنی ایشون یه مداح ساده نیست یه مهره امنیتیه که مسئول حفظ منافع یه جریان سیاسی خاصه آقای مطیعی اگه این حرف راست باشه شما هیئت امام حسین رو خرج منافع شخصیت کردی و چوبش رو حتما میخوری 💥به کانال بپیوندید ❇️ @thirdparty
🔴قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا: تحرکات و حضور هواپیماهای نظامی ارتش تروریستی رژیم صهیونیستی در آسمان برخی کشورهای همسایه به سمت ایران را اقدامی خطرناک و تهدید علیه جمهوری اسلامی ایران می‌دانیم. 🔹اعلام می‌داریم چنانچه آمریکا قادر به مهار و کنترل رژیم صهیونیستی نباشد، جمهوری اسلامی ایران هرگونه تهدیدی را علیه خود تحمل نخواهد کرد و پاسخ به این اقدامات خطرناک را حق خود می‌داند. آقای قرارگاه اینا رو به آقای قالیباف و پزشکیان هم رونوشت زدی؟ 💥به کانال بپیوندید ❇️ @thirdparty
دیروز یه روز عجیبی بود!😑 روز عاشورا و جسارت به کاروان اباعبدالله علیه السلام دوباره تکرار شد! اما اینبار در حکومت اسلامی و در رواق کشور دوست تهران! عده ای ظاهرا خدام این مکان و عده ای ظاهرا اطلاعاتی! و عده ای ظاهرا بسیجی که از روضه اهل بیت علیهم السلام فقط گل مالی کردن موی سر را یاد گرفته اند،به خانواده شهدا توهین کرده و حرمت این خانواده معظم را زیر پا گذاشته، حتی از چشمان پر اشک خواهر بزرگوار هم خجالت نکشیدند و دست به توهین و تهدید زدند! برق را از خیمه خانواده شهدا قطع کردن! درب را از بیرون بر روی آنها بستند! و متأسفانه موکت ها را از زیر پایشان بزور بیرون کشیدن، در اوج گرما ارتباط داخل و بیرون موکب قطع شد و حتی امکان دسترسی به آب آشامیدنی و(...) محدود شد و ساعتها تشنگی در ظهر عاشورا فضای درون رواق را برای خواهران شهدا بهت انگیزتر کرده بود،البته اینبار در حکومت اسلامی! ناموس شهدا دیشب بر روی آسفالت خوابیدن... تا عده ای به ظاهر حزب اللهی باری دیگر در روز عاشورا در آزمون غیرت مردود شوند... البته مردم فهیم تهران به محض موتجه شدن موضوع،در مقابل درب رواق کشور دوست اجتماع کرده و به حمایت خانواده مظلوم شهدا آمدند، و مسئولین مجبور شدند محاصره را بشکنن اما باز هم تمام خدماتی که قبل از این در این رواق برقرار بود همچنان قطع شده! و همانطور که در بالا عرض شد خانواده شهدا شب را بر روی آسفالت گذراندن...!!! لازم به ذکر است که خانواده شهدا همچنان در محل مذکور حضور دارند و با رعایت تمام قوانین، در حال مطالبه موارد زیر هستند؛ ✅ برخورد با مفسدین اقتصادی ✅ معرفی و برخورد با کودتاچیانی که امام شهید در سخنرانی خود آن را از دستگاه قضا مطالبه کردند. ✅ خون خواهی امام شهید ✅ جلوگیری از هرگونه عبور کردن از نظر علی الاصول امام امت. ✅ جلوگیری از گران سازی هایی که مقدمه کودتایی دیگر خواهد شد. آقای میثم مطیعی جیگر داشته باش اینا رو هم پشت اون میکروفون غصبیت بگو 💥به کانال بپیوندید ❇️ @thirdparty
خط سوم
آقا میثم یکه‌بزن فرمودن که باید تو دهن شما زد از بس که باهاتون مماشات شده پر رو شدید منظورتون از مماشات بستن پر حجم کانالهای منتقده یا کشیدن پلاکارد از دست مردمه یا پرونده سازی و دادگاهی کردن منتقدینه یا زدن برچسب‌های ضد ولایت فقیه و تندرو و خوارج و عامل موساد و پهلوی‌چی از سمت شما و رفقات هستش؟ آقا میثم خفقانی که شما و جریان وفاق راه انداختید هیتلر و موسولینی و گشتاپو راه ننداخته بودن 💥به کانال بپیوندید ❇️ @thirdparty
هدایت شده از کانال خبری رجانیوز
🔻پرخاش و اهانت‌های عجیب میثم مطیعی به مردم مبعوث/ آقای مطیعی؛ با دشمن فرضی می‌جنگید؟ 🔹دکتر میثم مطیعی از مداحان انقلابی و بااخلاص اهل بیت در سخنان جدید خود به طرز عجیب و تاسف‌باری به مردم مبعوث حمله کرده و با عبارات نامناسبی آنان را خطاب قرار داده است. 🔹گذشته از ادبیات غیرقابل‌قبول این سخنان، محتوای این گفته‌ها عموماً بر دو فرض نادرست یعنی «توهین به فرماندهان» و «برچسب ضدانقلاب» به کسانی استوار است که نظری بر خلاف مردم منتقد دارند. این ادعاها البته پیشاپیش باطل است و باید گفت آقای مطیعی با دشمن فرضی می‌جنگد! 🔹گذشته از معدود اشتباهات موردی که همان هم توسط منتقدان محکوم شده، هیچ جریان سیاسی و مردمی قابل‌توجهی، نه‌تنها در این روزها سابقه اهانت به فرماندهان نظامی نداشته، بلکه انتقادات مردم، عموماً ناشی از آن بوده که مسئولان سیاسی و دیپلماسی، پا به پای میدان نظامی حرکت نکرده‌ و در تثبیت موفقیت‌های مسئولان نظامی موفق نبوده‌اند. 🔹در فقره «علی‌الاصول» نیز با وجود آن که رای مثبت مسئولان نظامی به تفاهم‌نامه در شعام به طور رسمی اعلام شده، باز هم نوک پیکان انتقادات و مطالبات به سوی مسئولان سیاسی بوده نه فرماندهان نظامی. 🔹ادعای دیگر آقای مطیعی درباره «برچسب ضدانقلاب» به کسانی که پاسخی به مردم منتقد داده‌اند نیز عجیب است. باید یادآور شد که بر خلاف ادعای ایشان، این مردم منتقد بودند که توسط رسانه‌های اصولگرا و اصلاح‌طلب وفاقی و مع‌الاسف همراستای با آن‌ها از سوی منبری‌ها و مداحان، با برچسب‌هایی از جمله «تندرو، خوارج، لیدر فتنه، مجلس‌به‌هم‌زن، مثل رضا پهلوی و...» سرزنش شدند و البته تنها و تنها برای حراست از خطوط قرمز رهبری، لحظه‌ای خم به ابرو نیاوردند. 🔹آقای مطیعی به شکل ناجوانمردانه‌ای انتقادات مردم مبعوث را با عباراتی چون «یه الف بچه» و «زیر کولر نشسته» تخفیف داده و سعی کرده از این راه، انتقاداتی که حالا درستی آن برای همه از روز روشن‌تر است را شعارهایی از سر جوزدگی و عافیت‌طلبی منتقدان جلوه دهد. 🔹در این فقره هم لازم است به ایشان یادآوری شود که منتقدان هیچ مطالبه‌ای جز اجرای فرامین رهبری نداشته‌اند که تفاوتی در «بچه» یا «بزرگ» بودن آن‌ها وجود داشته باشد. دیگر آن که این منتقدان، همان مردمان مبعوثی هستند که قریب چهار ماه مداوم در خیابان حاضر بوده‌اند، بسیاری از آنان داغ عزیزان خود را به دل دارند و خیلی از آن‌ها در فعالیت‌های داوطلبانه نظامی و میدانی، از ایست بازرسی گرفته تا خدمت به مردم مبعوث و نیروهای امنیتی بیش از امثال ایشان زحمت کشیده‌اند. 🔹آقای مطیعی در بخش دیگری از سخنان نادرست خود گفته است «باید در دهان شما زد» و این وضعیت به خاطر آن است که «از بس با شما مماشات شده». این هم از طنز روزگار است که برخوردهای مختلف این روزها با منتقدان از جمع‌آوری پلاکاردها تا تذکرات شفاهی و انسداد کانال‌های مخالفان آتش‌بس و مذاکرات نادیده گرفته شود و نسخه خفقان مردمی صادر شود که از زمان فرمان رهبری برای مطالبه تحقق شروط توسط آنان بیش از ده روز نگذشته است. 🔹 در نهایت هم متأسفانه آقای مطیعی مجدداً با ادبیات بالا به پایین، مردمانی که در هر پیام رهبری مدال افتخار جدیدی به آنان اهدا می‌شود را تحقیر کرده و با عتاب به آنان گفته «بزرگ شوید»؛ حال آن که شاید بیش از مردم منتقد، خیلی از خواص و مسئولان نیازمند چنین موعظه‌ای باشند، همان‌ها که خطای محاسباتی آنان امروز بر همه روشن شده و ایشان به جای مطالبه از آن‌ها، فریاد خود را بر سر مردم بلند می‌کند. 🔹آقای مطیعی! حالا که اینقدر مدافع فرماندهان نظامی هستید، صدایتان را به جای مردم منتقد برای کسی بالا ببرید که منت ۲۰ میلیون بشکه نفت را بر سر نیروهای نظامی کشور می‌گذارد، یا بر کسی پرخاش کنید که می‌گوید همه چیز هماهنگ است و معلوم می‌شود به رهبری دروغ بسته است. 🔹بار قبلی که به مردم طعنه زدید «بزرگ شوید» با پیام رهبری دیدید حق با که بود و مردم چه عظمتی در نگاه رهبری دارند. این بار هم همان حرف غلط را دوباره تکرار کرده‌اید اما هنوز دیر نشده، برای آن که شما هم «بزرگ شوید» و در جبهه «مردم و رهبری» تحقق شروط را مطالبه کنید. ✅ @Rajanews_com
هدایت شده از حکم جهاد/یالثارات الخامنه‌ای🚩
◀️ آقای مطیعی! ملت مبعوث شده مثل شما بی حرمتی در مجلس امام حسین را بلد نیستند وگرنه پاسخت را جور دیگری میدادند. این چه وضع صحبت با مردم است؟ آن هم مردمی که بیش از ۱۰۰ روز در خیابان بوده اند؟ ⏺️آقای مطیعی مغلطه نکنید، نیروهای میدانی و موشکی و بچه های پای لانچر و نیروهای امنیتی انقلابی هم همانند ملت مبعوث شده، مخالف زمین زدن نظر رهبری هستند، پشت سر نیروهای نظامی سنگر نگیرید. مطالبه گر اصلی تن ندادن به توافق به قاتلان رهبر شهید انقلاب همین بچه های موشکی و نظامی هستند. اتفاقا بیشتر انتقادهای ملت مبعوث شده از سیاسیون وفاقی است که شما از منبر امام حسین(ع) رفتار آنان در مخالفت با نظر رهبر انقلاب را با پیش کشیدن اسم نظامی ها توجیه می کنید. ⏺️قطعاً هر گونه توهین در هر زمان و از هر کس که صادر شود، عملی محکوم است اما آنچه ما در این مدت از سوی مردم دیده‌ایم، بیشتر پرسش‌هایی به‌حق و ابهاماتی مشروع و انتقاداتی محترمانه بوده است. البته گیریم به قول شما کسی هم حرمت‌ها را نگه نداشته باشد هر چند که تعدادش بسیار اندک است و اصلا قابل صحبت نیست اما چرا فکر نمی کنید آن هم فرزند حاج قاسم است و جذبش کنید؟ ⏺️امّا پرسشِ اساسی از جنابِ عالی این است: چرا به ریشه‌های این انتقادات نمی‌پردازید؟ چرا از سکوتِ سنگینِ برخی مسئولان در برابر تهاجمِ همه‌جانبه و اهانت‌های پیاپیِ دشمن سخن نمی‌گویید؛ همان سکوتی که بر آتش خشم و ناراحتیِ به‌حقِ مردم می‌دمد؟ چرا اشاره نمی‌کنید که مردم تا چه اندازه از روندِ جنگ و مذاکرات بی‌خبر مانده‌اند که ناچارنند خبرها را از دهانِ دشمن قسم‌خورده پیگیری کنند؟ ⏺️و مهم‌تر از همه، بخشِ عظیمی از دلخوری‌ مردم، بابت به روی زمین ماندن فرمایشاتِ نائبِ امامِ زمان(عج) از سوی برخی مسئولان در ماجرای علی‌الاصول است! آقای مطیعی، چرا از این واقعیتِ تلخ چیزی نمی‌گویید و از «ای نشسته صف اول نشستگان نمی‌خوانی»؟ ⏺️آقای مطیعی آیا وقتی رییس دولت آن حرف‌ها را به سپاه زد، همین واژه‌هایی که مردم می گویی را به او هم گفتی؟
آقای مطیعی! اگه میخوای باشی و به جمع «ما» یعنی مردم و رهبری بپیوندی، کلید واحد آپارتمان تو برج ... مینی سیتی رو به کارفرمات پس بده تا ازین وضعی که بهش گرفتار شدی خودتو نجات بدی! امام شهیدمون در مورد اغوای خواص چه مطلب سنگینی گفتن👇😱 https://eitaa.com/yalasaratalkhamenei/96491