خط سوم
آقا میثم یکهبزن فرمودن که باید تو دهن شما زد از بس که باهاتون مماشات شده پر رو شدید
منظورتون از مماشات
بستن پر حجم کانالهای منتقده
یا کشیدن پلاکارد از دست مردمه
یا پرونده سازی و دادگاهی کردن منتقدینه
یا زدن برچسبهای ضد ولایت فقیه و تندرو و خوارج و عامل موساد و پهلویچی از سمت شما و رفقات هستش؟
آقا میثم خفقانی که شما و جریان وفاق راه انداختید هیتلر و موسولینی و گشتاپو راه ننداخته بودن
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
هدایت شده از کانال خبری رجانیوز
🔻پرخاش و اهانتهای عجیب میثم مطیعی به مردم مبعوث/ آقای مطیعی؛ با دشمن فرضی میجنگید؟
🔹دکتر میثم مطیعی از مداحان انقلابی و بااخلاص اهل بیت در سخنان جدید خود به طرز عجیب و تاسفباری به مردم مبعوث حمله کرده و با عبارات نامناسبی آنان را خطاب قرار داده است.
🔹گذشته از ادبیات غیرقابلقبول این سخنان، محتوای این گفتهها عموماً بر دو فرض نادرست یعنی «توهین به فرماندهان» و «برچسب ضدانقلاب» به کسانی استوار است که نظری بر خلاف مردم منتقد دارند. این ادعاها البته پیشاپیش باطل است و باید گفت آقای مطیعی با دشمن فرضی میجنگد!
🔹گذشته از معدود اشتباهات موردی که همان هم توسط منتقدان محکوم شده، هیچ جریان سیاسی و مردمی قابلتوجهی، نهتنها در این روزها سابقه اهانت به فرماندهان نظامی نداشته، بلکه انتقادات مردم، عموماً ناشی از آن بوده که مسئولان سیاسی و دیپلماسی، پا به پای میدان نظامی حرکت نکرده و در تثبیت موفقیتهای مسئولان نظامی موفق نبودهاند.
🔹در فقره «علیالاصول» نیز با وجود آن که رای مثبت مسئولان نظامی به تفاهمنامه در شعام به طور رسمی اعلام شده، باز هم نوک پیکان انتقادات و مطالبات به سوی مسئولان سیاسی بوده نه فرماندهان نظامی.
🔹ادعای دیگر آقای مطیعی درباره «برچسب ضدانقلاب» به کسانی که پاسخی به مردم منتقد دادهاند نیز عجیب است. باید یادآور شد که بر خلاف ادعای ایشان، این مردم منتقد بودند که توسط رسانههای اصولگرا و اصلاحطلب وفاقی و معالاسف همراستای با آنها از سوی منبریها و مداحان، با برچسبهایی از جمله «تندرو، خوارج، لیدر فتنه، مجلسبههمزن، مثل رضا پهلوی و...» سرزنش شدند و البته تنها و تنها برای حراست از خطوط قرمز رهبری، لحظهای خم به ابرو نیاوردند.
🔹آقای مطیعی به شکل ناجوانمردانهای انتقادات مردم مبعوث را با عباراتی چون «یه الف بچه» و «زیر کولر نشسته» تخفیف داده و سعی کرده از این راه، انتقاداتی که حالا درستی آن برای همه از روز روشنتر است را شعارهایی از سر جوزدگی و عافیتطلبی منتقدان جلوه دهد.
🔹در این فقره هم لازم است به ایشان یادآوری شود که منتقدان هیچ مطالبهای جز اجرای فرامین رهبری نداشتهاند که تفاوتی در «بچه» یا «بزرگ» بودن آنها وجود داشته باشد. دیگر آن که این منتقدان، همان مردمان مبعوثی هستند که قریب چهار ماه مداوم در خیابان حاضر بودهاند، بسیاری از آنان داغ عزیزان خود را به دل دارند و خیلی از آنها در فعالیتهای داوطلبانه نظامی و میدانی، از ایست بازرسی گرفته تا خدمت به مردم مبعوث و نیروهای امنیتی بیش از امثال ایشان زحمت کشیدهاند.
🔹آقای مطیعی در بخش دیگری از سخنان نادرست خود گفته است «باید در دهان شما زد» و این وضعیت به خاطر آن است که «از بس با شما مماشات شده». این هم از طنز روزگار است که برخوردهای مختلف این روزها با منتقدان از جمعآوری پلاکاردها تا تذکرات شفاهی و انسداد کانالهای مخالفان آتشبس و مذاکرات نادیده گرفته شود و نسخه خفقان مردمی صادر شود که از زمان فرمان رهبری برای مطالبه تحقق شروط توسط آنان بیش از ده روز نگذشته است.
🔹 در نهایت هم متأسفانه آقای مطیعی مجدداً با ادبیات بالا به پایین، مردمانی که در هر پیام رهبری مدال افتخار جدیدی به آنان اهدا میشود را تحقیر کرده و با عتاب به آنان گفته «بزرگ شوید»؛ حال آن که شاید بیش از مردم منتقد، خیلی از خواص و مسئولان نیازمند چنین موعظهای باشند، همانها که خطای محاسباتی آنان امروز بر همه روشن شده و ایشان به جای مطالبه از آنها، فریاد خود را بر سر مردم بلند میکند.
🔹آقای مطیعی! حالا که اینقدر مدافع فرماندهان نظامی هستید، صدایتان را به جای مردم منتقد برای کسی بالا ببرید که منت ۲۰ میلیون بشکه نفت را بر سر نیروهای نظامی کشور میگذارد، یا بر کسی پرخاش کنید که میگوید همه چیز هماهنگ است و معلوم میشود به رهبری دروغ بسته است.
🔹بار قبلی که به مردم طعنه زدید «بزرگ شوید» با پیام رهبری دیدید حق با که بود و مردم چه عظمتی در نگاه رهبری دارند. این بار هم همان حرف غلط را دوباره تکرار کردهاید اما هنوز دیر نشده، برای آن که شما هم «بزرگ شوید» و در جبهه «مردم و رهبری» تحقق شروط را مطالبه کنید.
✅ @Rajanews_com
هدایت شده از حکم جهاد/یالثارات الخامنهای🚩
◀️ آقای مطیعی! ملت مبعوث شده مثل شما بی حرمتی در مجلس امام حسین را بلد نیستند وگرنه پاسخت را جور دیگری میدادند. این چه وضع صحبت با مردم است؟ آن هم مردمی که بیش از ۱۰۰ روز در خیابان بوده اند؟
⏺️آقای مطیعی مغلطه نکنید، نیروهای میدانی و موشکی و بچه های پای لانچر و نیروهای امنیتی انقلابی هم همانند ملت مبعوث شده، مخالف زمین زدن نظر رهبری هستند، پشت سر نیروهای نظامی سنگر نگیرید. مطالبه گر اصلی تن ندادن به توافق به قاتلان رهبر شهید انقلاب همین بچه های موشکی و نظامی هستند. اتفاقا بیشتر انتقادهای ملت مبعوث شده از سیاسیون وفاقی است که شما از منبر امام حسین(ع) رفتار آنان در مخالفت با نظر رهبر انقلاب را با پیش کشیدن اسم نظامی ها توجیه می کنید.
⏺️قطعاً هر گونه توهین در هر زمان و از هر کس که صادر شود، عملی محکوم است اما آنچه ما در این مدت از سوی مردم دیدهایم، بیشتر پرسشهایی بهحق و ابهاماتی مشروع و انتقاداتی محترمانه بوده است. البته گیریم به قول شما کسی هم حرمتها را نگه نداشته باشد هر چند که تعدادش بسیار اندک است و اصلا قابل صحبت نیست اما چرا فکر نمی کنید آن هم فرزند حاج قاسم است و جذبش کنید؟
⏺️امّا پرسشِ اساسی از جنابِ عالی این است: چرا به ریشههای این انتقادات نمیپردازید؟ چرا از سکوتِ سنگینِ برخی مسئولان در برابر تهاجمِ همهجانبه و اهانتهای پیاپیِ دشمن سخن نمیگویید؛ همان سکوتی که بر آتش خشم و ناراحتیِ بهحقِ مردم میدمد؟ چرا اشاره نمیکنید که مردم تا چه اندازه از روندِ جنگ و مذاکرات بیخبر ماندهاند که ناچارنند خبرها را از دهانِ دشمن قسمخورده پیگیری کنند؟
⏺️و مهمتر از همه، بخشِ عظیمی از دلخوری مردم، بابت به روی زمین ماندن فرمایشاتِ نائبِ امامِ زمان(عج) از سوی برخی مسئولان در ماجرای علیالاصول است! آقای مطیعی، چرا از این واقعیتِ تلخ چیزی نمیگویید و از «ای نشسته صف اول نشستگان نمیخوانی»؟
⏺️آقای مطیعی آیا وقتی رییس دولت آن حرفها را به سپاه زد، همین واژههایی که مردم می گویی را به او هم گفتی؟
هدایت شده از آنتی سلبریتی/یالثارات الخامنهای🚩
آقای مطیعی! اگه میخوای #آزاده باشی و به جمع «ما» یعنی مردم و رهبری بپیوندی، کلید واحد آپارتمان تو برج ... مینی سیتی رو به کارفرمات پس بده تا ازین وضعی که بهش گرفتار شدی خودتو نجات بدی!
امام شهیدمون در مورد اغوای خواص چه مطلب سنگینی گفتن👇😱
https://eitaa.com/yalasaratalkhamenei/96491
رفوزهترین مداح در فتنه خواص در ۱۴۰۵ با اختلاف آقا مطیعی
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
اگه براتون سوال اون بساز بفروش پاساژدار کیه که برای اولین بار بردنش مذاکره
معرفی میکنم
آقای مجید شاکری
مشاور اقتصادی آقای قالیباف
آقای قالیباف یکی از دلایل اینکه شما به جایی نمیرسی اینه که اینهمه کوتوله دور خودت جمع کردی
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
هدایت شده از مسطورات
13.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
واقعیتِ اصولگرایی همینه که میبینید👆
توجیه میکنه
ماله میکشه
تحریف میکنه
حرف نائب امام زمان(عج)
روی زمین بمونه طوری نیست
ولی بهشدت مراقبه که خداینکرده کسی به مسئولین انتقاد نکنه
اینها موفق شدن
افراد زیادی رُ هم در جبههٔ انقلاب
بههمینصورت تربیت کنن
(مسئولمداری بهجای ولایتمداری)
مسطورات
هدایت شده از مسطورات
جناب آقای دکتر حدادعادل
تفکراتِ حزبی شما
و در ادامه
تأسیسِ جمنا و شانا توسط شما اصولگراها
باعث شد
شایستگان از قدرت کنار گذاشته بشن
از سال ٩٨
قوه مقننه، شوراهای شهر و بسیاری از بخشهای حاکمیت
براساس میل شما شکل گرفت
مجلسِ مدنظرِ شما
به دولت فعلی چکسفیدامضا داد
که هر کاری دوست دارد بکند
و هیچ مانع و نظارتی بالای سر خودش احساس نکند
مجلس بهظاهرانقلابی که شماها تشکیل دادید
نهتنها نظارت بر دولت را تعطیل کرد
بلکه خودش را نیز تعطیل کرد
و عملا مردم را دچار یأس و سرخوردگی کرد
عملکرد دوستان اصولگرای شما
و
وفاقشان با غربگراها
نارضایتی گستردهای در میان مردم ایجاد کرد
حضور شماها در ساختار قدرت
مشکلرویمشکل آورْد
و چون به نام انقلاب رأی جمع کردید
خيلیها را به گفتمان انقلاب بدبین و بیاعتماد کرد
اصولگراها
همه را حذف کردند
تا مادامالعمر
قدرت در انحصار خودشان باشد
خواستند از رأس قوا تا آبدارچی و نگهبان ادارات
از حزب و دستهٔ خودشان باشند
این قدرتطلبیِ سیریناپذیر
کشور را دچار معضلات متعدد کرد
و
جامعه را به مرز انفجار رساند
و
در نهایت
با فراگیرشدن اعتراضات
دشمن را به این نتیجه رساند
که میتواند بدون هیچ هزینهای امام امت را ترور کند..
نمیدانم انقلابیهایی که در این سالها به شما ایمان آورده بودند
به اشتباهشان پی بردهاند یا نه..
ولی شما
هنوز هم هنوز است
دارید همان مسیر را میروید..
#ریشهها
مسطورات