خط سوم
نیروی دریایی سپاه به تجاوز و عهدشکنی آمریکا پاسخ داد روابط عمومی سپاه: 🔹 به دنبال نقض آتش بس رژیم ص
دیگه حسابش از دستم در رفته که چندمین باره که بعد از آتش بس نیروهای نظامی بیانیه میدن که اگه دفه بعد دست از پا خطا کنید پاسخ کوبنده میدیم و دفه بعد هم خبری از پاسخ کوبنده نیست
ظاهرا اون رای نیروهای نظامی تو شعام خیلی سفت و محکم بوده و به آقای پزشکیان قول دادن تا آخر باهاش بمونن
این پالس برای دشمن یعنی ترس
و این گرگهای وحشی ترس رو بو میکشن و میان سر وقتمون
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
آقای سیاح یه چند وقتی سمت میدون ونک نرو
چون ممکن میثم مطیعی ناغافل بخوابونه تو دهنت
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
هدایت شده از اقتصاد فرهنگی (ناجیران)
دولت یکبار در سال ۶۸ گفت خرج جنگ را نمیدهم و این باعث شد امام جام زهر را بنوشد
دولت دوباره گفته خرج جنگ را نخواهم داد و این باعث شد آتشبس تحمیل شود
آقایان فرمانده!
والله شما اراده کنید برای جنگیدن
خرج جنگ را ما خودمان میدهیم
مردم اراده کنند دولت را با تمام آنچه در اختیار دارد میخرند و آزاد میکنند!
ضمن اینکه بروید و از ولیفقیه اذن بگیرد برای استفاده از انفال!
اساسا انفال در اختیار حاکمیت است نه دولت. نفت هم از انفال است.
از همینجا شروع کنید برای خلع ید دولت از انفال و برگرداندن آن به ولیّ خدا
اقْتِصادِفَرهَنگی 🇮🇷
حسینعباسیفر 🇮🇷
کار به کجا کشیده که وفاقی دهان نجس مرید قالیباف برای زنده نگه داشتن جنازه متعفن توافق مولاش قالیباف
برای کاه و یونجه قاتل مردم و رهبرش رگ گردنی میشه
وفاق نجسترین و کثیفترین و نفهمترین و وحشیترین جریان سیاسی تاریخ انقلاب بوده و هست و احتمالا خواهد بود
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
خط سوم
دیگه حسابش از دستم در رفته که چندمین باره که بعد از آتش بس نیروهای نظامی بیانیه میدن که اگه دفه بعد
تو ۲۴ ساعت گذشته ۲۷ شناور از کریدور عمانی _ آمریکایی تنگه هرمز رد شدن که ۱۷ تاشون نفتکش بودن
این یعنی اون تفاهمنامه کوفتی مثل جیگر زلیخا سوراخ سوراخ و نقض شده است
این یعنی ما نتونستیم به لحاظ نظامی تنگه رو کنترل کنیم
این یعنی داریم اهرم فشارمون رو از دست میدیم
اگه میثم مطیعی تو دهنمون نمیزنه
و آقای پزشکیان هم برای بار چندم تهدید به استعفا نمیکنه
کولر رو خاموش کنم و بپرسم
دقیقا دارید چیکار میکنید؟
پزشکیان و قالیباف چطوری مجبورتون کردن؟
واقعا مجبور شدید؟
یا خودتون هم میخواید؟
نکنه آقا مجتبی از نظر شما هم یه آدم خام ناپخته و جنگ نابلده که نباید به حرفش گوش کرد؟
آقایون خدا سر نائب عام امامش با کسی شوخی ندارهها میذاره تو کاستون
میگی نه برید سر قبر هاشمی رفسنجانی ازش بپرسید تو توالت استخر وقتی داشتن قبض روحش میکردن چی بهش گذشت
حالا هر طور صلاحه
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
دم و دستگاه یزید ملعون وقتی میخواست قتل امام حسین رو عادی سازی کنه از چه کلکی استفاده میکرد؟
آفرین
میگفت حسین بن علی بر خلیفه «خروج» کرده، از دین «خارج» شده، «خارجیه»
اهل بیت امام رو که در کوفه و شام میچرخوندن میگفتن مردم اینا «خوارجن» اینا از دین «خروج» کردن
به قصد قربت سنگ بهشون بزنید
ظاهرا این آقای علیمردانی
نماینده هتاک و بیادب ابهر
در محضر یزید بن معاویه و ابن مرجانه
خوب تلمذ کرده
خوووب
آفریننن
باریکلا
نه بااارریکلا
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
هدایت شده از ⁰½ مدیا🏴
+ ببخشید شغل شما چیه؟
- سلام من حملات آمریکا رو یه جوری مالهکشی میکنم و کم اهمیت جلوه میدم که دستگاه محاسباتی مسئولین به هم بخوره
بزن رو لینک👇
╭─┅━━ 🏴 ━━┅─╮
@MEDIA_120
╰─┅━━ 🏴 ━━┅─╯
هدایت شده از خط سوم
«خط سوم»
⭕️ نه چپ، نه راست
🇮🇷خط سوم، خط مردم
🌍 پوشش اخبار مهم ایران و غرب آسیا
🖌 ارائهی پیچیدهترین تحلیلها با زبانی طنز و ساده
🎤 بیان صریحترین ملاحظات سیاسی به دور از افراط و تفریط
🎬 دیدگاهی جهانشمول و پویا با چاشنی فرهنگ و هنر
🆔 شناسه:
https://ble.ir/3rd_party
میزان حملات به کانال زیاد شده
امروز و فرداست که درش رو ببندن
برای روز مبادا یه کانال تو بله درست کردم
اونجا رو هم داشته باشید واسه روزی که خفقان اقایون دامن ما رو هم بگیرید