هدایت شده از اقتصاد فرهنگی (ناجیران)
دولت یکبار در سال ۶۸ گفت خرج جنگ را نمیدهم و این باعث شد امام جام زهر را بنوشد
دولت دوباره گفته خرج جنگ را نخواهم داد و این باعث شد آتشبس تحمیل شود
آقایان فرمانده!
والله شما اراده کنید برای جنگیدن
خرج جنگ را ما خودمان میدهیم
مردم اراده کنند دولت را با تمام آنچه در اختیار دارد میخرند و آزاد میکنند!
ضمن اینکه بروید و از ولیفقیه اذن بگیرد برای استفاده از انفال!
اساسا انفال در اختیار حاکمیت است نه دولت. نفت هم از انفال است.
از همینجا شروع کنید برای خلع ید دولت از انفال و برگرداندن آن به ولیّ خدا
اقْتِصادِفَرهَنگی 🇮🇷
حسینعباسیفر 🇮🇷
کار به کجا کشیده که وفاقی دهان نجس مرید قالیباف برای زنده نگه داشتن جنازه متعفن توافق مولاش قالیباف
برای کاه و یونجه قاتل مردم و رهبرش رگ گردنی میشه
وفاق نجسترین و کثیفترین و نفهمترین و وحشیترین جریان سیاسی تاریخ انقلاب بوده و هست و احتمالا خواهد بود
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
خط سوم
دیگه حسابش از دستم در رفته که چندمین باره که بعد از آتش بس نیروهای نظامی بیانیه میدن که اگه دفه بعد
تو ۲۴ ساعت گذشته ۲۷ شناور از کریدور عمانی _ آمریکایی تنگه هرمز رد شدن که ۱۷ تاشون نفتکش بودن
این یعنی اون تفاهمنامه کوفتی مثل جیگر زلیخا سوراخ سوراخ و نقض شده است
این یعنی ما نتونستیم به لحاظ نظامی تنگه رو کنترل کنیم
این یعنی داریم اهرم فشارمون رو از دست میدیم
اگه میثم مطیعی تو دهنمون نمیزنه
و آقای پزشکیان هم برای بار چندم تهدید به استعفا نمیکنه
کولر رو خاموش کنم و بپرسم
دقیقا دارید چیکار میکنید؟
پزشکیان و قالیباف چطوری مجبورتون کردن؟
واقعا مجبور شدید؟
یا خودتون هم میخواید؟
نکنه آقا مجتبی از نظر شما هم یه آدم خام ناپخته و جنگ نابلده که نباید به حرفش گوش کرد؟
آقایون خدا سر نائب عام امامش با کسی شوخی ندارهها میذاره تو کاستون
میگی نه برید سر قبر هاشمی رفسنجانی ازش بپرسید تو توالت استخر وقتی داشتن قبض روحش میکردن چی بهش گذشت
حالا هر طور صلاحه
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
دم و دستگاه یزید ملعون وقتی میخواست قتل امام حسین رو عادی سازی کنه از چه کلکی استفاده میکرد؟
آفرین
میگفت حسین بن علی بر خلیفه «خروج» کرده، از دین «خارج» شده، «خارجیه»
اهل بیت امام رو که در کوفه و شام میچرخوندن میگفتن مردم اینا «خوارجن» اینا از دین «خروج» کردن
به قصد قربت سنگ بهشون بزنید
ظاهرا این آقای علیمردانی
نماینده هتاک و بیادب ابهر
در محضر یزید بن معاویه و ابن مرجانه
خوب تلمذ کرده
خوووب
آفریننن
باریکلا
نه بااارریکلا
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
هدایت شده از ⁰½ مدیا🏴
+ ببخشید شغل شما چیه؟
- سلام من حملات آمریکا رو یه جوری مالهکشی میکنم و کم اهمیت جلوه میدم که دستگاه محاسباتی مسئولین به هم بخوره
بزن رو لینک👇
╭─┅━━ 🏴 ━━┅─╮
@MEDIA_120
╰─┅━━ 🏴 ━━┅─╯
هدایت شده از خط سوم
«خط سوم»
⭕️ نه چپ، نه راست
🇮🇷خط سوم، خط مردم
🌍 پوشش اخبار مهم ایران و غرب آسیا
🖌 ارائهی پیچیدهترین تحلیلها با زبانی طنز و ساده
🎤 بیان صریحترین ملاحظات سیاسی به دور از افراط و تفریط
🎬 دیدگاهی جهانشمول و پویا با چاشنی فرهنگ و هنر
🆔 شناسه:
https://ble.ir/3rd_party
میزان حملات به کانال زیاد شده
امروز و فرداست که درش رو ببندن
برای روز مبادا یه کانال تو بله درست کردم
اونجا رو هم داشته باشید واسه روزی که خفقان اقایون دامن ما رو هم بگیرید
آقای مهدی محمدی به قول میثم مطیعی تو تهرون نشستی زیر کولر میگی هیچی نیست زدن همون جای قبلی
ولی ملت تو سیریک با همین چیزی نیست شما تا صبح تن لرزه داشتن
فکر کن فک و فامیل خودت اونجا زندگی میکنن
مردم تو هرمزگان زندگی نمیخوان؟
امنیت نمیخوان؟
تا کی باید مهره بازی مذاکره شما باشن و پا در هوا زندگی کنن
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
مسعود پزشکیان همچنان در حال رکورد زنی
تورم نقطه به نقطه خردادماه 88.6 درصد
مسعودخان تو بقیه کارها هم همینجوری پیگیر بودی
الان نیاز نبود پشت سر هم استعفا بزاری روی میز رهبری و تهدیدش کنی
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
رکورد دیگری از دولت ضد ملی و ضدمعیشت مسعود پزشکیان
ده استان از 31 استان کشور تورم بالا صد در صد دارن
اغلبشون هم استانهای محروم و مرزی هستند
این یعنی یه بمب امنیتی که هر لحظه ممکنه منفجر بشه
حضرات وفاقی متعصب
برای پیدا کردن عامل برهم خوردن انسجام نیاز نیست مثل ساواک
منتقدین رو با چماق وحدت خفه کنید
بزرگترین عامل بر هم زدن انسجام همین وضعیت معیشتیه که آقای مسعود پزشکیان برای کشور ایجاد کرده
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty