eitaa logo
خط سوم
3.4هزار دنبال‌کننده
4هزار عکس
1.2هزار ویدیو
6 فایل
جایی برای بریدگان از الیگارشی چپ و راست که می‌خواهند خط سومی را بنا کنند ادمین: @huygence خط سوم؛ خط مردم
مشاهده در ایتا
دانلود
خط سوم
دیگه حسابش از دستم در رفته که چندمین باره که بعد از آتش بس نیروهای نظامی بیانیه میدن که اگه دفه بعد
تو ۲۴ ساعت گذشته ۲۷ شناور از کریدور عمانی _ آمریکایی تنگه هرمز رد شدن که ۱۷ تاشون نفت‌کش بودن این یعنی اون تفاهم‌نامه کوفتی مثل جیگر زلیخا سوراخ سوراخ و نقض شده است این یعنی ما نتونستیم به لحاظ نظامی تنگه رو کنترل کنیم این یعنی داریم اهرم فشارمون رو از دست می‌دیم اگه میثم مطیعی تو دهنمون نمیزنه و آقای پزشکیان هم برای بار چندم تهدید به استعفا نمی‌کنه کولر رو خاموش کنم و بپرسم دقیقا دارید چیکار می‌کنید؟ پزشکیان و قالیباف چطوری مجبورتون کردن؟ واقعا مجبور شدید؟ یا خودتون هم می‌خواید؟ نکنه آقا مجتبی از نظر شما هم یه آدم خام ناپخته و جنگ نابلده که نباید به حرفش گوش کرد؟ آقایون خدا سر نائب عام امامش با کسی شوخی نداره‌ها میذاره تو کاستون میگی نه برید سر قبر هاشمی رفسنجانی ازش بپرسید تو توالت استخر وقتی داشتن قبض روحش می‌کردن چی بهش گذشت حالا هر طور صلاحه 💥به کانال بپیوندید ❇️ @thirdparty
دم و دستگاه یزید ملعون وقتی می‌خواست قتل امام حسین رو عادی سازی کنه از چه کلکی استفاده می‌کرد؟ آفرین می‌گفت حسین بن علی بر خلیفه «خروج» کرده، از دین «خارج» شده، «خارجیه» اهل بیت امام رو که در کوفه و شام می‌چرخوندن می‌گفتن مردم اینا «خوارجن» اینا از دین «خروج» کردن به قصد قربت سنگ بهشون بزنید ظاهرا این آقای علیمردانی نماینده هتاک و بی‌ادب ابهر در محضر یزید بن معاویه و ابن مرجانه خوب تلمذ کرده خوووب آفریننن باریکلا نه بااارریکلا 💥به کانال بپیوندید ❇️ @thirdparty
هدایت شده از ⁰½ مدیا🏴
+ ببخشید شغل شما چیه؟ - سلام من حملات آمریکا رو یه جوری ماله‌کشی می‌کنم و کم اهمیت جلوه میدم که دستگاه محاسباتی مسئولین به هم بخوره بزن رو لینک👇 ╭─┅━━ 🏴 ━━┅─╮ @MEDIA_120 ╰─┅━━ 🏴 ━━┅─╯
بدون شرح 💥به کانال بپیوندید ❇️ @thirdparty
هدایت شده از خط سوم
«خط سوم» ⭕️ نه چپ، نه راست 🇮🇷خط سوم، خط مردم 🌍 پوشش اخبار مهم ایران و غرب آسیا 🖌 ارائه‌ی پیچیده‌ترین تحلیلها با زبانی طنز و ساده 🎤 بیان صریحترین ملاحظات سیاسی به دور از افراط و تفریط 🎬 دیدگاهی جهان‌شمول و پویا با چاشنی فرهنگ و هنر 🆔 شناسه: https://ble.ir/3rd_party میزان حملات به کانال زیاد شده امروز و فرداست که درش رو ببندن برای روز مبادا یه کانال تو بله درست کردم اونجا رو هم داشته باشید واسه روزی که خفقان اقایون دامن ما رو هم بگیرید
آقای مهدی محمدی به قول میثم مطیعی تو تهرون نشستی زیر کولر میگی هیچی نیست زدن همون جای قبلی ولی ملت تو سیریک با همین چیزی نیست شما تا صبح تن لرزه داشتن فکر کن فک و فامیل خودت اونجا زندگی می‌کنن مردم تو هرمزگان زندگی نمی‌خوان؟ امنیت نمی‌خوان؟ تا کی باید مهره‌ بازی مذاکره شما باشن و پا در هوا زندگی کنن 💥به کانال بپیوندید ❇️ @thirdparty
مسعود پزشکیان همچنان در حال رکورد زنی تورم نقطه به نقطه خردادماه 88.6 درصد مسعودخان تو بقیه کارها هم همینجوری پیگیر بودی الان نیاز نبود پشت سر هم استعفا بزاری روی میز رهبری و تهدیدش کنی 💥به کانال بپیوندید ❇️ @thirdparty
رکورد دیگری از دولت ضد ملی و ضدمعیشت مسعود پزشکیان ده استان از 31 استان کشور تورم بالا صد در صد دارن اغلبشون هم استان‌های محروم و مرزی هستند این یعنی یه بمب امنیتی که هر لحظه ممکنه منفجر بشه حضرات وفاقی متعصب برای پیدا کردن عامل برهم خوردن انسجام نیاز نیست مثل ساواک منتقدین رو با چماق وحدت خفه کنید بزرگترین عامل بر هم زدن انسجام همین وضعیت معیشتیه که آقای مسعود پزشکیان برای کشور ایجاد کرده 💥به کانال بپیوندید ❇️ @thirdparty
بیانیه اعضای خبرگان رهبری در مورد مذاکرات ایران و آمریکا بسم الله الرحمن الرحیم مردم بصیر و انقلابی ایران اسلامی با عرض تسلیت ایام عزای سالار شهیدان و اصحاب باوفای آن حضرت و آرزوی سلامت و طول عمر با عزت رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله‌العالی) و پیروزی قاطع رزمندگان فداکار و آرزوی عزت و سربلندی بیشتر برای شما مردم حاضر در صحنه، پیرو پیام راهگشای رهبر حکیم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) و حوادث اخیر نکات ذیل تقدیم می‌شود: ۱. ضمن تشکر از مسئولان به‌ویژه مذاکره‌کنندگان محترم، که بنا بر تعبیر رهبری معظم از سر دلسوزی و حسن نظر به دنبال احقاق حقوق ملت ایران و جبهه مقاومت هستند، انتظار داریم که با ملاحظۀ تجربه‌های مذاکرات خسارت‌بار گذشته کاملاً‌ مراقب ترفندهای دشمن فریبکار و بد سابقه باشند و توجه داشته باشند که رعایت خطوط قرمز رهبری واجب شرعی است و تخطی از آن‌ها به هیچ وجه جایز نیست. ۲. موضوع تعیین متجاوز و معرفی عاملان مهدورالدم جنایت‌های کم‌نظیر جنگ تحمیلی اخیر به‌ویژه رئیس‌جمهور جنایتکار آمریکا و نخست‌وزیر پلید رژیم صهیونیستی و مجازات آن‌ها و انتقام خون امام شهید امت (رضوان‌الله‌تعالی‌علیه) به هیچ وجه مورد اغماض و بی‌توجهی قرار نگیرد و بر هر مکلفی که به آن‌ها دسترسی پیدا کند واجب است که این جنایتکاران را به درک واصل کند. ۳. مطابق تعهد مسئولان محترم به رهبری و مردم، انتظار می‌رود که هرگونه پیمان‌شکنی و نقض بندهای تفاهم‌نامه سریعاً پاسخ داده شود. از این‌رو با توجه به استمرار تجاوزات و  جنایات رژیم پلید صهیونیستی در لبنان و عدم عقب‌نشینی از مناطق اشغالی که نقض آشکار بند اول تفاهم‌نامه محسوب می‌شود، بازگشایی تنگه هرمز خلاف تعهدات مسئولان است و خطایی راهبردی شمرده می‌شود و دشمن را در ادامۀ پیمان‌شکنی‌ها و نقض تعهداتش گستاخ‌تر خواهد کرد. ۴. مجدداً یادآور می‌شویم که بنابر رهنمود واجب‌الاتباع رهبری معظم (مدظله‌العالی) حقوق هسته‌ای کشور نباید مورد بحث و مناقشه قرار گیرد و بایستی از دایره گفتگوها خارج شود. ۵. تثبیت مدیریت تنگه هرمز و دریافت غرامت خسارت‌ها و بازگشت اموال بلوکه‌شده و رفع تحریم‌ها و خروج آمریکا از منطقه از مطالبات تخلف‌ناپذیر رهبری و مردم است که لازم است با حفظ عزت و کرامت ملت ایران دنبال شود و هرگونه سهل‌انگاری در این زمینه قطعاً با عکس‌العمل ملت مواجه خواهد شد. ۶. مسئولان بایستی از هر سخنی که موجب گستاخی دشمن و ایجاد توهم ناتوانی کشور و عدم تاب‌آوری ملت باشد اجتناب کنند و اینک که مقاومت جانانۀ رزمندگان جان‌فدای ما، آمریکای مستکبر را به استیصال کشانده نبایستی سخنانی گفته شود که ضعف و ناتوانی کشور از آن استشمام گردد. ۷. همگان به‌ویژه مسئولان محترم می‌دانند که در نظام ولایی، نظر و دیدگاه ولی‌امر فصل‌الخطاب است و پس از اطلاع از نظر قطعی ولی‌فقیه هیچ مسئولی نمی‌تواند و نباید بر خلاف نظر ایشان اقدام نماید. ۸. از آنجا که بر اساس شواهد فراوان، دشمن به دنبال کسب فرصت برای تجدید قوا و خرید زمان برای برخی برنامه‌های خود از جمله انتخابات آینده است و پس از آن احتمال حمله مجدد بسیار خواهد بود بایستی در مهلت مقرر ۳۰ روزه و ۶۰ روزه تکلیف موارد مطروحه در تفاهم‌نامه تعیین شود و از فرسایشی شدن این گفتگوها جداً پرهیز گردد. ۹. از ملت عزیز تقاضا داریم که کماکان حضور آگاهانه و با صلابت خویش را در میدان ادامه دهند و ضمن حفظ اتحاد مقدس و پرهیز از هر اقدام مخل این اتحاد، به سخنان تفرقه‌افکنانۀ برخی ناآگاهان که به دنبال محدودسازی این بعثت الهی هستند، اعتنایی نداشته باشند. حضور مردم تا زمانی که رهبری معظم (مدظله‌العالی) مصلحت بدانند ضروری و تعیین‌کننده است. ۱۰. خادمان ملت در مجلس خبرگان نیز به عنوان بخشی از مردم در کنار رهبری عزیز و قاطبۀ ملت، ضمن آرزوی موفقیت برای مسئولان محترم منتظر تحقق شروط و وعده‌ها می‌مانند و عنداللزوم به تکلیف شرعی خود عمل خواهند کرد. و السلام علیکم و رحمة الله و برکاته ۱۴۰۵/۰۴/۰۶ 💥به کانال بپیوندید ❇️ @thirdparty
خط سوم
بیانیه اعضای خبرگان رهبری در مورد مذاکرات ایران و آمریکا بسم الله الرحمن الرحیم مردم بصیر و انقلاب
به آقای حداد بگید یه جلسه با مجلس خبرگان بزاره توجیهشون کنه که علی الاصول یعنی چی بالاخره ایشون دامادشو بهتر میشناسه وظیفه ترجمه حرفای رهبری با ایشونه 💥به کانال بپیوندید ❇️ @thirdparty
مجموعه عکسنوشته بیانیه دوم و تاریخی اعضای مجلس خبرگان رهبری متن کامل بیانیه اقْتِصادِفَرهَنگی  🇮🇷 حسین‌عباسی‌فر 🇮🇷