♦️ نبرد من / آدولف هیتلر / روزی که آنها به دین ما در آمدند...
🔸 یهودیانی که قاجار را به قدرت رسانده و پهلوی را مدیریت کردند
🔸 نفوذ صهیون در ساختار کشور از اروپا تا ایران / (قسمت هشتم)
#شبنامه
#نبرد_من
۱۴۰۲/۱۰/۱۰
🔻 شب گذشته به قسمت هفتم از مطالعه کتاب نبرد من نوشته ی آدولف هیتلر رسیدیم. او در بخشی از کتاب میگوید یهود رفته رفته ضمن مقروض کردن ملت و خریداری خانه ها در اروپا، دولت ها را هم مقروض کرد. سپس وارد ساختار حاکمیت ها شد و در مواردی دین خود را هم عوض کرد و کلیسا هم خوشحال بود از بابت این فرزندان جدید.
قبل از آنکه ادامه ی کتاب را مرور کنیم لازم است نمونه هایی از این تغییر دین و نفوذ در قدرت را در دوره ی قاجار، پهلوی و جمهوری اسلامی در ایران مرور کنیم.
🔻 لازم به ذکر است که امروز زلنسکی در اوکراین به صراحت از یهودی بودن خود میگوید. یک مهره ی یهودی هم در آرژانتین به قدرت رسیده و در دیگر نقاط هم وضع چنین است. به طوری که به نظر میرسد که صهیونیسم جهانی قصد دارد کسانی را در راس قدرت در کشورها بنشاند تا ملت ها را در راستای منافع آن مدیریت کنند.
در ایران هم این تلاش ها هرگز متوقف نشده است. اگر بخواهیم به تاریخ برگردیم، قبل از روی کار آمدن قاجار ما شاهد موج گرایش به اسلام از سوی برخی چهره های یهودی در ایران بوده ایم.
🔻 در همین راستا نام فردی به نام آشر یهودی یا حاجی هاشم جدید الاسلام ذکر شده است که در شیراز می زیسته و موفق به کسب ثروت بسیار زیادی میشود. او در نهایت موفق میشود کدخدای محلات حیدری خانه ی شیراز شود و چون مسلمان بوده کسی هم مخالفتی نمیکند.
میگذرد و از بین شش فرزند او ابراهیم به اعتبار و جایگاهی میرسد. در سال های ۱۲۰۰ او به میرزا محمد کلانترِ شیراز نزدیک میشود. پس از درگذشت میرزا محمد کلانتر او از سوی جعفرخان زند کلانتر شیراز میشود.
در سال ۱۲۰۶ او موفق میشود به جایگاهی برسد که در غیاب شاه در جایگاه وزارت مینشیند.
🔻 ماجرا به همینجا ختم نمیشود و او دست به کودتا علیه لطفعلیخان زند که به اصفهان لشکرکشی کرده بود، میزند. ابراهیم خان شیراز را تحت سیطره قرار داده، ایلات شیراز که مدافع لطفعلی خان بوده اند را خلع سلاح کرده و نقشی تاریخی در روی کار آمدن قاجار و به قدرت رسیدن ایفا میکند.
در دوران پهلوی هم میتوان به رد پای یهود در تصمیم سازی مملکت به خوبی اشاره داشت. من صرفا یک نمونه ی پر بحث که پشت مشکوک ترین تصمیمات پهلوی بوده را خدمت شما عرض میکنم.
🔻 بارها و بارها اسم شجاع الدین شفا و فعالیت هایش (که اتفاقا به بخشی از آن حسابی رنگ و بوی ملی گرایانه داده بوده و همچنین با کتاب هایش حمله و تحقیر و تمسخر مذهب شناخته میشود) شنیده شده است. بنده جایی ندیدم شجاع الدین شفا به یهودی بودن خود اشاره ای کرده باشد.
اما در خصوص او آمده است: سال ١٢٩٧ در شهر مقدس قم، در خانوادهای که نسل اندر نسل طبیب بودند، به دنیا آمد.
🔻 در کتاب «فرزندان استر»، که سیری در تاریخ «خاندانهای یهودی ایران» است، از خاندانی موسوم به «شفا» بهعنوان یکی از خاندانهای بازمانده از یک طبیب مشهور یهودی در شهر کاشان به نام حکیم هارون یاد شده است.
حکیم هارون، رئیس خانواده بزرگی بود که بسیاری از فرزندان، نوهها و نتیجههایش راه وی را پیش گرفتند و پزشک شدند. خانوادههای نهورای، شفا، بقراطی، ارجمند، میثاقیه، منتخب، ثابت خاوری، خوشلسان و برجیس خود را اعقاب حکیم هارون میدانند.
🔻 از طرف دیگر، پدر شجاعالدین شفا، هم کاشانی و هم پزشک بوده است. پدر شفا در زمانی طبابت میکرده که طبابت نه از دانشگاه که بیشتر از طریق پدر و بهذصورت موروثی آموخته میشد. بر این اساس میتوان شجاعالدین را از نسل حکیم هارون یهودی دانست.
مسئله صرفا قاجار و پهلوی نیست. مسئله حتی سرزنش یا حمله یا تخریب یا ایجاد حس بد بینی به یهود نیست؛
ما داریم از صهیونیسم جهانی حرف میزنیم.
صبور باشید. بیشتر خواهیم نوشت....
#آقای_تحلیلگر
«مثل خودش» روایت های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از همرزمان شهیدش است که به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی کرمان تولید شده است.
ارادتمند: #ناصرکاوه
495.mp3
5.81M
#صوت_ترجمه #صفحه_495 سوره مبارکه #زخرف
#سوره_43
#جزء_25
منبع: پایگاه قرآن ایران صدا - ترجمه استاد حسین انصاریان
#متن_تفسیر #صفحه_495 سوره مبارکه #زخرف
#سوره_43
#جزء_25
منبع: کتاب تفسیر یک جلدی مبین - استاد بهرامپور
حضرت امیرالمومنین امام علی(علیه السلام):
هر کس بعد از نماز صبح ۱۱ مرتبه سوره توحید را قبل از طلوع آفتاب بخواند آن روز مرتکب گناه نمیشود حتی اگر شیطان به سوی او طمع کند.🌴❄️🌴
ثواب الأعمال و عقاب الاعمال، ص 277
#اللهم_ارزقنا_شهادت🌴❄️🌴
#اللهم_عجلـــ_لولیڪ_الفرجـ
هرچه داریم و هرچه نداریم همه از اوست
همسر جوان پادشاهی، پسری زیباروی به دنیا آورد.
پدر را جمال پسر بر دل نشست و همواره در تخت جلوس، پسر را کنار خود مینشاند و مادر همیشه به زیبایی فرزند در هر بزم خلوت و جلوتی افتخار میکرد و به سلطان ناز و تبختر مینمود که چه پسر زیبایی برای او به دنیا آورده است.
غرور شاهبانو بسیار فزون گشت تا فرزند دیگری از پادشاه آبستن گردید، ولی این بار چرخ ایام معکوس چرخید و تفاخر و تبختر سلطانبانو درهم شکست و خداوند دختری با چشمانی لوچ و دوبین به او داد.
سلطان با دیدن فرزند خویش خنده تلخی کرد و مادر مغرورش را به تحقیر نگریست.
سلطانبانو به شاه گفت:
کار خداست؛ بر کار خدا خرده مگیر و بر خلقت او مخند.
سلطان گفت:
در شگفتم از این خلایق ناسپاس که هرچه زیبایی و نیکی در آفرینش که از آنِ خداست به نام خود مصادره و ثبت میکنند و هرچه عیب و نقص در خلقت است به آن حکیم بیعیب و نقص نسبتش میدهند.
پسری که زیباست تو زاییدهای و معاذالله دختری که نازیباست چنان گویی که خدا او را به دنیا آورده است.
🌴💎🌼💎🌴
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سلام صبحتون خدایی 🙋♂
🌴💎🌼💎🌴
🔴 اوضاع و شرایط قبل از ظهور، در منطقهٔ خاورمیانه...
✍ يکی از حوادث قبل از ظهور، افزايش و تداوم قتل و غارت در ميان مردم، به خصوص در منطقه خاور ميانه است. اين مسئله، باعث ترس همگانی، سلب آسايش و سختی برای همه میشود.
🔹 عبدالله بن سنان روايت كرده است كه امام جعفر صادق علیه السلام فرمود:
«يَشْمَلُ اَلنَّاسَ مَوْتٌ وَ قَتْلٌ حَتَّى يَلْجَأَ اَلنَّاسُ عِنْدَ ذَلِكَ إِلَى اَلْحَرَمِ فَيُنَادِي مُنَادٍ صَادِقٌ مِنْ شِدَّةِ اَلْقِتَالِ فِيمَ اَلْقَتْلُ وَ اَلْقِتَالُ صَاحِبُكُمْ فُلاَنٌ.»
مرگ و کشتار، مردم را فرا میگيرد تا اينکه مردم درآن وقت به حرم الهی پناه میبرند. در آن هنگام خبر دهنده راستگويی به دليل شدت کشتار، ندا میدهد: برای چه قتل و کشتار؟! امامتان فلانی است»
🔹 در حديثي ديگر، امام رضا علیه السلام فرمودند: «قُدَّامَ هَذَا اَلْأَمْرِ قَتْلٌ بُيُوحٌ قُلْتُ وَ مَا اَلْبُيُوحُ قَالَ دَائِمٌ لاَ يَفْتُرُ.»
پيش از اين امر، کشتار بيوح است». پرسيدم: بيوح چيست؟ فرمود: «دائم لا يفتر دائمی است و قطع نمیشود». يعنی قبل از ظهور، کشتار و غارتی دامنگير مردم میشود که تمامی ندارد.
🔹 امام باقر علیهالسلام فرمودند:
«الباقر علیه السلام: وَ یُذِیقَ بَعْضَکُمْ بَأْسَ بَعْضٍ وَ هُوَ أَنْ یَقْتُلَ بَعْضُکُمْ بَعْضاً وَ کُلُّ هَذَا فِی أَهْلِ الْقِبْلَهًِْ.»
شما یکدیگر را خواهید کشت و تمام این اعمال در میان اهل قبله (مسلمانان) صورت میگیرد.
📗بحارالأنوار، ج ۵۲، ص ۲۹۶
📗الغيبة (للنعمانی) ج ۱، ص ۲۶۷
📗بحارالانوار، ج ۵۲، ص ۱۸۲
📗قرب الإسناد ج ۱، ص ۳۸۴