eitaa logo
🌻🌻🌻🌻 طلوع 🌻🌻🌻🌻
2.4هزار دنبال‌کننده
109.1هزار عکس
118.9هزار ویدیو
4.3هزار فایل
اسیرزمان شده ایم! مرکب شهادت ازافق می آیدتاسوارخویش رابه سفرابدی کربلاببرد اماواماندگان وادی حیرانی هنوزبین عقل وعشق جامانده اند اگراسیرزمان نشوی زمان شهادتت فراخواهدرسید. @tofirmo
مشاهده در ایتا
دانلود
🎙 تمرین جلسه دوم
D1738787T14172057(Web)_۱۳۰۶۲۰۲۴.mp3
زمان: حجم: 9.45M
🔹 استاد حاج مهدی حسنی (مشهد) 🎙 صوتی ▪️ آموزش تکیه های صوتی (أکسان) 1⃣1⃣ قسمت : یازدهم _ بخش دوم (۱۱٫۲ _ ۱۳) ♦️ موضوع : ضمایر عارضی
5.39M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔹 استاد حاج مهدی حسنی (مشهد) 🎥 تصویری ▪️ آموزش تکیه های صوتی (أکسان) 1⃣1⃣ قسمت : یازدهم _ بخش دوم (۱۱٫۲ _ ۱۳) ♦️ موضوع : ضمایر عارضی
تمام بیماریهای انسان، از افکار او سرچشمه میگیرند؛ یعنی افکار ما هستند که بیماریها را در وجودمان تولید میکنند : تیروئید: وجود بغضی در گلو، که ترکیده نمیشود! سرطان: ناشی از نبخشیدن خود و دیگران است! ام اس: به دلیل عصبانیت طولانی مدت و کینه ورزی است! بیماری قند: بخاطر افسوس گذشته ها را خوردن است! سر درد: به دلیل انتقاد از خود و دیگران است! زکام: بخاطر وجود آشفتگی های ذهنی است! درد مفاصل: به دلیل نیاز به محبت و آغوش گرم است! فشار خون: به خاطر مشکل عاطفی درازمدتی است که حل نشده باقی مانده!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
····🍃″منطق دوبرادر در برابر آزمایش الهی″🍃···· 🟨▪️بعد هابیل دلیل عدم ارتكابش به این گناه عظیم را، به قابیل گوشزد كرده و می­ گوید:«إِنِّی أَخافُ اللَّهَ رَبَّ الْعالَمِینَ»«چون از پروردگار جهانیان مى ‏ترسم.» هابیل در ادامه این گفتگو، به حقیقت این نقشه شوم قابیل(تصمیم وی به قتل برادر) اشاره کرده و خطاب به او گفت: «اگر تو مرا ظالمانه بكشى، گناه خودت و گناه من نیز به گردن تو خواهد بود و ‏خواست من این است كه تو مرتكب این جنایت بزرگ ­شوی و اگر این گناه را عملی کنی، از ستمگران خواهی بود و پاداش ستمگران، آتش جهنم است.» 🟧▪️جواب اهل این است که "هابیل" اراده نکرد که برادرش کار قبیح انجام دهد و او را بکشد؛ بلکه اراده اش این بود که"قابیل"جزاء و عقاب آن کار قبیحی را که خواست اقدام آن را داشت، به دوش بکشد؛ پس قبیح نیست بر اینکه کسی اراده بر نزول عذاب بر شخصی بکند که مستحق آن است؛ 🟥▪️لذا مراد از "أن تَبُوأَ بِإثمِی" در آیه شریفه، به دوش کشیدن عقوبت قتل هابیل است که جواز این اراده، مشروط به تحقق و وقوع این امری است که مستحق عقاب بوده و مراد از "إثمِکَ" به دوش کشیدن عقاب معصیتی است که قابیل قبل از این عمل اقدام کرده بود و موجب عدم پذیرش قربانی وی شده بود؛ چون قرآن دارا بودن تقوای الهی را تعلیل بر پذیرش قربانی انسانها از ناحیه  خدای تبارک آورد. 🟩▪️در روایتی از امام باقر –علیه السلام- نقل شده که هر کس مؤمنی را به عمد بکشد، خداوند همه گناهان مقتول را به اسم قاتل می نویسد و مقتول از گناهان پاک می شود و این همان قول خدای متعال است(مائده/29)
13.71M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴⚡️حیرت‌انگیز نیست؟! 🔺️این تنها یک بخش کوچک از کتابخانه رهبر معظم انقلاب است؛ برای وسعت دید و وسعت شناخت کتاب واجب است👌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
8.35M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
. ❌ این کلیپ تاثیرگذار رو حتما ببینید🌷 🔴 آیا ما هم جزء اون افرادی هستیم که کتاب قرآن روی طاقچه هامون خاک میخوره؟؟ 😔 👈 اندکی تأمل ...
. ✅ تلنگری مهم ✅ چند سال پیش اگه کسی می خواست تو یه زمینه ای تحقیق کنه، باید کلی وقت می ذاشت تا منابع لازم مثل کتاب و فیلم و … جمع کنه. اما الان با یه فلش مموری میشه هزار تا کتابو یه جا جمع کرد.😊 اما با وجود این وسایل، مردم سطحی تر شدن.😑 اگه بهشون بگی بیا کمی مطالعه کن، ممکنه خیلی ناراحت بگن: برو خدا پدرتو بیامرزه!😕 اما خدا به ما دستور داده جاهل نباشیم، حالا یا از راه مطالعه یا راه های دیگه.👌 💠... فَلا تَکُونَنَّ مِنَ الْجاهِلینَ 💠 👈 پس از جاهلان نباش 📖 بخشی از آیه‌ی ۳۵ سوره انعام