فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 وزیر بهداشت: هزینۀ تحصیل هر دانشجوی پزشکی یک میلیارد تومان است.
@Farsna
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 دیگر در خیابان گشت ارشاد نمیبینید
@Farsna
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اشکهای رهبر انقلاب هنگام نوحهای با ذکر یاد کودکان غزه و لبنان
@Farsna
31.53M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آیین افتتاح مدرسه وکیلی 99 نیشابور با حضور وزیر آموزش و پرورش
علیرضا کاظمی در مراسم افتتاح مدرسه وکیلی 99 نیشابور اظهار داشت: همت خیرین مدرسه ساز بسیار درس آموز و الگو ساز برای تمام دانش آموزان کشور است و حرکت به سمت توسعه و آبادانی تنها از مسیر آموزش و پرورش ممکن است.
رییس سازمان نوسازی مدارس کشور نیز با بیان اینکه نگاه همه جانبه به تربیت در احداث 100 مدرسه دکتر وکیلی مشهود است، افزود: فراهم آوردن امکانات و تجهیزات مختلف آموزشی و تربیتی در این مدارس بیانگر نگاه ویژه این خیر بزرگوار به همه ساحت های تربیتی مطابق سند تحول است.
گفتنی است، در آغاز سال تحصیلی جاری 233 فضای آموزشی با ظرفیت 1074 کلاس درس تقدیم دانش آموزان خراسان رضوی شد.
توجیه آمریکا دربارۀ حمله به ارتش سوریه
🔹پس از اینکه جنگندههای آمریکایی در حمایت از شبهنظامیان کُرد، مواضع نیروهای ارتش سوریه را هدف حملات خود قرار دارند، منابع آمریکایی در توجیه این حملات مدعی شدند که در راستای «دفاع از خود» دست به این اقدام زدهاند.
🔹نیروهای دموکراتیک سوریه، شبهنظامیان کُرد تحت حمایت آمریکا هستند که همزمان با عملیاتهای تروریستها در شمال سوریه، در شرق این کشور نیز عملیاتهایی را علیه ارتش سوریه کلید زدند تا بار دیگر سرسپردگی خود را به طرحهای آمریکا نشان دهند.
@Farsna
حضرت موسی - قسمت ۱(1).mp3
4.86M
🎙#روایت_شب| حضرت موسی(ع)
قسمت ۱: کودککشی فرعون
حضرت موسی - قسمت ۲.mp3
4.08M
🎙#روایت_شب| داستان حضرت موسی(ع)
قسمت ۲: ماجرای عصای موسی و فرعون
حضرت موسی - قسمت ۳.mp3
4.11M
🎙#روایت_شب| داستان حضرت موسی(ع)
قسمت ۳: غلبۀ حضرت موسی بر ساحران فرعون
حضرت موسی - قسمت ۴.mp3
4.17M
🎙#روایت_شب| داستان حضرت موسی(ع)
قسمت ۴: تصمیم قوم فرعون برای کُشتن موسی
حضرت موسی - قسمت ۵.mp3
3.95M
🎙#روایت_شب| داستان حضرت موسی(ع)
قسمت ۵: غیبت حضرت موسی و گوسالهپرستی بنیاسرائیل
D1736720T15132305(Web).mp3
4.3M
🎙#روایت_شب| داستان حضرت موسی(ع)
قسمت ۶: ماجرای همراهی موسی با خضر
چریک تربیتی(6).mp3
24.28M
💯 #پیشنهاد_استماع_برای_مربیان
👇#دورهمی_تربیتی_با_موضوع
🎙 #چریک_تربیتی(۶)
• قدرت تمرکز، مهمترین ویژگی یک چریک تربیتی
• اصلاح نفس، قدرت تمرکز میخواهد.
• قدرت تمرکز در جهاد اصغر و اکبر
• شاکر بدون، قدرت تمرکز میخواهد.
• فیلم و موسیقی، راهزنِ تمرکز
• مستقل بودن، کارکرد اصلی تقوا
• چشم و گوش راهی به قوهخیال
• علت بودنِ عُجب، عدم قدرت تمرکز
• نمونهایی از قدرت تمرکز علی(ع)
• تمرکز به فقر خود در برابر خدا
• نماز خوب، اولین ثمره تمرکز
📆جلسه ششم | ۱۴۰۳/۷/۱۸
⌚️ مدت زمان ۲۵:۱۱
🕌 خانه طلاب ابوتراب علیهالسلام
#امام_زمان
نقطه زنی تربیتی(6).mp3
28.73M
👇#دورهمی_تربیتی_با_موضوع
🎙 #نقطهزنی_تربیتی(۶)
• «تعالی مربّی» در کار تربیتی
• رشد پدر و مادر در «امیری فرزند»
• «امر به نماز» از هفت سالگی
• «شکوفایی انسانها»، هدف اسلام
• در امر تربیت، هدف «خود مربّی»
• امامخمینی؛ «برید با هم بسازید»
• «علاقهها»و«نفرتها» شاخصرشد
• «حُبّمقام» برای «ریاستجمهوری»
• سیمخاردار نفس و «بغض رهبری»
• «شهدا» راه رسیدن به اهلبیت(ص)
• پنجسالحکومت برای «خودم» بود.
• «مولفههای» حلقههای تربیتی
📆جلسه ششم | ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
⌚️مدت زمان ۲۹:۴۹
🕌 خانه طلاب ابوتراب علیهالسلام
#امام_زمان
حکیمانه ترین تربیت (6).mp3
38.75M
✅ #گعده_تربیتی_با_موضوع👌
🎙 #حکیمانهترین_تربیت(۶)
• هدف نبودنِ علاقههای بیارزش
• ولع عجیب خوردن در تالارعروسی
• نخوابیدن در بینالطلوعین برای تطهیر قوه خیال مربّی
• دعوت خدا و پیامبر برای حیاتبرتر
• دعوت متربّی به حیات برتر
• نیاز به امام، رسیدن به حیات برتر
• نیاز به حمایت عاطفی، معنوی، مادی، اجتماعی و.... امام
• نیاز به عاشقشدن، یکی از نیازهای حیاتی انسان
• علاقهمند شدن به خدا کافی نیست؛ ضرورت علاقهمند شدن به «آنچه خدا به آن علاقه دارد»
• عشقهای زمینی آسیب دارد.
• شهیدمطهری: انسان باید به محبّتی برسد که همیشه وجودش گرم باشد.
• شدت انتظار، شاخص معنویت
• باید به یک منبع قدرت بخش عظیمی رسید، که آن امام است.
• فعال شدن نیاز به امام در شهدا
• ما نتوانستهایم نیاز فطری بشر به «عشق به ولیّ خدا» را تبیین کنیم.
• علامه: مهمترین مصداق ایمان علی بن ابی طالب علیه السلام میباشد.
• استاد راهنما بودن و هدایتگری، از کارهای مهم امام
• چگونگی شرایط رشد علم فراوان برای بشر بعد از ظهور
• راهنمایی امام برای فعال کردن عقل و جهتدهی به تفکر
• در تربیت ولایی، متربّی باید اهل تشخیص شود.
• راهنماییکنندۀ انسان باید از همهجا و همهچیز باخبر باشد.
• علت احترام ویژۀ علما به حضرت فاطمۀ معصومه(س)
📆جلسه ششم | ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
⌚️زمان۴۰:۱۵ #محفل_طلوع_نهایی
🕌 خانه طلاب ابوتراب علیهالسلام
#امام_زمان
کریمانه ترین تربیت(6) .mp3
16.3M
🌺 #گعده_تربیتی_با_موضوع👇
🎙 #کریمانهترین_تربیت(۶)
• درست ایستادن با واژگان دقیق
• عدم نظام فکری منسجم مربّی
• اقراء الصلوه یا اقامه الصلوه؟
• سر ریز تمام معارف مثلاً در نماز
• فاطمه زهرا در کجای تاریخ ایستاد و با چه واژگانی، که شد خطبه فدکیه
• تقوایسکولار،خروج از منظومهدینی
• برتری صفات اکتسابی متربی
• فداتبشم خیلی مراقب خودتباش
• تقوا؛ نگهداری خود برای کسی(الله)
• تقوا؛ قدرت مراقبت و کنترل خود
•فقط و فقط از متقین قبول میکنم.
• مراتب ارزش انسانها تقواست.
• تمام عبادت برای باتقوا شدن است.
• رضایتالهی، اهمیت تقوایحداکثری در اشارات قرآن
📆جلسه ششم | ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
⌚️زمان۲۶:۵۹ #محفلطلوعنهایی
🕌 مسجد سید الشهدا علیه السلام
#امام_زمان
🌹 سوره نبأ🌹
الجزء ٣٠
﴿ سورة النبأ - سورة ٧٨ - تعداد آیات ٤٠ ﴾
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم
عَمَّ یَتَسَاءَلُونَ ﴿١﴾ عَنِ النَّبَإِ الْعَظِیمِ ﴿٢﴾ الَّذِی هُمْ فِیهِ مُخْتَلِفُونَ ﴿٣﴾ کَلا سَیَعْلَمُونَ ﴿٤﴾ ثُمَّ کَلا سَیَعْلَمُونَ ﴿٥﴾ أَلَمْ نَجْعَلِ الأرْضَ مِهَادًا ﴿٦﴾ وَالْجِبَالَ أَوْتَادًا ﴿٧﴾ وَخَلَقْنَاکُمْ أَزْوَاجًا ﴿٨﴾ وَجَعَلْنَا نَوْمَکُمْ سُبَاتًا ﴿٩﴾ وَجَعَلْنَا اللَّیْلَ لِبَاسًا ﴿١٠﴾ وَجَعَلْنَا النَّهَارَ مَعَاشًا ﴿١١﴾ وَبَنَیْنَا فَوْقَکُمْ سَبْعًا شِدَادًا ﴿١٢﴾ وَجَعَلْنَا سِرَاجًا وَهَّاجًا ﴿١٣﴾ وَأَنْزَلْنَا مِنَ الْمُعْصِرَاتِ مَاءً ثَجَّاجًا ﴿١٤﴾ لِنُخْرِجَ بِهِ حَبًّا وَنَبَاتًا ﴿١٥﴾ وَجَنَّاتٍ أَلْفَافًا ﴿١٦﴾ إِنَّ یَوْمَ الْفَصْلِ کَانَ مِیقَاتًا ﴿١٧﴾ یَوْمَ یُنْفَخُ فِی الصُّورِ فَتَأْتُونَ أَفْوَاجًا ﴿١٨﴾ وَفُتِحَتِ السَّمَاءُ فَکَانَتْ أَبْوَابًا ﴿١٩﴾ وَسُیِّرَتِ الْجِبَالُ فَکَانَتْ سَرَابًا ﴿٢٠﴾ إِنَّ جَهَنَّمَ کَانَتْ مِرْصَادًا ﴿٢١﴾ لِلطَّاغِینَ مَآبًا ﴿٢٢﴾ لابِثِینَ فِیهَا أَحْقَابًا ﴿٢٣﴾ لا یَذُوقُونَ فِیهَا بَرْدًا وَلا شَرَابًا ﴿٢٤﴾ إِلا حَمِیمًا وَغَسَّاقًا ﴿٢٥﴾ جَزَاءً وِفَاقًا ﴿٢٦﴾ إِنَّهُمْ کَانُوا لا یَرْجُونَ حِسَابًا ﴿٢٧﴾ وَکَذَّبُوا بِآیَاتِنَا کِذَّابًا ﴿٢٨﴾ وَکُلَّ شَیْءٍ أَحْصَیْنَاهُ کِتَابًا ﴿٢٩﴾ فَذُوقُوا فَلَنْ نَزِیدَکُمْ إِلا عَذَابًا ﴿٣٠﴾ إِنَّ لِلْمُتَّقِینَ مَفَازًا ﴿٣١﴾ حَدَائِقَ وَأَعْنَابًا ﴿٣٢﴾ وَکَوَاعِبَ أَتْرَابًا ﴿٣٣﴾ وَکَأْسًا دِهَاقًا ﴿٣٤﴾ لا یَسْمَعُونَ فِیهَا لَغْوًا وَلا کِذَّابًا ﴿٣٥﴾ جَزَاءً مِنْ رَبِّکَ عَطَاءً حِسَابًا ﴿٣٦﴾ رَبِّ السَّمَاوَاتِ وَالأرْضِ وَمَا بَیْنَهُمَا الرَّحْمَنِ لا یَمْلِکُونَ مِنْهُ خِطَابًا ﴿٣٧﴾ یَوْمَ یَقُومُ الرُّوحُ وَالْمَلائِکَةُ صَفًّا لا یَتَکَلَّمُونَ إِلا مَنْ أَذِنَ لَهُ الرَّحْمَنُ وَقَالَ صَوَابًا ﴿٣٨﴾ ذَلِکَ الْیَوْمُ الْحَقُّ فَمَنْ شَاءَ اتَّخَذَ إِلَى رَبِّهِ مَآبًا ﴿٣٩﴾ إِنَّا أَنْذَرْنَاکُمْ عَذَابًا قَرِیبًا یَوْمَ یَنْظُرُ الْمَرْءُ مَا قَدَّمَتْ یَدَاهُ وَیَقُولُ الْکَافِرُ یَا لَیْتَنِی کُنْتُ تُرَابًا ﴿٤٠﴾
78_aqayi_tahdir_naba_.mp3
499K
#تحدیر
📝تندخوانی سوره نبا( هفتاد و هشتمین سوره قران)
🎤#استاد_آقائی
#تلاوت_قران #سوره_نبأ
📌آیات قرآن را به نیت ظهور میخوانیم
Parhizgar078.mp3
567.3K
📝ترتیل سوره نبا (هفتاد و هشتمین سوره قران)
🎤#استاد_پرهیزگار
#تلاوت_قران #سوره_نبأ
📌آیات قرآن را به نیت ظهور میخوانیم
15_Dabbagh_Tartil_S078_www.RASEKHOON.net.mp3
568.7K
📝ترتیل سوره نبا (هفتاد و هشتمین سوره قران)
🎤#استاد_دباغ
#تلاوت_قران #سوره_نبأ
📌آیات قرآن را به نیت ظهور میخوانیم
MENSH078.mp3
1.28M
📝ترتیل سوره نبا (هفتاد و هشتمین سوره قران)
🎤#استاد_منشاوی
#تلاوت_قران #سوره_نبأ
📌آیات قرآن را به نیت ظهور میخوانیم