دکتر رفیعی.mp3
39.69M
#سخنرانی
📝مجلس سوگواری به مناسبت ایام شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع)
🎤حجت الاسلام و المسلمین #استاد_رفیعی
📆۱۵ اردیبهشت ١۴٠۳
🕌در آستان مقدس حضرت امام زاده جعفر(ع) یزد
🌻|↫#امام_صادق
03031504_edit01.mp3
25.58M
#روضه
📝 چه ظلم ها که به اولاد مصطفی کردند
🎤 حاج سید مجید #بنی_فاطمه
🗓جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
🕌حسینیه ریحانه الحسین سلام الله علیها
🌻|↫#امام_صادق
03031507_edit01.mp3
21.4M
#زمینه
📝دخیلک یا امام صادق
🎤 حاج سید مجید #بنی_فاطمه
🗓جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
🕌حسینیه ریحانه الحسین سلام الله علیها
🌻|↫#امام_صادق
03031503.mp3
23.87M
#مناجات
📝لال است آن زبان که نگوید ثنای تو
🎤 حاج سید مجید #بنی_فاطمه
🗓جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
🕌حسینیه ریحانه الحسین سلام الله علیها
🌻|↫#امام_صادق
🗂#عکسنوشت | #پرونده_ویژه
✅ دانش توخالی و خلا امید در نهاد علم
🎙 محمدرضا هدایتی
🔸ما امروز در جهانی زندگی میکنیم که نیروی درونی علم مضمحل شده است؛ جهانی را ما امروز به وجود آوردهایم که بدون راهبری علم و بدون نیروی علم، میتواند کار کند و انسان میتواند در واقع مولد قدرت باشد و سیاست تولید کند. جنبش روشنگری و آن هیمنهای که در واقع علم داشت برای خلق آینده و برای خلق امید، چنین چیزی دیگر وجود ندارد. در واقع علم نیروی درونی خودش را از دست داده که در این صورت تلاش برای بقای علم، در واقع تلاشی است کور برای حفظ ساز و کارهایی به صورت ویترین و نمایشی.
🔹وقتی که ما امروز احساس میکنیم که مدرسه ما، مدرسه امیدبخشی نیست، بدون توجه به این نکته اساسی، شروع میکنیم به نقدهای ساختاری که سر و تهی واقعاً ندارند. هرکس به روی نقطهای دست میگذارد و همان را پررنگ کند و بر اساس همان میتواند در رسانه و فضای مجازی یک فضایی را ایجاد کند اما این نقاط، نقاط بیپایانی هستند. وقتی که مدرسه نیروی درونی ندارد و علم مسئولیتی را قرار نیست بر عهده بگیرد، هرگونه طرح بیرونی برای حفظ مدرسه و برای بزرگداشت علم تبدیل میشود به یکسری فرمها و سازوکارهایی که به زور قرار است چیزی را به اسم علم به دانشآموزان حقنه کنند.
➕ مشروح سخنرانی در «وبگاه فکرت»
🎧#درسگفتار
☑️ بازخوانی انتقادی نظام آموزش و پرورش در ایران
🎙 سیدجواد میری، جامعهشناس و عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی
جلسه هفتم:
نابرابری اجتماعی چگونه در نظام آموزش و پرورش بازتولید میگردد؟
درسگفتار انتقادی آموزش و پرورش 7.mp3
30.2M
🎧 #صوت درسگفتـار با موضوع بازخوانی انتقادی نظام آموزش و پرورش در ایران با حضور دکتر سید جواد میری
▫️جلسه هفتم
داستان از شاهنامه پیرامون طبقاتی بودن آموزش (00:42)
تعلیم و تربیت میتواند شاکله زیست بشر را تغییر بدهد (05:37)
آموزش و پرورش سرمایهمحور تا هزینهمحور (08:27)
شکلگیری بنگاهمحوری و نگاه بازاری در آموزش و پرورش ایران (10:33)
فخر فروشی بازار؛ همه چیز پولی شده است! (13:52)
رویکرد هابرماس درباره وضعیت انسان امروز (20:48)
حافظهمحوری در آموزش (28:37)
آموزش و پرورش یک مسئله حاکمیتی است (33:50)
تحول در آموزش و پرورش به این سادگی نیست! (40:43)
12.91M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎧#کلیپ | #نشست
☑️ دانش توخالی و خلا امید در نهاد علم
🎙محمدرضا هدایتی
🔸مدرسه همواره متناظر با علم مطرح میشود و قتی که علم دیگر راهبر جهان نیست، مدرسه هم نمیتواند ادعای امیدافزایی و راهبری داشته باشد؛ در واقع اینجا مساله بقای مدرسه یک مدرسه پرابلماتیکی میشود؛ در این صورت تلاش برای بقای علم و بقای مدرسه در واقع تلاشی است کور برای حفظ ساز و کارهایی به صورت ویترین و نمایشی.
➕فایل کامل این سخنرانی را در «آپارات» و «یوتیوب» فکرت تماشا کنید
شرح حکمت ۷۲ شناخت چهره فریبنده دنیا.mp3
3.21M
🌹سلسله جلسات #درسهای_نهج_البلاغه
✅ شرح نهج البلاغه با نهج البلاغه
📒 #حکمت72
🎙حجت الاسلام #مهدوی_ارفع
شرح حکمت ۷۳ ادب معلمی.mp3
2.89M
🌹سلسله جلسات #درسهای_نهج_البلاغه
✅ شرح نهج البلاغه با نهج البلاغه
📒 #حکمت73
🎙حجت الاسلام #مهدوی_ارفع
شرح حکمت ۷۴ ضرورت یاد مرگ.mp3
3.96M
🌹سلسله جلسات #درسهای_نهج_البلاغه
✅ شرح نهج البلاغه با نهج البلاغه
📒 #حکمت74
🎙حجت الاسلام #مهدوی_ارفع