eitaa logo
مدرسه انقلابی مدیران تحول خواه
134 دنبال‌کننده
654 عکس
282 ویدیو
47 فایل
ارتباط با مدیر کانال: @Mohamadrezafarahani برادر محمد رضا فراهانی ۰۹۳۷۳۶۶۱۱۸۲
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از محمدتقی اکبرنژاد
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔵 اين‌‌جور نيست که بايد منتظر بمانيد، ببينيد که رهبرى درباره‌‌ى فلان شخص يا فلان حرکت چه موضعى اتخاذ ميکند. نه! به صحنه نگاه کنيد، تصميم‌‌گيرى کنيد! 🆔 @feghahat
هدایت شده از gera2
عزیزان ، سریعترین راه برای اینکه بفهمید هنوزم انسانیت در کسی نمرده بحث اسرائیله ، اگر بحثی در مورد این غده سرطانی پیش اومد و ذره ای «ملایمت و ملاطفت» یا حتی یک «اما و اگر» دیدید، شما با یه احمق بی وجدان طرفید ، تعارفم ندارم. «آدم‌ابن‌حوا» 🇮🇷"چوب الف"👇 @Dezrvltion
هدایت شده از gera2
✅جایزه ۱۰۰ هزار دلاری جنبش عدالتخواه دانشجویی به کسی که سفارت غیر قانونی آمریکا در بیت المقدس را تخریب کند✌️ 🇮🇷"چوب الف"👇 @Dezrvltion
هدایت شده از gera2
🔴 انقلابی ها میسازند، غرب گرا ها بر باد میدهند... #نگاه_به_غرب #هزینه_سازش 🇮🇷"چوب الف"👇 @Dezrvltion
هدایت شده از gera2
📢آیت الله جوادی آملی: 🔹شهید مدرس عزیز بود، چون نفوذ ناپذیر است؛ ایشان به رضاخان بیان کردند که می خواهم تو نباشی؛ ایشان محصول داخلی یعنی جامه کرباسی را به تن کردند و از تن در نیاوردند؛ به همین خاطر است که امام این همه از ایشان نام برد؛ ایشان عزیز بود چون نفوذ ناپذیر بود؛ ملت ما نیز باید عزیز باشد یعنی نفوذ ناپذیر باشد. 🔺سخنرانی در شانزدهمین همایش اساتید تفسیر حوزه علمیه قم ۹۷/۲/۲۱ 🇮🇷"چوب الف"👇 @Dezrvltion
هدایت شده از gera2
در شکم مادر بیشتر از خانه غصب شده‌اش عمر کرد https://t.co/IrLI5bGJK7 🇮🇷"چوب الف"👇 @Dezrvltion
🔴 پروتستانتیسم اسلامی اصلاحات 🔶🔸به مناسبت زادروز (کشیش آلمانی) در قرن شانزدهم میلادی، که « » به معنای مذهب اعتراض را در اعتراض به کلیسای کاتولیک مسیحی تأسیس کرد. 🔹پروتستان بیش از این که نام مذهبی از مذاهب مسیحی باشد عنوانی برای حرکتی اجتماعی- مذهبی در جهت رفع پاره‌ای از بدعت‌ها در آیین مسیحیت و انجام اصلاحاتی در این مذهب با هدف بازگشت به تعلیمات واقعی کتاب مقدس به شمار می‌آید. 🔹اما با وقوع پروتستانیسم جایگاه و منزلت یهودیان ارتقاء چشمگیری یافت. از رویکردهایی که پروتستانیسم از یهودیت به ارث برد (مقدم بودن انسان بر خدا) بود، همراه با پروتستانیسم است که اومانیسم دینی شکل میگیرد؛ یعنی محوریت از خداوند به انسان تغییر جهت می‌دهد. 🔺پس از روی کار آمدن دولت هفتم و هشتم به نام «اصلاحات»، (بخوانید اصلاحات که منظورشان از اصلاحات، همان رفورم"Reform" توسط مارتین لوتر بود ) جریان شکل گرفت که در پی بودند. این گرچه صورت ظاهرش سیاسی بود اما بنیان‌های اسلام را هدف گرفته بود. بازیگران این عرصه، مترجمان و به اصطلاح دینی بودند. 🔺 ادعا داشت که می‌خواهد فهم نوینی از اسلام عرضه کند و این امر را در گرو (اصلاح دین) و تعقیب پروژه‌ی پروتستانیسم اسلامی می‌دانست که پیشتر توسط مرحوم دکتر شریعتی آغاز شده بود؛ بعدها نیز توسط گروه‌های دیگری بکار گفته شد. مجید تهرانیان از رابطان برجسته‌ی سازمان سیا صریحاً گفت: «من فکر می‌کنم اگر طرز تفکر گسترش بیابد، رفته رفته مسأله مورد تجدید نظرهای جدیدی قرار خواهد گرفت و نتایج سیاسی مهمی در پی خواهد داشت.» پس از طرح این مباحث بود که سروش در بهمن ۷۴ سر از تیتر صفحه اول روزنامه‌ی گاردین درآورد: « پایه‌های اسلام را به لرزه درآورده است.» 🔺این جمله از رئیس جمهور دوره‌ی به کررات شنیده می‌شد که: «برای این که بتوانیم بمانیم و پیشرفت کنیم، راهی جز راه غرب نداریم و راه غرب یعنی پذیرش خرد غربی» این گونه شد تا « » در اردیبهشت ۸۱ به ایران آمد. هابرماس در پی معرفی جانشینی به جای عبدالکریم سروش برای بسط «علوم انسانی سکولار» بود و از به عنوان گزینه‌ی مقبول غربی‌ها رونمایی کرد. 🔺پس از انتخاب مجتهد شبستری به جای سروش فعالیت‌های وی به گونه‌ای گسترده‌تر از قبل شکل گرفت تا جایی که وی در سال ۸۵ تصمیم گرفت از سلک روحانیت نیز جدا شود؛ او اسفند ۸۷ در دانشگاه صنعتی اصفهان چنین گفت: «پیامبر وظیفه‌شان دعوت مردم به سمت خدا بوده و در همین وظیفه‌ی خود عصمت داشته اند… اما از نظر انجام گناهان نمی‌توان عصمت برایشان در نظر گرفت، این نشان می‌دهد در خلوت خود دچار گناهان بسیاری شده‌اند!!!» 🔺 دین را افیون توده‌ها و حکومت‌ها می‌نامید؛ از قرائت‌های متکثر دم میزد تا هیچ چیز نماند، از دین سیاه گفت و رسالت تبیین دین سبز را بر عهده گرفت؛ و از قرائت نبوی می‌گفت تا قرآن هم تخطئه شود و تجربه‌ی نبوی لقب بگیرد؛ مجتهد شبستری در صفحه‌ی ۱۸ «نقدی بر قرائت رسمی از دین» گفته بود: «زندگی اجتماعی جدید که محور آن «توسعه‌ی همه جانبه‌ی انسانی» است، با حلال و حرام فقهی قابل اداره نیست.» و... بخش بسیار کوچکی از تلاش‌های شکست خورده در جهت گشایش راهی به سوی پروتستانیسم اسلامی بود. مظلومیت عجیبی در فضای فکری فرهنگی انقلاب شکل گرفته بود. گروهی از درون نظام، این‌گونه بنیان‌های نظام را زیر سوال می‌بردند و باورهای دینی مردم و جوان‌ها را مورد هجوم قرار می‌دادند. بی‌علت نیست که بعد از گذشت چهل سال از انقلاب اسلامی، جریان اصلاحات، حتی یک مرد ندارد که شده باشد و به او افتخار کند! این جریان فاسد، عاجز از پرورش دلیرمردانی‌ست که روحیه ایثار داشته باشند و به شهادت برسند. 🔺این جریانات خزنده، گرچه با رویش مقتدرانه‌ی جریان انقلابی مواجه شد و نظام اسلامی به حول قوه الهی از این مراحل دشوار به سلامت عبور کرد. اما از یاد نمی‌بریم که این همه خوش خدمتی‌ها به غرب و آمریکا از سوی دولت اصلاحات و جریان روشن‌فکری اصلاح‌طلب موجب نشد تا آمریکا در حمایت از این جریان‌های هم‌سو با خود، حتی تحریم‌های وضع شده‌ی پیش از این (بخصوص تحریم ) را لغو کند بلکه حتی ایران را هم ردیف با کره شمالی و صدام در لیست قرار داد‼️ کانال رسمی اندیشه‌جویان استاد حسن عباسی 📡 @hasanabbasi_students
☑️ بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع)، در اقدامی جالب مجلس ختمی برای برجام برگزار کرد. 🔸ارسالی از مردم 📡 @hasanabbasi_students
مدرسه انقلابی مدیران تحول خواه
✨ تفاوتی بین محبت ما و محبت امام حسین(علیه السلام) وجود دارد. ما به اندازۀ دلِ کوچک خودمان امام حسین
هدایت شده از مسائل کارگران
🔴 سرمایه سالاری علیه عدالتخواهی! ♦️ انتقادات اخیر استاد ازغدی خطاب به دکتر حسن روحانی واکنش های متنوعی را برانگیخته است. نکته مهم، وجه اشتراک یا شراکت! اکثریت مدافعان روحانی است؛ حمایت پیدا و پنهان از و ! آنها نه تنها خلاف ادعای رنگ باخته خود به دنبال خفه کردن انتقادات هستند، بلکه طبق عادت همیشگی در پی سرکوب هرگونه اند؛ مشکل اصلی این با منتقدان، مطالبه عدالت از دولت مطلوب آنهاست که البته با کینه توزی و طرح مسائل شخصی یا حاشیه ای، صحنه و چهره ای مشوش و خلاف واقعیت ترسیم کرده و توأمان سعی در و نشان دادن منتقدان، و و جلوه دادن خود دارند! 🔻 _روزنامه نگاری که از سرسپردگان دسته چندم سرمایه سالاری و مرید/همکار مهرنامه/سازندگی معلوم الوصفی است که خود مرید/مروج شبه فیلسوف اقتصادیِ است و فیلسوف قبیله نیز خود مرید/مترجم پدر نئولیبرالیسم عدالت ستیز است_ با ستایش ، پدرخوانده نئولیبرالیسم، و به بهانه آزادی، علیه استاد عدالتخواه شمشیر سفارشی کشیده است! این یک مثال زنده از ذبح عدالت و آزادی به بهانه اعتدال و در پیشگاه سرمایه داری است. 🔺 روح به مناسبت اعتراضات دی ماه 96 در یادداشتی با عنوان کنایه آمیز «بازگشت به عدالتخواهی» نوشته: «این اتفاقی است که اینک در دولت دوم روحانی در حال رخ دادن است؛ فرستادن قطار به دره . بهانه هم کسب رضایت مردم از طریق برقراری است. همان اتفاقی که در دولت دوم نیز رخ داد و در سایه اعتراضاتی در چند شهر، سیاست تعطیل شد و پس از جنگ هشت ساله، به قربانگاه پوپولیسم رفت.» 🔻 از طرف دیگر روزنامه نگاری که آشکارا جاده صاف کن منفعت و قدرت افراد و جناح خاصی است هم در دفاع از روحانی با شمشیر دولبه توهین و تهدید به مصاف غیرمستقیم با انتقادات استاد عدالتخواه آمده و به نمایندگی از مدعیان انتقادپذیری، ضیعف ترین رئیس جمهور تاریخ ایران را دانسته و برای تقدیس آن به توهین اکتفا نکرده و نیروهای اطلاعاتی و امنیتی را موظف به تنبیه منتقدان می داند. این ادمین تلگرامی جویای نام که به تقطیع جهت دار مطالب بزرگان اشتغال و اشتهار دارد، پس از تمسخر و تحقیر منتقدین، صریحا حکم مأموریت ویژه اطلاعاتی علیه منتقدین صادر می کند: «به دلیل تاثیرات و مخل منافع ملی و در نهایت تضعیف نظام جمهوری اسلامی و بر خلاف منویات و سیاست‌های (یعنی حفظ وحدت و تقویت نظام)، باید ریشه این توسط شناسایی شود. شخص رئیس‌جمهور مطلوب است که در طی از وزارت اطلاعات بخواهد که منبع و محفل اینگونه جنگِ روانی را نه به دلیل تضعیف دولت، بلکه آسیب به نظام شناسایی و معرفی کند.» 🔻 باید پرسید استاد حسن رحیم پور ازغدی جز از رئیس جمهور و از دولت چه مطالبه ای داشته که قلم به مزدان زنجیره ای نویس چنین زنجیر قلم پاره کرده اند؟! طلب چنین صفت و عملکردی از روحانی و دولت آزاردهنده است؟! استاد اگر سخنی مطرح کرده، استدلال و شاهد آورده، و فراتر از آن برای اثبات مباحث خود در ای با دکتر روحانی، اعلام آمادگی کرده است؛ اگر انتقادات ایشان ساده یا اشتباه است پس طبیعتا روحانی باید به جای فرار، با خوشحالی به سمت مناظره بشتابد! 🔻 امروز ضروری است صحنه را صحیح بشناسیم و صریح معرفی کنیم؛ در یک سو متفکر که شجاعانه رئیس جمهور امنیتی و هزارچهره را به نقد می کشد و یک سو مبلغان دست چندم که به قیمت قربانی شدن مردم هم دست از نظریات سرمایه سالارانه و حمایت رسانه ای از خیانت های سیاسی و خصومت های شخصی و منفعتی با اندیشمندان عدالتخواه بر نمی دارند. 🔺 در پایان خوب است آنچه غنی نژاد، متفکر و مراد این قبیله، و مقلد و مرید هایک، در کتاب «درباره هایک» و در فصلی به نام «سراب عدالت اجتماعی» در معرفی نظریه عدالت! او نوشته است را مرور کنیم: «او را تهدیدی جدی برای بزرگترین دستاورد تمدن غربی یعنی می‌داند و معتقد است که عدالت اجتماعی در واقع اسب تروای در جوامع آزاد است و همانند خود سوسیالیسم از نوعی خردگرایی کاذب یا آنچه وی خردگرایی صنع گرا می نامد، ناشی می شود.» این نشانه ای از اندیشه سردمداران سرمایه سالار سیاست، اقتصاد و رسانه کشور، و ریشه بسیاری از مشکلات ایران است. 🔴 نهضت عدالتخواهی 🔴 @nehzatedalatkhahi
هدایت شده از «ن» | کیوان سلیمانی
💠 انقلاب/جمهوری اسلامی و جریانات غیرانقلابی، ضدانقلاب، انقلابی نما و انقلابی| بخش اول 💎 انقلابی نمایان ضدانقلاب و جمهوری سرایان ضدجمهوریت! ◀️ سه طیف و جریان غیرانقلابی، ضدانقلاب و انقلابی نما با تشخیص اشتباه یا تحریف عمدی اسلامی در جهت تضعیف و تخریب جمهوری و انقلاب اسلامی حرکت میکنند؛ 1⃣ الف) شاخه چپ نمای سازشکار ناکارآمد از سازندگی، اصلاحات تا اعتدال، انقلاب را پایان یافته در 57 دانسته و جمهوری را ساختاری ایستا متناسب با شرایط ثبات تلقی میکنند و سرانجام کارشان هضم جمهوری در نظم جهانی با نفی انقلاب اسلامی است. 1⃣ ب) شاخه راست گرای منفعل محافظه کار ، از اصولگرایان تا نواصولگرایان، در سخن یا مخصوصا عمل همسانی و این همانی بالایی بین انقلاب و جمهوری اسلامی در سطح تشکیلات و گاه حتی اشخاص قائلند و با محافظه کاری نسبت به ضعف های ساختاری و مسئولین جمهوری اسلامی در جهت تضعیف هویت انقلابی آن حرکت میکنند که ثمری جز تحریف اصول انقلاب اسلامی توأم با تخریب اساسی جمهوری اسلامی ندارد. 2⃣ مخالف یا معاند، از سلطنت خواهان تا اسلام ستیزان، جمهوری دیکتاتور اسلامی را ثمره مضر مخرب انقلاب کودتاوار اسلامی میدانند و با هر دو مخالفند و چاره کار را پایان انقلاب اسلامی از طریق تحریف و تضعیف و سرانجام تخریب جمهوری اسلامی میدانند. 3⃣ غوغاسالار و قبیله گرا، از فرقه انحرافی تا غرغروهای شبه منتقد، به صورت شتابزده، احساساتی و غیرواقع بینانه جمهوری اسلامی را امری مطلقا جدا از انقلاب اسلامی یا حتی دشمن اصلی آن تصور کرده و با ستایش شاعرانه انقلاب اسلامی به جنگ با جمهوری اسلامی برخواسته اند و به اسم خمینی بر رسم خامنه ای شوریده اند و نتیجه کارشان چیزی جز همراهی و همسویی مستقیم و غیرمستقیم با دشمنان داخلی و خارجی انقلاب اسلامی نیست. ◀️ بهترین مواجهه با شبه اپوزیسیون های طلبکار پراکنده در دو طیف غیرانقلابی و فرقه انقلابی نما این است که مسئولیت هایی به آنها سپرده شود تا مدیریت کنند و لوازم در بستر واقعیات خارجی را لمس، و معقولیت فاصله طیفی عملکردها با آرمان و رویا را متناسب با ها و امکانات و و شرایط احساس کنند و بعد نتیجه عملکرد خودشان سنجیده و قضاوت شود وگرنه شبانه روز زدن و نقد سلبی کردن و فاصله واقعیت تا آرمان را به رخ کشیدن که کار سختی نیست. 🔸 البته اکثریت آنها مسئولیت ها و های بزرگی در اختیار داشته و دارند و ثمره سیاست ها و مدیریتشان بر عموم مردم و متخصصین آشکار است و همین نتیجه ناموفق عملکرد خودشان است که فرصت موج سواری بر نارضایتی های مردمی را برایشان فراهم کرده است. 🔸 به هر حال شیون و زاری بر قبر همراه با نفی و نفرین آن، و تمجید و تکریم نوستالژیک راحت طلبانه ترین و ساده ترین تصمیم و کنش ممکن است، و البته منافقانه ترین رفتار وقتی که خودت مسئول بودی یا هستی. 🔹 انقلاب اسلامی عامل و تثبیت جمهوری اسلامی، و جمهوری اسلامی بستر تقویت و انقلاب اسلامی است. از جهتی انقلابی گری فردی و جمعی و ساختاری عامل حیات حقیقی جمهوری اسلامی است. البته نه انقلاب اسلامی پدیده ای کاملا مقدس و منزه از هر خطا بود و نه جمهوری اسلامی واقعیتی سراسر شر و اشتباه؛ هر دو تلاش های انسانی خطاپذیر هستند در مقیاس یک امت و در بستر بشریت، جهت اسلامی سازی فرد و جامعه و جهان در حد توان و امکان با توجه به شرایط و موانع. 🔸 در این شرایط مخالف خوان های خودمسئول به شدت مشغول نشر ناامیدی ناشی از تشدید خودساخته نظام و برخواسته و برساخته مردمی هستند و به هر بهانه از جمله در حمایت قبیله ای از کارمند سابق جمهوری و متهم و محکوم به فساد اقتصادی، ناجوانمردانه ترین حملات را علیه رهبر انقلاب انجام می دهند. همراهی کورکورانه با این فرقه بازی ها، بدترین انتخاب ممکن برای جریان انقلابی است که عده ای از سر احساسات و سطحی نگری به آن گرفتار شده اند. 🔹 آنچه پذیرفته است، وجود نقص و اشکال در عملکرد مسئولین و سازوکارهای ساختارهای جمهوری اسلامی، البته در دل موانع، مخالفان و دشمنان داخلی و خارجی است که مستلزم و و ایجابی مستمر در عین در نظر گرفتن جوانب و ابعاد مسائل است. از این جهت جمهوری مسیری جز هر چه انقلابی و اسلامی تر شدن ندارد و باید موانع آن را شناخت و برطرف کرد. 🔹 این نکات درباره روند و جنس این سنخ رویکردهاست و ربط مستقیمی به انتقادات جاری در کشور ندارد و بسیاری از این نقدها صحیح است؛ به ویژه در مواردی که نقص واضح در قانون و سازوکار وجود دارد یا به خاطر منفعت و قدرت، نقض فاحش قانونِ مفید انجام میشود. 💠 جامعه شناسی اسلامی 💠 @iisociology
هدایت شده از «ن» | کیوان سلیمانی
💠 انقلاب/جمهوری اسلامی و جریانات غیرانقلابی، ضدانقلاب، انقلابی نما و انقلابی| بخش دوم 💎 عدالتخواهی انتقادی در جهت جمهوری انقلابی اسلامی 4⃣ منتقد متعهد، از عدالتخواهان تا منتقدان فراجناحی، با هدایت رهبر انقلاب/جمهوری اسلامی، مسیری متفاوت با این سه جریان ترسیم میکنند: 💎 خیال می‌کنند انقلاب فقط در سال ۵۷ بود و شد؛ این خطاست. انقلاب در سال ۵۷ شد. و در جامعه در سال ۵۷ اتفاق افتاد. این حرکت باید ، وسیع‌تر و ادامه پیدا کند نه اینکه متوقف شود. 💎 اینکه ما خیال کنیم معنی می‌دهد، خطای دیگری است. ازآن‌طرف برخی تصور می‌کنند باید ، به همه‌چیز و همه حوادث به ، اعتراض و انتقاد و... کنند؛ ، این نیست. 💎 یک و در به وجود آمده که می‌توانند بین و  تفکیک کنند؛ در یک‌جا انتقادی داشته باشند اما از اصل نظامی که به‌وسیله‌ی انقلاب به وجود آمده است با کنند. 💎 ، فقط از و و نیست؛ نه، ممکن است از هم انتقاد داشته باشند اما این انتقاد منافاتی ندارد با و نظام انقلابی که با فداکاری این ملت به وجود آمده است. 🔹 نکته تکمیلی برگرفته از این تحلیل، تفکیک هوشمندانه نظام انقلابی امت و امامت از تشکیلات دیوان‌سالاری است؛ بر این اساس، اساس جمهوری انقلابی اسلامی، دوگانه و است که باید برای همراه شدن نظری و عملی تشکیلات و مسئولین و اقشار سرخورده مردمی با آنها تلاش کرد. 💎 لُبِّ ماموریت جریان انقلابی و منتقدان فراجناحی، احیاء و تقویت و تکامل مردمی اسلامی است که در سه محور عدالتخواهی؛ عدالتخوانی و عدالتپژوهی و با شبکه ای از تغییرات مثبت نظری/عملی و جزئی/اساسی قابل دست یابی است. به جزئیات این سه گانه در مطلبی مستقل پرداخته خواهد شد. 1⃣ وظیفه مقدماتی طیف انقلابی، تجربه چهل ساله و نیروهای موجود در کشور در جهت حرکت علمی و عملی توأم با تخصص و تعهد است. در این مسیر گذر از جریانات ناکارآمد معطوف به با محافظه کاری غیرانقلابی اصلاح طلب و اصولگرا، با بازی شخصی انقلابی نمایی و با شوخی کهنه ضدانقلابی، ضرورت ابتدایی جریان انقلابی است. در این زمینه یادداشت زیر را مطالعه بفرمایید: 🌐 عدالتخواهی انقلابی و جریانات ضدعدالت: 🌐 t.me/ut_armanedalatkhahi/360 2⃣ مسئولیت تکمیلی جریان انقلابی، اتخاذ روش و منش منطقیِ تشخیص عاقلانه ها با تحلیل تخصصی و پرهیز از جهت گیری سطحی یا شخصی و یا بازیچه شدن توسط جناح های قبیله ای است. در این زمینه یادداشت زیر را مطالعه بفرمایید: 🌐 عدالت و ضدعدالت| اولویت سنجی منطقی یا گزینش شخصی؟ 🌐 t.me/ut_armanedalatkhahi/422 3⃣ تشخیص صراط صحیح و صریح در معرکه عدالتخواهان رنگارنگ قبیله ای، تخریبی، تقلیل گرا، محافظه کار یا نمایشی، گام اصلی ماموریت جریان انقلابی است. در تکمیل مباحث همین یادداشت، مطلب مختصر زیر را مطالعه بفرمایید: 🌐 احیای عدالتخواهی در معرکه عدالتخواهان: 🌐 t.me/ut_armanedalatkhahi/344 4⃣ بودن یا شدن با کیفیت و کمیت مطلوب، از دیگر اولویت های اصلی جریان انقلابی است که البته در آن ضعف ملموس داشته و در جهت رفع آن باید تلاش کند. برای این هدف، پرهیز از مردم سرایی های کلیشه ای، صوری، تصنعی، موقتی یا طلبکارانه ضروری است؛ بهترین راه مردمی بودن، مردمی زیستن و همراه و حامی و رسانه مردم بودن و فراتر از آن همفکری و توانمندسازی مردم است، به ویژه در زمینه مطالبات عدالتخواهانه. در این رابطه پیشنهاد اولیه زیر را مطالعه بفرمایید: 🌐 نهضت های مردمی عدالتخواهی اسلامی: 🌐 t.me/nehzatedalatkhahi/1582 💠 جامعه شناسی اسلامی 💠 @iisociology
هدایت شده از مسائل کارگران
🔴 اسرائیل سقطت! 🔻 انتقال سفارت به نشانه عجز و ترس است؛ شکست در و را دیده و مشت مستحکم را بالای سر خود احساس کرده و صدای پای را بیخ گوش خود شنیده و ضرب شست های را در آسمان و زمین خود چشیده است؛ باید هم بترسد: دوران بزن در رو تمام شده و نوبت نابودی اسرائیل فرا رسیده است؛ اسرائیل بیست سال آینده را نخواهد دید ان شاء الله. 🔴 @nehzatedalatkhahi