eitaa logo
طلاب الکریمه
12.3هزار دنبال‌کننده
8هزار عکس
3.8هزار ویدیو
1.6هزار فایل
«هر آنچه که یک بانوی طلبه لازم است بداند را در طلاب الکریمه بخوانید»🧕 📌 منبع: جزوات و نمونه سوالات طلبگی و اخبار روز ارتباط با ادمین: @talabetooba
مشاهده در ایتا
دانلود
📌🔔 خلع از قائم مقامی غیرقانونی نجات انقلاب از دست لیبرال ها و منافقین ✅خبرگان رهبری در دور اول متاسفانه خارج از صلاحیت قانونی و بر خلاف نظر حضرت امام راحل ره دست به اقدام غیر قانونی انتخاب آیت الله منتظری به عنوان جانشین رهبری نظام زدند. این اقدام تحت تأثیر جوسازی های باند نفوذی در بیت آیت الله منتظری و عوامل و دنباله های آن در سایر دستگاه‌ها انجام شد. ✅مفاد اصول 108 و 111 قانون اساسی مربوط به تشکیل خبرگان و صلاحیت‌های آن است. طبق قانون، تعیین رهبر بر عهده مجلس خبرگان رهبری بود و تعیین و انتخاب جانشین رهبری به هیچوجه در این اصول مقرر نشده بود. ✅با وجود این، متأسفانه خبرگان دست به این اقدام غیرقانونی زد و با اینکار هم برای انقلاب مشکل آفرید و هم نزدیک بود آینده نظام را در معرض انحراف و تباهی توسط نفوذی ها و عوامل آمریکا قرار دهد. 💐تیزبینی و درایت امام در سال 1368 در این بود که با خلع و عزل منتظری موضوع نامه 6 فروردین 1368 انقلاب را از یک خطر جدی نجات دهند. اگر اقدام هشیارانه حضرت امام ره مبنی بر عزل منتظری نبود امروز نامی از انقلاب اسلامی نبود و اگر هم بود ما با یک انقلاب مسخ و استحاله شده و تحت سیطره عوامل آمریکا روبرو بودیم. ✅اینکه امام خمینی ره هماره می فرمود "تاریخ اسلام پر است از خیانت بزرگان به اسلام." و یا "دشمن همیشه حرف های خود را از دهان ساده اندیشان می زند." حاکی از خون دلی بود که همیشه از دست این جریان نفوذی و منحرف می خورد. ✅عظمت و اهمیت این اقدام قاطع و هوشيارانه امام ره وقتی روشن می شود که رنج نامه های مرحوم سید احمد خمینی و آیت الله جعفری گیلانی و نامه های سید حمید روحانی و کروبی در آن زمان و کتاب" خاطرات آیت الله محمدی ری شهری" و نیز کتاب "روزگار قائم مقامی" نوشته دکتر مقدمی شهیدانی خوانده شود. @tollabolkarimeh 🌷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ دفاع جانانه سید احمد خمینی از امام خامنه‌ای؛ صحبت‌هایی از یادگار واقعی امام، که هیچ وقت از رسانه‌های اصلاح‌طلب نمی‌شنوید! ♦️اصلاح‌طلبان که نتیجه امام خمینی(ره) رو به خاطر همسویی سیاسی با خودشون، نماینده امام می‌دونن، هیچ وقا اجازه نمیدن تا مواضع یادگار واقعی امام رو بشنوید. @tollabolkarimeh 🌷
هدایت شده از طلاب الکریمه
9.93M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴وقتی زنان و دختران ایرانی به جنگ با مردان ایرانی میروند.... تنها راهی که میتوان ایرانیان را در هم شکست. @tollabolkarimeh 🌷
هدایت شده از طلاب الکریمه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔥فحشاگرام !!! 📣آقای طلبه و روحانی و استاد و دکتر و مهندسی که فکر می کنی در پلتفرم های خارجی داری تاثیر مثبت میذاری؟!؟ 😳کاملا در اشتباهی چون...!!! 📽صحبت های صریح استاد پورآقایی در مورد وضعیت امروز شبکه های اجتماعی و دست های پشت پرده @tollabolkarimeh 🌷
🔴حضور در اینستاگرام واجب یا حرام (۱)؟ ✍قاسمی ذبیح اله ⭕️ علی رغم اینکه مطالب ارزنده کانال تنها مسیر آرامش را مورد استفاده قرار میدهم وبهره ها برده ومیبرم اما مطلبی در این کانال دیدم مبنی بر اینکه حضور اساتید انقلابی و روشنگر در بسترهای مجازی دشمن و صهیونیستی را توجیه نموده اند واستدلالشان هم همان استدلال همیشگی است که نباید زمین را خالی کنیم و.... «فارغ از شخص که نام برده شده وموضعی در خصوص ایشان ندارم» 💢 نمیدانم قبول دارند که خِرد واندیشه یک فرد سالم در اثر هم نشینی مجازی با افراد فاسق تباه میشود‼ و در جامعه امروزی مجازی ما آیا جمع کثیری از باخردان، در خیل مواجهه با سبک های زندگی غلط خصوصا به تباهی نخواهند انجامید!؟! ♨دوم اینکه حضور وفعالیت یک استاد در نرم افزار که دقیقا همان جنگ افزار دشمن است مقبولیت به آن خواهد داد یانه !؟ ⭕حامیان و دنبال کنندگان فقط خوراک دقیقه ای و نهایتا ساعتی می گیرند و خارج از برنامه استاد در آن فضا رها نیستند !؟ ⚠نمیدانم شاید همچنان بخاطر داشتن مخاطب بیشتر آن زمین دشمن تکریم میشود و دعا گویید که حذفتان نکند (صفوان جمال) نقل از: sapp.ir/gamedovoom ادامه در پست بعد👇👇👇 @tollabolkarimeh 🌷
🔴حضور در اینستاگرام واجب یا حرام (۲)؟ ✍قاسمی ذبیح اله ⭕️ شک ندارم که شما یا استادی که در آن بستر فعال است نیت خیر دارد وهدفش ایجاد آگاهی است اما دو سؤال ابتدایی در مورد آموزش دادن که حداقل میتوانم مدعی باشم با الفبای آن آشنا هستم: 🅾آیا فن یاد دادن و آموزش شرایط وزمینه مطلوب آموزشی میخواهد یاخیر؟ حال آیا مشابه آن بستر برایمان در بازار داخلی فراهم نیست!؟ ✴ آیا تمام دنبال کنندگان یک استاد در کنترل خود ورعایت تقوا همچون استادند اگر هستند پس چه لزومی به حضور است اگر نیستند پس لغزش همیشه محتمل برای ایشان محتمل تر نیست!؟ ✅ امیرالمومنین علی(ع) می‌فرماید: همنشین بی خرد مباش که او کار خود را برای تو می‌آراید و دوست دارد تو را چون خود نماید. درد آشنای آسیبهای فضای مجازی قاسمی ذبیح اله نقل از: sapp.ir/gamedovoom @tollabolkarimeh 🌷
امام خامنه ای: عظمت كار زینب كبری (علیهاالسّلام) را نمیشود در مقایسه‌ی با بقیّه‌ی حوادث بزرگ تاریخ سنجید؛ باید آن را در مقایسه‌ی با خود حادثه‌ی عاشورا سنجید؛ و انصافاً این دو عِدل یكدیگرند. ۱۳۹۲/۰۸/۲۹  در جمهوری اسلامی روز پرستار را با ولادت حضرت زینب کبری‌ (سلام اللَّه علیها) برابر قرار داده‌اند؛ این هم معنای بزرگی دارد. زینب کبری‌ یک نمونه‌ی برجسته‌ی تاریخ است که عظمت حضور یک زن را در یکی از مهمترین مسائل تاریخ نشان میدهد. اینکه گفته میشود در عاشورا، در حادثه‌ی کربلا، خون بر شمشیر پیروز شد - که واقعاً پیروز شد - عامل این پیروزی، حضرت زینب بود؛ والّا خون در کربلا تمام شد. حادثه‌ی نظامی با شکست ظاهری نیروهای حق در عرصه‌ی عاشورا به پایان رسید؛ اما آن چیزی که موجب شد این شکست نظامیِ ظاهری، تبدیل به یک پیروزی قطعیِ دائمی شود، عبارت بود از منش زینب کبری‌ ۱۳۸۹/۰۲/۰۱  ولادت پر خیر و برکت زینب کبری و شفیعه دو سرا مبارک باد @tollabolkarimeh 🌷
با شنیدن سخنان زهرآلود ولایتمداران دیروز گریستم حجت‌الاسلام والمسلمین خسروپناه با انتشار دل‌نوشته‌ای نسبت به اظهارات و مواضع محمود امجد پاسخ داد. متن این پیام به شرح ذیل است: به نام خالق عادل جبار رهبرا سید علی جان، وقتی سخنان زهرآلود ولایتمداران دیروز را شنیدم؛ گریستم و دردنامه‌ای نوشتم. آقا جان تنهایت نمی‌گذاریم و تنها نیستی. رهبرا غربت علی تکرارپذیر نیست؛ بگذار هر چه می‌خواهند بگویند و از ظالم دفاع کنند و جای شهید و جلاد را تغییر دهند؛ اما حق پنهان نمی‌ماند. مولانا دوستان دیروز به صف دشمنان پناه برده‌اند؛ آن هم در کشوری که پناهگاه منافقان جنایتکار بود و اینک با شمشیر زهرآلود زبانشان بر شما می‌تازند. عجب روزگاری است، حاج قاسم روستایی با زهد و پارسایی و بصیرت و رشادت و مجاهدت به عالی‌ترین سعه وجودی عارفانه می‌رسد و فیض شهادت می‌یابد و آن شیخ حوزوی عارف دیده، با سادگی و تاثیرپذیری از فرزندش در صف دشمنان انقلاب قرار می‌گیرد و همانند اهل نفاق سخن می‌راند. خدایا عاقبت ما را ختم به خیر کن الهی ما را در مسیر مکتب سلیمانی قرار بده معبودا مرگ ما را شهادت در راه ولایت سید علی نایب امام عصر عج قرار بده؛ آنگونه که حاج قاسم خواست. والسلام سربازت عبدالحسین @tollabolkarimeh 🌷
784.4K
🎬|دفاع از ولایت ⚫️حتما‌گوش‌دهید ⭕️نیش‌ عـقرب‌ و حکمتی عجیب 🔻نیشِ‌عقرب‌‌نخـوریم 🔻هیچکس‌باهاتـون‌قهر‌نکرده❓ 🔻هیچ‌تیکـه‌ای‌نخوردید❓ 🔹پای‌ولایت‌مـحکم‌وایـسا 🔹اصلا‌کسی‌بهـش‌حرف‌نزنن‌ 🔹شرافتِ‌ولایت‌مـداری‌رو‌نداره‌ 🔹اخه‌ولایـت‌مداری‌یک‌‌‌شرافتی‌میخواد 🔹مکان‌و‌مـقامِ‌شریفـیه سخنران👤🎙استاد‌ @tollabolkarimeh 🌷
💥در میان علما افرادی که زیاد استاد دیده اند و یا با یک استاد مدت زمان زیادی درس خوانده اند قدرت تفکر ندارند! ✍استاد شهید : در ميان علما افرادى كه خيلى استاد ديده‏ اند، من به اينها هيچ اعتقاد ندارم. به همين دليل اعتقاد ندارم كه خيلى استاد ديده‏ اند، همان كه برايشان باعث افتخار است. مثلًا می گويند فلان كس سى سال به درس مرحوم نائينى رفته يا بيست و پنج سال متوالى درس آقا ضياء را ديده. عالمى كه سى سال يا بيست و پنج سال عمر يكسره درس اين استاد و آن استاد را ديده، او ديگر مجال فكر كردن براى خودش باقى نگذاشته؛ دائماً می گرفته، تمام نيرويش صرف گرفتن شده، ديگر چيزى نمانده براى آنكه با نيروى خودش به مطلبى برسد. مغز انسان، درست حالت معده انسان را دارد. معده انسان بايد غذا را از بيرون به اندازه بگيرد و با ترشحاتى كه خودش روى غذا می كند آن را بسازد. و بايد معده اينقدر آزادى و جاى خالى داشته باشد كه به آسانى بتواند غذا را زير و رو كند، اسيد ها و شيره‏هايى را كه بايد، ترشح نمايد و بسازد. ولى معده‏اى كه مرتب بر آن غذا تحميل مى‏كنند و تا آنجا كه جا دارد به آن غذا می دهند، ديگر فراغت، فرصت و امكان برايش پيدا نمی شود كه اين غذا را درست حركت بدهد و بسازد. آنوقت می بينيد اعمال گوارشى اختلال پيدا می كند و عمل جذب هم در روده‏ها درست انجام نمیگيرد. مغز انسان هم قطعاً همين جور است. در تعليم و تربيت بايد مجال فكر كردن به دانش آموز داده بشود و او به فكر كردن ترغيب گردد. ما در ميان استادهاى خودمان، آن استادهايى را می ديديم ابتكار دارند كه زياد معلم نديده بودند. آقاى بروجردى را اغلب ايراد می گرفتند كه كم استاد ديده، و از نظر ما حسنش همين بود كه خيلى استاد نديده بود. ايشان هم كم استاد نديده بود، ده دوازده سال استادهاى درجه اول ديده بود، هفت هشت سال نجف و سه چهار سال اصفهان استاد ديده بود. ولى نجفيها قبولش نمی كردند، می گفتند اين استاد كم ديده، مثلًا بايد سى سال استاد ديده باشد. و به همين دليل كه كمتر استاد ديده بود، ابتكارش از اغلب آن علما بيشتر بود، يعنى فكر می كرد. مسائلى كه مطرح كرده مسائلى است كه خودش فكر مى‏كرد، چون مجال فكر كردن داشت. به هر حال خيال نمی كنم اين مسئله جاى ترديد باشد كه در آموزش و پرورش، هدف بايد رشد فكرى دادن به متعلّم و به جامعه باشد. تعليم دهنده و مربى هر كه هست (معلم است، استاد است، خطيب است، واعظ است) بايد كوشش كند كه [به متعلّم و متربّى‏] رشد فكرى يعنى قوّه تجزيه و تحليل بدهد، نه اينكه تمام همّش اين باشد كه دائم بياموزيد، فرا گيريد و حفظ كنيد. در اين صورت چيزى نخواهد شد. تعقل همان فكر كردن است، نيروى فكر كردن خود شخص است كه‏ استنباط بكند، اجتهاد بكند، رد فرع بر اصل بكند. 📚تعلیم و تربیت در اسلام صفحه 19 @tollabolkarimeh 🌷
🔻در پی گستاخی و ساده‌لوحی‌های اخیر اعلام شد؛ ✊ تجدید بیعت حوزه‌های علمیه با امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ◻️حوزه‌های علمیه پیمان خود را با رهبری عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی تجدید و از برخی ساده لوحی‌ها و گستاخی‌های دشمن‌پسند اخیر اعلام برائت و حرمت‌شکنان بی‌انصاف را به بازگشت به دامن انقلاب و مردم و ارزش‌های اخلاقی و توبه در پیشگاه خداوند متعال فرا می‌خواند و مسؤلان محترم را به پیروی از رهبری معظم و اهتمام به انجام وظایف خود و اوامر رهبری و گره گشایی از کار مردم شریف و پیگیری مسائل سفارش می‌کند. 🔴 برای تجدید بیعت و ثبت امضای اینترنتی وارد این لینک شوید:👇 hawzahnews.com/news/933757