eitaa logo
طلاب الکریمه
12هزار دنبال‌کننده
7.9هزار عکس
3.8هزار ویدیو
1.5هزار فایل
«هر آنچه که یک بانوی طلبه لازم است بداند را در طلاب الکریمه بخوانید»🧕 📌 منبع: جزوات و نمونه سوالات طلبگی و اخبار روز ارتباط با ادمین: @talabetooba
مشاهده در ایتا
دانلود
آمد که بگیرد ز علی نقطه ضعفی بیچاره نداند که علی نقطه ندارد @tollabolkarimeh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 ببینید | رهبر انقلاب: چه کسانی هستند اینهایی که را حفظ میکنند برای ما؟ قدرشان را میدانیم؟ آنها را می‌شناسیم؟ 👈🏻 البتّه ما همیشه دشمنانى داشته‌ایم. اصلاً مگر میشود بدون دشمن راه‌هاى بزرگ و پُرافتخار را پیمود؟ اینکه اصلاً امکان ندارد؛ معلوم است. اگر وقتى باشد که ما دشمن نداشته باشیم، معارض نداشته باشیم، مراکز سیاسى و امنیّتى دنیا این همه علیه ما توطئه نکنند، باید شک کنیم در اینکه مشغول حرکت هستیم یا نه. @tollabolkarimeh
✅ تنها راه نجات 🎙آیت الله جوادی آملی: مواظب باشیم این نظام نه به آسانی به دست آمده و نه به آسانی برمی‌گردد. اگر معاذ الله کمترین آسیبی ببینید تمام لعنت های گذشته دامنگیر ما میشود، الی یوم القیامة هر مسلمانی که بیاید لعنتش دامنگیر ماست. ⚠️...بر همه ما است که اين نظام را حفظ بکنیم...کاری که باعث تضعیف این نظام است، باعث تفرقه است، باعث نفاق افکنی است، باعث طمع بیگانه است حرام عینی است.» @tollabolkarimeh
نمایشی از روان پریشی کارگردان عنکبوت مقدس در فرش قرمز هامبورگ @tollabolkarimeh
🔹آیت الله حائری شیرازی🔹 🔸امربه‌معروف، زایندۀ خوبی‌ها در جامعه🔸 قانون‌شکنی، قانون‌شکنی می‌آورد. ندیدید گاهی کسی که کفشش را دیگران پوشیده‌اند و رفته‌اند، اگر یک کفشی آنجا افتاده باشد، وسوسه می‌شود و می‌گوید من پایم می‌کنم و به‌جای کفش خودم می‌برم؟ چون فرد دیگری بی‌ملاحظگی کرده، این هم می‌گوید: «من هم بی‌ملاحظگی می‌کنم!» رعایت قانون هم رعایت قانون می‌آورد. مردم جامعه، از امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر درس می‌گیرند و با امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر ساخته می‌شوند. معروف، معروف می‌آورد. منکر، منکر می‌آورد. به اصطلاح ساده، اَعمال زاد و ولد می‌کنند. زاینده هستند. چه عمل خوب و چه عمل بد. سخن‌ها، زایندگی دارند. چه سخن خوب و چه سخن بد. @tollabolkarimeh
امام علی(علیه السلام): همانا این دل ها همانند بدن ها افسرده می شوند.پس برای شادی دل ها، سخنان زیبای حکمت آمیر را بجویید. 📜نهج البلاغه، حکمت۹۱ @tollabolkarimeh
🏴 به بهانه فرا رسیدن ایام شمسیِ ارتحال شاگردی از شاگردانِ علامه شیخ فضل الله نوری(ره)🔰 ✍ مجتهد و خطیب شهیر مرحوم آیت الله سید محمد سلطان الواعظین شیرازی، صاحب کتاب گرانسنگ "شب های پیشاور و از شاگردانِ مؤسس حوزه علمیه قم، آیت الله شیخ عبدالکریم حائری یزدی ره(شیخ عبدلکریم، از شاگردانِ خاصِ علامه شیخ فضل الله نوری بوده است) ایشان برای تبلیغ و سخنرانی راهی پیشاور شد. مجلسی بزرگ با حضور جمع زیادی از مردم پیشاور و علمای شیعه و سنی برگزار شد.سلطان الواعظین مباحثی در زمینه خلافت و ولایت و عقاید شیعه مطرح ساخت. در پایان سخنرانی دو تن از علمای اهل سنت نزد سلطان الواعظین آمده و تقاضای مناظره کردند. مناظره تا ده شب به طول انجامید. استدلال سلطان الواعظین در طول این مناظره، فقط از كتب و منابع اهل سنت بود، و این خود نشانه تسلط و احاطه آن بزرگوار به منابع اهل سنت بوده است.سید در این مناظره طولانی و كم نظیر چنان با صلابت، قدرت و منطق قوی وارد بحث شد كه پس از مدت كوتاهی یكه تاز میدان گردید و آقایان اهل سنت بیشتر به مستمع تبدیل شدند. در پایان شب دهم، تعدادی از رجال و بزرگان اهل سنت به مذهب تشیع مشرف شدند؛ ولی آنچه ثمره جاوید این مناظره پر ارج به شمار می آید، كتاب «شبهای پیشاور» است.مؤلف مشروح مذكرات را كه روز بعد از جلسه توسط جراید محلی چاپ می شد مجدداً بررسی كرده و پس از تنظیم در این اثر ارزشمند آورده است. سلطان الواعظین، واپسین سال‌های عمر خویش را با بیماری شدید قلبی می‌گذراند، به طوری که تقریباً در ده سال آخر زندگی کاملاً خانه‌نشین شد. وی سرانجام در روز جمعه ۱۷ شعبان المعظم ۱۳۹۱ ه. ق، برابر با ۱۶ مهرماه ۱۳۵۰ ه. ش در تهران از دنیا رفت.(در برخی نقل ها ۱۸ مهر ذکر شده) تاریخ قمری فوت ایشان را در وفیات العلماء، بیستم شعبان دانسته‌اند و روی جلد شب‌های پیشاور چاپ دارالکتب نیز همین تاریخ نوشته شده است؛ ولی برابر نوشته حک شده بر سنگ مزار ایشان این تاریخ را ۱۷ شعبان ذکر کرده‌اند. پیکر ایشان پس از انتقال به قم، با تشییع باشکوهی توسط علماء و فضلای حوزه علمیه قم، در جوار بارگاه نورانی حضرت معصومه (سلام‌الله‌علیها) در قبرستان ابوحسین به خاک سپرده شد. والدِ سلطان الواعظین، حاج سیدعلی‌اکبر اشرف الواعظین شیرازی، رئیس جمعیت بسیاری از سادات شیراز و از پرچمداران دیانت و مروجین مذهب و شریعت بود. ایشان سال‌ها در تهران به ترویج و تبلیغ مشغول بود تا آن که حوادث مشروطه پیش آمد. مرحوم اشرف الواعظین به کرمانشاه نقل مکان کرد و در این شهر ماندگار شد. او در کرمانشاه قدرت و نفوذ بسیاری یافت و در برابر دشمنان دین و معاندین سدی استواری گشت. وی در ترویج شرع انور [مشروعه خواهی] و جلوگیری از انحرافات و ایستادگی در برابر ارباب تفکرهای گمراه کننده، نهایت سعی خود را مبذول داشت. ایشان همواره مورد احترام و توجه علما، همچون آیت‌الله سید محمد کاظم طباطبایی یزدی(صاحب عروه و از همفکران و دوستان مرجع شهید علامه شیخ فضل الله نوری ره) و مرحوم آیت‌الله شیخ عبدالکریم حائری یزدی (مؤسس حوزه علمیه قم و از شاگردان مرجع شهید علامه نوری ره) بود. وی بعد از تقریباً هشتاد سال زندگی، در سپیده دم روز سه شنبه ۲۱ شعبان سال ۱۳۵۱ ه. ق در کرمانشاه بدرود حیات گفت. به مناسبت درگذشت مرحوم سیدعلی‌اکبر اشرف الواعظین از سوی آیت الله حاج شیخ عبدالکریم حائری دروس حوزه علمیه قم تعطیل شد و مجلس ترحیمی نیز از سوی ایشان در مسجد بالاسر حرم مطهر حضرت معصومه (سلام‌الله‌علیها) برگزار گردید. 🌹 شادی روح تمامی عالمان واقعی دین، «رحم الله من یقرأ الفاتحة مع الصلوات» اللّهُمَّ صَلّ عَلَی محَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجّل فَرَجَهُم 🔸 منابع: پایگاه اطلاع رسانی حوزه(حوزه نت)، ویکی فقه و... @tollabolkarimeh
🟢 معنای وحدت اسلامی چیست؟ 🔹معتقدین به اندیشه وحدت اسلامی می‌گویند هیچ ضرورتی ایجاب نمی‌کند که مسلمین به خاطر اتحاد اسلامی، صلح و مصالحه و گذشتی در مورد اصول یا فروع مذهبی خود بنمایند، همچنانکه ایجاب نمی‌کند که مسلمین درباره اصول و فروع اختلافی فیمابین بحث و استدلال نکنند و کتاب ننویسند. 🔸 تنها چیزی که وحدت اسلامی، از این نظر، ایجاب می‌کند، این است که مسلمین - برای اینکه احساسات کینه‏توزی در میانشان پیدا نشود یا شعله‏ور نگردد - متانت را حفظ کنند، یکدیگر را سبّ و شتم ننمایند، به یکدیگر تهمت نزنند و دروغ نبندند، منطق یکدیگر را مسخره نکنند و بالاخره عواطف یکدیگر را مجروح نسازند و از حدود منطق و استدلال خارج نشوند و در حقیقت - لااقل- حدودی را که اسلام در دعوت غیرمسلمان به اسلام لازم دانسته است، درباره خودشان رعایت کنند: ادْعُ الی‏ سَبیلِ رَبِّک بِالْحِکمَةِ وَ الْمَوْعِظَةِ الْحَسَنَةِ وَ جادِلْهُمْ بِالَّتی هِی احْسَنُ‏. (نحل/۱۲۵) 🔹 نتیجه آنکه منظور علمای روشنفکر اسلامی از وحدت اسلامی، حصر مذاهب به یک مذهب و یا اخذ مشترکات مذاهب و طرد مفترقات آنها و ایجاد مذهبی جدید  که نه معقول و منطقی است و نه مطلوب و عملی، نیست؛ منظور از وحدت اسلامی متشکل شدن مسلمین است در یک صف در برابر دشمنان مشترکشان.                                                                                                                     📒 استاد مطهری، شش مقاله، مقاله الغدیر و وحدت اسلامی، ص۳ و ۴ @tollabolkarimeh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
یک مرحله تا ظهور 🔹ولایت اجتماعی؛ آخرین مرحله رشد شیعه تا ظهور حجت الاسلام عالی @tollabolkarimeh
⭕️ سرلشکر سلامی: با همین جوانانی که فریب شما را خوردند به سراغتان می‌آییم 🔸فرمانده کل سپاه پاسداران در دومین کنگره ملی شهدای ورزش کشور: 🔹 جوانان فریب خورده شما را به زودی می‌شناسند و به دامان ملت برمی‌گردند. 🔹به آن‌ها که این سیستم های خبرپراکنی و دروغ پراکنی را برای آشوب در داخل کشورمان مدیریت می کنند، هشدار می دهیم که دست از این رفتارها بردارید. 🔹 شما ما را قبلاً آزموده اید، مراقب باشید چرا که به سراغتان خواهیم آمد. ما با همین جوانان انتقام خواهیم گرفت، مراقب رفتارتان باشید. @tollabolkarimeh
✍ چهارده قرن است، اسیر دست نَفْســـیم و بازیچه‌ی نمایشنامه‌های کودکانه‌ی شیطان! مسلمانیم اما شباهتی به پیامبرمان نداریم! مسلمانیم اما از لطافت خُلق او بهره‌ای نبرده‌ایم! مسلمانیم اما در تمام دنیا نتوانسته‌ایم این آیه را داد بزنیم که: إنّکَ لَعَلیٰ خُلُقٍ عظیم.... چرا دنیا نمی‌شناید خُلق عظیم پیامبر ما را؟ او را که خدا با انگشت نشانش داد و گفت: محمّد "ص" الگوی نیکوی شماست ... و لَکُم فی‌ رَسول‌ِالله أسَوه حَسنه💫 و چقدر فاصله بسیار است میان قلب ما و این أسوه‌ی حسنه! 💫 ویژه ولادت پیامبر رحمت"صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم" @tollabolkarimeh عیدانه ولادت پیامبر اکرم و امام جعفر صادق علیه السلام احتمال زیاد روز پنج شنبه بحساب طلاب گرامی واریز خواهد شد.
﷽؛ ◇عمل به دانسته ها، دانش به بار مى آورد ◇◇تفسیر آیه های 54 نور و 28 حدید رسول اللَّه صلى اللَّه عليه و آله : مَن عَمِلَ بِما يَعلَمُ وَرَّثَهُ اللَّهُ عِلمَ ما لَم يَعلَم.[۱] پيامبر خدا صلى اللَّه عليه و آله : هر كه به آنچه مى داند ، عمل كند ، خداوند ، دانش آنچه را نمى داند ، به او ارزانى مى دارد . رسول الله صلى اللَّه عليه و آله : مَن عَلَّمَ عِلماً أتَمَّ اللَّهُ لَهُ أجرَهُ ، ومَن تَعَلَّمَ فَعَمِلَ عَلَّمَهُ اللَّهُ ما لَم يَعلَم.[۲] پيامبر خدا صلى اللَّه عليه و آله : هر كه دانشى را فرا گيرد ، خداوند ، پاداشش را تمام مى گرداند و آن كه فرا گيرد و عمل كند ، خداوند ، آنچه را كه ندانسته است ، به او مى آموزد . الإمام عليّ عليه السلام : ما زَكا العِلمُ بِمِثلِ العَمَلِ بِهِ.[۳] امام على عليه السلام : هيچ چيزى مانند عمل ، دانش را رشد نمى دهد . اشارت قرآنی: اين احاديث، در حقيقت، تفسير دو آيه زيرند : (وَ إِن تُطِيعُوهُ تهْتَدُواْ وَ مَا عَلَى الرَّسُولِ إِلَّا الْبَلَغُ الْمُبِينُ) .[۴]. (اگر از او اطاعت كنيد، راه يافته ايد، و بر پيامبر، جز رساندن آشكار، تكليفى نيست). (يَأَيُّهَا الَّذِينَ ءَامَنُواْ اتَّقُواْ اللَّهَ وَ ءَامِنُواْ بِرَسُولِهِ يُؤْتِكُمْ كِفْلَيْنِ مِن رَّحْمَتِهِ وَ يَجْعَل لَّكُمْ نُورًا تَمْشُونَ بِهِ وَ يَغْفِرْ لَكُمْ وَ اللَّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ) .[۵] (اى كسانى كه ايمان آورده ايد! از خدا پروا كنيد و به فرستاده اش ايمان بياوريد، تا بهره دو چندان از رحمتش به شما ارزانى دارد و براى شما نورى قرار دهد تا با آن، گام برداريد و شما را بيامرزد، كه خداوند، آمرزشگر و مهربان است). ◇◇◇ [۱]الفصول المختارة : ص ۱۰۷ ، أعلام الدين : ص ۳۰۱ عن الإمام الباقر عليه السلام وفيه «علّمه» بدل «ورّثه» ، الصراط المستقيم : ج ۳ ص ۲۰۹ ، بحار الأنوار : ج ۴۰ ص ۱۲۸ ح ۲ ؛ حلية الأولياء : ج ۱۰ ص ۱۵ الرقم ۴۶۵ . [۲]الجامع الصغير : ج ۲ ص ۱۹۲ ح ۵۷۱۱ ، الدرّ المنثور : ج ۲ ص ۱۲۴ وفيه «أنمى» بدل «أتم» و بزيادة «إلى يوم القيامة» بعد «أجره» ، كنز العمّال : ج ۱۰ ص ۱۳۲ ح ۲۸۶۶۱ نقلاً عن أبي الشيخ عن ابن عبّاس . [۳]غرر الحكم : ج ۶ ص ۷۳ ح ۹۵۶۹ ، عيون الحكم والمواعظ : ص ۴۷۷ ح ۸۷۵۴ . [۴]النور : ۵۴ . [۵]الحديد : ۲۸ . @tollabolkarimeh
📚سه کاهن ✍️مجید قیصری 💠 داستان سه کاهن به یک روز از زندگی پیامبر اکرم (ص) در سن چهار سالگی بازمی گردد. در این داستان حلیمه دایه پیامبر در تلاشی قابل توجه، سعی دارد تا جان پیامبر را از گزند کاهنانی نجات دهد که می خواهند بر اساس نشانه های ظاهری پیامبر خاتم (ص)، وی را در کودکی از بین ببرند. 🔹قیصری در مقدمه کوتاهی بر این رمان می نویسد: عاشورا بهانه ای شد تا شماس شامی را بنویسم. بهانه را منتهی الامال شیخ عباس قمی به دستم داد: روایت در روایت، ناب و خواندنی. داستان موسای دیگر و این آخری تا این ساعت، سه کاهن، نیز فرزند همین کتاب اند. کتاب شیخ پر از بهانه است و من هم بهانه جو. 🔸قیصری داستان خود را با عبارات منقطع و جملات کوتاه و پرضرب آغاز می کند و به جلو می برد. بر همین اساس بخش عمده ای از این داستان نیز با دیالوگ های حلیمه و اطرافیان او جلو می رود. اما نویسنده با شگردی قابل توجه هیچ کدام از این دیالوگ ها را از زبان پیامبراکرم (ص) بازگو نمی کند. او درحقیقت سعی دارد تا پیامبر را از زبان اطرافیانش توصیف کند. @tollabolkarimeh
🛑 منابع و سوالات در آزمون استخدام آموزش و پرورش به چه نحو است ؟ / سوال پرکاربرد اعضای گرامی نکته اول : به اطلاع می رساند که آزمون های استخدامی شامل دو بخش عمومی و تخصصی می باشند. نکته دوم : مواد آزمون عمومی شامل 7 درس عمومی و مواد آزمون تخصصی به تناسب هر رشته شامل مواد آزمون اعلامی در شرایط دفترچه راهنمای آگهی استخدامی می باشد. ضمنا می توانید برای اطلاع از منابع مطالعاتی (اینجا کلیک نمایید) و همچنین برای تهیه نمونه سوالات گلچین شده و رایگان استخدامی (اینجا کلیک نمایید). @tollabolkarimeh
Part01_روایت رهبری.mp3
17.79M
📘کتاب صوتی 🎧 روایت رهبری۱ 🎧 ‌●━━━━━━─────── ⇆ㅤㅤ ㅤㅤ◁ㅤㅤ❚❚ㅤㅤ▷ㅤㅤㅤㅤ↻ @tollabolkarimeh
1_1490842660.mp3
2.25M
💠 استاد احسان عبادی: با عنایت خداوند متعال و توجهات امام عصر(عج)، سه ترم از دوره مهم، عالی، کادرساز و مبنایی تاریخی شیخ فضل الله نوری(ره) که نماد بصیرت تاریخی ما است، به اتمام رسید. این مباحث بسیار مهم است. ما در تاریخ بسیار مشکل داریم، ضعف داریم، نیروهای انقلابی واقعاً در عرصه تاریخ ضعف دارند. این یک بحث جدی است. تعارفی هم نداریم. این ضعف را می توان با گذراندن این دوره جبران و رفع نمود. این دوره رایگان است و کادرساز، ولی برای تربیت محقق به قول حضرت آقا زمان می برد. به همین خاطر این دوره دوساله طراحی شده که یک سال آن گذشت. الحمدالله ترم سوم این دوره هم تمام شد. دوره بسیار مهم و کادرساز در جهت دستور رهبری برای تربیت محقق و پژوهشگر برای سال‌های آینده کشور در موضوع تاریخ، که دغدغه رهبریست. بعد از شنیدن صوت بالا، از طریق لینک زیر👇 https://eitaa.com/joinchat/4051763287C85bbc2163f وارد کانال مخصوص این دوره شوید و مباحث ترم های ۱، ۲ و ۳ را به صورت صوتی و pdf به ترتیب و دقت گوش داده و مطالعه نمایید. ⏪ عناوین دروس ترم اول: ◽️روش شناسی تاریخ ◽️شیوه پژوهش تاریخ ◽️آشنایی با منابع تاریخ معاصر ⏪ دروس ترم دوم: هم مانند ترم قبل شامل سه درس، روش پژوهش تاریخ، منبع شناسی تاریخ و روش شناسی تاریخ می باشد. اما مطالب در سطحی بالاتر و کامل تر گفته شده است. ⏪ دروس ترم سوم: شامل درس اصول خوانش و تحلیل تاریخ معاصر ایران است.
انسان شناسی ۱۳۸.mp3
12.4M
۱۳۸ - ملکوت کجاست؟ - آخرت به کجا میگن؟ - فاصله‌ی آخرت تا دنیا از نظر مکانی و زمانی چقدر هست؟ @tollabolkarimeh
«وَاعْتَصِمُواْ بِحَبْلِ اللّهِ جَمِیعًا وَلاَ تَفَرَّقُواْ» مسئله‌ی وحدت بین مسلمان‌ها به معنای دست برداشتن آنها از عقایدشان یا عمل به فقه دیگران نیست؛ بلکه مسئله‌ی وحدت مسلمین، وحدت بر سر یک‌سری مسائل اصلی و اصولی و مشترک موجود بین آنها برای مقابله با دشمنان مشترک است. معنای وحدت این است: با هم نزاع نکنند به وسوسه‌ی دشمن گوش نکنند، به جان هم نیفتند، با هم دشمنی نکنند و نسبت به هم کارشکنی نکنند با هم متحد و پشتیبان یکدیگر باشند. وقتی که دشمن مشترکی به یکی از کشورهای اسلامی حمله می‌کند، همه دست به دست هم بدهند و در مقابل او بایستند. وحدت بین مسلمین و پرهیز از تفرقه یک امر واجب است و ایجاد اختلاف و تفرقه بین مسلمانان که به نفع دشمنان و به نفع استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌المللی است، حرام است. به فتوای همه‌ی مراجع معظم تقلید، انجام کارهایی که بر ما واجب نیست -ولو مستحب هم باشند- اگر انجام آن کارها موجب سوء استفاده‌ی دشمنان علیه مکتب اهل بیت علیهم‌السلام شود تا به پیروان مکتب اهل بیت علیهم‌السلام توهین کنند یا موجب اختلاف بین مسلمانان باشد جایز نیست. تفرقه بین مسلمانان کار حرامی است و توهین به مقدسات سایر مسلمین حرام شرعی است. وحدت مسلمین حکم شرعی است. مسلمانان، باید به تدریج این اختلافات مذهبی و طایفه‌ای را کم کنند و از بین ببرند چون اینها خدمت به دشمنان است و خدمت به دشمنان هم حرام است. بحث علمی، بین شیعیان و اهل سنت به صورت محترمانه، نقادانه و عالمانه، در مجامع علمی، که موجب اختلاف و تفرقه و فتنه‌انگیزی بین مسلمان‌ها نباشد، اشکالی ندارد. حفظ عقاید حق واجب است. رفت‌وآمد با دیگران اگر برای عقاید و اخلاق انسان ضرری نداشته باشد، اشکالی ندارد. هدیه گرفتن و هدیه دادن به اهل تسنن اگر مفسده‌ای (موجب انحراف اعتقادی) بر آن مترتب نباشد، اشکالی ندارد. گوشت ذبح‌شده توسط مسلمانان از هر فرقه‌ای که باشند -البته فِرَق شناخته شده- اشکالی ندارد و حلال و پاک است. مسلمین همه پاک هستند بجز خوارج و ناصبی‌ها. ورود اهل سنت به مساجد و حرم معصومین علیهم‌السلام و امامزاده‌ها، اشکالی ندارد. ازدواج مسلمانان با یکدیگر اگر مفسده‌ای نداشته باشد اشکالی ندارد، اما اگر مفسده‌ داشته باشد، حتی هم‌مذهب هم باشند، جایز نیست. و معامله با اهل سنت اشکالی ندارد. اهل سنت مسلمانند و هم‌سفره شدن با آنها اشکالی ندارد و غذای آنها حلال است. کار کندن نزد اهل تسنن اگر خلاف شرع نباشد، اشکالی ندارد و مزدش هم حلال است. 📚امام، استفتائات، ج 2 ص 495 س 6؛ آقا، ویژه‌نامه احکام مذاهب؛ فاضل جامع المسائل ج‌2، س 129 و 139؛ بهجت استفتاءات ج‌4س 5928؛ مكارم، جامع المسائل و استفتاءات جديد ج‌2،س 1192 و 1193؛ صافى جامع الأحكام ج‌2، س 1495؛ تبریزی صراط النجاة ج‌6،س 1632 @tollabolkarimeh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👆سخنرانی حماسی آیت الله هاشم الحیدری، معاون حشدالشعبی با عربی فصیح و زیر نویس فارسی چه بصیرتی👏 @tollabolkarimeh
شهید حاج قاسم سلیمانی : «هر کس تیر به سمت این نظام انداخت آواره شد.» @tollabolkarimeh
فتوای آیت الله جوادی آملی در باره تضعیف نظام و اغتشاشات اخیر.mp3
1.01M
🎙صحبت های صریح حضرت آیت الله جوادی آملی در مورد عواقب تضعیف نظام اسلامی و تکلیف تاریخی ما آیت الله جوادی آملی: 🔹برهمه ما واجب عینی است که این نظام را حفظ کنیم، این امانت الهی است، هرکاری که باعث طمع بیگانه و تفرقه باشد حرام عینی است/ این نظام صفوی نیست که برود و قجری بیاید و...، این اگر رفت، رفت!! @tollabolkarimeh