eitaa logo
طلوع مراغه
424 دنبال‌کننده
3.5هزار عکس
3هزار ویدیو
176 فایل
کانال طلوع بستری برای ارائه مباحث تحلیلی مناسب با مسائل مهم روز خواهد بود ارتباط با ادمین 👇👇 @r1125075 لطفا شکیبا باشید
مشاهده در ایتا
دانلود
♦️بیانیه مهم ایران و آژانس بر سر دسترسی به دو مکان ادعایی؛ مجوز در ازای تعهد 🔹در پی سفر رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به کشورمان برای رایزنی بر سر دسترسی به مکان های ادعایی، بیانیه مشترکی بین دو طرف صادر شد. بر این اساس ایران مجوز دسترسی به دو مکان ادعایی را به آژانس داده و آژانس متقابلا تصریح کرده هیچ سوال و درخواست دیگری به مکان هایی فراتر نخواهد داد در بخشی از متن بیانیه آمده است: 🔹ایران به طور داوطلبانه به دو مکان مشخص شده توسط آژانس دسترسی داده، و فعالیت های راستی آزمایی آژانس را برای حل و فصل این موضوعات تسهیل خواهد کرد. فعالیت های راستی آزمایی آژانس مطابق با موافقتنامه جامع پادمان و پروتکل الحاقی و رویه استاندارد راستی آزمایی آژانس، همان گونه که برای همه کشورهای دارای موافقتنامه جامع پادمان و پروتکل الحاقی اجراء می شود، به صورت برابر و بدون تبعیض اجراء خواهد شد. 🔹آژانس و ایران تایید می کنند که این موضوعاتِ مرتبط با اجرای پادمان، منحصرا مربوط به مواد و فعالیت های هسته ای تحت پادمان براساس موافقتنامه جامع پادمان و پروتکل الحاقی می باشند. 🔹در این چارچوب براساس تجزیه و تحلیل اطلاعاتِ در اختیار آژانس، آژانس هیچ سؤال دیگری از ایران، و هیچ درخواستی برای دسترسی به مکان هایی فراتر از آنچه که توسط ایران تحت موافقتنامه جامع پادمان و پروتکل الحاقی اظهار شده اند، ندارد @Tahlilhayesiyasiamniyati
مسئول مشاوره به زندانیان محکوم ‌به اعدام در زندان رجایی شهر خاطره جالبی دارد:( به یاد قمر منیر بنی هاشم بخوانید) 🔸حدود ۲۳ سال پیش جوانی که تازه به تهران آمده بوده در یک کبابی مشغول کار می‌شود، ‌شبی پس از تمام شدن کار، صاحب کبابی دخل آن روز را جمع می‌کند و می‌رود در بالکن مغازه تا استراحت کند. درآمد آن روز کبابی، شاگرد جوان را وسوسه می‌کند و در جریان سرقت پول‌ها، صاحب مغازه به قتل می‌رسد. او متواری می‌شود؛ اما مدتی بعد، دستگیرش می‌کنند و به اینجا منتقل می‌شود. 🔸حکم قصاص جوان صادر می شود، اما اجرای آن حدود ۱۸-۱۷ سال به طول می‌انجامد؛ می‌گویند شاگرد جوان در طول این مدت حسابی تغییر کرده بود و به‌ قول‌ معروف پوست‌ انداخته و اصلاح‌ شده بود. آن‌قدر تغییر کرده بود که همه زندانی‌ها قلبا دوستش داشتند. 🔸پس از این ۱۸-۱۷ سال، خانواده مقتول که آذری‌ بودند، برای اجرای حکم می‌آیند؛ همسر مقتول و سه دختر و ۷ پسرش آمدند و در دفتر نشستند، فضا سنگین بود و من با مقدمه‌چینی و شرح احوالات فعلی قاتل، از اولیای دم خواستم که از قصاص صرف‌نظر کنند. همسر مقتول گفت: " من قصاص را به پسر بزرگم واگذار کرده‌ام" و پسر بزرگ هم گفت که قصاص به کوچک‌ترین برادرمان واگذار شده است. به‌هرحال برادر کوچک‌تر هم زیر بار نرفت و گفت :"اگر همه برادر و خواهرهایم هم از قصاص بگذرند، من از قصاص نمی‌گذرم؛ زمانی که پدرم به قتل رسید من خیلی بچه بودم و این سال‌ها، یتیم بودم و واقعاً سختی کشیدم." 🔸به‌هرحال روی اجرای حکم مصر بود. با خودم گفتم شاید اگر خود زندانی بیاید و با آن‌ها روبه‌رو شود، چیزی بگوید که دلشان به رحم بیاید، بنابراین گفتم زندانی را بیاورند. یادم هست هوا به‌شدت سرد بود و قاتل هم تنها یک پیراهن نازک تنش بود؛ وقتی آمد رفت کنار شوفاژ کوچکی که در گوشه اتاق بود ایستاد به او گفتم اگر درخواستی داری بگو؛. او هم آرام رو به من کرد و گفت:"درخواستی ندارم." 🔸وقت کم بود و چاره دیگری نبود. مادر و یکی از دختران در دفتر ماندند و ۹ برادر و خواهر دیگر برای اجرای حکم وارد محوطه اجرای احکام شدند. جالب بود که مادرشان موقع خروج فرزندانش از دفتر به آن‌ها گفت که اگر از قصاص صرف‌نظر کنند شیرش را حلالشان نمی‌کند. به‌هرحال شاگرد قاتل، پای چوبه ایستاد همه‌چیز آماده اجرای حکم بود که در لحظه آخر او با همان آرامشش رو به اولیای دم کرد و گفت: "من یک خواسته دارم" من که منتظر چنین فرصتی بودم گفتم دست نگه‌ دارید تا آخرین خواسته‌اش را هم بگوید. 🔸 شاگرد قاتل، گفت: "۱۸ سال است که حکم قصاص من اجرا نشده و شما این مدت را تحمل کرده‌اید، حالا تنها ۹ روز تا محرم باقی‌مانده و تا تاسوعا، ۱۸ روز. می‌خواهم از شما خواهش کنم اگر امکان دارد علاوه بر این ۱۸ سال، ۱۸ روز دیگر هم به من فرصت بدهید. من سال‌هاست که سهمیه قند هر سالم را جمع می‌کنم و روز تاسوعا به نیت حضرت عباس (ع)، شربت نذری به زندانی‌های عزادار می‌دهم. امسال هم سهمیه قندم را جمع کرده‌ام، اگر بگذارید من شربت امسالم را هم به نیت حضرت ابوالفضل (ع) بدهم، هیچ خواسته دیگری ندارم. " 🔸 حرف او که تمام شد فضا عوض شد. یک‌دفعه دیدم پسر کوچک مقتول منقلب شد، رویش را برگرداند و با بغض گفت من با ابوالفضل (ع) درنمی‌افتم؛ من قصاص نمی‌کنم. برادرها و خواهرهای دیگرش هم با چشمان اشکبار به یکدیگر نگاه کردند و هیچ‌کس حاضر به اجرای حکم قصاص نشد. 🔸 وقتی از محل اجرای حکم به دفتر برگشتند، مادرشان گفت چه شد قصاص کردید؟ پسر بزرگ مقتول ماجرا را برای مادرش تعریف کرد. مادرشان هم به گریه افتاد و گفت به خدا اگر قصاص می‌کردید شیرم را حلالتان نمی‌کردم. خلاصه ماجرا با اسم حضرت عباس(ع) ختم به خیر شد و دل ۱۱ نفر با نام مبارک ایشان نرم شد و از خون قاتل پدرشان گذشتند. .‌*السلام علیک یا باب الحوائج ، یا قمر بنی هاشم* *التماس دعا* @Tahlilhayesiyasiamniyati
هدایت شده از یا الله
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
حاج آقا نجاری-مقایسه انقلاب اسلامی با قبل از انقلاب (صوت)
هدایت شده از بصیرت
💢 جریان باعث شهادت امام حسین(ع) شد 🔹جریان تحریف، یک جریان پرقدرت تاریخی است. این جریان، همان جریانی است که می‌تواند تصویر پیامبر را بعد از پیامبر مخدوش کند. تصویر امام حسین(ع) را بعد از رحلت پیامبر مخدوش کند که به جنگ و به شهادت منجر شود. 🔹 این جریانی است که می‌تواند تصویر امیرالمومنین را تا آن حد مخدوش و تحریف کند که وقتی می‌گویند امیرالمومنین شهید شد و اگر در نماز خار یا نیزه‌ای از پایش درمی‌آوردند متوجه نمی‌شد، می‌گفتند مگر علی نماز می‌خوانده است؟ 🔹 تحریف در طول تاریخ وجود داشته است. در مورد امام خمینی(ره) هم همین کارها را انجام داده‌اند. در مورد شهید بهشتی هم همین دروغ‌ها را گفتند که وقتی شهید شد، امام گفت شهادت شهید بهشتی در مقابل مظلومیت او چیزی نیست. یعنی بیشتر از این که به شهادتش بپردازیم باید به مظلومیتش بپردازیم. مظلومیت شهیدبهشتی جز دروغ‌ها و تحریف‌ها در مورد شخصیت او نبود. ✅‌‌کانال بصیرت را به بهترین دوستان و همکاران خود  سفارش کنید.💐 ┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄ 🇮🇷 @basirat_fa 🇮🇷www.basirat.ir
هدایت شده از معیار
12.81M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔹صوتی/ 🏴موضوع: تحریف در واقعه کربلا 🏴 سردار یدالله جوانی بصیرتی کمالی 🆔https://sapp.ir/meyar.pb 🆔eitaa.com/meyarpb 🆔https://rubika.ir/meyar_pb
📗 پیامدهای جامعه اطلاعاتی 🔸 ترکیب و همگرایی فن‌آوری‌های نوین ارتباطی و تجدید ساختار نظام سرمایه داری سبب گشایش مرحله تازه‌ای در جوامع بشری تحت عناوینی نظیر جامعه فراصنعتی، جامعه شبکه‌ای و جامعه اطلاعاتی شده است. 🔺 در شناسه این جامعه می‌توان پدیده هایی از جمله؛ ▪︎اقتصاد اطلاعاتی و قوانین اقتصاد شبکه‌ای، ▪︎ساختار تغییر شبکه‌ای، ▪︎فرهنگ مجازی، ▪︎توسعه روزافزون فناوری های دیجیتال، ▪︎ پیوستگی خدمات و نیز فشردگی زمان و مکان را بر شمرد. 🔹 مفهوم جامعه اطلاعاتی مباحثی نظیر اهمیت دانش نظری، حق دسترسی به اطلاعات و اقتصاد اطلاعات جهانی به عنوان برخی پیامدهای جامعه اطلاعاتی، مورد توجه قرار می دهد. 🔺 از این رو پیامدهای جامعه اطلاعاتی را می توان در مواردی زیر برشمرد؛ 1⃣ نظارت و کنترل بیشتر بر جمعیت های وسیع 2⃣ کمرنگ شدن نقش مرزها 3⃣ گسترش نابرابری های اجتماعی 4⃣ کاهش نقش حاکمیت در حوزه های مختلف 5⃣ تمرکز زدایی رسانه های دیجیتالی 6⃣ اهمیت نقش اینترنت در پژوهش 7⃣ تعامل و همزیستی جهانی 8⃣ کثرت گرایی سیاسی 9⃣ کثرت گرایی فرهنگی 0⃣1⃣دموکراسی الکترونیکی @Tahlilhayesiyasiamniyati
💢 آغاز مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در مراغه / توزیع بیش از 4 هزار و پانصد بسته معیشتی 🔷فرمانده سپاه مراغه گفت : دومین مرحله از فاز دوم رزمایش کمک های مومنانه به صورت همزمان با سراسر کشور در مراغه برگزار می شود . 🔶سرهنگ پاسدار سعید رشیدی روز پنج شنبه در گفت گو با خبرنگار رصدمراغا افزود : مرحله دوم این رزمایش که در دهه اول محرم تعیین شده است، امروز به صورت همزمان با سراسر کشور در پایگاه های بسیج مراغه نیز اجرا می شود . 🔷وی با بیان اینکه بیش از 4 هزار بسته معیشتی توزیع خواهد شد ، خاطرنشان کرد : در این مرحله از رزمایش کمک مومنانه بیش از 4 هزار و پانصد بسته معیشتی در کنار 5 هزار پرس غذای گرم توسط گروه های جهادی آماده و در بین نیازمندان توزیع می شود . 🔶وی اظهار داشت: بخش اصلی این رزمایش بعد از سومین روز شهادت حضرت اباعبداله الحسین (ع) در سطح شهرستان و توسط گروه های جهادی و پایگاه های مقاومت آماده و توزیع خواهد شد . 🔷رشیدی اضافه کرد : برای اجرای این مرحله از رزمایش کمک های مومنانه تمام اقشار بسیج همچون بسیج اصناف و کارگری نیز پای کار آمده اند. 🔶وی تصریح کرد : برای اجرای این رزمایش پایگاه های بسیج و قرارگاه های محله محور نیز به صورت مستقل در حال انجام کار هستند که تا کنون بخش زیادی از جامعه هدف را تحت پوشش قرار داده اند. ✅نخستین مرحله رزمایش کمک های مومنانه در فاز دوم اجرای آن، در دهه ولایت برگزار شد. 🆔 @rasademaragha
🔴 عبرتهای عاشورا ♦️مسعودى ، مورخ بزرگ اهل سنت در کتاب «مروج الذهب» مينويسد: «كم كم بعد از كشتن حسين(علیه السلام)، حكومت بنی امیه به قدرى علنى فساد ميكرد و گناه به قدرى رائج شد كه حتى در مكه و مدينه ، شرابخوارى علنى شد و مجالس رقاصى و فحشا در مكه و مدينه علناً برگزار مي شد!!». ♦️مدينه، شهر پيغمبر(صلی الله علیه و آله و سلم) طورى شد كه مجالس علنى مختلط از زن و مرد كه با هم ميرقصيدند و شراب ميخوردند، برگزار ميشد. «ابوالفرج اصفهانى» در «اغانى» نوشته است: «زن آوازه خوان رقاصى بود به نام جميله كه مشهور به فحشا هم بود. اين زن تصميم گرفت كه به سفر حج مشرف بشود😳!!... طورى شده بود كه وقتى اين خانم مدينه را به قصد حج ترك ميكرد، در مسير راه از مدينه تا مكه، چنان استقبالى از اين رقاصه فاحشه شد، كه از هيچ عالم و فقيهى چنين استقبالى نميشد و همراه اين خانم، كاروانى از خوانندگان مرد و زن راه افتاد و پنجاه خواننده و مطرب زن و مرد با جميله همراه شدند براى حج!! این كاروان كه نزديك مكه رسيد، اشراف و بزرگان مكه به استقبال اينها آمدند. بعد از عرفات هم كه به مكه برگشتند، شهر به حالت نيمه تعطيل درآمد و مردم در كوچه ها و پشت بامها به استقبال اين خواننده ها و رقاصه ها آمدند». ♦️اين وضعيت جامعه اسلامى است، بعد از كشته شدن حسين(ع)، عالم نمایان فاسدى هم بودند كه همه چيز را توجيه ميكردند... اين، مدينه النبى است كه نيم قرن بعد از پيغمبر(ص) به اين روز افتاد!... 👆امروز هم اگر خواص و مومنین نسبت به حاکم شدن مفاسد و ترویج بی بندوباری و موسیقی و فساد و الگو شدن برخی هنرپیشه ها و فوتبالیستها و سلبریتی ها و...در جامعه، حساسیت لازم را از خود نشان ندهند و بدون توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب، خود را ملزم به حضور در صحنه و روشنگری ندانند و علماء نیز سکوت کرده و برخی مسئولان نیز برای اهداف انتخاباتی و مقامات دنیوی خود، به جولان عناصر بی بند و بار و مطالبات آنان گردن نهند، خدای ناکرده وضعیت جامعه مشابه وضعیت مدینه النبی(صلی الله علیه و آله و سلم) در دوران اموی خواهد شد. @Tahlilhayesiyasiamniyati
انتشار روزنامه‌های چاپی در ایران در دوره سلطنت محمدشاه قاجار با "کاغذ اخبار" (1253 ق.) آغاز شد. سومین روزنامه ایرانی به سبک و شکل امروزی و نخستین روزنامه رسمی دولتی، "وقایع اتفاقیه" (1267 ق.) است که دوره ناصرالدین‌شاه به‌صورت هفتگی زیرنظر امیرکبیر منتشر می‌شد. اما، نخستین نشریه روزانه (یعنی روزنامه به معنی واقعی کلمه) در ایران به نام "خلاصه‌الحوادث" در سال ۱۳۱۶ قمری در تهران منتشر شد. مطبوعات داخلی در عهد ناصرالدین‌شاه دولتی بودند تا اینکه دوره مظفرالدین‌شاه گشایشی در فضای مطبوعات به‌وجود آمد و مجوز انتشار نشریه به بخش خصوصی هم واگذار شد. در دوره مشروطه، بیداری افکار و اندیشه‌های عمومی به سرعت اوج گرفت و روزنامه‌ها، به‌عنوان نمادهای دموکراسی سهم مهمی در این بیداری داشتند. تعداد و تیراژ مطبوعات افزایش یافت و حتی تا 10هزار (روزنامه مجلس) نیز رسید؛ به‌طوری‌که پس از صدور فرمان مشروطیت، تعداد مطبوعات از 20 عنوان روزنامه و نشریه به 92 عنوان رسید. @Tahlilhayesiyasiamniyati
⚫ ریشه‌های فکری انحرافات عزاداری/معرفی چهار تلقی مؤثرعزاداری *قسمت اول* ♦ امام‌ حسین(ع) وسیله‌ای برای ارتباط همیشگی و عمومی مسلمانان با نهضت حسینی(ع) است. افزون بر این، مراسم عزاداری یک برنامه تبلیغی موثر در مذهب تشیع به‌شمار می‌آید ولی گاهی رفتارهایی انحرافی در عزاداری امام‌حسین(ع) داخل می‌شوند که آن را از اهداف خود دور کرده و یک سوءتبلیغ برای مذهب تشیع به‌شمار می‌آیند. انحرافات عزاداری را می‌توان به سه دسته تقسیم کرد. 1. رفتارهایی که با قطع نظر از عزاداری بودن‌شان، حرام فقهی و گناه و معصیت هستند،‌ اما چون داخل عزاداری شده‌اند نسبت به آنها سکوت شده و حتی صورت نیکویی پیدا کرده‌اند. 2. رفتارهایی که عنوان عزاداری ندارند و آنها را نمی‌توان یک عزاداری شرعی یا عرفی دانست، اما عده‌ای آنها را در عزاداری وارد کرده‌ و می‌کنند. 3. رفتارهایی که شاید به‌خودی‌خود حرام و معصیت نباشند ولی انجام آنها در مجلس عزاداری امام‌حسین(ع) در شأن این مجلس نیست و موجب هتک‌حرمت آن می‌شوند. گسترش چنین رفتارهایی در عزاداری، چهره دینی و معنوی آن را مخدوش می‌کند و موجب می‌شود شیعیان عزادار به‌جای دنبال‌روی از متن عاشورا، درگیر حواشی آن شوند. اما انحرافات عزاداری معلول افکار و نگاه‌های خاصی به عاشورا و عزاداری است که تا آن علت‌ها اصلاح نشود، نمی‌توان این انحرافات را از عزاداری امام‌حسین(ع) زدود. از این‌رو شناخت و مقابله با ریشه‌های فکری انحرافات عزاداری، اهمیت بیشتری از خود انحرافات عزاداری دارد. در تحلیلی می‌توان موارد زیر را از مهم‌ترین ریشه‌های فکری این انحرافات عزاداری دانست. الف) اشتباه در تفسیر کیفیت و درجه عزاداری امروز بعضی از شیعیان بالا رفتن کیفیت و درجه عزاداری را به تن‌آزاری و زجر بیشتر بدن تفسیر می‌کنند. این درحالی است که در نگاه روایی، معیار کیفیت عزاداری به معرفتی است که برای افراد ایجاد می‌کند، یعنی هرچه عزاداری معرفت و آگاهی بیشتری برای افراد ایجاد کند، کیفیت بهتری دارد. از این‌رو در روایات تاکید فراوانی بر گریه بر مصائب امام‌حسین(ع) شده است، به‌گونه‌ای که می‌توان گریه را مصداق اصلی عزاداری دانست. از خصوصیات مهم گریه، افزایش محبت و به‌تبع آن، ایجاد ارتباط معرفتی با نهضت عاشوراست. اما در زمان کنونی معیار کیفیت عزاداری تغییر کرده است. ارتباط قلبی و معرفتی با نهضت عاشورا عیار برتری آن را به نمایش نمی‌گذارد، بلکه خشونت و تن‌آزاری و نمایش ظاهری آن، ملاک کیفیت عزاداری شده است. برای بسیاری از شیعیان، عزاداری هرچه خشن‌تر باشد ثواب بیشتری دارد. ممکن است درباره بعضی مصادیق خشونت در عزاداری، همچون قمه‌زنی در جامعه شیعه اختلاف‌نظر فقهی وجود داشته باشد و بعضی به‌خاطر وهن‌آمیز بودن آنها یا حکم رهبری از چنین رفتارهایی پرهیز کنند، اما عده‌ای هم نه. امروز بیشتر سینه‌زنان کیفیت سینه‌زنی را براساس آهنگ و شدت آن تعریف می‌کنند. آنها فکر می‌کنند هرچه دست‌ها محکم‌تر بر سینه‌ها فرود آید، سینه‌زنی بهتری صورت گرفته است و از آن بهتر اینکه عزاداران هنگام سینه‌زنی لخت شوند تا سینه آنها سرخ یا کبود شود. در مراسم عزاداری این ضربه‌های محکم سینه‌زنان است که مداح را به شوق می‌آورد و موجب ستایش‌ سینه‌زنی می‌شود. فراتر از این، صورت‌های خراشیده گاهی نشانگر آن است که افراد به لایه‌ بالاتری از عزاداری دست یافته‌اند. حقیقت اینکه امروز بسیاری از افراد، عزاداری را ابزاری برای زجر و سختی ‌دادن به بدن می‌بینند تا از رهگذر آن در مصیبت‌های وارد بر امام‌حسین(ع) و شهدای کربلا شریک شوند و با آنها مواسات و همدردی کنند. ب) هدف دانستن عزاداری (عزاداری برای عزاداری) بعضی شیعیان قصد و هدفی ورای عزاداری ندارند و حتی طرح بحث درباره اهداف عزاداری را نیز انحراف تلقی می‌کنند. از دیدگاه آنها نه‌تنها آخرخط همین‌جاست، بلکه تمام دین‌داری به عزاداری ختم می‌شود. به دیگر سخن، تمام برنامه‌های عبادی، اجتماعی، سیاسی، اعتقادی و همه امور زندگی برمبنای عزاداری‌ پایه‌گذاری شده است و تمام معنویت و کمال انسانی در انجام عزاداری دیده می‌شود؛ زیرا این افراد می‌پندارند: «إنّ الدنیا و ما خلق لأجل اقامه عزاء الحسین(ع)؛ دنیا و هرآنچه خلق شده برای عزاداری امام‌حسین(ع) است.» هنگامی‌که عزاداری تبدیل به هدف شود، به ‌جای رشد کمالی و عمودی، رشد سطحی و افقی پیدا می‌کند. از همین‌رو عزاداران به‌جای عمق‌بخشیدن به عزاداری‌ها و پررنگ‌کردن معرفت عاشورایی، تنها در آن تنوع ایجاد می‌کنند و روزبه‌روز صورت‌های جدیدی بر آن می‌افزایند.(ادامه در قسمت دوم) بیداروند @Tahlilhayesiyasiamniyati
تلنگر محَرّم 🏴 ‏🖤به بچه هامون یاد بدیم ا مام حسین(علیه السلام) از بی‌یاری سر بریده شد نه از بی آبی... ‏🖤حضرت عباس(ع) از معرفت و مرام بی‌دست شد نه به خاطر مشک آب... ‏🖤اونجا که امام حسین(ع) فریاد زد هَل مِن ناصر یَنصُرنی؟ یار میخواست نه آب... ‏🖤به بچه‌هامون از آزادگی امام حسین(ع) بگیم نه از لبهای تشنه... ‏🖤خیلیا لب تشنه از دنیا رفتن ولی اما حسینی(ع) نشدن. ‏🖤حسین (ع) یعنی:🔻 مردانگی...آزادگی...غیرت...شجاعت و شهامت. ‏🖤عباس(ع) یعنی جوانمردی... معرفت....حیا....غیرت ‏🖤عباس(ع) یعنی پشت برادر حتی بدون دست... ‏🖤حسین(ع) یعنی آزادگی حتی لحظه‌ای که گلوی نوزادت دریده شد... ‏🖤افسوس که لبهای تشنه باعث شد راه اصلی کربلا از یاد خیلیا بره...‼️ خلاصه: ‏🖤پیام کربلا ایستادن در مقابل ظلم است 👈به بچه هامون راه اصلی کربلارو نشون بدیم🌹🏴 🤲التماس دعا @Tahlilhayesiyasiamniyati