مدرسه تولید محتوا
💢 فیلم اوپنهایمر Oppenheimer 2023 🎞 کارگردان : Christopher Nolan 👇داستان فیلم: داستان این فیلم با
23. Destroyer Of Worlds.mp3
7.3M
💢یه موسیقی بشنویم
▪️آلبوم آهنگها و موسیقی متن فیلم اوپنهایمر (Oppenheimer) شامل 24 قطعه موسیقی متن به همراه تم اصلی / تیتراژ فیلم اوپنهایمر اثری از آهنگساز سوئدی، لودویگ گورانسون (Ludwig Göransson) میباشد که در سال 2023 منتشر شده است.
🔗میتونید همه موسیقیهارو اینجا بشنوید
https://just-music.ir/?p=15905
‼️ دقت کردید 24 قطعه موسیقی برای یک فیلم طراحی میشه تا در تدوین فیلم بتونه احساسات شمارو با حس و حال فیلم همنوا کنه و درگیر داستان فیلم بشید.
👇به [مدرسه تولید محتوا] وارد شوید👇
@toolid_mohtava
#تدوین
💢 6 اولویت برای برش زدن در تدوین فیلم
2️⃣ داستان
▪️دومین اولویت والتر مرچ برای یه تدوینگر داستانه.
❓آیا با تقطیع این نما یا برش زدن این نما ماجرا به جلو حرکت میکنه؟
▪️اون میگه ایده آل اینه که هر برش داستان را به جلو ببره.
▪️یک تدوینگر خوب باید حسی از نحوه داستان گویی داشته باشه و این شامل ریتم هم میشه.
▪️این که چه میزان از پلان رو برای مخاطب نمایش بدیم که داستان رو جلو ببره و موجب پرش نشه یک انتخاب سخت برای تدوینگره.
👇به [مدرسه تولید محتوا] وارد شوید👇
@toolid_mohtava
#تدوین
💢 6 اولویت برای برش زدن در تدوین فیلم
3️⃣ ریتم
▪️ سومین اولویت والتر مرچ ریتمه.
▪️اعتقاد داره ریتم در تدوین فیلم دقیقا مثل موسیقیه.
▪️تدوین باید دارای ضرب آهنگ ریتم و احساس باشه.
❓و میگه تدوینگر باید از خودش بپرسه که آیا برش این پلان جالبه یا کسل کننده؟
👇به [مدرسه تولید محتوا] وارد شوید👇
@toolid_mohtava
#تدوین
💢 6 اولویت برای برش زدن در تدوین فیلم
4️⃣ خط نگاه
▪️چهارمین اولویت والتر مرچ در تدوین فیلم خط نگاهه.
▪️اون میگه تدوینگر باید بدونه که تاثیر کات بر محل تمرکز مخاطب در کادر چطوریه.
👈خط نگاه رو شاید مفصل توضیح دادم که یعنی چی و چه تاثیراتی داره.
👇به [مدرسه تولید محتوا] وارد شوید👇
@toolid_mohtava
5.76M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💢#فیلم_کوتاه | کوله پشتی
▪️در مسیر حسین(ع) فقط انسانها عاشق نیستند...
▪️کارگردان: محمدمهدی محمدی
🎦مشاهده و دریافت نسخهی باکیفیت
#اربعین | #انیمیشن | #امام_حسین
@KHATTMEDIA
👇به [مدرسه تولید محتوا] وارد شوید👇
@toolid_mohtava
#تدوین
💢 6 اولویت برای برش زدن در تدوین فیلم
5️⃣ و 6️⃣ مکان صحنه و فضای سه بعدی صحنه
▪️پنجمین و آخرین اولویت والتر مرچ مکان صحنه و فضای سه بعدی صحنه در تدوین فیلمه.
▪️مخاطب باید از مکان آگاه باشه.
▪️تدوینگر نباید مخاطب را گمراه کنه.
▪️تدوینگر باید آگاه باشه که چطور بر درک مخاطب از دنیای فیلم تاثیر می گذاره.
👇به [مدرسه تولید محتوا] وارد شوید👇
@toolid_mohtava
اربعین.mp3
5.55M
#پادکست | #نمایش
💢 «در مسیر او»
▪️تهیه شده تیم ایدهپردازی و تولید چند رسانهای «مدرسه تولید محتوا»
✍️ نویسنده:
مصطفی گودرزی (ماهئیل)
🧠 ایدهپرداز:
میلاد پورعسگری
🎙 گویندگان:
اعظم توکلی(محجوب)
ساره کمالی
علی عسگری
سلمان ایرانمنش
مصطفی گودرزی
🎞 تدوین: مصطفی گودرزی
👇به [مدرسه تولید محتوا] وارد شوید👇
@toolid_mohtava
هدایت شده از فکرت
19.41M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#روایت_اربعین
#روایت_شش
▫️امروز برای استراحت در یکی از موکبهای عراقی رفتیم که دو بچه خردسال بنامهای علی و سکینه آنجا بودند. موقع رفتن صحنهای بسیار جذابی به چشم ما خورد... ببینید...
📮فکرت، رسانه اندیشه و آگاهی؛
@Fekrat_Net
مدرسه تولید محتوا
#روایت_اربعین #روایت_شش ▫️امروز برای استراحت در یکی از موکبهای عراقی رفتیم که دو بچه خردسال بنامه
دوستان عزیز و همراهان
کم کار نشدیم
در مسیریم
دعا کنید انشاالله دست پر برگردیم
⚘️⚘️⚘️
8.72M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#کلیپ
🔘 ما گم شده بودیم، تو مارا یافتی
▪️مادر باور نمیکرد که دوباره داره اون بچه رو میبینه
▪️یه مرد عرب بچه رو چند موکب پایینتر پیدا کرده بود و تا اونجا با خودش آورده بود
▪️البته شاید ما فکر میکردیم بچه گم شده و اون خادم درست میگفت
▪️اما صحنه، دخترکی از کاروان کربلا را روایت میکرد ...
👇به [مدرسه تولید محتوا] وارد شوید👇
@toolid_mohtava
#اربعین
💢تمام شد
▪️سه نفر بودیم و در حد توان و بضاعتمون سعی کردیم تولید داشته باشم و چقدر سوژهها که ندیدیم و اگر دیدیم نتونستیم براشون کاری کنیم
▪️واقعه بسیار بزرگتر و با ظرفیتتر از این حجم کار رسانهایه که داره انجام میشه
▪️به نظرم نیازه که اصحاب رسانه جدی تر به اربعین بپردازن
▪️ما فقط چند روز و چند عمود رو درک کردیم و این تمام ماجرا نبود، بیش از ۲۰ میلیون سوژه پرداخت نشده اونجاست و این یعنی هنوز هیچ کار رسانهای صورت نگرفته
👇به کانال [تولید محتوا] وارد شوید👇
@toolid_mohtava