eitaa logo
مدرسه تولید محتوا
1.9هزار دنبال‌کننده
459 عکس
201 ویدیو
2 فایل
آموزش #ایده_پردازی #سناریو_نویسی و #فیلمنامه #تصویربرداری #تدوین #کارگردانی #سواد_رسانه #معرفی و #نقد_فیلم @mostafagoodarzi تلگرام https://t.me/+iAWtk-Y2Cz9iMTRk اینستاگرام instagram.com/madrese_toolid_mohtava instagram.com/mostafagoodarziofficial
مشاهده در ایتا
دانلود
مدرسه تولید محتوا
💢 فیلم اوپنهایمر Oppenheimer 2023 🎞 کارگردان : Christopher Nolan 👇داستان فیلم: داستان این فیلم با
23. Destroyer Of Worlds.mp3
7.3M
💢یه موسیقی بشنویم ▪️آلبوم آهنگ‌ها و موسیقی متن فیلم اوپنهایمر (Oppenheimer) شامل 24 قطعه موسیقی متن به همراه تم اصلی / تیتراژ فیلم اوپنهایمر اثری از آهنگساز سوئدی، لودویگ گورانسون (Ludwig Göransson) می‌باشد که در سال 2023 منتشر شده است. 🔗می‌تونید همه موسیقی‌هارو اینجا بشنوید https://just-music.ir/?p=15905 ‼️ دقت کردید 24 قطعه موسیقی برای یک فیلم طراحی میشه تا در تدوین فیلم بتونه احساسات شمارو با حس و حال فیلم همنوا کنه و درگیر داستان فیلم بشید. 👇به [مدرسه تولید محتوا] وارد شوید👇 @toolid_mohtava
💢 6 اولویت برای برش زدن در تدوین فیلم 2️⃣ داستان ▪️دومین اولویت والتر مرچ برای یه تدوینگر داستانه. ❓آیا با تقطیع این نما یا برش زدن این نما ماجرا به جلو حرکت می‌کنه؟ ▪️اون میگه ایده آل اینه که هر برش داستان را به جلو ببره. ▪️یک تدوینگر خوب باید حسی از نحوه داستان گویی داشته باشه و این شامل ریتم هم میشه. ▪️این که چه میزان از پلان رو برای مخاطب نمایش بدیم که داستان رو جلو ببره و موجب پرش نشه یک انتخاب سخت برای تدوینگره. 👇به [مدرسه تولید محتوا] وارد شوید👇 @toolid_mohtava
💢 6 اولویت برای برش زدن در تدوین فیلم 3️⃣ ریتم ▪️ سومین اولویت والتر مرچ ریتمه. ▪️اعتقاد داره ریتم در تدوین فیلم دقیقا مثل موسیقیه. ▪️تدوین باید دارای ضرب آهنگ ریتم و احساس باشه. ❓و میگه تدوینگر باید از خودش بپرسه که آیا برش این پلان جالبه یا کسل کننده؟ 👇به [مدرسه تولید محتوا] وارد شوید👇 @toolid_mohtava
💢 6 اولویت برای برش زدن در تدوین فیلم 4️⃣ خط نگاه ▪️چهارمین اولویت والتر مرچ در تدوین فیلم خط نگاهه. ▪️اون میگه تدوینگر باید بدونه که تاثیر کات بر محل تمرکز مخاطب در کادر چطوریه. 👈خط نگاه رو شاید مفصل توضیح دادم که یعنی چی و چه تاثیراتی داره. 👇به [مدرسه تولید محتوا] وارد شوید👇 @toolid_mohtava
5.76M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💢 | کوله پشتی ▪️در مسیر حسین(ع) فقط انسانها عاشق نیستند... ▪️کارگردان: محمدمهدی محمدی 🎦مشاهده و دریافت نسخه‌ی باکیفیت | | @KHATTMEDIA 👇به [مدرسه تولید محتوا] وارد شوید👇 @toolid_mohtava
💢 6 اولویت برای برش زدن در تدوین فیلم 5️⃣ و 6️⃣ مکان صحنه و فضای سه بعدی صحنه ▪️پنجمین و آخرین اولویت والتر مرچ مکان صحنه و فضای سه بعدی صحنه در تدوین فیلمه. ▪️مخاطب باید از مکان آگاه باشه. ▪️تدوینگر نباید مخاطب را گمراه کنه. ▪️تدوینگر باید آگاه باشه که چطور بر درک مخاطب از دنیای فیلم تاثیر می گذاره. 👇به [مدرسه تولید محتوا] وارد شوید👇 @toolid_mohtava
اربعین.mp3
5.55M
| 💢 «در مسیر او» ▪️تهیه شده تیم ایده‌پردازی و تولید چند رسانه‌ای «مدرسه تولید محتوا» ✍️ نویسنده: مصطفی گودرزی (ماهئیل) 🧠 ایده‌پرداز: میلاد پورعسگری 🎙 گویندگان: اعظم توکلی(محجوب) ساره کمالی علی عسگری سلمان ایرانمنش مصطفی گودرزی 🎞 تدوین: مصطفی گودرزی 👇به [مدرسه تولید محتوا] وارد شوید👇 @toolid_mohtava
هدایت شده از فکرت
19.41M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
▫️امروز برای استراحت در یکی از موکب‌های عراقی رفتیم که دو بچه خردسال بنام‌های علی و سکینه آنجا بودند. موقع رفتن صحنه‌ای بسیار جذابی به چشم ما خورد... ببینید... 📮فکرت، رسانه اندیشه و آگاهی؛ @Fekrat_Net
مدرسه تولید محتوا
#روایت_اربعین #روایت_شش ▫️امروز برای استراحت در یکی از موکب‌های عراقی رفتیم که دو بچه خردسال بنام‌ه
دوستان عزیز و همراهان کم کار نشدیم در مسیریم دعا کنید انشاالله دست پر برگردیم ⚘️⚘️⚘️
8.72M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔘 ما گم شده بودیم، تو مارا یافتی ▪️مادر باور نمیکرد که دوباره داره اون بچه رو میبینه ▪️یه مرد عرب بچه رو چند موکب پایین‌تر پیدا کرده بود و تا اونجا با خودش آورده بود ▪️البته شاید ما فکر میکردیم بچه گم شده و اون خادم درست میگفت ▪️اما صحنه، دخترکی از کاروان کربلا را روایت میکرد ... 👇به [مدرسه تولید محتوا] وارد شوید👇 @toolid_mohtava
💢تمام شد ▪️سه نفر بودیم و در حد توان و بضاعتمون سعی کردیم تولید داشته باشم و چقدر سوژه‌ها که ندیدیم و اگر دیدیم نتونستیم براشون کاری کنیم ▪️واقعه بسیار بزرگتر و با ظرفیت‌تر از این حجم کار رسانه‌ایه که داره انجام میشه ▪️به نظرم نیازه که اصحاب رسانه جدی تر به اربعین بپردازن ▪️ما فقط چند روز و چند عمود رو درک کردیم و این تمام ماجرا نبود، بیش از ۲۰ میلیون سوژه پرداخت نشده اونجاست و این یعنی هنوز هیچ کار رسانه‌ای صورت نگرفته 👇به کانال [تولید محتوا] وارد شوید👇 @toolid_mohtava