14.81M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#استوری
💢من میتونم پرواز کنم...
👇به [مدرسه تولید محتوا] وارد شوید👇
@toolid_mohtava
12.98M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#استوری
💢طوفان_الاقصی
👇به [مدرسه تولید محتوا] وارد شوید👇
@toolid_mohtava
هدایت شده از انجمن سواد رسانه طلاب
#دوره | #سواد_رسانه
🔻انجمن سواد رسانه طلاب برگزار میکند
🔘دوره آموزشی تربیت مربی (ویژه طلاب و دانشجویان)
⭕️حضوری و مجازی
💢همراه با اعطای گواهی معتبر
⏱ زمان: سهشنبههای آبان ماه 1402
📍مکان: قم، بلوار بسیج، بعد از خیابان شهید نجف زاده، ساختمان فکرت
♦️مهلت ثبت نام: تا 30 مهر ماه 1402
💳هزینه ثبت نام: 200 هزار تومان، برای طلاب و دانشجویان با 50% تخفیف ارائه میشود.
مجازی: 100 هزار تومان
🕰زمان شروع دوره: 2 آبان ماه 1402
🛑برای کسب اطلاعات بیشتر به آیدی
@Savad_rasaneh1
یا با شماره تماس
09350691643
تماس حاصل بفرمایید.
🔻انجمن سواد رسانه طلاب🔻
ایتا | روبیکا | اینستاگرام
🆔@savad_rasaneh
18.45M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#استوری
💢شاید بیش از حد وقتمون رو صرف فرضیهها کردیم
👇به [مدرسه تولید محتوا] وارد شوید👇
@toolid_mohtava
9.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#تدوین
💢فید (Fade)
▪️محو شدن اهداف متفاوتی رو ارائه میده.
▪️با محو شدن، یا به رنگ سفید یا (اغلب) سیاه، یک صحنه به پایان می رسه.
▪️بر خلاف برش سنتی، محو شدن صحنه رو به آرامی به طور قطعی به پایان می رسونه.
▪️محو شدن، مثل دیزالو ، در دهههای ۱۹۲۰ و ۳۰ بسیار رایج بود. این روزها کمتر رایج هستند، اما هنوز در همه ژانرها مورد استفاده قرار می گیرند.
👇به [مدرسه تولید محتوا] وارد شوید👇
@toolid_mohtava
#کتاب
💢انسان قبله بشر جدید است … او حیوانیست بسیار پیچیده … اما انسان در تفکر دینی خلیفة الله و در صورت کمال خویش، وجه الله است.(شهید مرتضی آوینی)
📚برگرفته از کتاب ماجرای فکر آوینی
✍️وحید یامینپور
👇به [مدرسه تولید محتوا] وارد شوید👇
@toolid_mohtava
هدایت شده از جهان نما 🌍
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌏جَهٰاننَمٰا ، جَهٰانستٰان📚
داستانت رو بردار بیار
فنجانت رو بردار، بنوش
توی جهانستانِ جهاننما
باهم به سرزمین های مختلف سفر میکنیم
سفر شروع شده
پنجشنبه، ساعت ۴ عصر
#جهاننما
#یک_فنجان_زندگی
#اینجا_باهم_زندگی_میکنیم
@jahannama_life
18.05M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#تدوین
💢کات J & L
▪️مثل برش از یک طناب، برش J و L از صدا و تصویر برای جلب توجه مخاطب استفاده می کنه.
▪️برش J زمانی که قبل از اینکه تصویر بیاد از کجا میاد، صدا از صحنه بعدی نفوذ می کنه.
▪️برش L معکوس قبلیه، یعنی وقتی وارد صحنه بعدی می شیم، صدای صحنه قبل هنوز با ماست.
▪️این غالباً در صحنه های مکالمه برای تدوام بیشتر صحنه ها استفاده میشه.
👇به [مدرسه تولید محتوا] وارد شوید👇
@toolid_mohtava
21.46M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#تدوین
💢ترکیب برشها
▪️برای اینکه بشه احساس، فضای حاکم بر فیلم و معنا رو در فیلم به مخاطب منتقل کرد از برش ش زدن استفاده میکردیم
▪️برشها رو یکی یکی بررسی کریدم و در انتها باید بگیم که این برشها رو میشه باهم ترکیب کرد ومعانی تازه ای ازشون خلق کرد.
👇به [مدرسه تولید محتوا] وارد شوید👇
@toolid_mohtava
#سوژه_یابی
💢دو راه برای پیداکردن یه سوژه تولیدی مناسب وجود داره
1️⃣راه اول: از معنا به مصداق برسید:
🔻یعنی چی: یعنی اینکه شما یک معنا در ذهن دارید و سوالیه که ذهن شمارو به خودش در گیر کرده و یا اون جوابیه که شما بهش رسیدید و در مقام تبیین میخوایید این رو به یک اثر تولیدی تبدیل کنید
2️⃣ راه دوم: از مصداق به مفهوم رسیدن:
🔻یعنی: یک مصداق دارید که این مصداق در جواب سوالیه که در ذهن شماست یا ایجاد کننده یک سوال در ذهنتونه
▪️پس یک بار شما برای مفهومتون به دنبال مصداق میگردید که یک پیام رو انتقال بدید و یک بار شما برای مصداقتون دنبال مفهوم میگردد که پیامی براش بتراشید.
♦️این به شما بستگی داره که ذهنتون با کدوم از این متدها راحت تر پیش میره 👈مثلا من یک مصداق میبینم و بعد براش یک داستان میسازم و فلسفه چینی میکنم تا اون حرفی و پیامی که میخوام رو داخلش بگنجونم
👇به [مدرسه تولید محتوا] وارد شوید👇
@toolid_mohtava