eitaa logo
نابودی اسرائیل حسب سوره اسراء
1.7هزار دنبال‌کننده
9.4هزار عکس
11.5هزار ویدیو
115 فایل
✨﷽✨ کانال روشنگری ابعاد نابودی رژیم غاصب صهیونیستی از نگاه قرآنی لینک گروه نابودی اسرائیل: https://eitaa.com/joinchat/4178641656C89da7e2fbc لینک کانال ابابیل : https://eitaa.com/Ababil_Cyber مدیر کانال: بشیرحسین زاده: @bashir1336
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🤬 وقتی اراذل ززآ به خود اجازه میدهند اینقدر وحشیانه حرمت قانون و مأمور قانون را به 👌 آیا وقت آن نرسیده که دستگاه قضایی هنجارشکنان را با برخورد قاطع از این رفتارهای جنگلی پشیمان کند؟ 👌 آیا کسانی که در فضای مجازی از این وحوش حمایت میکنند، در جرم آن ها شریک نیستند؟ تو کدوم کشور میشه چک زد یا چایی ریخت رو مامور بعدش ۲۰۰ تا گلوله نخورد؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تعریف و تمجید بی‌اندازه فیلسوف و نویسنده اهل سنت از سیلی ایران به اسرائیل؛ تنها کشوری که در جهان اسلام جرات حمله به اسرائیل را نشان داد، ایران بود! 🔶شیخ عمران حسین، محقق، فیلسوف و نویسنده اهل سنت: 🔺ایران به دنیا نشان داد که فناوری نظامی فوق‌العاده‌ای دارد؛ بالاتر از قدرت نظامی، شجاعت فوق‌العاده‌ ایران بود و این چیزی است که مخصوص مردم ایران است؛ امروز ایران را به خاطر شجاعتی که از خود نشان داد ستایش می‌کنیم.
رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا بخاطر بوسیدن بازیکن تیم ملی ‌زنان اسپانیا دادگاهی و برکنار شد؛ چون عرف اون کشور رو زیر پا گذاشت! بعد تو کشور ما یه بازیکن عرف رو زیرِپا میذاره، با افتخار هم میگه «جریمش رو میدم فدای سر اون خانم» -حداقل جواب برای این گستاخی، محرومیته!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️احمدرضا پناهیان: دشمن جمهوری‌اسلامی بسیار بی‌نظیر وارد شده است، آنها گویا از ما بهتر روایات را می‌دانند که با این حربه وارد شده‌اند 🔻آری با حربه کشف حجاب و بی‌عفتی ۹ هدف را در جمهوری‌اسلامی در نظر گرفته‌اند، اکنون دیگر بحث یک تار مو نیست، بحث ۱ تیر است که به ۹ هدف می‌خورد... @navad_siasi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دیدن این فیلم برای فعالان فرهنگی بادغدغه کشور ضروری وپخش کردن آن درفضای مجازی صدقه جاریه است. 👆👆
مقام اوکراینی: ایرانی‌‌ها از ما درس بگیرند و اشتباه‌مان را تکرار نکنند! وقتی شوروی فروپاشید و اوکراین دوباره مستقل شد، اوکراین به واسطه انبوه تسلیحات اتمی انبار شده در این کشور، چهارمین قدرت اتمی دنیا بود. در آن زمان غرب و روسیه به اوکراین فشار آوردند تا تسلیحات اتمی به روسیه منتقل شود و در عوض غرب امتیازاتی به اوکراین می‌دهد. سفیر اوکراین در انگلیس با توجه به اوضاع کنونی این کشور می‌گوید: «زرادخانه هسته‌ای بزرگی داشتیم، آن را واگذار کردیم و این بلایی است که بر سر ما آوردند... این درس بزرگی برای ما و کشورهایی مثل ایران است که سپر هسته‌ای خود را کنار نگذارند...»
✅ مقابله با برنامه دشمن علیه خانواده رهبر معظم انقلاب: 🔸نظام خانواده، سنت الهی است اما دشمنان بشریت که همان جریان سرمایه داری بین المللی و صهیونیستی است تصمیم به نابودی بنیان خانواده در جهان گرفته اند، بنابراین باید برای حفظ و تقویت ارکان نظام خانواده در جامعه، همت گماشته شود. 🔸از صد سال پیش تصمیم گرفتند خانواده را از بین ببرند؛ این ازدواج‌های سخت و دیرهنگام و فرزندآوری کم، این ازدواج به تعبیر زشتشان سفید که سیاه و غلط است و از بین بردن حیا و عفت از برنامه‌های دشمن است. 🔸ایجاد زمینه برای طهارت و پاکیزگی جوان، مؤثرترین راهکار جهت مقابله با توطئه ها و حفظ انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اژه‌ای: اگر پلیس به کسی تذکر داد و او تمرد(سرپیچی) کرد یا به پلیس تعرض کرد با متخلف طبق قانون برخورد می‌کنیم. همه باید به نیروی انتظامی در همه ماموریت‌ها و در طرح نور کمک بکنیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔥 وحشت خبرنگار بی‌بی‌سی بعد از دیدن بقایای موشک‌های ایرانی در اسرائیل آنچه که ما دیدیم یک چیز واقعا وحشتناکی است.
🔷قابل توجه آقای امیر حسین صادقی که گفته هرزه گی دروازه بان تیمش گرانترین بغل دنیا بوده . جناب آقای صادقی اون بغل کثیف ترین بغل دنیا بوده نه گران ترین . گران ترین بغل دنیا این بغل هست. مادرش گفت: فدای یک تار موی ناموس وطن . فدای یک وجب از خاک وطن . فدای جوانان وطن. فدای ورزشکاران و کارگران و کارمندان و ....... وطن . جناب آقای صادقی اگه این بغل نبود، معلوم نبود ناموس تو و اون دروازه بان احمق الان در بغل کدوم بعثی می بود؟؟ با پولهای بیت المالی که به حلقومتان ریخته میشود و حق این مادران شهدا و یتیمان و فقرا هست هرزه گی را تبلیغ می کنید و حرمت شهید این مادر را به سخره می گیرید و زبانتان هم دراز است‌. هم شما و هم مسئولینی که با هزینه بیت المال مسلمین گردن شما را کلفت و زبانتان را دراز کردند، در پیشگاه خدا و شهدا باید جوابگو باشید ... حرامتان باد حرامتان باد حرامتان باد.
‼️ / یهودا فوکس، فرمانده منطقه مرکزی پس از ۳ سال از سمت خود استعفا داد! شروع موج جدید استعفاها در بین مسئولین و فرماندهان ارشد رژیم کودک‌کش... ✍ چهار تا بود دیگه کجا فرار میکنین؟ راستی مگه اصلا موشک‌های ایرانی خورده به پایگاه‌هاتون؟! نخورده بود که! ❌ همزمان اسقاطیلی‌ها از شورای امنیت و کشورهای غربی، خواستار موشک‌های ایرانی شدن! ✍ موشک‌هامون مگه فوتوشاپ نبودن؟! ✅ دیروز جمله‌ای خوندم که خودم حیرت کردم؛ یکی از کارشناسان نظامی مشهور آمریکایی گفته موشک‌های ایران اینقدر دقیق و هستند که اگر کسی در موشک‌باران ایرانی‌ها کشته شد، میتوان با اطمینان صد در صدی گفت که قصد داشته اون شخص رو بکشه و اصابت موشک اصلا اتفاقی نبوده! ✍ بد نیست بگم که اصلا موشک ها هیچ! تصور کنید همزمان سه هزار آرش به سمت طویله‌ی اسرائیل بره... ⚠️ کیلو چنده؟! قوی‌ترین سیستم دفاعی جهان کجا بود؟! سامانه‌های میلیارد دلاری دفاع هوایی چی هستن اصلا؟! ✍ خلاصه که از سرزمین و فلسطینی‌ها برید گمشید بیرون...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢افشای پشت پرده‌های قدرت طلبان از زبان !‌ 🔹ده‌نمکی: بعضی‌ها اگر زمانی لازم باشد ریش می‌گذارند و اگر لازم نباشد نمی‌گذارند! پ.ن: حرف دل خیلیامونه. متاسفانه در این دولت هم به بهانه استفاده از همه سلایق به این بوقلمون صفت ها کم بها داده نشده.
دانشگاه کراچی پاکستان به رئیسی دکترای افتخاری داد😎🇮🇷 اینجاست که باید خدمت برعندازا عرض کنم پمادو بمال همونجا که میسوزه😂
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تعبیر جالب افسر سابق ارتش آمریکا: حمله ایران یکی از برترین نمایش‌های نظامی تاریخ معاصر بود! 🔹«اسکات ریتر» افسر سابق ارتش آمریکا: ایران به اسرائیل و آمریکا فهماند اگر به خاک ایران حمله کنید باید هزینه سنگینی پرداخت کنید.
◽️وزیر خارجۀ روسیه: مسکو و پکن تقریبا دلار را از مبادلات تجاری خود حذف کرده‌اند. ◽️سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رسانه‌ای عربستان ۴ سلبریتی زن را به دلیل پوشش نامناسب در فضای مجازی ۴۰۰ هزار ریال عربستان(۷میلیارد تومان) جریمه و مجوز آن‌ها را تعلیق کرد. ◽️نیروگاه اتمی بوشهر ۴ برابر هزینه خودش را تامین کرده است رئیس سازمان انرژی اتمی: سرمایه‌گذاری ساخت نیروگاه اتمی بوشهر ۱.۷ میلیارد دلار بوده و تاکنون با تولید ۶۳ میلیارد کیلووات ساعت برق هسته‌ای ۴ برابر هزینه خودش را تأمین کرده است. ◽️کنکوری‌ها گولِ کانال‌های سوال‌فروش را نخورید قائم‌مقام رئیس سازمان سنجش: والدین گرامی و به‌ویژه داوطلبان عزیز باید مراقب باشند تا فریب کانال‌های مجازی متخلف را نخورند؛ چراکه این سوداگران هدفی جز اخاذی و کلاهبرداری ندارند. ضرورت دارد داوطلبانی که وارد کانال‌های مجازی مدعی تقلب و تضمین قبولی شده‌اند هرچه سریع‌تر از این شبکه‌ها که همگی تحت رصد دستگاه های امنیتی هستند، خارج شوند تا مشمول مجازات‌های قانونی نشوند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔊پخش صحبتهای ابوعبیده از مساجد کرانه‌ی باختری در قلب فلسطین اشغالی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پس از مترو نیویورک، حمایت از ایران به دانشگاه‌های امریکا رسید در جریان تجمع اعتراضی شب گذشته در دانشگاه کلمبیا، آمریکا، گروهی از دانشجویان شعار ایران، تو باعث افتخار ما شدی را سر دادند و از حمله ایران به رژیم صهیونیستی حمایت کردند. ✍همیشه گفتیم ، تحقق وعده سرکوب دوم آیه هفتم سوره اسراء در فلسطین ، لازمه یک معادله نانوشته است تضعیف جریان غربی عبری عربی و تقویت ایران محور مقاومت و روس و چین گرفته شدن قدرت حاصل از آیه ششم اسراء از غرب و صهیون و تقویت سرکوب گر دوم که ایران و محور مقاومت می باشد به انضمام روس و چین این گذر از پیچ تاریخی با اراده خداوند است که نابودی اسرائیل را در آیات دو تا هفت و صدو چهار اسراء ، خداوند به ایران واگذار کرده است و برای همین انقلاب اسلامی ایران در سال ۵۷ تقریبا سی سال بعد از فساد ۱۹۴۸ میلادی مبنی بر اشغال بزور فلسطین ، پیروز گردانید و یک عده پیزوری سلطنت طلب را از اریکه قدرت باز داشت ، کلا قاجار و پهلوی دو سلسله ای بودند که در سایه ایه ششم اسراء قرار داشتند ، توی قوطی کرد ، دلیل حرفمان عدم پیروزی جامعه جهانی در مقابل ایران بعد از انقلاب اسلامی ایران است حسین زاده @twovadeh1
بهترین کار سکوت برابر ایران است - @mrtahlilgar.mp3
11.09M
⚜ریچارد هاس: ادامه گستاخی اسرائیل ایران را به سمت بمب اتم میبرد پس بهترین کار سکوت برابر ایران است https://eitaa.com/joinchat/4253679616C45aab6f6a5 ⚜ کانال تحلیل سیاسی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👤کارشناس ترک: ⚜جنگ با ایران ساده نیست و پاسخ ضعیف اسرائیل قابل پیش بینی بود/حکومت عدالت و توسعه نمی‌تواند موضع قاطعی در حمایت از ایران یا در مورد قطع روابط با اسرائیل بگیرد/روابط اقتصادی و انواع صادرات به اسرائیل دارند، آن وقت می‌آیند تیتر می‌زنند که ما پشتیبان فلسطینیم و فلسطین تنها نخواهد ماند/هر چه مصرف می‌کنید بگویید ما هم همان را مصرف کنیم... https://eitaa.com/joinchat/4253679616C45aab6f6a5 ⚜ کانال تحلیل سیاسی