eitaa logo
انجمن های علمی دانشگاه اصفهان
1.2هزار دنبال‌کننده
1.6هزار عکس
175 ویدیو
37 فایل
کانال اطلاع رسانی انجمن های علمی دانشگاه اصفهان
مشاهده در ایتا
دانلود
🔆انجمن علمی دانشجویی فیزیک و پژوهشکده فیزیک و ریاضی دانشگاه صنعتی مالک اشتر با همکاری برترین تشکل های دانشجویی کشور برگزار میکند : ◦•●◉✿✿◉●•◦•◦◦•◦•●◉✿✿◉●•◦ ☢کارگاه آموزشی LATEX آموزش مقدماتی و مهارت محور 👨🏻‍💻 اساتید: پژوهشگران ریاضی پژوهشکده فیزیک و ریاضی دانشگاه صنعتی مالک اشتر 📝سر فصل ها : 📍شرح مقدماتی از نرم‌افزار 📍نصب نرم افزار 📍نگارش متن و تنظیم کليات نوشته 📍ریاضی نویسی و فرمول نویسی 📍ساخت فايل ارائه و قالب های آماده 🔸فیلم جلسات ضبط می شود و قابلیت استفاده وجود دارد. 💶هزینه دوره : 👩🏻‍🎓🧑🏻‍🎓دانشجویان رشته های فیزیک و ریاضی: رایگان 🤵🏻‍♂🤵🏻‍♀انجمن‌های همکار: مبلغ ۳۰ هزار تومان 👨🏻‍💼👩🏻‍💼سایر رشته ها: مبلغ ۱۰۰ هزار تومان ⚜شماره کارت: ۶۳۹۵۹۹۱۱۶۴۲۵۸۲۲۰ ⌛️مهلت ثبت نام : ۲۰ شهریور ماه 🕰زمان برگزاری : مهرماه ۱۴۰۲ 🏤مکان برگزاری: در بستر اسکای روم و آپارات ♡        ❍          ⎙         ⌲ ˡᶦᵏᵉ  ᶜᵒᵐᵐᵉⁿᵗ    ˢᵃᵛᵉ     ˢʰᵃʳᵉ ⚠️پل ارتباطی و ثبت نام: 📩 @ayratin_oghloon 📞 09104884089 🔰 کانال اطلاع رسانی ble.ir/join/YWJiYTEwZm 🔅به ما بپیوندید🤝🌻 🆔 @ui_tapesh 🔗 https://zil.ink/ui_tapesh
🌟هدیه انجمن فیزیک به دانشجویان  جدیدالورود  🌟 ⚜⚜⚜⚜⚜⚜⚜⚜⚜ 🔺 فیزیک 🔺ریاضی 🔺اپتیک و لیزر 🔺شیمی ⚜⚜⚜⚜⚜⚜⚜⚜⚜ ❌ رایگان 🔱مهلت ثبت نام دوشنبه 10مهرماه 🔸آی دی ثبت نام: @Ayratin_oghloon ⛰ انجمن علمی دانشجویی فیزیک دانشگاه صنعتی مالک اشتر 🔰گروه اطلاع رسانی ble.ir/join/YWJiYTEwZm 🔅به ما بپیوندید🤝🌻 🆔 @ui_tapesh 🔗 https://zil.ink/ui_tapesh
🔰 احتراماً با توجه به برگزاری سومین کنفرانس ملی انجمن در آبان ماه سال جاری و به منظور ایجاد حضور حداکثری در کنفرانس به استحضار می‌رساند که ثبت‌نام به‌موقع در کنفرانس تا تاریخ 18 آبان 1402 امکان‌پذیر است و جزییات ثبت‌نام به شرح ذیل می‌باشد: 🔸هزینه ثبت نام:25/000/000 ریال 🔹ثبت‌نام اعضای انجمن: 19/000/000 ریال 🔸ثبت‌نام دانشجویی: 4/500/000 ریال 🌐 درگاه ثبت نام در کنفرانس: https://stpia.ir/ConferenceRegister.aspx ➖➖➖➖➖ 💡 به انجمن های علمی دانشگاه اصفهان بپیوندید : 🆔: @ui_student_associations
گردهمایی مدیران عامل و متخصصین منابع انسانی با موضوع HR Branding پیش‌رویداد دومین نمایشگاه کار اصفهان دهم مهرماه، ساعت ۹ صبح سالن همایش‌های اتاق بازرگانی لینک ثبت‌نام: blwh.ir/hrb سخنرانان: ▪️دکتر رسول سرائیان مدیر عامل شرکت توسعه فناوری سیماپ آترون «فرهنگ و سرمایه انسانی کلید تحول دیجیتال در کسب و کارها» ▪️محمد صادق اشرفی مدیر برند کارفرمایی گروه اسنپ «مدیریت تجربه کارکنان و تصویر برند برای کارجویان» ▪️دکتر مسعود یحیی آبادی مدیر و مشاور منابع انسانی «خلق ارزش پیشنهادی کارفرما (EVP) به منظور جذب استعدادها» ▪️صادق امامی عضو موسسه مربیگری کسب و کار دانشگاه تهران «کوچینگ ابزاری قدرتمند برای توسعه منابع انسانی» مدیران عامل و مسئولان منابع انسانی شرکت ها و کارخانجات استان اصفهان در سالن اتاق بازرگانی، صنایع و معادن گرد هم می آیند تا به بحث درباره موضوع بسیار پر اهمیت «برند کارفرمایی» (HR Branding) بپردازند. ➖➖➖➖ 💡 به انجمن های علمی دانشگاه اصفهان بپیوندید : 🆔: @ui_student_associations
بازدید علمی از نمایشگاه فن نما ویژه دانشجویان دانشگاه اصفهان و فعالین انجمن‌های علمی ساکن خوابگاه 🕐روز و ساعت حرکت: سه‌شنبه ۱۱مهر ۱۳:۳۰ 📍محل وعده: ایستگاه آتش نشانی خوابگاه ثبت نام رایگان سرویس رفت و برگشت: https://survey.porsline.ir/s/pM9jejPI
بازدید علمی از نمایشگاه فن نما ویژه اساتید، دانشجویان و فعالین انجمن‌های علمی دانشگاه اصفهان 🕐روز و ساعت حرکت: چهارشنبه ۱۲ مهر 🔰سرویس اول: رفت ساعت ۱۱:۴۰ برگشت ساعت ۱۴:۳۰ 🔰سرویس دوم: رفت ساعت ۱۴ برگشت ساعت ۱۷ 📍محل وعده: روبروی مصلی الغدیر ✍🏻ثبت نام رایگان سرویس رفت و برگشت: https://survey.porsline.ir/s/xkiG8L66
❌️تکمیل ظرفیت همکاری❌️ 🔰دعوت به همکاری به صورت کار دانشجویی یک نفر دانشجو، ترجیحا خانم، با شرایط زیر به عنوان کار دانشجویی در مرکز رشد دانشگاه، دعوت به همکاری می شود. ۱- باهوش، سختکوش با پشتکار ۲- آشنایی کامل به word و تایپ ده انگشتی، مهارت در استفاده از اینترنت و نرم افزارهای ویندوز و اندروید ۳- آشنایی کلی با مقتضیات محیط اداری ۴- ترجیحا لپ تاپ داشته باشد، با مفاهیم کارآفرینی آشنا باشد، زبان انگلیسی بداند، بتواند در نقش یک منشی دفتر، نقش ایفا نماید. دستمزد طبق شرایط کار دانشجویی دانشگاه خواهد بود. علاقه مندان با آقای دکتر طاهری ❌️تکمیل ظرفیت همکاری❌️ تماس بگیرند.
✅ فرصتی جذاب برای ورود به بازار کار 🌱ویژه دانشجویان دانشگاه اصفهان 📌دعوت به همکاری در شغل های: -مسئول دفتر و ارتباط با مشتری -کارشناس شبکه های اجتماعی 🎯 اطلاعات بیشتر در پوستر موجود است
✅ فرصتی جذاب برای ورود به بازار کار 🌱ویژه دانشجویان دانشگاه اصفهان 📌دعوت به همکاری در شغل های: -مسئول دفتر و ارتباط با مشتری -کارشناس شبکه های اجتماعی 🎯 اطلاعات بیشتر در پوستر موجود است
واحد نشریات معاونت فرهنگی، اجتماعی دانشگاه اصفهان برگزار می کند: دوره جدید کلاس مدیریت مطبوعات جهت دریافت مجوز نشریه(مدیر مسئولی نشریات) * مکان برگزاری دوره: سالن جلسات اداره امور فرهنگی طبقه فوقانی مصلی الغدیر طول دوره: ۱۸ ساعت آموزشی * در پایان دوره به شرکت کنندگان گواهی معتبر اعطا خواهد شد. ♦️ جهت ثبت نام موارد ذیل را تکمیل و به شماره قید شده در اطلاعیه فقط از طریق شبکه های مجازی ایتا یا تلگرام ارسال فرمایید. نام و نام خانوادگی: کدملی: شماره دانشجویی: رشته تحصیلی: شماره تلفن همراه: 🔹درگاه مالي https://epay.ui.ac.ir/index.aspx?code=677&lang=1&sub=191&Page_=AdvEForm&tempname=isfmalinew&PageId=3382&Pcod=1&referrer=link&methodName=findparent&pid=1481 🔷لینک درگاه پرداخت مالی دوره مدیریت مطبوعات نشریات(مدیرمسئولی)
✍مرکز هدایت شغلی دانشگاه اصفهان با همکاری انجمن علمی مدیریت برگذار می کند : " به راستی مدیران از دانشجویان چه می خواهند؟ " 🔹️اصول و ارزشهای اخلاقی در همکاری 🔹️معرفی شرایط همکاری فعالان اقتصادی با اشخاص 🔹️شناخت بازارکار و آمادگی ورود به بازار کار 🔹️اصول و فنون رزومه نویسی 🔹️شیوه های کاریابی و استخدام 🔹️نکات طلایی در مصاحبه شغلی 🔹️تفاوت واژه جذب و استخدام 🔹️کوچینگ توسعه فردی و کسب و کار 🔹️ویژگی های شغل رویایی و ویژگی های شغل جذاب با دعوت از : 👷دکتر محمد گوهریان مدیر عامل شرکت گز سکه دبیر کانون انجمن‌های صنفی کارآفرینان برتر استان اصفهان 👷مهندس محمدرضا شاهین عضو شورای مشاوران شهرک های صنعتی مدیرعامل شرکت تمهید تجارت اصفهان مدیر و متخصص حوزه جذب و کاریابی ‼️با اعطای گواهی حضور معتبر‼️ لینک ثبت نام کارگاه 👇 عضو شوید @jobvision_ui_ac_ir انجمن علمی مدیریت دانشگاه اصفهان👇 https://t.me/UI_management
5.52M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📯آئین استقبال از نودانشجویان 🗓مهرماه ۱۴٠۲ 🏢در اولین روز ثبت‌نام و حضور دانشجویان جدیدالورود، راهنمایی و استقبال با حضور جمعی از دانشجویان فعال انجمن‌های علمی مختلف با شعار "سلام دانشجو" صورت گرفت. 🚌پس از ثبت‌نام نیز تور دانشگاه گردی به منظور معرفی محیط دانشگاه و دانشکده‌ها به میزبانی معاونت فرهنگی برگزار شد. 📑در حاشیه این مراسم، معرفی انجمن‌ها و فعالیت‌های آن‌ها جهت آشنایی نودانشجویان انجام شد. _ Telegram : @Ui_Biology 📪http://zil.ink/ui_biology