eitaa logo
مسیر عفافگرایی
1.5هزار دنبال‌کننده
3.3هزار عکس
1هزار ویدیو
32 فایل
مسیر عفافگرایی با مدیریت دکتر سعیدی رضوانی، وابسته به کارگروه عفافگرایی و تربیت جنسی دانشگاه فردوسی مشهد، متشکل از کارشناسانی است که وجهه همت خود را، آگاه‌سازی جامعه، راجع به زیست صحیح جنسی قرار داده‎اند. ارتباط با ما: @gholami35 09024876210
مشاهده در ایتا
دانلود
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 🚨هشدار به لیبرال‌های بی‌درد شمال تهران خروجی تمدن باید بشود انسان های رستگار؛ سلبریتی ها انسان های رستگارند؟!؟ چرا جوان امروز ما به فکر مو و شلوار پاره و شلواری است که نزدیک است از پایش بیفتد؟! مردم گرفتار در سیل اند و دامادی در میدان آرژانتین تهران، عروس خود را از راه هوا و با بادکنک می آورد! چرا هنرپیشه دسته دهم، با 4 سوپر غول، در شهر ظاهر می شود و می گوید من محافظ نیاز دارم؟! شمایی که اسم خودت را مرد گذاشتی و 120 کیلو هستی، اگر مرد بودی، خودت را محافظ زنی قرار نمی دادی که هیچ جایگاه انسانی ندارد. چرا در این مملکت بدعت های هالیودی می گذارید؟ ما جوان نداده ایم که امنیت برقرار شود و بعد شماها ادای هالیود را دربیاورید! ⚠️ با دین ما بجنگید با دنیای شما میجنگیم... https://eitaa.com/umefafgaraei
و ای است در وجود تو بانو جان. بهایش که بدهی می شود ... ⇠❃عزتی که شیرینی اش می نشیند به جانت... ⇠❃عزتی که از تن رهایت می کند و به وادۍ وظیفه می کشاندت... که بشوۍ آسیه... شاید هم مریم... بشوۍ تاریخ ساز... که بشوۍ نمونه ی ایمان بشر. https://eitaa.com/umefafgaraei
#عفاف_و_حجاب ⏪ گویی گاهی تاریخ، تکرار می‌شود... امروز رضاخانی در کار نیست که به اجبار، چادری از سر بانوان محجبه ایرانی بکشد. بلکه دست‌های پنهان دشمن در الوان گوناگون در حال ایجاد بی بندو باری در فضای جامعه هستند ... ✳️☜و این تأکید «رابرت مرداک» مسئول شبکه من و تو است که می‌گوید: "هدف ما این است که تا ۲۰ سال آینده، اسمی از مادر و خانواده در ایران دیده نشود!" ⚠️ امروز حجم برنامه‌های در حال تولید عفاف و حجاب سطح بسیار پایین است؛ یعنی به نسبت هزینه💰 ای که ما داریم، به نسبت درگیریای که مخاطب با فرهنگ عفاف دارد و از هر رسانه و کانالی که، دائم با پیام‌هایی که منافی با سطح عفاف و حجاب مواجه می‌شود، از نظر حجمی کم است و از سوی دیگر ارتباط بین فرستنده پیام‌ها و گیرنده آن، به دلایل مختلف برقرار نمی‌شود... شما در گسترش این جریان چقدر نقش دارید؟ https://eitaa.com/umefafgaraei
5.35M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پیشاپیش از بابت این فیلم عذرخواهی می کنیم. این فیلم، در یک عروسی یا سکانسی از یک فیلم خارجی نیست. یک سریال خانگی مخصوص کودکان است به اسم "هشتگ خاله سوسکه"! یک سریال فانتزی و موزیکال، به کارگردانی محمد مسلمی (از عموهای فیتیله ای) و به تهیه‌کنندگی حسن مصطفوی است که در ۱۵ قسمت تهیه شده است و از بهمن ۱۳۹۷ در شبکه نمایش خانگی پخش شده ‌است. بهاره کیان افشار، امیرحسین رستمی، ارژنگ امیرفضلی، الهام حمیدی، لیلا بلوکات، امیر کربلایی زاده و سایر بزرگواران! نیز از بازیگران این مجموعه تأسف برانگیز هستند. سؤال اصلی این است که در کشور ما، و ارشادی وجود ندارد؟ فرهنگی https://eitaa.com/umefafgaraei
#اینفوگرافی 🔴 پیامدهای ناگوار بدحجابی بر خانواده و اجتماع https://eitaa.com/umefafgaraei
6.16M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کارگردان سینما در برنامه تلویزیونی شب گذشته: شاید دیگر وجود ندارد که برخی فیلم‌ها را در سینما می‌بینیم. الحمدلله دیگر در فیلم ها خط قرمزی وجود ندارد. ظاهراً قرار است که آزادی ها بی حد و حصر گردد. https://eitaa.com/umefafgaraei
#تبلیغ_حجاب چطور در مورد #حجاب با دوستان مان صحبت کنیم ⃣👆👆👆 گفتگو به سبک "سقراط"... https://eitaa.com/umefafgaraei
📱آیفون آپدیت ۱۱/۱ ایموجی (شکلک) را به ایموجی های خود اضافه کرد... 💯این ایموجی پیشنهاد رئوف الحامدی دختر ۱۶ ساله صعودی است که با نمایش آن موافقت شد❗️ 🌐منبع: https://www.independent.co.uk/life-style/gadgets-and-tech/news/hijab-emoji-iphone-woman-in-headscarf-gender-neutral-characters-new-apple-a7986996.html https://eitaa.com/umefafgaraei
خلاصه‌ای از نشست کارگروه عفاف گرایی و تربیت جنسی چهارشنبه 21 فروردین با عنوان در در جستجوی مکانیسم های مؤثر کنترل اجتماعی بر کاهش کجروی با ارائه جناب آقای امیرحسین عبدالحسینیان https://eitaa.com/umefafgaraei
به نام خدا آقای عبدالحسینیان: فرهنگ متشکل از شیوه زندگی جامعه است و جامعه متشکل از مردمی است که با هم کنش متقابل دارند و در یک فرهنگ سهیم می باشند. نیازهای مادّی و معنوی انسان او را به زندگی اجتماعی کشانده است. بدون نظم و پایبندی به آن شالوده زندگی اجتماعی از هم خواهد پاشید و اجتماع از بین خواهد رفت. از این رو معاشرتی انظباط یافته برای افراد در نهادهای مختلف اجتماعی، امری ضروری است. اجتماعی شدن که غالباً فرهنگ آموزی نیز نامیده می شود، فراگردی است که یک فرد از طریق آن مهارت های فنی جامعه اش را به دست می آورد، درباره انواع رفتارهای قابل فهم و پذیرش جامعه اش آگاهی می یابد و رویکردها و ارزش هایی را می‌پذیرد که سازگاری با قواعد اجتماعی را برایش با معنی و حتی ارضا کننده می‌سازد. نظارت اجتماعی فرایندی است که از طریق آن نظم در جامعه برقرار می شود. معمولا آشکارترین مظاهر مستحکم نظارت اجتماعی از طریق پلیس و نیروهای انتظامی، قوانین و دادگاه های مختلف برقرار می شود. افراد همزمان با رشد اجتماعی خویش، آداب و رسوم جامعه را می پذیرند و این کار از طریق گروه ها و سازمان هایی مانند خانواده، گروه های دوستانه، مدرسه، دانشگاه و محل کار عملی می شود. معمولاً وقتی کسی از هنجارها تخلف می کند، فشار هنجارهای اجتماعی حکم می کند که از او بخواهند، خود را مجدداً با هنجارها همساز کند. https://eitaa.com/umefafgaraei
کژرفتاری را می توان «ناهمنوایی با هنجار یا مجموعه ی هنجارهای معینی تعریف کرد که توسط تعداد قابل ملاحظه ای از مردم در اجتماع یا جامعه ای پذیرفته شده است.» در واقع رفتار انحرافی به مفهوم رفتاری است که به طریقی با انتظارهای رفتاری مشترکِ یک گروه خاص سازگاری ندارد و دیگر اعضای جامعه آن را ناپسند یا نادرست می دانند. دین مبتنی بر وحی از بخش های گوناگون تشکیل می شود؛ بخشی شامل عقاید است؛ شامل باور و اعتقاد به حقایق و واقعیت های جهان هستی بر اساس توحید؛ مانند اعتقاد به وجود خدا، وحی و نبوّت، قیامت و معاد، بهشت و دوزخ و مانند آنها. بخش دیگر دین، اخلاقیّات است؛ یعنی تعالیمی است که فضایل و رذایل اخلاقی را به انسان شناسانده و راه تهذیب نفس او را از رذایل و تخلّق آن را به فضایل ارائه داده است. بخش دیگر دین شریعت و مناسک و احکام و مقررات است که روابط فرد با خود و با خدای خود و با دیگران، در این بخش قرار می گیرد. بررسی مسئله دین در جامعه ما از دو جهت دشوار است. یکی از جهت حساسیت ها و دیگری از جهت تخصص. دین یکی از ارکان اساسی جامعه است و کارکرد آن در کارکرد کل جامعه بسیار موثر است. مهم ترین سیستم کنترل درونی «دین و مذهب» می باشد. راهکارهای دینی کنترل اجتماعی، همواره آثار چشمگیری در زمینه مهار جرم و کجروی داشته و توجّه اندیشمندان علوم اجتماعی را به ویژه در این عرصه، به خود جلب کرده اند. این در حالی است که رواج پندار عقلانی نبودنِ دین در میان اندیشمندان قرن بیستم، مدتهاست که آنان را از متغیّرهای دینیِ کنترل رفتار و یافته های به دست آمده در این باب، غافل ساخته است. https://eitaa.com/umefafgaraei
یک دلیل عمده عدم پیروی از هنجارها، بیرونی بودن و تحمیل آنها بر مردم است. در جوامع سنتی نظیر ایران، تقریباً به ندرت می توان اشخاصی را یافت که از هنجارهای درونی گروه خود پیروی نکنند. به زحمت بتوان یک «عروسی» را یافت که در آن آئینه چراغ، مهریه، عقد و هنجارهای دیگر رعایت نشود. همینطور مردم از بیشتر هنجارهای سنتی دیگر نظیر رفتن به مجالس ختم و عزاداری، دید و بازدید عید ... پیروی می کنند. امّا در مورد هنجارهای بیرونی، مردم در هنگام عدم پیروی عموما یک نوع احساس زرنگی یا کسب ارزش را به نمایش می گذارند. به عبارت دیگر، عدم پیروی از هنجارهای بیرونی به گونه ای از جانب خود فرد یا افراد دیگر، با یک نوع امتیاز و تشویق همراه است؛ تا جایی که عدم پیروی از هنجارهای بیرونی در جامعه، خود به یک هنجار تبدیل شده است، آن هم یک نوع هنجار درونی! از اینجاست که بی هنجاری و نابهنجاری در اکثر کشورهای جهان سوم، خود به هنجار تبدیل شده است و اگر کسی تذکّری درباره آن بدهد، مورد پوزخند قرار می گیرد. https://eitaa.com/umefafgaraei