#عفافگرایی
#عفت_در_روابط
⚠️ پلیس فتا: بیش از 42 درصد از دوستیها با #جنس_مخالف در شبکههای مجازی به خانوادهها مربوط است.
🔹سرعت رشد #علایق_جنسی در نوجوانی بالا میرود و نوجوانان تمایل دارند که بهدور از هرگونه معیار منطقی با جنس مخالف ارتباط برقرار کنند.
🔹بر اساس گزارش پلیس فتا، بیش از 42 درصد از دوستیها با جنس مخالف که در شبکههای مجازی اتفاق میافتد به مسائل خانوادگی مربوط میشود، بنابر این میتوان دلیل اصلی #انحراف_نوجوانان را عدم مدیریت صحیح والدین دانست.
❓#والدین در برابر دوستی نوجوانشان با جنس مخالف باید چه واکنشی نشان دهند؟
🔹باید خانوادهها به گونهای عمل کنند که نوجوان بتواند مسائل و مشکلات خود را بدون ترس از قضاوت در خانواده مطرح کند و والدین نیز باید پیشقدم شوند و نظر نوجوان را در مورد مسائل عاطفی و جنسی جویا شوند.
🔹همچنین والدین باید در عین احترام به سلایق نوجوان و عدم ورود به حریم شخصی آنان، از راه دور مراقب اعمال و رفتار فرزندشان باشند و #محدودیتهایی همچون عدم استفاده از فیلترشکن و زمانبندی برای استفاده از تلفن همراه را ایجاد کنند.
https://eitaa.com/umefafgaraei
▪️کم کم خواهند گفت روی #حجاب تأکید نکنید!
مقام معظم رهبری: آمریکاییها فعلاً می گویند در منطقه فعال نباشید، به جبهه مقاومت کمک نکنید، توان دفاعی خود را متوقف کنید. بعداً هم خواهند گفت از #قوانین_دینی دست بردارید و بر موضوع #حجاب نیز تأکید نکنید! خواستههای آمریکا هیچگاه تمامی ندارد. ۹۸/۸/۱۲
https://eitaa.com/umefafgaraei
#عفافگرایی
#حیاورزی
🔹بادِ تکنولوژی، چادری ها را با چادرهایشان برد...
🔹دلت که بال نداشته باشد.. پرواز را که دوست نداشته باشی...
🔹اهل زمین می مانی.
🔹بی آرمان ها و بی هدف ها، دنیاپرست می شوند.
🔹به خودشان می آیند می بینند 30 سال 40 سال گذشته و هیچ!
🔹چادر اگر #لباس_جهاد است،
🔹چرا باید چادری ها اسیر #خودنمایی و دلبری بشوند؟!؟
🔹چرا باید چادری ها را باد تکنولوژی خمیده کند؟!؟
🔹چادری ها اگر درد دین نداشته باشند، درد دنیا به جانشان می افتد.
🔹چادری ها اگر برای خدا مسابقه ندهند، در مسابقه ی دنیا شبانه روز سبقت می گیرند.
🔹بگویید با این میل «خودنمایی» سرکش چه کنیم؟
🔹بگویید با دل های سرسپرده به احسنت و به به های مجازی چه کنیم؟
🔹#عفیفان را باد تکنولوژی نمی برد، تکنولوژی هایی که اساسش این است که زن را به #نمایش در بیاورد.
https://eitaa.com/umefafgaraei
#عفافگرایی
#تربیت_جنسی
#سواد_رسانه_ای
🎮استفاده از نمادهای همجنسبازان در بازی فورتنایت
🔺عدم آشنایی والدین با نمادهای گروه های منحرف، یکی از چالش های امروزی #تربیت_فرزندان است.
🔺نماد همجنسگراها رنگین کمان 6 رنگ یعنی بدون رنگ فیروزه ای طراحی شده که خیلی ها از آن بی اطلاع هستند.
🏳️🌈وقتی این نمادها در کنار لذت ناشی از بازی قرار میگیرند، همجنسبازی در #ناخودآگاه بازیکن از یک #گناه تبدیل به یک #حس_خوشایند میشود.
⚠️ آیا حواس تان به بازی هایی که کودکان تان انجام میدهند، هست؟!؟
https://eitaa.com/umefafgaraei
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#عفافگرایی
#عفت_بینایی
🎥 #کلیپ
👤🛑چشم چران👀
📝روایتی از پشت پرده #نگاه_ناپاک و #چشم_چرانی🔥🏹
https://eitaa.com/umefafgaraei
بسمه تعالی
#کارگروه_کودک_و_رسانه_های_هوشمند
💠کارگروه "کودک و رسانه های هوشمند" در پژوهشکده مطالعات اسلامی در علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد، تحت نظارت گروه تعلیم و تربیت اسلامی و جناب آقای دکتر محمود سعیدی رضوانی، دکتر حسن اسلامیان و دکتر علیرضا رسولی و همچنین با استفاده از مدرسان و اساتید حوزه رسانه و تولیدات رسانه ای، قصد دارد دوره های آموزشی در زمینه تولید محصولات رسانه ای نوین و متنوع و با مشارکت فعالان، محققان و دانشجویان رشته های مرتبط، برگزار کند.
💠هدف کارگروه کودک و رسانه در برگزاری این دوره ها، ارائه آموزش های کاربردی جهت تولید محصولات رسانه ای و هوشمند متنوع و دارای زمینه تربیتی و ارزشی، با شیوه های خلاقانه و نوین است. محصولاتی نظیر:
• نقاشی متحرک یا انیمیشن های کوتاه
• کلیپ ها و فیلم های کوتاه تربیتی و سرگرم کننده کودک
• گیفت ها
• اپلیکیشن و بازی های موبایلی
• موشن گرافیک
• تصاویر متحرک و آلبوم های عکس دیجیتال
• پادکست
• موسیقی
🔺انشالله پس از به ثمر رسیدن تلاشهای مشارکت کنندگان در این دوره ها و تولیدات محصولات رسانه ای مذکور، از طریق فروش محصولات تولید شده و همچنین جلب حمایت های مالی اسپانسرها، درآمدزایی برای مشارکت کنندگان ایجاد می شود.
🔺دانشجویان رشته های هنرهای تصویری، گرافیک، تصویرسازی رایانه، مهندسی نرم افزار، سینما، علوم تربیتی، روانشناسی و سایر رشته های مرتبط با حوزه رسانه و تولیدات رسانه ای، می توانند در این دوره شرکت کنند.
🔺همچنین گروه هایی نظیر نویسندگان و محققان و علاقه مندان حوزه کودک و نوجوان، فعالان حوزه رسانه و تربیت رسانه ای، متخصصان و محققان حوزه تولیدات رسانه ای و دیجیتال، مربیان و مراقبان کودک می توانند در این دوره آموزشی شرکت کنند.
🔺برای برگزاری این دوره هیچ گونه هزینه ای از شرکت کنندگان دریافت نمی شود و با اهداف خیرخواهانه برگزار می شود.
🔺جهت شرکت در این دوره های آموزشی مذکور با شماره همراه 09024876210 (خانم غلامی) تماس حاصل نمایید و یا مشخصات خود را از طریق پیام رسان های ایرانی به همین شماره ارسال نمایید.
🔺لازم به ذکر است جلسه توجیهی در این زمینه و ثبت نام نهایی شرکت کنندگان، روز 5 شنبه این هفته 16/8/98 از ساعت 10 تا 12 در سالن شورای پژوهشکده مطالعات اسلامی در علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد، با حضور آقای دکتر اسلامیان و آقای دکتر رسولی برگزار می شود.
https://eitaa.com/umefafgaraei
🔸 #فرصت_عالی برای #عفافگرایان
🔸 دوره #رایگان و #غیرحضوری
🔸 صدور #مدرک_پایان_دوره
🔸 با حمایت #پشتیبانان_زبده
🔸 بدون محدودیت سنی و جغرافیایی
🔸 شروع دوره 20 آبان
📆 طول دوره: ۲۰ روز
👈 ثبت نام خواهران:
sapp.ir/vajeb123
eitaa.com/vajeb123
ble.im/vajeb123
👈 ثبت نام برادران:
eitaa.com/amer_nahi
👈 دوره آزاد بدون پشتیبان تحت وب:
Lms.aamerin.ir
✅ آشنایی با استاد: bit.ly/336v6LK
https://eitaa.com/umefafgaraei
🔺نسخه اشتباهی پدیده #چند_همسری عامل #تزلزل_خانواده است .
🔺اکثر دختران مجرد، حاضر به #ازدواج با مردان متأهل نیستند/ بینظمی اجتماعی حاصل چند همسری
🔺بن بست نسخه #ازدواج_موقت به دلیل برداشتهای نادرست
🔺ساختار جامعه سنتی بدون بازتعریف و بازسازی سبب آسیبهای اجتماعی
🔺مدرنیته و خانواده
🔺محبت و عشق ورزی از مهمترین نیازهایی که در بستر خانواده پاسخ داده نشده است.
🔺مقابله با روسپیگری نیاز به قوانین و ضمانتهای اجرای قوی دارد.
🔸 در چند روز اخیر با تبلیغ #کارگاه_های_چند_همسری، بسیاری از جامعه به این موضوع فکر میکنند که آیا تنها راه مقابله با آسیبهای اجتماعی که امروز دامنگیر جامعه شده است چند همسری است؟
🔸 اینجا این پرسش در پاسخ به کسانی که ادعای بی پایهای مبنی بر این موضوع دارند که چند همسری سبب کاهش فساد و فحشاء خواهد شد به وجود میآید که چرا در حال حاضر روابط فرازناشویی در بین مردان و زنان متأهل به صورت قارچ گونه در حال رشد است؟ چرا ازدواج این افراد مانع فساد و فحشاء و سوق دادن آنان به سمت روابط فرازناشویی نشده است؟
🔸 اگر برخی افراد به ظاهر نگران فساد و فحشاء در این جامعه هستند، بهتر از طریق علمی و تحقیقاتی به صورت ارائه دادههای علمی در پاسخ به چرائی افزایش فساد در جامعه بپردازند نه اینکه بدون هیچ اطلاع صحیحی، نظری را در سطح جامعه منعکس سازند که ضربهای جدید بر پیکره خانواده و در نهایت روابط بین فردی زوجین در زندگی زناشویی و حتی بدبینی افراد نسبت به ساختارهای جامعه فعلی شود.
مشروح مطلب در سایت فقه حکومتی وسائل
http://vasael.ir/fa/news/15191/
https://eitaa.com/umefafgaraei
به نام خدا
🔸جناب آقای حسینی
🔻 جلسه امروز دارای دو بخش تئوری و عملی می باشد که در بخش عملی گفته میشود که الان فضای مجازی در خصوص حجاب چه وضعیتی دارد و باید چه سیاستی را در پیش گرفت تا اوضاع کنونی بهبود پیدا کند و فضا را به نفع افراد مذهبی تغییر داد. در قرآن آمده است که ما به انسان پوشش فاخر دادهایم و سپس قید شده است که برترین لباسها تقوا می باشد. با نگاهی فراتر به حوزه های بین المللی مشخص می گردد که ما یک نوع پوشش ملی داریم که مربوط به قومیت های مختلف است و پوشش دیگری که هیچ تناسبی با ملیت و اصل و نسب ما ندارد. مردم جاهای مختلف دنیا سبک پوشش خود را دارند و تا چند سال قبل مدل لباس ها به برهنگی لباس های حال حاضر نبود و این اتفاقی است که آرام آرام برای جوامع کنونی رقم زده می شود. طبق تصاویر موجود، لباس های مردم اروپا تا سال ۱۹۲۰ تقریباً پوششهای کاملی بود و انواع پارگی، برهنگی و بدحجابی در بازارها وجود نداشت. اما از دهه 1۹۲۰ به بعد چه اتفاقی میافتد که پوششها تغییر میکند و به سمت بدن نمایی و برهنگی بیشتر پیش می رود؟ مهمترین دلایل این اتفاق که عملاً با آن درگیر هستیم، با صنعتی شدن، تولید پوشاک، سری دوزی، حذف سبک های پوشش محلی، تولد برندهای پوشش جدید، رقابت بین انواع برندها، رقابتی تر شدن صنعت پوشاک، پایین آوردن هزینه ها برای بقا در این رقابت و در مواقعی پایین آوردن هزینه تولید با کم کردن پارچه در لباس، محقق می شود.
🔻 زمانی که یک برند جدید در هر حوزهای متولد می شود، برای این که بتواند زنده بماند نیاز به انجام کارهایی دارد که به آن برندینگ گفته می شود. برندینگ را می توان چنین تعریف نمود: فرایندی که طی آن، به جایگاه احساسی و عاطفی یک خدمت یا محصول افزوده می شود و تلاش می کنند که محصول را از طریق برندینگ جذابتر نشان بدهند تا بتوانند درآمد خود را افزایش بدهند. برندینگ یک دانش و علم است که لازمه حیات و بقای شرکتها و گروه ها می باشد. برندینگ برای افزایش شهرت شرکت ها استفاده می شود. در فضای رقابتی، برندها حالت های مختلفی دارند.
🔻 برندهای مشارکتی برندهایی برای دستیابی به یک هدف هستند. برای نمونه در کشور ما همانطور که در تلویزیون هم نشان داده شد، فروشگاه رفاه با برندهای مختلف همکاری می کند. مثلاً محصولات دلپذیر را در فروشگاه خود تبلیغ می نمایند. برندسازی دیجیتالی نیز یکی از برندسازی های مهم است که در ایران از آن غافل هستیم. اینکه از فضای مجازی برای معرفی قابلیت ها و ویژگی های خود استفاده کنیم. پرسوناژ برند نیز آیتم دیگری است که افراد موفق از آن استفاده می کنند. فردی بود که با رفتن به رستوران ها و خوردن غذاهای آن مکان، آنها را تبلیغ می کرد و الان به جایی رسیده اند که برای رستوران رفتن و غذا خوردن به آن فرد پول پرداخت میکنند. برخی دیگر نیز با یک نیت خیرخواهانه و به نوعی مسئولیت اجتماعی می آیند و برندسازی میکنند. مثلاً در اپلیکیشن آپ به محض ورود می پرسد: برای کمک به لوازم تحریر بچه های فاقد توانایی مالی کمک می نمایید؟ با این عمل آن هم خودش را تبلیغ می کند و هم میگوید اگر از ما حمایت کنید و ما اهل کار خیر نیز هستیم. برندسازی کشوری نیز بیشترین حوزه کاری اش در جذب توریست می باشد. برندسازی حالت ها و مفاهیم مختلفی دارد. اینکه اسم برند چه باشد، لوگوی آن به چه شکل باشد، رنگ آن و سبک کاری آن به چه شکل باشد.
https://eitaa.com/umefafgaraei
🔸جناب آقای حسینی
🔻 حال به این این مسئله پرداخته می شود که شرکت ها و برندهای پوشاک چگونه عمل می کنند؟ به تغییر و تحولات برندینگ پرداخته می شود و اینکه این تغییرات چه وضعیتی را در جامعه به وجود آورده است. چرا که این تغییرات هم در خانمها و هم در آقایان دیده میشود. پوشش و حجاب مد نظر ما در حال حاضر چالشهای فراوانی دارد؛ پوششی که هم استاندارد باشد و هم زیبایی هایی لازم را داشته باشد.
🔻 حجاب چه چالش هایی را می تواند در بر داشته باشد؟ مردم به چه دلایلی از حجاب دوری می کنند؟ برخی دلایلی می آورند، از جمله اینکه هوا گرم است، دست و پا گیر است و حتی یکی از نمایندگان مجلس نیز دلیل شانه درد خود را سر کردن چادر اعلام کرده بود. مورد دیگر می تواند عدم تنوع باشد. فشارها و انتقادات اطرافیان نیز مورد دیگر است. جمله معروفی می گوید: انسان برآیند ۵ نفر نزدیک خود می باشد. کمرنگ شدن اعتقادات مذهبی، عدم پایبندی به قانون و عدم درک صحیح پوشش و مسئله حجاب نیز از مهمترین عوامل کم رنگ شدن پوشش در خانم ها و آقایان به حساب می آید.
https://eitaa.com/umefafgaraei