هدایت شده از 𝖳𝗐𝗂𝗌𝗍𝖾𝖽 𝗁𝖾𝖺𝗋𝗍𝗌
شباهت من و سوزان اینه که توی گفتگوهای روزمره، جفتمون تقریبا نرمالیم. تفاوتمون اینه که وقتی بحث جدی میشه، من میگم "اگر این دنیا رو یک مجموعه در نظر بگیریم، تعداد اعضای اون انگشتشمارن. بیشتر افراد به علت یکسان بودنشون، اصلا شمرده نمیشن." و سوزان میگه "همهی انسانها یه گوه مشابهان، با این که هر کسی دوست داره فکر کنه یه گوهِ خاصه."
هدایت شده از 𝖳𝗐𝗂𝗌𝗍𝖾𝖽 𝗁𝖾𝖺𝗋𝗍𝗌
میترسم بخوابم تصویر سوزان با کاسپلی دازای و درحالیکه داره با این صداش درمورد manipulation سخنرانی میکنه تا صبح هانتم کنه