🔳🏴🔳
📜 صلوات خاصه امام حسین علیه السلام
🔶 سيّد ابن طاووس در كتاب «مصباح الزائر»در ضمن يكى از زيارات اين صلوات را بر آن حضرت نقل كرده است:
💠اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ صَلِّ عَلَى الْحُسَیْنِ الْمَظْلُومِ الشَّهِیدِ قَتِیلِ الْعَبَرَاتِ وَ أَسِیرِ الْکُرُبَاتِ صَلاةً نَامِیَةً زَاکِیَةً مُبَارَکَةً یَصْعَدُ أَوَّلُهَا وَ لا یَنْفَدُ آخِرُهَا أَفْضَلَ مَا صَلَّیْتَ عَلَى أَحَدٍ مِنْ أَوْلادِ الْأَنْبِیَاءِ وَ الْمُرْسَلِینَ یَا رَبَّ الْعَالَمِینَ
اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى الْإِمَامِ الشَّهِیدِ الْمَقْتُولِ الْمَظْلُومِ الْمَخْذُولِ وَ السَّیِّدِ الْقَائِدِ وَ الْعَابِدِ الزَّاهِدِ الْوَصِیِّ الْخَلِیفَةِ الْإِمَامِ الصِّدِّیقِ الطُّهْرِ الطَّاهِرِ الطَّیِّبِ الْمُبَارَکِ وَ الرَّضِیِّ الْمَرْضِیِّ وَ التَّقِیِّ الْهَادِی الْمَهْدِیِّ الزَّاهِدِ الذَّائِدِ الْمُجَاهِدِ الْعَالِمِ إِمَامِ الْهُدَى سِبْطِ الرَّسُولِ وَ قُرَّةِ عَیْنِ الْبَتُولِ صلى الله علیه و آله و سلم
اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى سَیِّدِی وَ مَوْلایَ کَمَا عَمِلَ بِطَاعَتِکَ وَ نَهَى عَنْ مَعْصِیَتِکَ وَ بَالَغَ فِی رِضْوَانِکَ وَ أَقْبَلَ عَلَى إِیمَانِکَ غَیْرَ قَابِلٍ فِیکَ عُذْرا سِرّا وَ عَلانِیَةً یَدْعُو الْعِبَادَ إِلَیْکَ وَ یَدُلُّهُمْ عَلَیْکَ وَ قَامَ بَیْنَ یَدَیْکَ، یَهْدِمُ الْجَوْرَ بِالصَّوَابِ وَ یُحْیِی السُّنَّةَ بِالْکِتَابِ فَعَاشَ فِی رِضْوَانِکَ مَکْدُودا وَ مَضَى عَلَى طَاعَتِکَ وَ فِی أَوْلِیَائِکَ مَکْدُوحا وَ قَضَى إِلَیْکَ مَفْقُودا لَمْ یَعْصِکَ فِی لَیْلٍ وَ لا نَهَارٍ بَلْ جَاهَدَ فِیکَ الْمُنَافِقِینَ وَ الْکُفَّارَ
اللَّهُمَّ فَاجْزِهِ خَیْرَ جَزَاءِ الصَّادِقِینَ الْأَبْرَارِ وَ ضَاعِفْ عَلَیْهِمُ الْعَذَابَ وَ لِقَاتِلِیهِ الْعِقَابَ فَقَدْ قَاتَلَ کَرِیما وَ قُتِلَ مَظْلُوما وَ مَضَى مَرْحُوما یَقُولُ أَنَا ابْنُ رَسُولِ اللَّهِ مُحَمَّدٍ وَ ابْنُ مَنْ زَکَّى وَ عَبَدَ فَقَتَلُوهُ بِالْعَمْدِ الْمُعْتَمَدِ قَتَلُوهُ عَلَى الْإِیمَانِ وَ أَطَاعُوا فِی قَتْلِهِ الشَّیْطَانَ وَ لَمْ یُرَاقِبُوا فِیهِ الرَّحْمَنَ.
اللَّهُمَّ فَصَلِّ عَلَى سَیِّدِی وَ مَوْلایَ صَلاةً تَرْفَعُ بِهَا ذِکْرَهُ وَ تُظْهِرُ بِهَا أَمْرَهُ وَ تُعَجِّلُ بِهَا نَصْرَهُ وَ اخْصُصْهُ بِأَفْضَلِ قِسَمِ الْفَضَائِلِ یَوْمَ الْقِیَامَةِ وَ زِدْهُ شَرَفا فِی أَعْلَى عِلِّیِّینَ وَ بَلِّغْهُ أَعْلَى شَرَفِ الْمُکَرَّمِینَ وَ ارْفَعْهُ مِنْ شَرَفِ رَحْمَتِکَ فِی شَرَفِ الْمُقَرَّبِینَ فِی الرَّفِیعِ الْأَعْلَى وَ بَلِّغْهُ الْوَسِیلَةَ وَ الْمَنْزِلَةَ الْجَلِیلَةَ وَ الْفَضْلَ وَ الْفَضِیلَةَ وَ الْکَرَامَةَ الْجَزِیلَةَ
اللَّهُمَّ فَاجْزِهِ عَنَّا أَفْضَلَ مَا جَازَیْتَ إِمَاما عَنْ رَعِیَّتِهِ وَ صَلِّ عَلَى سَیِّدِی وَ مَوْلایَ کُلَّمَا ذُکِرَ وَ کُلَّمَا لَمْ یُذْکَرْ یَا سَیِّدِی وَ مَوْلایَ أَدْخِلْنِی فِی حِزْبِکَ وَ زُمْرَتِکَ وَ اسْتَوْهِبْنِی مِنْ رَبِّکَ وَ رَبِّی فَإِنَّ لَکَ عِنْدَ اللَّهِ جَاها وَ قَدْرا وَ مَنْزِلَةً رَفِیعَةً ، إِنْ سَأَلْتَ أُعْطِیتَ وَ إِنْ شَفَعْتَ شُفِّعْتَ اللَّهَ اللَّهَ فِی عَبْدِکَ وَ مَوْلاکَ لا تُخَلِّنِی عِنْدَ الشَّدَائِدِ وَ الْأَهْوَالِ لِسُوءِ عَمَلِی وَ قَبِیحِ فِعْلِی وَ عَظِیمِ جُرْمِی فَإِنَّکَ أَمَلِی وَ رَجَائِی وَ ثِقَتِی وَ مُعْتَمَدِی وَ وَسِیلَتِی إِلَى اللَّهِ رَبِّی وَ رَبِّکَ لَمْ یَتَوَسَّلِ الْمُتَوَسِّلُونَ إِلَى اللَّهِ بِوَسِیلَةٍ هِیَ أَعْظَمُ حَقّا وَ لا أَوْجَبُ حُرْمَةً وَ لا أَجَلُّ قَدْرا عِنْدَهُ مِنْکُمْ أَهْلَ الْبَیْتِ لا خَلَّفَنِیَ اللَّهُ عَنْکُمْ بِذُنُوبِی وَ جَمَعَنِی وَ إِیَّاکُمْ فِی جَنَّةِ عَدْنٍ الَّتِی أَعَدَّهَا لَکُمْ وَ لِأَوْلِیَائِکُمْ إِنَّهُ خَیْرُ الْغَافِرِینَ وَ أَرْحَمُ الرَّاحِمِینَ
اللَّهُمَّ أَبْلِغْ سَیِّدِی وَ مَوْلایَ تَحِیَّةً کَثِیرَةً وَ سَلاما وَ ارْدُدْ عَلَیْنَا مِنْهُ السَّلامَ إِنَّکَ جَوَادٌ کَرِیمٌ وَ صَلِّ عَلَیْهِ کُلَّمَا ذُکِرَ السَّلامُ وَ کُلَّمَا لَمْ یُذْکَرْ یَا رَبَّ الْعَالَمِینَ.
#عاشورای_حسینی_تسلیت_باد🥀💔🏴
#کانال_روشنگری_و_بصیرت
#قرارگاه_بسوی_ظهور
🥀🏴🥀🏴🥀🏴
💢 بسیج با مجالس روضه
امام خمینی (ره):
جنبه سياسى اين مجالس بالاتر از همه جنبه هاى ديگرى كه هست. بىخود بعضى از ائمه ما نمى فرمايند كه براى من در منابر روضه بخوانند. بىخود نمى گويند ائمه ما به اينكه هركس كه بگريد، بگرياند يا صورت گريه، گريه كردن به خودش [بگيرد] اجرش فلان فلان است. مسئله، مسئله گريه نيست. مسئله، مسئله تباكى نيست. مسئله، مسئله سياسى است كه ائمه ما با همان ديد الهى كه داشتند، مى خواستند كه اين ملتها را با هم بسيج كنند و يكپارچه كنند از راه هاى مختلف. اينها را يكپارچه كنند تا آسيبپذير نباشند.
#امام_خمینی
صحیفه امام؛ ج13؛ ص323 | جماران؛ 14 آبان 1359
┈┈••✾❀🕊💚🕊❀✾••┈┈
🔴 اعمال روز عاشورا💔🏴
#آجرک_الله_یا_امام_زمان💔🏴😭
#امام_حسین🌷🥀
#عاشورای_حسینی_تسلیت_باد🥀💔🏴
#عاشقان_چهارده_معصوم_علیهم_السلام
#قرارگاه_بسوی_ظهور
🥀🏴🥀🏴🥀🏴
🔴 جنگ ارادهها
طرح ترامپ چه بود؟
نگه داشتن ایران در بند برجام، در عین خروج یکجانبه آمریکا و اعمال تحریم حداکثری و به نقطه جوش رساندن مردم ایران به کمک جریان نفوذ.
آبان ۹۸ آغاز فصل برداشت طرح آمریکا بود که به فضل الهی با تدابیر رهبری، دستگیری زم، اقدامات رئیسی و رزمایش همدلی #تاکنون ناکام مانده.
#احمدقدیری
#کانال_روشنگری_و_بصیرت
#قرارگاه_بسوی_ظهور
🏴🥀🏴🥀
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شهید همت: ملت بسیج شده اند برای کربلای امام حسین(ع)
مگه برای پول آمده ایم بجنگیم؟
این است آرمان و ایدئولوژی انقلاب اسلامی
#کانال_روشنگری_و_بصیرت
#قرارگاه_بسوی_ظهور
🏴🥀🏴🥀
🔸 تفاوت ادبیات وزارت بهداشت در ارسال پیامک های اطلاع رسانی!
🔹دیروز وزارت بهداشت پیامک هایی را برای مشترکین تلفن همراه ارسال کرده است که حاوی یک "توصیه" برای نرفتن به سفرهای غیرضروری است و "اعلام ممنوعیت" دسته روی های عزاداری می باشد.
🔹فارغ از لحن پیامک ها، که یکی توصیه است و دیگری آمرانه و ابلاغ ممنوعیت، مسافران ایام تعطیل از چهارشنبه و پنجشنبه سفر خطر آفرین خود را آغاز کرده و اکنون این پیامک توصیه ای خاصیتی برای ایشان ندارد.
🔹در روزهای گذشته، رفتار نامناسب ستاد ملی مبارزه با کرونا در اعلام دستورالعمل های بهداشتی، نارضایتی مردمی خصوصا صاحبان هیات مذهبی را به دنبال داشته است.
#کانال_روشنگری_و_بصیرت
#قرارگاه_بسوی_ظهور
🏴🥀🏴🥀
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⬛️ عزاداری گسترده #عاشورا در منطقه زینبیه استانبول ترکیه
⬛️ دوستانی که حضور داشتند نقل کردند که هر سال این جمعیت و شور حسینی در جوانان آن منطقه بیشتر می شود. زینبیه تقریبا در قسمت مرکزی استانبول قرار دارد و از مناطق شناخته شده و مهم شهر محسوب می شود.
#کانال_روشنگری_و_بصیرت
#قرارگاه_بسوی_ظهور
🏴🥀🏴🥀
🔺نکاتی برای جلوگیری از حادثه در شام غریبان
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران:
🔹شمع یکی از مواردی است که موجب رخ دادن حریق می شود. چه بسا که برخی شمع ها را نیمه کاره رها می کنند یا به صورت روشن در سطل های زباله می اندازند که این موارد باعث وقوع حریق می شود.
🔹در بعضی از سقا خانه ها یا ایستگاه های صلواتی شمع روشن می کنند و از آن جایی که در این محل پارچه هایی وجود دارد احتمال وقوع حریق نیز هست.
#کانال_روشنگری_و_بصیرت
#قرارگاه_بسوی_ظهور
🏴🥀🏴🥀
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺رهگیری بمب افکن آمریکایی توسط جنگنده روسیه بر فراز دریای سیاه
#کانال_روشنگری_و_بصیرت
#قرارگاه_بسوی_ظهور
🏴🥀🏴🥀
قطعی شدن حضور تماشاگران در لیگ قهرمانان آسیا
⚽️ الوطن: AFC تصمیم گرفته ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را به میزبانی قطر با حضور تماشاگران در حداکثر ۳۰ درصد ظرفیت ورزشگاه ها برگزار کند.
🏴🥀🏴🥀
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 پلیس هند با حمله به عزاداران حسینی در کشمیر دستکم ۴۰ نفر را مجروح و حدود ۲۰۰ نفر را بازداشت کرد.
#کانال_روشنگری_و_بصیرت
#قرارگاه_بسوی_ظهور
🏴🥀🏴🥀
🔴 تحریف تاریخ توسط عاشورا
واکنش امام حسین به پیشنهاد مذاکره و بیعت با یزید در شب عاشورا👇
🔸 یکی از تحریفات در واقعه عاشورا، تغییر گفتمان «هیهات من الذله» سیدالشهداء به گفتمان «مذاکره و سازش» با دشمن است.
✅ واقعه کربلا و نهضت عظیم امام حسین، همواره در خطر تحریف دشمنان و نیز مدعیان دین مداری بوده است. از جمله این تحریفات، تغییر گفتمان "هیهات من الذلۀ" امام حسین به گفتمان "مذاکره و سازش" با دشمن می باشد، امری که چند صباحی است، ترویج می شود.
🔹 و تنها مستمسک این گروه، صرف ملاقات و دیدار امام حسین و عمرسعد، می باشد که برخی تلاش داشته و دارند تا این دیدار را به عنوان یک مذاکره دوستانه و توافق جامع، معرفی نمایند.
🔸 مذاکره در کربلا و دیدگاه سروش محلاتی
✅ این سخن و گفتمان که امام حسین(ع) حاضر به سازش و مذاکره شده بود، پیشتر، نیز مطرح و چنین بیان شده بود که: "درس کربلا، درس تعامل سازنده و مذاکره بود" ، اما ماجرا به اینجا نیز ختم نمی شود و مدافعان گفتمان مذاکره اخیرا، مدعی درخواست و پیشنهاد مذاکره امام حسین با یزید، نیز شدند.
💢 موضوعی که در طول تاریخ اسلام، بی سابقه است و هدف قیام امام حسین را لغو و چنین وانمود می کند که گویی امام بعد از سرباز زدن از بیعت با یزید، در میانه راه، به اشتباه خویش آگاه شده و از اینرو، موضوع مذاکره با یزید را در آخرین مرحله و در کربلا، مطرح فرمودند.
🔹 جنگ بین حق و باطل، تا ظهور ادامه خواهد داشت
دکتر #امیر_حمزه_مهرابی
#کانال_روشنگری_و_بصیرت
#قرارگاه_بسوی_ظهور
🏴🥀🏴🥀
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ظهر عاشورا پای روضه خوانی سردار
🔻کلیپی از روضهخوانی شهید #سردار_سلیمانی عصر عاشورا در مهدیه لشکر ثارالله سال ١٣۶٧
#کانال_روشنگری_و_بصیرت
#قرارگاه_بسوی_ظهور
🏴🥀🏴🥀
☀️ گاهِ ظهر ☀️
💢 تشخیص بد بودن «ابلیس» و «شمر» کار دشواری نیست و بصیرت و هنر خاصی نمیطلبد.
💥 دشواری کار آنجاست که فردی را که برخوردار از دهها و صدها و شاید هم هزاران خوبی و حُسن آشکار و پنهان است، صرفا به خاطر وجود یک عیب «تعیین کننده» و یا نداشتن قدرت تشخیص اولویتهای خوب بودن، فاقد صلاحیت لازم برای مسئولیت و مدیریت بدانیم.
#کانال_روشنگری_و_بصیرت
#قرارگاه_بسوی_ظهور
🏴🥀🏴🥀
🔹در تداوم پشتپازدن مدعیان دموکراسی بنظر اکثریت و مردمسالاری، نه ۱۴۰۰ سال پیش و نه در کربلا، بلکه ۱۱ سال پیش و در همین تهران خودمان، عدهای خیمههای سید الشهدا را در روز عاشورا به آتش کشیدند و به عزاداران سنگپرانی کردند و کف و هورا کشیدند...
💬حمید الهی
🔸۱۴۰۰ سال پیش نبودیم، اما ۱۱ سال پیش بودیم و دیدیم که توی #عاشورا۸۸ سوت و کف زدند، دیدیم که هلهله کردند و رقصیدند...
همهی توهینها و بیحرمتیها رو به چشم دیدیم؛ به چشم دیدیم که با شعار میرحسین میرحسین، خیمهها و پرچم حسین(ع) رو به آتش کشیدند...
والله که حصر لطف بزرگ این نظام بود!
💬محمد پازوکی
#کانال_روشنگری_و_بصیرت
#قرارگاه_بسوی_ظهور
🏴🥀🏴🥀
حضرت زینب (س) پیروز جنگ روایت های بعد از واقعه عاشورا
✍️معصومه نصیری ـ مدرس سواد رسانه ای
▪️سال ۶۱ هجری قمری، حسین(ع) و یارانش در کربلا به شهادت می رسند. دورانی که تصور بر این است رسانه فاقد معنا بوده و هنوز اثری از تکنیک های رسانه ای وجود نداشته است اما نگاهی به قبل، حین و بعد از این حادثه نمایانگر چیزی جز آنچه می پنداریم، است. برای وقوع چنین جنایتی آماده سازی افکار عمومی و #تغییر_دی_ان_ای_فکری_جامعه دارای اهمیت است. حاکمان آن دوران با تکیه بر شیوه های رسانه ای همچون عملیات روانی و شایعه سازی سعی در اقناع افکار عمومی برای همراهی با برنامه هایشان را داشتند و از همین روی مردم کوفه به یکباره تحت تاثیر روش های مورد اشاره، تغییر رویکرد داده و از همراهی با امام(ع) منصرف می شوند. آنها که خود حسین ابن علی را دعوت کرده بودند، تحت تاثیر القائات آن زمان، رفتاری مغایر با آنچه باید را اتخاذ کردند. در واقع با ایجاد _اختلال_در_معیار، در رویه و محاسبات نیز اختلال ایجاد شد.
▪️عملیات روانی گسترده دستگاه حاکم و القای دروغ در پوشش واقعیت، افکار عمومی آن دوران را برای همراهی در جنگ علیه خاندان رسالت، اقناع و متقاعد کرد. پنهان سازی بخشی از واقعیت و استفاده از تکنیک دروغ بزرگ توسط دستگاه حاکم، باعث شد تا بعد از حادثه عاشورا بسیاری ندانند آنکسی که یزید و ابن زیاد از او به عنوان خارجی یاد کردند و به قتلش رساندند، نوه رسول خدا (ص) بوده است. آنها با روایت سازی و تمسک به تکنیک برچسب زنی و عنوان سازی مردم را متقاعد کردند علیه کسی وارد جنگ شوند که در برابر حکومت خروج کرده است و #روایت «قیام علیه ظلم» را به روایت «خروج علیه خلیفه» تغییر دادند. بنابراین استفاده از تکنیک های مختلف پیش از وقوع حادثه کربلا، در وقوع آن نقش مهمی را ایفا کرد. حین حادثه عاشورا تک تک رفتارهای امام حسین(ع) و یارانشان کارکرد رسانه ای خاص خود را داشته است. از نماز ظهر عاشورا در میان جنگ تا توبه حر و رفتار ابوالفضل العباس و …. همگی حاوی پیام رسانه ای به مخاطب است.
▪️اما نکته مهم رفتار و نقش رسانهای حضرت زینب کبری(س) پس از عاشوراست. نقش رسانه ای ایشان در این مقطع تاریخی بر کسی پوشیده نیست. اوست که پیام عاشورا را در محیطی که دستگاه حاکم با القای دروغ و انگاره سازی های مختلف علیه امام حسین(ع) وارد عمل شده است، به گوش افکار عمومی زمانه ای خویش می رساند و با خطبه های تاریخی اش و رفتار توام با صبر و وقارش به گوش دنیا می رساند که آنچه به آن ها گفته شده، دروغ بوده و آنکه در دشت کربلا به شهادت رسیده، حسین (ع) بوده و آنجاست که مردم متوجه می شوند چه روی داده و آنکسی که علیه اش وارد جنگ شدند نوه رسول گرامی اسلام بوده است. زینب کبری(س) با #افشاگری خود، انگاره سازی و دستکاری واقعیت توسط دستگاه حاکم را ناکارآمد می کند. حضرت زینب (س) توانست تمام عمق فاجعه دشت کربلا را به گوش همگان برساند .
▪️بانوی گرامی کربلا پس از حادثه، با ایفای نقش رسانهای خود امکان هرگونه #دستکاری یا #رمزگشایی اشتباه را از مخاطب سلب و او را با حجمی از اطلاعات مواجه می کند تا چرایی و اهداف قیام حضرت اباعبدالله در برابر ظلم را برای همیشه تاریخ زنده نگه دارد که اگر او و خطبه هایش نبودند، دروغ پردازی دستگاه، جور حادثه را به گونه ای دیگر روایت می کرد. این #نقش_آفرینی_رسانه_ای_قدرتمند ایشان بود که توانست افکار عمومی را آگاه و تمام فضاسازی های شکل گرفته را بی اثر کند. آنچه به عنوان کارکرد رسانه ای آن دوران توسط حاکمیت صورت گرفته بود سرکوب افکار از طریق حذف و قلب حقایق بود. آن ها با #پاره_حقیقت_گویی، گاه بخشی از حقیقت را حذف و گاه بخشی غیرواقعی به آن اضافه می کردند و دست به تخریب و فریب افکار عمومی می زدند. آن ها با برچسب زدن (خروج علیه خلیفه) به ایجاد حوزه معنایی منفی برای سرکوب موضوع و فرد موردنظر، می پرداختند.
▪️ زینب (س) در عصر تحریف و دروغ و نیرنگ، توانست با ایفای نقش دقیق و به هنگام خود پیام واقعی کربلا و آنچه رخ داده بود را به گوش افکار عمومی برساند و تمام تکنیک های رسانه ای حاکمان دورانش را خنثی و پیام واقعی کربلا را برای همیشه در تاریخ زنده نگه دارد. در دوره ای که روایت های ارائه شده مبتنی بر دروغ و نیرنگ و تحریف عمیق تاریخی بوده است، حضرت زینب (س) با ارائه روایت مبتنی بر واقعیت و اثرگذاری ویژه افکار عمومی را با حقیقت بزرگی روبرو کردند که بنیانگذار جریانات پس از عاشورا و تا ابد خواهد بود.
و شاعر چه نیکو گفته است:
«سر نی در نینوا می ماند اگر زینب نبود کربلا در کربلا می ماند اگر زینب نبود»
#معصومه_نصیری
#کانال_روشنگری_و_بصیرت
#قرارگاه_بسوی_ظهور
🏴🥀🏴🥀
ننگ ابدی برای بانیان فتنه سبز
۱- این ننگ از پیشانی مدعیان اصلاح طلبی پاک نمی شود که بهانه فتنه سبز در سال ۸۸ را اعتراض به نتیجه انتخابات قرار دادند اما هشت ماه بعد در روز عاشورا، اقدام به کف و سوت و هلهله کردند و کتیبه ها و موکب های امام حسین (ع) را شمر وار به آتش کشیدند.
۲- این ننگ بر پیشانی شان خواهد ماند که میرحسین موسوی سردسته فتنه، حرمت شکنان را #مردمان_خداجو خواند و آنها در برابر این رذالت سکوت پیشه کردند.
موسوی خوئینیها بعدها مدعی شد ترسیدم موضع بگیرم، سوء استفاده جناحی بشود(!) یعنی جناح و باند برای شان محترم تر از حرمت امام حسین (ع) بود.
۳- آبها که از آسیاب افتاد و فتنه به برکت روح عاشورایی ملت سرنگون شد، برخی از مدعیان اصلاح طلبی گفتند حرمت شکنان، نفوذی وزارت و نظام برای بدنام کردن جنبش سبز بودند! مرحبا! پس چرا همان روز، از حرمت شکنان بیزاری و برائت نجستند، هیچ؛ که حتی پای موسوی ایستادند؛ هم او که هتاکان را مردم خداجو خوانده بود؟!
۴- حالا همین روزها، برخی شبه اصلاح طلبان، قلمفرسایی یا خطابه ایراد می کنند تا خود را در صف "ملت امام حسین" (ع) جا بزنند. از تحریف های شان که بگذریم، آنها عاشورای 88 نقاب از چهره خویش برداشتند و به اختیار، کنار یزید و عمر سعد و شمر ایستادند. و روشن است که محبت دو نقیض، در یک دل جمع نمی شود.
۵- آنها که حرمت شکنان عاشورای سال 88 را مردمان خداجو خواندند - و حال آن که اجیر شدگان بهائیت و سلطنت طلبان و منافقین بودند- بی تردید در اردوگاه یزید بودند و نقاب از صورت شان افتاد؛ ولو هشت ماه قبل تر، برای عوام فریبی، شعار "یا حسین- میر حسین" می دادند؛
۶- اما دیگرانی که سکوت کردند و رضایت به آن جنایت بی سابقه دادند، مشمول این فراز زیارت وارث هستند که "«لعن الله ُأمةً قتلتْكم، و لعن اللّهُ أمةً ظلمتكم، و لعن الله أمةً سمعتْ بذلك فرضيتْ به". لعنت خدا بر آنها که این ستم بزرگ را دیدند و شنیدند و به آن راضی شدند.
#محمد_ایمانی
#کانال_روشنگری_و_بصیرت
#قرارگاه_بسوی_ظهور
🏴🥀🏴🥀
🔴 نظر مراجع تقلید در مورد قمه زنی
#کانال_روشنگری_و_بصیرت
#قرارگاه_بسوی_ظهور
🏴🥀🏴🥀