هدایت شده از انجمن مدرسان بیانیه گام دوم
💥 ریشهٔ اصلیِ آسیبهای کشور، غربگراهایی هستند که، در پشت صحنه، چهار دهه است بر این کشور حکومت میکنند و از عالَم و آدم طلبکارند.
✔️ استاد سید محمدمهدی میرباقری:
«انقلاب اسلامی الحمدالله در مسیر پیشبرد آرمانهایش پیش رفته است. البته آسیبهایی هم داشتهایم که بنیان اصلی آن تحقیرشدگی در مقابل غرب است.
ریشه این آسیبها غربگراهایی هستند که، در پشت صحنه، چهار دهه است بر این کشور حکومت میکنند و طلبکار خدا و ملت و ولایت فقیه و دین و انقلابیون و غیرانقلابیون هم هستند! نمیخواهند بپذیرند که مدلهایشان جواب نمیدهد.»
☑️ @mirbaqeri
هدایت شده از مدرسه انقلاب ۱
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌ قدم به قدم در مسیر هضم در #نظام_سلطه
⚠️ باز هم پای یک خیانت دیگر در میان است. این بار اجرای مخفیانه #کنوانسیون_حقوق_کودک
📌 #استاد_رحیم_پور: قوانین اسلامی حقوق کودک در شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شده اما رئیس جمهور امضا و ابلاغ نمیکند اما کنوانسیون حقوق کودک که توسط سازمان ملل نوشته شده را هم ابلاغ و هم اجرا کردهاند.
❗️ @madaran_e_delvapas
هدایت شده از انجمن مدرسان بیانیه گام دوم
🔴فتنه گران در تدارک آشوب و فتنه جدید
حجاریان در مصاحبه اخیرش برای برون رفت از آخرین پرده از بحران اصلاحطلبی ۲راهحل پیشنهاد داده است:
۱_رفتن به سمت الگوی آتاتورک برای کسب کارآمدی(دینستیزی با هدف مدرنیسم)
۲_ آغاز زنجیره نافرمانی مدنی!!
با این وصف آیا تدارک جدیدی برای پروژه آشوب در جریان است؟!
#براندازی
محمدعبدللهی
هدایت شده از انجمن مدرسان بیانیه گام دوم
⚠️آمریکا بدون روتوش!
⛔اخراج خبرنگار و تحلیلگر شبکه «سیانان» تنها به جرم آنکه در یک گفتوگوی تحلیلی خواستار تحریم رژیم صهیونیستی به دلیل ارتکاب جنایات در حق فلسطینیان شده است!
✔«مارک لامون» در جمع حاضران در این گفتوگو اعلام کرد: «آنچه اسرائیل درباره جنگ آزادسازی میگوید، همان روز نکبت ملت فلسطین است که در آن اسرائیل چندین میلیون فلسطینی را آواره کرد و به قتل رساند...» به اظهارات این خبرنگار آمریکایی و واکنش سیانان میتوان از دو زاویه نگاه کرد؛
⏮ اول آنکه، اخراج یک خبرنگار فقط به خاطر آنکه کار خود را به درستی انجام داده و روایتگر حقیقت امروز فلسطین بوده است و از حقوق انسانهای بیگناه در کرانه بختری و غزه حمایت کرده، نقاب آزادی از چهره غرب بر میدارد و نشان میدهد، اگر فردی خلاف آنچه غرب میخواهد یا سران کاخ سفید به دنبال آن هستند، کوچکترین اظهارنظری کند، بیمعطلی با گوینده برخورد کرده و اجازه فعالیت را از او سلب میکنند! نشان میدهد حساسیت آمریکا به حقوق انسانها تابع انسانیت نیست؛ بلکه تابع منافع این کشور است. این اتفاق بار دیگر چهره بدون روتوش ایالات متحده آمریکاـ که خود را حامی و مدافع آزادی بیان جا زده است و کشورهای دیگر را به بهانه نبود آزادی بیان و حقوق بشر و... تحریم، میکندـ را آشکار کرد.
⏮دوم اینکه، این ماجرا نشاندهنده گسترش نفرت جهانی از رژیم غاصب صهیونیستی تا عمق جهان غرب و جامعه آمریکا به منزله مهمترین حامی رژیم نامشروع صهیونیستی است؛ موضوعی که نویدبخش آن است که مسئله فلسطین دیگر امروز تنها تقابل میان ملتهای مسلمان یا مردم غرب آسیا با یک رژیم جعلی نیست! بلکه شاهد شکلگیری جبههای بزرگ، متشکل از همه آزادیخواهان جهان است، جبههای که ظرفیت بینظیر آن میتواند پایان رژیم منحوس صهیونیستی را رقم زده و آزادی قدس شریف را محقق کند. انشاءالله
هدایت شده از انجمن مدرسان بیانیه گام دوم
☀️از «گرهگشایی بهارستانیها در کار فرهنگیان» تا «تحریک به اعتصاب توسط سیاسیون خائن »
محمود فرشیدی دبیرکل کانون تربیت اسلامی در یادداشتی اعلام کرد: در شرایطی که برخی از دولتمردان و نمایندگان، دغدغه تصویب راهحلهای پیشنهادی اروپا نظیر « CFT»بی تابشان کرده است و حتی کسانی وقیحانه اظهار داشتهاند که اگر این لایحه تصویب نشود خطر سقوط، ارکان نظام اسلامی را تهدید میکند! در این شرایط تعدادی از نمایندگان مجلس که نگران حل مشکلات مردم و در پی راهکارهای داخلی هستند، چند ماهی است که منادی صدای معلمان در خانه ملت شدهاند و با ارائه بستهای پیشنهادی و امیدوارکننده، تلاش میکنند تا گرهی از کار فرهنگیان بگشایند و تحولی در معیشت معلم و رفع محدودیت های مالی آموزش و پرورش پدید آورند.
در این اوضاع که بارقه های امیدی در دل فرهنگیان پدید آمده است میتوان تشخیص داد که دلسوزان واقعی معلم و عرصه تعلیم و تربیت چه کسانی هستند و نیز نسبت به برخی غفلتها و عدم بهرهگیری از فرصت پیش آمده هشدار داد.
البته سیاسیون خائن و گروهکهای مزدور که در دامان دشمن پناه گرفته اند، همچنان معلمان را تحریک به اعتصاب میکنند تا به بهای هتک منزلت اجتماعی والای معلم و به کوچه و خیابان کشانیدن او بتوانند جیره و مواجبی بیشتر از اربابان خود بگیرند و از چهل سال هوشیاری و مقاومت جامعه معلمان در برابر این تحریکات درس نگرفتهاند.
از سوی دیگر برخی گروههای سیاسی فرصت طلب نیز که همواره مشکلات صنفی و معیشتی معلمان را دستاویز تبلیغات خود قرار می دهند و خود را داعیهدار دفاع از حقوق معلم قلمداد مینمایند، بدون آنکه راه حلی ارائه نمایند و گویی در حقیقت نان خویش را در دعوا میجویند نه رفع مشکلات معلم، و هدفشان جهتدادن اعتراضات معیشتی معلم در جهت اغراض سیاسی گروه خودشان است؛ این گروهها نیز به جای آنکه از این اقدام نمایندگان انقلابی مجلس، استقبال و اعلام آمادگی همکاری نمایند یا سکوت را پیشه خود ساختهاند یا با دمیدن روح یأس و نومیدی این طرحها را بی فایده اعلام میکنند یا به موضوعات حاشیهای و بی فایده میپردازند.
در این شرایط از وزارت آموزش و پرورش که مسؤولیت سنگینی در زمینه تأمین بودجه مورد نیاز و رفع تنگناهای معلمان دارد انتظار میرفت که حضوری فعال در دفاع از این اقدام داشته باشد اما همانند سکوت سال گذشته در ایام بودجه، این بار هم صدای حمایتش به گوش نرسید چه بسا اشتغال به انتصابهای سیاسی، فرصت چندانی برای استقبال از این طرح باقی نگذاشته است و شگفتا که معاونت مدیریت و توسعه این وزارتخانه با این طرح مخالفت هم کرده است، دولت هم اگر زورش به وزارت بهداشت و درمان نمیرسد، اما با این طرح که میتوانست مخالفت کند، ولی سرانجام علی رغم مخالفت دولت و کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، کلیات طرح (تنظیم برخی از مقررات مالی، اداری و پشتیبانی آموزش و پرورش) در اردیبهشت 1397 به تصویب رسید.
در ماده یک این طرح که هفته گذشته به تصویب رسید تخصیص یک درصد از درآمد شرکتها، بانکها و موسسات انتفاعی دولتی به وزارت آموزش و پرورش مورد موافقت قرار گرفته است تا در جهت عدالت آموزشی، بهبود معیشت فرهنگیان، پرداخت مطالبات فرهنگیان و تأمین سرانه آموزش و پرورش صرف گردد و خزانه داری کل کشور موظف است ماهانه یک دوازدهم یک درصد درآمد سال قبل را به وزارت آموزش و پرورش پرداخت کند.
در ماده دیگر این طرح پیشنهاد سروسامان دادن به وضعیت صندوق ذخیره فرهنگیان مطرح شده است که هدف آن کوتاه کردن دست چپاولگران اندوخته معلمان از این صندوق و فراهم ساختن ساز و کاری برای نقش آفرینی و حضور و نظارت کامل معلمان بر مایملک خویش است و در مواد دیگر نیز راهکارهای مثبتی پیش بینی شده است.
به هر حال پس از سالها غفلت برخی دولتمردان و نمایندگان از نقش تعیین کننده معلم در حفظ دستاوردها و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی، اینک به همت تعدادی از نمایندگان انقلابی و معلم باور، گام امیدوارکننده ای برداشته شده تا با کاهش دغدغه های معیشتی معلم، در عمل ثابت شود که نظام اسلامی همچنان که در رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری متبلور است، باور دارد که معلم تأثیرگذارترین عامل جامعه و تولید کننده سرمایه اجتماعی است و هر کس دغدغه آینده نظام اسلامی و فرزندان این مرز و بوم را دارد موظف است که در عمل برای رفع دغدغههای معلم همت گمارد و معلمان ضمن تشکر از این اقدام نمایندگان انقلابی خود، انتظار دارند مجلس شورای اسلامی به دیگر مواد این طرح نیز رأی مثبت بدهند.
هدایت شده از خبرگزاری فارس
«ضیایی» بانوی جداشده از بهاییت:
🔹بهاییها ادعای عدم مداخله در سیاست دارند، اما در عمل کاملا دخالت میکنند.
🔹اساسا این فرقه، یک فرقه و حزب سیاسی است؛در تمام ضیافتها دستور داده شد در انتخابات ۸۸ شرکت کنید.
🔹بهاییها همه نهادها و تشکلهایی که تشکیل میدهند هدفش جمعآوری پول و ارسال به اسرائیل است.
📝در بینک زیر بخوانید👇
fna.ir/bq5mwr
@Farsna
هدایت شده از انجمن مدرسان بیانیه گام دوم
a65a92d28fa7680b002e00589d33e943c27aac55.pdf
22.52M
روند پژوهی چهل سالگی انقلاب
جایگاه ایران درآمارهای بین المللی(128 دستاورد بین المللی)
🇮🇷 کانال اساتید انقلابی
https://eitaa.com/asatid_enghelabi
https://sapp.ir/asatid_enghelabi
هدایت شده از انجمن مدرسان بیانیه گام دوم
TMP_0uciH5354f003cc226c7cc56770f178d2899bfbac7898.pdf
11.78M
چهل تجربه ازچهل سال انقلاب
🇮🇷 کانال اساتید انقلابی
https://eitaa.com/asatid_enghelabi
https://sapp.ir/asatid_enghelabi
هدایت شده از انجمن مدرسان بیانیه گام دوم
TMP_y2jHef6370b8c3a4e142a6ea1e8a97f0c6312d713f2c5.docx
17.6K
دستاورد های انقلاب درعرصه آموزش عالی
🇮🇷 کانال اساتید انقلابی
https://eitaa.com/asatid_enghelabi
https://eitaa.com/asatid_enghelabi
هدایت شده از انجمن مدرسان بیانیه گام دوم
TMP_2Sf73fa83a500e189d31c81b2974f84b2bf674264989c.docx
20.3K
اهم دستاورد های انقلاب در حوزه اقتصادی
جهت بهره برداری اساتید محترم
https://eitaa.com/asatid_enghelabi
https://sapp.ir/asatid_enghelabi
هدایت شده از انجمن مدرسان بیانیه گام دوم
TMP_pH4pJe27dea748b55ca2315bbf7993d88cd20525223a4.pdf
4.8M
کامیابی و کارآمدی
انقلاب چهل ساله
🇮🇷 کانال اساتید انقلابی
@asatid_enghelabi
هدایت شده از انجمن مدرسان بیانیه گام دوم
💥حجيت انقلاب اسلامی در عصر غيبت، به فقاهت برمیگردد.
بعضی زود میگويند که آن رواياتِ مخالف قیام را ديدهايد؟! میگويم آن فقيهی که انقلاب کرده، آن روايات را هم ديده است. آن روایات از بسترِ فقاهتِ او عبور کرده.
✔️ استاد سید محمدمهدی میرباقری:
«انقلاب اسلامی را يک مرحله ظهور درگيری باطنيِ بين جبهه حق و باطل در مقياس جهانی میدانيم؛ يعنی انقلاب ما مرحله جديدی از ظهور جهانيِ اين درگيری است که بهوسيله يکی از پرچمداران حق، که يکی از نُوّاب عام حضرت ولی عصر (علیهالسلام) بودند، راهبری شده و حجيتش هم به همين برمیگردد. حجيت رفتار ما در عصر غيبت، به فقاهت برمیگردد؛ يک آدمی که در قله فقاهت بوده، محور اين حرکت بوده و اين، مدار حجيت است.
ديگر جایی ندارد بحث کنند که آن روايات مخالف قیام را چهکار میکنيد! ⬅️فهم شما هم از آن روايات، يک اجتهاد است در مقابل اجتهاد. حجيت انقلاب اسلامی در عصر غيبت، به فقاهت برمیگردد. ممکن است فقيهی هم قائل نباشد؛ عيب ندارد، براي آن فقيه حجت نيست. ولی اين اختلاف اجتهاد، موجب عدم حجيتِ اين حرکت نيست؛ اين حرکت، حرکتی است که در عصر غيبت حجيت داشته و با حجت الهی پيش رفته و لذا حجت بر آن قائم است؛ اين خيلی مهم است. بعضی زود میگويند که آن روايات را ديديد؟! میگويم آن فقيهی که انقلاب کرده هم آن روايات را ديده است؛ آن روایات از بستر فقاهت او عبور کرده است. همينطور که روايات نماز و صوم و صلات و امثال آن از بستر فقاهت عبور میکند و حجت ميشود، رواياتی که ناظر به تکاليف اجتماعیاند هم همینگونه حجت میشوند. بنابراين حجیت این انقلاب، بر مدار يک فقيه جامعالشرايط است.
پس انقلاب اسلامی مرحلهای از ظهور باطنی درگيری حق و باطل در جهان است که بر مدار فقاهت شکل گرفته است؛ مدار حجيت در دوران غيبت، فقاهت است و اين فقاهت حجيت دارد. این انقلاب دارد مسير خودش را با همان حجيت طي ميکند؛ يعني اينطور نيست که يک درويش بالا نشسته باشد و بگوید من ديشب شهود کردم! يک فقيه در رأس است و بر اساس فقاهت میگويد که وظيفه اجتماعی ما اين است. و اين فقاهت، در عصر غيبت، حجيت اجتماعی دارد.» ۹۵/۵/۲۰
«حجیت این انقلاب به امام بزرگوار ما بر میگردد، حجیت عصر غیبت هم به ایشان بر میگردد، یک فقیه جامع الشرایط و عادلی که هیچکس قبل از اینکه مباحث سیاسی پیش بیاید در عدالت و تقوا و فقاهت ایشان تردید نکرده است. این پایگاه حجیت این حرکت عظیم است. یک حرکت عظیم به سمت ظهور که پایگاهش هم فقاهت در عصر غیبت است که کانون حجیت در عصر غیبت است. بعضی نیایند برای ما حدیث بخوانند؛ حدیثها را فقیهانه باید معنا کرد و آن کسی که پرچمدار بوده، خودش فقیه بوده است. ما خودمان برای احادیث، بینهایت ارزش قائل هستیم، امّا فهمِ فقیهانه از حدیثْ معتبر است.» ۹۷/۸/۲۵
هدایت شده از کانال ܢܚܝ̇ߺܭَــܝ ܫܦ̇ـــߊܦ̇ߺܙ و حـܥܼــߊܥ̣ߺ
🔴⚪️ نمایندگان ملت چطور توانستند استدلال ضعیف لاریجانی را بپذیرند؟
🔵 از متن پاسخ رهبر حکیم انقلاب به لاریجانی چه استنتاج می شد؟
متن پاسخ رهبر معظم انقلاب چنین است:
🔵 جناب آقای لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی
با سلام و تحیت
در پی استفسار تلفنی جنابعالی نسبت به #مخالفتوعدممخالفت مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) با #بررسی لوایح چهارگانه به کنوانسیونها در مجلس شورای اسلامی به دنبال فرمایشات معظم له در دیدار نمایندگان، مقام معظم رهبری فرمودند:
💢آنچه که من در دیدار با نمایندگان راجع به لوایح چهارگانه و کنوانسیونها گفتهام مربوط به #اصلکنوانسیونها بود و نه #کنوانسیونخاص.
لذا با #بررسی این لوایح در مجلس مخالفتی ندارم تا مسیر قانونی خود را طی کند. تدبیر فوق قبلا در زمان استفسار به طور شفاهی به جنابعالی ابلاغ شده بود.»
🔴 نتایج منطقی این پاسخ:
نظر رهبر انقلاب درباره «اصل کنوانسیونها بوده است نه کنوانسیون خاص» یعنی چه؟
معنا کاملا روشن است:
دیدگاه رهبری درباره کلیه کنوانسیونها این است:
🔸«این معاهدات ابتدا در اتاقهای فکر قدرتهای بزرگ و برای تأمین منافع و مصالح آنها پخت و پز میشود و سپس با پیوستن دولتهای همسو یا دنباله رو یا مرعوب، شکلِ به ظاهر بینالمللی میگیرد بهگونهای که اگر کشور مستقلی مانند ایران، آنها را قبول نکند او را مورد هجوم شدید قرار میدهند که مثلاً ۱۵۰ کشور پذیرفته اند شما چطور آن را رد میکنید؟
🔸همانگونه که درباره «برخی کنوانسیونهای بینالمللیِ اخیراً مطرح شده در مجلس» گفتیم، مجلس شورای اسلامی که رشید و بالغ و عاقل است، باید مستقلاً در موضوعاتی مثل مبارزه با تروریسم یا #مبارزهباپولشویی قانونگذاری کند.
🔸البته ممکن است برخی مفاد معاهدات بین المللی خوب باشد، اما #هیچضرورتیندارد با استناد به این مفاد به کنوانسیونهایی بپیوندیم که از عمق اهداف آنها #آگاهنیستیم یا میدانیم که #مشکلاتیدارند.
🔴 نتایج کاملا آشکار سخن رهبر انقلاب این است که:
1⃣ شخصا هیچ ضرورتی برای پیوستن به عموم کنوانسیونها و از جمله این کنوانسیون قائل نیستند.
2⃣ البته ایشان در پاسخ سؤالات معنادار رییس مجلس و احیانا رییس جمهور مبنی بر #بررسی کنوانسیون، اعلام نمودند که مخالفتی با #بررسی این کنوانسیونها ندارند.
در نتیجه نامه اخیر، هیچ تغییری در نظر پیشین رهبری ایجاد نکرده و مطابق نظر ایشان نباید به این کنوانسیونها ملحق گردید.
⭕ بخونید، جالبه👌
🔹پسر جوانی بیمار شد. اشتهای او کور شد و از خوردن هر چیزی معدهاش او را معذور داشت.
🔹حکیم به او عسل تجویز کرد.
🔸جوان میترسید باز از خوردن عسل دچار دلپیچه شود لذا نمیخورد. حکیم گفت: بخور و نترس که من کنار تو هستم. جوان خورد و بدون هیچ دردی معدهاش عسل را پذیرفت.
🔹حکیم گفت: میدانی چرا عسل را معده تو قبول کرد و پس نزد و زود هضم شد؟
جوان گفت: نمیدانم.
حکیم گفت: عسل تنها خوراکی در جهان طبیعت است که قبل از هضم کردن تو، یکبار در معده زنبور هضم شده است.
🔸پس بدان که عسل غذای معده توست و سخن غذای روح توست. و اگر میخواهی حرف تو را بپذیرند و پس نزنند و زود هضم شود، سعی کن قبل سخن گفتن، سخنان خود را مانند زنبور که عسل را در معدهاش هضم میکند، تو نیز در مغزت سبک سنگین و هضم کن سپس بر زبان بیاور!
⭕️استفادهی بد از یگانه ابزار ناقص نظام
🔺بیانات #رهبر_معظم_انقلاب در دیدار مدیران شبکهی دوم سیما
🔺بیشک در درون کشور ما کسانی هستند که همان انگیزههای ضدیت با این گرایشِ به اصطلاح #بنیادگرایی را دارند؛ شما از آنها اصلاً #رودربایستی نکنید. در تنظیم برنامهی ادب و هنر، یا تنظیم برنامهی کودکان، یا فیلم و سریال، هیچوقت این فکر را نکنید که اگر ما این گرایش را نشان دادیم، ممکن است یک تیپ #روشنفکری که مثلاً خوانندگان فلان مجلهی هفتگی هستند، خوششان نیاید؛ بهدَرَک، خوششان نیاید! شما اصلاً کاری را بکنید که آنها خوششان نمیآید؛ هیچ ملاحظهی این چیزها را نکنید.
🔺نگویید ما این شخصیت را باید تجلیل کنیم، شاید آنها جذب بشوند؛ نه، شما ببینید آیا در تجلیل این شخصیت، نقطهی منفیای وجود ندارد؟ نگویید ما باید با این آقا مصاحبه کنیم، یا سخنرانی این آقا را در فلان سمینار یا در فلان مجموعه پخش کنیم، برای اینکه آن جناح هم به این کانال علاقهمند بشوند؛ نه، شما نگاه کنید ببینید آیا این حرکت شما برای آن هدفگیری اصلی ضرری دارد یا ندارد؛ اگر ضرر دارد، اصلاً ملاحظه نکنید که فلان کسان ممکن است با این کار جذب بشوند؛ نه، بگذارید جذب نشوند؛ کاملاً #صریح عمل کنید.
🔺من یک آدم بستهی بیاعتنای به خواستهها و هدفهای - به اصطلاح امروز - دگراندیشان یا دگراندیشانه نیستم؛ نه، #اسلام این مقدار #سعه_صدر دارد که همهی حرفها را گوش کند؛ لیکن اینجا اصلاً مسألهی این نیست؛ در اینجا مسأله، مسألهی یک شخص در مقابل یک شخص نیست؛ اینجا مسألهی یگانه ابزار ناقص یک نظام در مقابل مجموعهی توطئههایی است که دارد انجام میگیرد. بنده بیایم از همین یک ریالی که دارم، در مقابل میلیونها تومانی که دیگران دارند، بد استفاده کنم؛ برای اینکه مبادا آن دیگران بدشان بیاید، یا خوششان نیاید؟! این بههیچوجه #عاقلانه نیست.
۱۳۷۰/۱۱/۰۷
#ارتجاع_در_صداوسیما
#تریبون_مستضعفین
آقای صالحی! دور از انصاف بود
شریعتمداری در روزنامه کیهان نوشت:
🔹دونالد ترامپ، رئیسجمهور آمریکا: «بعد از خروج ما از برجام، مشکلات در ایران بالا گرفته است، مردم نمیتوانند نان بخرند، آنها مجبورند با ما مذاکره کنند»!
🔹جان بولتون مشاور امنیت ملی رئیسجمهور آمریکا: «تهران زیر فشار سنگینی قرار دارد. ما آنقدر فشار بر ایران را ادامه میدهیم تا صدای خرد شدن استخوانهایشان شنیده شود»!
🔹حالا به اظهارات آقای دکتر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان که روز گذشته با شبکه «یورونیوز» انجام شده است توجه کنید؛ ایشان در این مصاحبه میگوید:
🔻«فشارهای اقتصادی غوغا میکند. مثلا حقوق من تا یکسال پیش به عنوان یک استاد دانشگاه، حدود 3000 دلار در ماه بود، الان به 700 دلار رسیده است. این واقعا فشار اقتصادی است. ببینید اقشار دیگر چقدر تحت فشار هستند»!
🔷حالا - با عرض پوزش- خودتان را جای مقامات آمریکایی بگذارید! و سپس درباره اظهارات آقای صالحی به عنوان یک مسئول بلندپایه ایرانی به قضاوت بنشینید! آمریکا از اظهارات ایشان چه پیامی دریافت میکند؟!
🔹 اظهارات آقای صالحی بیآنکه بخواهند و یا احتمالا متوجه باشند! آب ریختن به آسیاب دشمن و تشویق حریف به افزایش فشارهاست! و این گناهی نابخشودنی است که انشاءالله ناشی از غفلت باشد!
🔷ثانیا؛ فقط با یک نگاه گذرا به روند امور در کشور، به وضوح میتوان دید که مشکلات معیشتی برخاسته و ناشی از بیتدبیری «دولت تدبیر»! است! چرا راه دور برویم! نیمنگاهی به آنچه که طی همین چند ماه اخیر شاهد بودهایم بیندازید! چه کسانی قیمت دلار را از 3 هزارو چند صد تومان به 18 هزار تومان رساندند؟! چه کسانی برای واردات کالای مورد نیاز مردم، دلار 4200 تومانی گرفتند و به جای کالای ضروری، موز و چایساز و... وارد کردند؟!
🔷 حقوق ماهیانه 3 هزار دلاری جنابعالی را دولت محترم با بیتدبیری و رها کردن عرصه اقتصادی کشور به 700 دلار تبدیل کرده است نه تحریمها؟!
🔻انصاف نیست که دشمن از اظهارات نسنجیده شما گرای افزایش فشار و تحریمها را دریافت کند!
هدایت شده از عکس نوشته و استیکرمذهبی
🍃❀✿❀🍃🌼🍃❀✿❀🍃
#مجموعه_مهدوی
#منتظر
❃وظایف منتظران (خاص)
✠صبر بر سختی های دوران غیبت
امروزه کم نیستند افرادی که به دلیلهایی، باور به آن امام غایب و یاد آن حضرت را برنمیتابند و در این راه، از هرگونه ایحاد مانع و اذیت و ازار فرو نمیگذاریند. از انجا که یکی از اموزه های مهم دینی صبر بر مشکلات و مصیبتهاست، لازم است در ...
#اللهم_عجل_لولیک_الفرج
@Allah_Almighty
🍃❀✿❀🍃🌼🍃❀✿❀🍃
❌ اراجیف باوری!
✅ یکی از بزرگترین معضلات فضای مجازیمون، اراجیف باوری طیف زیادی از کاربراشه و از اونور مقاومتشون در برابر واضحترین و روشنترین #حقایق!
👈 بهش بگو خمینی هندیه! سندش هم فلان پست کانال اشکبوس چهاردهم تو تلگرامه!
نه تنها #باور میکنه ، بلکه ازش به عنوان #سند در مباحث هم استفاده میکنه! 😅
✅ ولی بهش بگو #داعش رو #آمریکا ساخته! ترامپ خودش گفته! کلینتون اعتراف کرده! شک نکن #شک میکنه به حرفات 😀
👈 بهش بگو #آخوندا زمان رضا پالان، با حمام و آب لولهکشی و بهداشت مخالف بودن و ...! گل از گلش میشکفه و سریع واسه شونصد نفر فوروارد میکنه!
✅ حالا اگه بهش بگی شاه #فساد_جنسی داشته طبق شهادت دهها شاهد و هزاران سند و اعتراف نزدیکانش، میگه اینا همش دروغه!
چرا به یه بنده خدا #تهمت میزنی!😐
👈 بهش بگو این عکس متعلق به #جنتی ـه که داره دست #شاه رو میبوسه! بی درنگ و بدون هیچ تحقیقی عکس رو ذخیره میکنه تا شب تو کانال همکارانش بفرسته و ژست من یک همهچی دون هستم دربیاره!
✅ حالا اگه عکس #جنایات و وحشیگریهای آمریکا و اسراییل رو نشونش بدی، اولین جملهای که میگه اینه که "احتمال داره #فوتوشاپ باشه" یا "از کجا معلوم اینا آمریکایین"! 😳
👈 بهش بگو #پلاسکو رو سپاه ترکوند تا مغازههاشو بتونه بهشون بفروشه! فورا باور میکنه!
بهش بگو دانشمندان #هستهای رو خود نظام ترور کرد! باور میکنه!
صبح که میشه بهش بگو مجتبی خامنهای از کشور فرار کرد! هر روز باور میکنه و هر روز همین رو نشر میده!
✅ حالا بگو حادثه #یازده_سپتامبر طبق شواهد و اسناد متقن، کار خودشون بود!
بگو هواپیمای ایران رو آمریکا زد!
بگو خود کلینتون میگفت از سبزها حمایت میکردن!
کل اینترنت رو شخم میزنه بلکه بتونه یه مطلب در رد این ادعاها پیدا کنه! 😑
◀️ این جور آدما حرفای لجنترین و فاسدترین افراد رو راحتتر میپذیرن!
◀️ روح الله #زم ، منبع خبریشونه!
◀️ منبعشون برای مخالفت با شخص بزرگی مثل رهبر انقلاب ، مهدی فلاحتیه که #تجاوز به همکارانش ثابت شده!
خدا توی قرآن به یک دسته از افراد میگه: "اینها مثل خرهایی هستند که کتاب حمل میکنند". سوره جمعه آيه ٥
✅این جمله دقیقا وصف همین افراده...
پ.ن ١ ؛ سواد رسانهای خود را افزایش دهیم.
پ.ن ٢ ؛ حق جو و حق طلب باشيم.
هدایت شده از تبیین منظومۀ فکری رهبری
نمونهای از حضور #دانشجویان در جبههها
یک نمونهی دیگر [از حضور دانشجویان در در جبههها]، دانشجوهائی هستند که در ماجرای هویزه حضور پیدا کردند که آن دانشجوها را هم بنده، تصادفاً در همان روزی که اینها داشتند میرفتند _روز ۱۴ دی_ به طرف منطقهی نبرد و درگیری، دیدم؛ شهید #علم_الهدی و شهید قدوسی و دیگران. این مربوط به سالهای ۶۰ و ۶۱ است که البته ادامه پیدا کرد تا آخر جنگ. یعنی واقعاً یکی از بخشهای تأمین کنندهی نیروهای فعال ما در طول دوران هشت سال دفاع مقدس، #دانشگاه_ها بودند.
بیانات در دیدار دانشجوبان و اساتید دانشگاه علم و صنعت ۱۳۸۷/۹/۲۴
روز #دانشجو
#تبیین
@t_manzome_f_r
هدایت شده از تبیین منظومۀ فکری رهبری
porsesh.pdf
2.05M
#کتاب «پرسش و پاسخ»
متن کامل پاسخهای حضرت آیتالله العظمی خامنهای، رهبر انقلاب اسلامی، به پرسشهای دانشجویان در ۹دیدار (طی سالهای۱۳۸۲-۱۳۷۷)
روز #دانشجو
#تبیین
@t_manzome_f_r
هدایت شده از تبیین منظومۀ فکری رهبری
#کتاب «پرسش و پاسخ»
متن کامل پاسخهای حضرت آیتالله العظمی خامنهای، رهبر انقلاب اسلامی، به پرسشهای دانشجویان در ۹دیدار (طی سالهای۱۳۸۲-۱۳۷۷) میباشد.
کتاب حاضر گزارش کامل پرسشهای دانشجویان و پاسخهای مقام معظم رهبری در ۹ جلسه است که به ترتیب زمانی به شرح زیر در این کتاب منتشر شده است.
۱. در دیدار جمعی از جوانان به مناسبت هفتهی جوان۷۷/۲/۷
۲. در دیدار دانشجویان دانشگاه تهران۷۷/۲/۲۲
۳. جلسهى پرسش و پاسخ در دانشگاه تربیت مدرّس۷۷/۶/۱۲
۴. دیدار با جمعی از جوانان۷۷/۱۱/۱۳
۵. جلسهى پرسش و پاسخ سردبیران و نویسندگان نشریات دانشجویی کشور۷۷/۱۲/۴
۶. دیدار دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف۷۸/۹/۱
۷. در دیدار دانشجویان دانشگاه امیرکبیر۱ ۷۹/۱۲/۹
۸. در دیدار دانشجویان دانشگاه امیرکبیر۲ ۷۹/۱۲/۲۲
۹. در دیدار دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی ۸۲/۲/۲۲
نسخهی الکترونیک این کتاب را #دانلود کنید.👇👇
بمناسبت روز #دانشجو
@t_manzome_f_r
هدایت شده از صوتهای رهبر انقلاب
آرمانخواهی، اولین فریضه دانشجو.mp3
593.3K
اوّلین فریضه دانشجویی آرمانخواهی است.
در کلام استاد #سید_علی_خامنه_ای
#دانشجو
@khamenei_voice
@t_manzome_f_r
هدایت شده از تبیین منظومۀ فکری رهبری
صوتهای حضرت آیتاللهالعظمی استاد #سید_علی_خامنه_ای به مناسبت روز #دانشجو در کانال
@khamenei_voice
در حال بارگزاری است
@t_manzome_f_r
هدایت شده از تبیین منظومۀ فکری رهبری
جالب است توجه کنید که۱۶ آذر در سال۳۲ که در آن سه نفر دانشجو به خاک و خون غلتیدند، تقریباً چهار ماه بعد از ۲۸ مرداد اتفاق افتاده؛ یعنی بعد از کودتای ۲۸مرداد و آن اختناق عجیب - سرکوب عجیب همهی نیروها و سکوت همه - ناگهان به وسیلهی دانشجویان در دانشگاه تهران یک انفجار در فضا و در محیط به وجود میآید. چرا؟ چون نیکسون که آن وقت معاون رئیس جمهور آمریکا بود، آمد ایران. به عنوان اعتراض به آمریکا، به عنوان اعتراض به نیکسون که عامل کودتای ۲۸مرداد بودند، این دانشجوها در محیط دانشگاه اعتصاب و تظاهرات میکنند، که البته با سرکوب مواجه میشوند و سه نفرشان هم کشته میشوند. حالا۱۶ آذر در همهی سالها، با این مختصات باید شناخته شود. ۱۶آذر مال دانشجوی ضد نیکسون است، دانشجوی ضد آمریکاست، دانشجوی ضد سلطه است.
۸۷/۹/۲۴
#امام_خامنه_ای
بمناسبت ۱۶آذر، روز دانشجو
#تبیین
@t_manzome_f_r
هدایت شده از تبیین منظومۀ فکری رهبری
#مطالبهگری
#رهبر_انقلاب
#فرمانده
آنچه من بر آن تأکید میکنم، این است که ما امروز در جامعهمان نیاز مبرم داریم به اینکه #آرمان_ها را مدام تکرار کنیم، مدام بگوییم، مدام روی آن کار کنیم، مدام مطالبه کنیم. این #مطالبه_گری خیلی چیز خوبی است. #مطالبه_گریِ آرمانها از آن چیزهایی است که از آن نباید دست برداشت. اگر چنانچه این حجم عظیم و وسیع تهاجم به افکار عمومی از سوی ضدّ انقلاب با این #مطالبهگریها مواجه نشود، قطعاً #ویرانگری خواهد کرد. یادآوری آرمانها، مطرح کردن آرمانها، خواستن آرمانها، #طلبکاری نسبت به تحقّق این آرمانها یک سدّی است در مقابل تخریب افکار عمومی و فضاهای نخبگانی _که متأسّفانه روی فضاهای نخبگانی هم دارند کار میکنند_ و فضاهای مدیریّتی؛ که در مواردی هم متأسّفانه بیتأثیر نبوده. اینجا یک #لشکری از جوانهای مؤمن و انقلابی لازم است که وارد میدان بشوند، مطالبه کنند آرمانها را و خودشان کمک کنند به تحقّق این #آرمان_ها.
بنابراین، احتیاج است به یادآوری این #آرمان_ها با همان زبانِ ویژهی جوانِ مؤمنِ انقلابی که از خصوصیّاتش صراحت است، از خصوصیّاتش شجاعت در گفتار است؛ اینکه #شجاعانه حرف خودش را بزند. امروز نسبتاً همینجور هم بود؛ ما احساس کردیم یک انگیزهی شجاعانهای وجود دارد برای اینکه بگویند یک چیزهایی را. بایستی این ارزشها بهصورتِ صریح، هوشیارانه، دائماً #مطالبه بشود؛ از سوی جوانِ پای کار.
۹۷/۳/۷
آغاز به کار #مطالبه_گری طرح تبیین منظومه فکری رهبری.
جهت ثبتنام در لشکر #مطالبه_گری و #آموزش به این آیدی مراجعه کنید
@Jahadmm1059
#تبیین
@t_manzome_f_r