eitaa logo
کانال ܝ‌وܢܚ݅ܝ̇ߺܭَـــܝ‌ܨ و ܢ̣صــــیܝ‌ࡅ߳ߺߺܙ
1.2هزار دنبال‌کننده
37.9هزار عکس
28.1هزار ویدیو
255 فایل
🌴عرصه ی جنگ نرم، بصیرتی عمارگونه و استقامتی مالک اشتر وار می طلبد. امام خامنه ای 🍒 🌴 قرارگاه بسوی ظهور 🌷یک لشکر سایبری آتش به اختیار 🌷میباشد. #کانال_روشنگری_و_بصیرت☫ 🇮🇷 #قرارگاه_بسوی_ظهور 🆔 @uphjnv @Sydmusavi @cyber_2017
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دعا حتماً اجابت می‌شود، آن هم دعای دسته‌جمعی ! اما دعا فرهنگ دارد، و محال است دعا، بدون فرهنگ و آداب دعا، منشاء اثر واقع گردد. در پویش دعای دسته جمعی با فرهنگ دعا، وارد دعا باید شد.
🧠طبقه بندی آی کیو: نابغه تیزهوش باهوش معمولی کم هوش دیرفهم کم فهم گیج پرت خرفت برانداز 😂😂😂
🔻 12 دلیلِ عملیاتیِ کاهش نرخ ارز در روزهای اخیر 🔹در روزهای اخیر قیمت دلار روند کاهشی به خود گرفته است. شواهد میدانی در بازار نشان می‌دهد قیمت دلار هم اکنون در بازار میدان فردوسی حتی تا رقم 40 هزار تومان هم خریدار ندارد. برخی کارشناسان اقتصادی بر این باورند افت قیمت دلار در روزهای اخیر به 12 دلیل بوده است 1. اجرای سفت و سخت تر پیمان سپاری ارزی برای صادرکنندگان غیر نفتی به ویژه پتروشیمی ها و معدنی ها 2. افزایش سقف قیمتی عرضه ارز توسط بانک مرکزی 3. لغو الزام عرضه ارز فقط به صرافی های بانکی 4. نشان دادن اراده متنوع سازی مبادی وارداتی، متنوع سازی کانال های تسویه ارزی توسط دولت 5. برنامه بانک مرکزی برای ارتقای تنوع سبد ارزی کشور متناسب با ماهیت و نوع مصارف ارزی کشور 6. کاهش فشار بر کانال درهم با تصمیم روسیه و هند برای مبادلات بر پایه روبل 7. محدود کردن مصارف ارزیِ ارز 28500 تومانی به مصارف بسیار خاص کالاهای اساسی در سامانه نیما 8- آثار روانی توافق ایران و عربستان 9-راه اندازی مرکز مبادله ارز و طلا 10- کوچکتر شدن سهم بازار قاچاق با تامین نیازهای واردکنندگان از طریق کانال‌های رسمی 11- افزایش اختیارات بانک مرکزی 12-کاهش انتظارات تورمی 👇👇 ┏━━━🌷📚🍃━━━┓ ‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌ ‎ @uphjnv ┗━━━🍃📚🌷━━━┛
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دلتون میاد خونه ها رو از این گوله های نمک خالی بذارید؟ دست بجـــــــنبونید😉 و به خونه هاتون صفا و برکت و دلخوشی رو هدیه بدید👌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺این فیلم حاصل یک درخواست احمقانه ، و کاملا واقعی است!!! ❓به کجا شکایت کنیم؟ ❓به کجا ببریم گله مندی خود از جاهل های رسانه‌ای را؟ ❓به چه کسی بگوییم این تولیدات رسانه‌ای مایه‌ی ننگ نظام جمهوری اسلامی است؟ ❓چه می‌شود در این اوضاع نامساعد اقتصادی که مردم اعصاب و روانشان درگیر است ‌، سریالی با مضمون و جنایاتِ عجیب و غریب ساخته می‌شود و مجوز پخش می‌گیرد و با روح و روان مردم بازی میکند و در یکی از قسمت های خون‌بارِ ، این سریال از مردم میخواهد از عکس العمل و شوکه شدن خود فیلم بگیرند و برای سازندگان سریال بفرستند؟ ♦️اُف بر این فضاحت رسانه‌ای ♦️اُف بر این کج سلیقگی ❓متصدی امور سینما و سینمای خانگی در این مملکت کیست؟ ❓چه کسی باید این فضاحت رسانه‌ای را پیگیری کند؟ ✍ میلاد خورسندی
🚨ساخت رمپ ۳۵۰ تُنی بندرخمیر در ۴۰ روز به همت مهندسان جوان و نخبگان ایرانی طراحی، ساخت و نصب اسکله رمپ فلزی چند‌منظوره بندر خمیر در مدت زمان ۴۰ روز به اتمام رسید و این سازه امروز توسط وزیر راه بهره‌برداری می‌شود.
👌 یک کار خوب و قابل الگوبرداری تجلیل از حاج عباس صدر از شهروندان اصفهانی که مدافع حریم عفاف و شد 🔺گفتنی‌ست این بزرگوار که از کسبه با سابقه و خوش انصاف است ، با نصب اطلاعیه به شیشه مغازه از ارائه خدمات دهی به بانوان بی حجاب خودداری می‌کند. 📍پ.ن : تنها حاکمیت درباره‌ی مقابله با بی حجابی ها مسئول نیست. مردم نیز وظیفه دارند فرد بی حجاب را به علت کار خطایش تحویل نگیرند و این عین است!
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
👇👇👇
بلایی که در کشور ما بر سر اخبار امیدوار کننده می‌آید! ❌نشنوید ، نبینید ، نگویید!!
هدایت شده از میلاد خورسندی
💠دعای مشترک شهید باکری و شهید سلیمانی: خدایا مرا پاکیزه بپذیر🌷 🗓سالروز شهادت فرمانده لشکر پرافتخار عاشورا
هدایت شده از میلاد خورسندی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷رشد خیره کننده زنان در عرصه های ورزشی بعد از انقلاب 👈قبل از انقلاب با وجود رایج بودن بی حجابی و به اصطلاح آزاد بودن زنان، فقط ۴ مدال بین المللی توسط زنان ایرانی کسب شده بود ! 👌اما امروز به برکت انقلاب اسلامی، بیش از ۱۲۰۰ مدال بین المللی توسط زنان ایرانی کسب شده! ⁉️طرفدارن شعار «زن زندگی آزادی» نظری ندارند؟!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📣سود سهام عدالت نسبت به مرحله قبل بیشتر شد 🔹مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی: سودی که در مرحله دوم به حساب دارندگان واریز میشود، در مقایسه با آذر امسال کمی بیشتر است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تمرکز سپاه بر گسترش ازدواج آسان سپاه در استان هرمزگان در رده‌های مختلف بیش از ۱۰ هزار سری جهیزیه تامین و به نوعروسان هرمزگانی اهدا کرده است.
📌 ❌ نگوییم: انرژی ✅ بگوییم: نیرو دربرخی موارد می‌توان بجای کلمه "انرژی" از واژه "توان" نیز استفاده کرد.
🔴 فوری | حسین قدیانی فعال رسانه ای نزدیک به شورای عالی امنیت ملی: توافق اقتصادی بسیار قوی تا ساعتی دیگر در ابوظبی رونمایی می‌شود!
⚽️پیروزی دختران ایران در مقابل تیم قرقیزستان سومین دیدار تیم ملی فوتبال نوجوانان امروز (پنجشنبه ۲۵ اسفندماه) در ورزشگاه هیسار شهر دوشنبه با قضاوت داور تاجیکی در مقابل تیم قرقیزستان برگزار شد و در نهایت ملی پوشان کشورمان موفق شدند این تیم را با نتیجه دو بر صفر شکست دهند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥زباله گردی گروهی!!! 🇺🇸در شهر آستون در تگزاس ، محصولات غذایی که در اثر قطع برق خراب شده اند، توسط سوپرمارکت ها دور ریخته می شوند و آمریکایی ها زباله ها را غارت می کنند!
🔻خاطرات علم / ۴۵ روز سفر خارج از کشور! ✍اسدالله علم ،وزیر محمدرضا شاه در کتاب خاطراتش می نویسد: "امروز بعد از ظهر كه به حضور شاه رفتم، وسط كار ماساژ و حمام بودند، دو ساعتی با هم صحبت كردیم. عرض كردم به نظر من هم در ورزش و هم در فعالیت‌های شبانه[!] افراط می‌كنید... 🔸به تذكرم خندید... بار دیگر پیشنهاد كردم به حد كافی خارج از مملكت بوده‌ایم و اكنون بهتر است برگردیم. مثل این كه دنیا را بر سرش خراب كرده باشم، اما وظیفه من ایجاب می‌كند كه به اطلاع برسانم كه پادشاه ایران نمی‌تواند ۴۵ روز را خارج از وطنش و صرفا بابت استراحت و سرگرمی بگذراند. مردم این چیزها را تحمل نمی‌كنند. 📚 منبع: خاطرات علم
حداقل یه دروغی بگید که سریع گندش درنیاد🤭
🛠 ۸۰ واحد راکد و نیمه‌فعال در استان گلستان به چرخه تولید بازگشت علی‌محمد زنگانه گفت: ما در یک جنگ ترکیبی و‌ پیچیده با دشمن هستیم. سال ۱۴۰۱ سال پرفراز و نشیبی بود و با مسائل مختلفی روبرو بودیم. با مداخله صورت گرفته در دولت سیزدهم ۸۰ واحد راکد و نیمه فعال تا امروز فعال شد و به چرخه تولید برگشت.
♦️محسن تنابنده خیلی ناراحته که پایتخت امسال نساختن و گویا غیر مستقین میگه تقصیر اخونداست😁 ✅البته این برنامه کودک از قدیم بوده و جای پایتخت هم ساخته نشده! ولی آقای تنابتده امسال شما و علیرضا خمسه برین دوغتونا بنوشید تا یاد بگیرین به مملکت خودتون لگد نزنین با لجن پراکنی هاتون.😅
🔴سناتور آمریکایی: ۳۱ تریلیون دلار بدهی بزرگترین تهدید است نه ایران، روسیه و چین ▪️این در حالی است که طی چند روز گذشته ۳ بانک آمریکایی ورشکست شده آمد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥شوخی جالب استاد رحیم پور ازغدی با برخی از افراد میمون ما بده میمون شما خوبه؟