eitaa logo
کانال ܝ‌وܢܚ݅ܝ̇ߺܭَـــܝ‌ܨ و ܢ̣صــــیܝ‌ࡅ߳ߺߺܙ
1.2هزار دنبال‌کننده
38.4هزار عکس
28.6هزار ویدیو
255 فایل
🌴عرصه ی جنگ نرم، بصیرتی عمارگونه و استقامتی مالک اشتر وار می طلبد. امام خامنه ای 🍒 🌴 قرارگاه بسوی ظهور 🌷یک لشکر سایبری آتش به اختیار 🌷میباشد. #کانال_روشنگری_و_بصیرت☫ 🇮🇷 #قرارگاه_بسوی_ظهور 🆔 @uphjnv @Sydmusavi @cyber_2017
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥سخنان کمتر شنیده شده شهید بهشتی در مورد عفاف و حجاب 🔺برخی سعی دارند با سانسور حرف‌های پیشگامان انقلاب، تعریف متفاوتی از آرمان‌های نهضت اسلامی ارائه دهند به همین دلیل بازخوانی کامل نظرات و سخنرانی‌های شخصیت‌هایی همچون شهید بهشتی، می‌تواند در روشن کردن این فضای مبهم موثر باشد. 🔺شهید بهشتی در مورد نوع واکنش افراد و گروه‌ها نسبت به عفاف و حجاب و دیگر احکام اسلامی، سخنان مهمی دارد که باید یک بار دیگر به درستی شنیده شود. 👇 🌸⃟📚🔰჻ᭂ࿐✰ @uphjnv
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 فیلم کامل‌تر از نظر آیت‌الله طالقانی در مورد حجاب؛ و اشتغال بکار خانمها...ضد انقلاب سالها این سخنان مرحوم طالقانی را سانسور کردند.👌
ــــ🌺 روزمان را با نورانیتِ ، نورانی کنیم 🌺ــــ 🔑 امیرالمؤمنين علی( علیه السلام) قُلوبُ العِبادِ الطّاهِرَةُ مَواضِعُ نَظَرِ اللّهِ سبحانَهُ، فمَن طَهَّرَ قَلبَهُ نَظَرَ إلَيهِ 🔑 دل‌هاى پاکِ بندگان، نظرگاه خداى سبحان است. پس هر كه دل خويش را پاک گرداند خداوند به آن نظر افكند. 📚 غررالحكم حدیث ۶۷۷۷ 🗓 ۱روز تا 🌸⃟📚🔰჻ᭂ࿐✰ @uphjnv [ باذکࢪصلوات=✓]
▪️ولایت علی، نه علی را دوست داشتن که فقط علی را دوست داشتن است. ولایت علی، علی را سرپرست گرفتن و از هواها و حرف‌ها و جلوه‌ها بریدن است. این ولایت، ادامه ولایت حق است و دنباله‌ی توحید، آن هم توحیدی در سه بعد؛ در درون و در هستی و در جامعه؛ که توحید در درون انسان‌ها، هواها و حرف‌ها و جلوه‌ها را می‌شکند؛ هواهای دل و حرف‌های خلق و جلوه‌های دنیا را و در جامعه طاغوت‌ها را کنار می‌ریزد و در هستی خدایان و بت‌ها را. 💬 از غدیر | نوشته‌ی 👇 🌸⃟📚🔰჻ᭂ࿐✰ @uphjnv
⁉️انتــــخاب شمــــا کــــدام مســـــیر اســــــت؟؟؟؟ #⃣ 🌸⃟📚🔰჻ᭂ࿐✰ @uphjnv [ باذکࢪصلوات=✓]
🔻بازنمایی بی‌حجاب‌ها در ناواقعیّت‌های رسانه‌ای 🖋 مهدی جمشیدی ۱. آخرین و جدیدترین کج‌روایتِ جریان سکولار و غیرانقلابی از حسّاسیّت نسبت به حجاب این است که مواجهه با بی‌حجاب‌ها در جامعه، موجب ایجاد «شکاف اجتماعی» و «قطبی‌شدن جامعه» و «دسته‌بندی‌شدن مردم» می‌شود و در نتیجه، هم سبب «تقابل مردم با حاکمیّت» می‌شود و هم سبب «نزاع مردم با یکدیگر». بنابراین، باید از کنار مسألۀ بی‌حجابی «عبور» کرد و نسبت به آن «حسّاس» نبود. تاکنون بحث بر سر این بود که آیا دولت اسلامی می‌تواند مردم را به حجاب، «الزام» کند و برای بی‌حجاب‌ها، «منع قانونی» و «مواجهۀ حقوقی» در نظر بگیرد یا خیر، امّا در این روایت جدید، سخن دربارۀ این است که گذشته از مباحث نظری و فقهی، «واقعیّت اجتماعی» نشان می‌دهد که اصرار بر این امر، جامعه را «پاره‌پاره» و دچار «قطب‌بندی درونی» می‌کند. در این روایت، مصحلت «حفظ انسجام اجتماعی» در برابر مصلحت «حفظ حجاب در عرصۀ عمومی» قرار داده شده و ادّعا شده که اکنون در موقعیّت چنین تزاحم و تعارضی قرار داریم و به‌ناچار باید از مسألۀ بی‌حجابی، «عقب‌نشینی» کنیم و جامعه و سبک زندگی را همان گونه که هست، بپذیریم. ۲. اگر استدلال یادشده را بپذیریم، باید از هر ارزشی که پاره‌ای از جامعه به آن معتقد نیست یا التزام عملی به آن ندارد، به‌آسانی «عبور» کنیم و حکم شرع را «نادیده» بگیریم، درحالی‌که ادّعای انقلاب اسلامی، «تحقّق ارزش‌های اسلامی در ساختار جامعه» بود، و نه عقب‌نشینی از شرع به نفع عرف. همچنین در برابر هر امر ضدّارزشی که «مطالبۀ اجتماعی» برای آن وجود دارد، باید «دین» را فراموش کنیم. چنین انفعالی، هیچ حدومرزی ندارد و دولت اسلامی باید در برابر واقعیّت اجتماعی، مسیر «تساهل‌وتسامح» را انتخاب کند و «رضایت اجتماعی» را نسبت به «احکام دین»، اصل فرض نماید. دراین‌میان، پیشنهاد نمی‌شود که اگر در برابر برخی احکام دینی، مقاومت اجتماعی وجود دارد، باید چاره‌ای برای «اقناع و همراه‌سازی جامعه» اندیشید و در پی «بازسازی ذهنیّتِ جمعیِ تحریف‌شده» بود، بلکه بی‌درنگ و مشتاقانه، «انفعال» و «عقب‌نشینی» تجویز می‌شود. به‌این‌ترتیب، ازیک‌سو، «ذهنیّت جامعه»، دست‌مایۀ تحریف‌گری خواص اغواگر قرار می‌گیرد و به ارزش‌ها بدبین می‌شود، و ازسوی‌دیگر، همین تغییر نگرشی، به اهرمی برای «فشار بر حاکمیّت» تبدیل می‌شود تا به‌تدریج، سکولار شود. به‌بیان‌دیگر، در اینجا واقعیّت اجتماعی به یک «واسطۀ پیشبرنده» برای سکولاریزاسیون تبدیل شده است. ۳. امّا آیا واقعیّت اجتماعی در ایران، این‌گونه است که از ارزش‌های دینی عبور کرده باشد؟ آیا بخش عمده‌ای از مردم، ارزش‌ها را برنمی‌تابند و سکولار شده‌اند؟ آیا عفت و پاکدامنی و حیا و نجابت در جامعۀ ایران، مهجور شده است؟ یا این نسبت‌ها، «کج‌روایت‌ها»یی برای شکل‌دهی به ذهنیّت جمعی است؟ به‌عبارت‌دیگر، آیا به‌جای فهم و توصیف خودِ واقعیّت اجتماعی، «تفسیرهای پیش‌ساخته» و «برداشت‌های مصنوعی» به ذهنیّت جمعی خورانده می‌شوند و «روایت رسانه‌ای» در حال غلبه‌یافتن بر «واقعیّت اجتماعی» است؟ برخلاف این فضاسازی‌های دروغین و آغشته به تحریف، متن واقعیّت اجتماعی در ایران، همچنان آمیختۀ با دین‌داری و ارزش‌ها است و هرگز به سوی تجدّد و سکولاریسم گذار نکرده است. کافی است به «ابرواقعیّت‌های اجتماعی» که همگان را مسحور و متحیّر می‌سازد بنگریم تا حقیقت نهفته در وجدان جامعۀ ایران را دریابیم. ازاین‌رو، باید گفت «بخش عمده‌ای از جامعۀ ایران»، همچنان به ارزش‌ها وفادارند و بیش‌وکم به سبک زندگیِ دینی باور دارند. در کدام دورۀ تاریخی، «همۀ مردم» در مرتبۀ عالی از دین‌داری قرار داشته‌اند که بتوان اکنون از جامعۀ ایران چنین توقعی داشت؟ دین‌داری در مقام تحقّق و تعیّن، «درجات» و «مراتب» متنوّع دارد و نباید با استناد به برخی «بیرون‌زدگی‌ها» و «لغزش‌ها»، به فروافتادن جامعۀ ایران به سکولاریسم حکم کرد. بدین‌جهت، بسیاری از دختران و زنانی که تقیّد ظاهری و پوششی به حجاب شرعی ندارند، «توصیه‌پذیر» و «منعطف» هستند و می‌توان با «گفتمان‌سازی» و «تربیت» و «اصلاح شناختی»، سبک پوشش آنها را دگرگون کرد. این روند، با هیچ‌گونه «مقاومت جدّی و چالشی»‌ای روبرو نخواهد شد و تنها محتاج ایجاد فضای ارزشی و مبتنی بر چهارچوب‌های گفتمانی و قانونی در جامعه است. ۴. در عین حال، یک «اقلیّت معارض و دین‌گریز» نیز در جامعه وجود دارند که بسیار اندک هستند، امّا در روایت‌ها، برجسته و بزرگ، بازنمایی می‌شوند؛ چنان‌که این گمانه در ذهن شکل می‌گیرد که گویا اینان «برآیند جامعۀ ایران» هستند، امّا حقیقت این است که اینان در «روایت»، اکثریّت هستند نه در «واقعیّت». قدرت روایت‌سازی و خود را با صدای بلند بیان‌کردن، موجب پیدایی تخیّلِ مرعوبانه و منفعلانه نسبت به واقعیّت اجتماعی شده است. 👇 🌸⃟📚🔰჻ᭂ࿐✰
برداشتن جمجمه سربازان ژاپنی بعنوان یادگاری و غنیمت جنگی توسط تفنگداران آمریکایی در جنگ جهانی دوم چنین چهره ای از آمریکا معمولا سانسور شده تا دنیا آمریکاییها رو نجات دهنده دنیا بدانند 🗣نویتسا بانج 👇 🌸⃟📚🔰჻ᭂ࿐✰ @uphjnv
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻‏این حرف که قرار است با برجام تحریم ها لغو شود دروغ بزرگی بود که عده ای عوام و خوش خیال باور کردند. لغو تحریمها اصلا مساله روحانی و هاشمی و ظریف و عراقچی نبود، هدف آنها از برجام چیز دیگری بود. این ادعا را با استناد به حرفهای خود آنها ثابت کرده ایم. در هفتمین سالگرد امضای برجام، قسمت بیست و ششم حافظه تاریخی ایرانی را ببینید. 👇 🌸⃟📚🔰჻ᭂ࿐✰ @uphjnv
🔴 احیای غدیر ، رمز ظهور وقتی با هزار ترفند و شیطنت را کمرنگ کرده و به وادی فراموشی سپردند نتیجه قهری اش شد خانه نشینی علی(ع) ، پاره پاره شدن جگر حسن(ع) و بر نیزه شدن راس اباعبدالله(ع) ؛ حالا این وظیفه ماست که با غیرت و همت را احیاء و ذکر آن را پررنگ کنیم تا به نتیجه حتمی اش یعنی ظهور (عج) ختم گردد ... ✍ 👇 🌸⃟📚🔰჻ᭂ࿐✰ @uphjnv
جیک سالیوان: روسیه می‌خواهد چند صد پهپاد از ایران خریداری کند! ژنرال جک کین: پهپادهای ایرانی تکنولوژی فوق‌العاده بالایی دارند! صادق زیباکلام: ما توانایی ساخت دوچرخه هم نداریم! "ما چگونه ما شدیم" 🗣amirsalehi 🇮🇷🇵🇸 👇 🌸⃟📚🔰჻ᭂ࿐✰ @uphjnv
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✔️سوشیانا، دختر کردستان 🔴🎥 |هدیه خاص رئیس‌جمهور به سوشیانا چه بود؟ دیدار بسیار جالب دختر اهل سنت سنندجی و عاشق حاج‌قاسم با آیت‌الله رئیسی 🔹سوشیانا قوامی دختر ۱۲ ساله اهل سنندج پیرو حضور آقای نوری وزیر آموزش و پرورش در استان کردستان در نامه‌ای به آقای رئیسی از رئیس‌جمهور می‌خواهد که با او دیدار کند. 🔹هم سوشیانا و هم خانواده او انتظار نداشتند که چنین مسئله‌ای محقق شود و حتی وقتی از ارتباطات مردمی ریاست‌جمهوری با منزلشان تماس گرفته می‌شود، پدر و مادر سوشیانا که از نامه مطلع نبودند، تصور می‌کنند که این تماس با آنها به اشتباه گرفته شده است. 🔹سوشیانا در توصیف ماجرای دیدار خود با آیت‌الله رئیسی می‌گوید: به من گفتند چون شما حافظ و اهل قرآن هستی برای من دعا کن. 👇 🌸⃟📚🔰჻ᭂ࿐✰ @uphjnv
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨آنچه که هرگز از امروزِ غرب به ما نمیگویند. 🎥 روایت «مریم امیرجلالی» از تجربه پنج ماه اقامتش در کانادا 🌸⃟📚🔰჻ᭂ࿐✰ @uphjnv [ باذکࢪصلوات=✓]