19.02M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥فقط ۲ درصد مساحت ایران برای خانه دار شدن همه کافی است!
سید حسن موسوی فرد، کارشناس سیاستگذاری اقتصادی:
🔹۱۵ درصد مساحت ایران قابل سکونت است و جالب اینکه برای اختصاص زمین به همه مردم، تنها به ۲ درصد آن نیاز داریم.
🔹دولت باید با ابزارهای مهم همچون زمین، مجوز و تامین مالی، ساخت زمین را در اختیار مردم قرار دهد که تجربه آن هم در کشور وجود دارد.
#ڪانال_ما_را_بہ_اشتراڪ_بگذارید👇👇
┏━━━🌷📚🍃━━━┓
@uphjnv
┗━━━🍃📚🌷━━━┛
🔊 رهبر معظم انقلاب : «متأسّفانه در فضای مجازیِ کشور ما هم که آن رعایتهای لازم با وجود این همه تأکیدی که من کردم صورت نمیگیرد و در یک جهاتی واقعاً ول است، که باید آن کسانی که مسئول هستند حواسشان باشد. همه کشورهای دنیا روی فضای مجازیِ خودشان دارند اِعمال مدیریّت میکنند، [آن وقت] ما افتخار میکنیم به اینکه ما فضای مجازی را ول کردهایم! این افتخار ندارد! این به هیچ وجه افتخار ندارد!»
🗓 ۱ فروردین ۱۴۰۰
#مطالبه_گری
💙@deldadegi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ناراحتی مزدوران اینترنشنال از قربانی نداشتن مسمومیتها در مدارس و خط دهی به مزدوران داخلیشان برای تهیه خوراک خبری در رسانههای جهان
🔺"شاید حتما باید چندین کشته وجود داشته باشد تا جذابیت برای رسانهها پیدا کند!!!"
#بنگاه_های_لجن_پراکنی
🔊 رهبر معظم انقلاب : «متأسّفانه در فضای مجازیِ کشور ما هم که آن رعایتهای لازم با وجود این همه تأکیدی که من کردم صورت نمیگیرد و در یک جهاتی واقعاً ول است، که باید آن کسانی که مسئول هستند حواسشان باشد. همه کشورهای دنیا روی فضای مجازیِ خودشان دارند اِعمال مدیریّت میکنند، [آن وقت] ما افتخار میکنیم به اینکه ما فضای مجازی را ول کردهایم! این افتخار ندارد! این به هیچ وجه افتخار ندارد!»
🗓 ۱ فروردین ۱۴۰۰
#مطالبه_گری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ناراحتی مزدوران اینترنشنال از قربانی نداشتن مسمومیتها در مدارس و خط دهی به مزدوران داخلیشان برای تهیه خوراک خبری در رسانههای جهان
🔺"شاید حتما باید چندین کشته وجود داشته باشد تا جذابیت برای رسانهها پیدا کند!!!"
#بنگاه_های_لجن_پراکنی
🔊 رهبر معظم انقلاب : «متأسّفانه در فضای مجازیِ کشور ما هم که آن رعایتهای لازم با وجود این همه تأکیدی که من کردم صورت نمیگیرد و در یک جهاتی واقعاً ول است، که باید آن کسانی که مسئول هستند حواسشان باشد. همه کشورهای دنیا روی فضای مجازیِ خودشان دارند اِعمال مدیریّت میکنند، [آن وقت] ما افتخار میکنیم به اینکه ما فضای مجازی را ول کردهایم! این افتخار ندارد! این به هیچ وجه افتخار ندارد!»
🗓 ۱ فروردین ۱۴۰۰
#مطالبه_گری
از قدیم گفتن کار فرهنگی بر هر درد بی درمان دواست🤣
بچه ها بدویم بریم کار فرهنگی کنیم تا فراخوان ندن برا بی حجابی سازمان دهی شده!!!😂😏
#پلیس_وظیفه_شناس_متشکریم
#حجاب
✍پسته خان
🔰عماد علوم اجتماعی انقلاب اسلامی
✍️ علی اصغر اسلامی تنها
▪️روح استاد گرانقدرم دکتر عماد افروغ (رحمت الله علیه)، متفکر، جامعه شناس و روشنفکر جبهه فکری انقلاب اسلامی، در سحرگاه شب قدر به ملکوت اعلی پیوست و خانواده، جامعه دانشگاهی، شاگردان و دوستداران خود را به سوگ نشاند.
▪️برای من طلبه که در هر سه مقطع تحصیلات دانشگاهی، توفیق تلمذ و دانشجویی اش را داشتم. دکتر افروغ نمونه روشنفکر انقلاب اسلامی بود. هم نظریه پرداز و منتقد بود و هم مجاهد و عامل. در ساحت نظر بر عماد اندیشه کل گرایی توحیدی اسلامی امام خمینی تکیه داشت و در ساحت عمل بر عدالت و رعایت حقوق الناس فروغ می بخشید. معرفت و استمرار آرمان های انقلاب اسلامی و اندیشه بنیانگذار جمهوری اسلامی در کانون نظرورزی و کنشگری علمی و سیاسی او قرار داشت.
▪️غرق نشدن و غرق نکردن در جامعه شناسی اغترابی مدرن و پست مدرن و آگاهی عمیق به لزوم فهم تأصیلی رخداد عظیم انقلاب اسلامی، او را به حکمت متعالیه رسانده بود و لذا تاکید داشت که رهبر انقلاب اسلامی اگر تفکر حکمی متعالیه نمی داشت، نمی توانست راهبر و رهبر جامعه و انقلاب اسلامی باشد.لذا معتقد بود؛ امام خمینی(رضوان الله علیه) ، با غرق شدن در خداوند، بعد از متنعم شدن از سفره برکات زاید الوصف او در سفر چهارم ، ماموریت رهنمونی مردم به سمت خدا را یافته است».
▪️او باورمند به امام، انقلاب و مردم، نگران فاصله گیری جامعه معاصر ایران، از هویت تاریخی یکتاپرستانهِ ته نشین شده و صبغه فرهنگی توحیدی عمیق آن بود. جامعه سیاست زده و اقتصاد زده ایران را دچار عارضه گست می دید لذا اخلاق گرایانه، نهاد سیاست را در کنار نهاد علم (حوزوی و دانشگاهی) نقد می کرد. روشنفکری اصیل را جز با «محتواگرایی و تولید علم» و ملاحظه نسبت «روشنفکری و اصل گرایی فلسفی» ممکن نمی دانست. گرچه خود را به حضور در حاشیه قدرت جمهوری اسلامی می کشاند اما عمیقاً به کانون انقلاب اسلامی دلبسته بود و در متن سیاست فرهنگی حاضر بود. دلبسته دنیای خنثی و سرد دانشگاهی نبود، لازمه عمل روشنفکری را تعهد به خدا و پاسخگوی به مردم می دانست. روشنفکری را دعوت به هزینه دادن و درافتادن با واقعیتی که آن را «شبکه های القایی و اغوایی قدرت» می نامید می کرد تا روشنفکر، از خلال آن ابزار هژمونی و استیلای قدرت دولتی نشود مردمی بماند و نقد تعالی بخش کند.
فرهنگ ایده او برای هدایت سیاست و فرو نشاندن طغیان اراده معطوف به قدرت بود. لذا بر « فرهنگ شناسی و حقوق فرهنگی»، «هویت ایرانی و حقوق فرهنگی» «پیوند اخلاق و سیاست»تمرکز داشت و بر «بازخوانی هویت در الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت» تاکید می نمود.
گرچه روزنگاشت او پس از ابتلایی سخت، در سحرگاه شب قدر به سطر آخر رسید اما «فریادهای خاموش» او را هرگز فراموش نخواهیم کرد. استاد ما «رهایی را در عاشورا » می دید و «حس و حالی با نهجالبلاغه» داشت و چه نیک سرانجام که در ایام شهادت امیر المومنین (صلوات الله علیه) روح اش در جوار رحمت حق آرام گرفت.
سلام و رضوان خدا بر او باد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مهربانی از که آموختی⁉️
😁از #پلیس_فرانسه...
🔺 نحوه برخورد پلیس فرانسه با یک زن معترض !
#غرب_بدون_روتوش