eitaa logo
دفتر نهاد رهبری دانشگاه صنعتی ارومیه
311 دنبال‌کننده
3.1هزار عکس
1.5هزار ویدیو
66 فایل
#همره_با_رهبر #امام_خوبان #حدیث_حیات #جرعه #زلال_معرفت #بیشتر_بدانیم #اخبار_دانشگاه #ما_توانستیم #یادداشت_روز #گزارش #بیانیه #در_محضر_اساتید #پادکست #استودیو_نهاد #اطلاعیه #غرب_بدون_روتوش #سواد_رسانه_ای #مهر_خوبان #مسابقه
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥دشواری «امتحانات آخرالزمان» که به معنی دشواری «حفظ دیانت» است، مؤمن را مبتلا به خوف می‌کند. ازاین‌رو، او توقع و طلبش از خدا را به «ثبات قلب و قدم در دین» فرومی‌کاهد. امروز مسلمانانی را می‌بینیم که دین‌شان دچار «فرسایش» و «خوردگی» شده، ازجمله اینکه با توجیهاتی اباحه‌گرانه، موافق «اجرای شریعت» نیستند. پیوند بنیاد مهدیت اذربایجان غربی Uut.nahad.ir @uut_nahad
44.42M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سردار زاهدی آنقدر ایستاد تا عملیات رمضان سال ۱۳۶۱ خود را در رمضان ۱۴۰۳ پیروزمندانه به پایان برساند چرا که یک فرمانده هیچگاه عقب‌نشینی نمی‌کند فقط آنقدر سنگرش را از جایی به جایی می‌برد تا سرانجام روزی در آن سنگر موعود امضای شهادتنامه‌اش را بگیرد حالا خواه این سنگر پشت دیواره‌های بصره باشد خواه پشت دیواره‌های بیت‌المقدس! •| @hosseinyekta_ir |•
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📜 شما فرهیخته عزیز قطعا در یکی از این رشته های ادبی ، هنری ، رسانه معارفی ، پژوهشی مهارت و توانایی‌های داری ✔️ همین توانایی آغاز یک رابطه عاشقانه و عارفانه شما با کلام مولی الموحدین علی بن ابیطالب (ع) است 📖 جشنواره ملی رسا 📖 جشنواره نهج‌البلاغه دانشگاهیانکشور ازموضوعات ذیل : ۱. سبک زندگی در نهج‌البلاغه۲. تربیت فرزند و فرزند آوری در نهج‌البلاغه۳. دشمن شناسی از نگاه نهج‌البلاغه۴. استکبار ستیزی و مقاومت در نهج‌البلاغه ۵. مدیریت جهادی۶. مبارزه با فساد از نگاه امام علی(ع) ۷. روحیه جهادی از نگاه امام علی(ع) ۸. رشد اقتصاد از منظر نهج‌البلاغه ۹. تولید علم و فناوری در نهج‌البلاغه اثری را ارسال فرمایید یا در یکی از رشته های معارفی ذیل شرکت فرمایید 🔸کتاب سیری در نهج البلاغه استاد شهید مطهری برای دانشجویان 🔸کتاب نبوت ها در نهج البلاغه مقام معظم رهبری برای اساتید 🔸کتاب تحکیم خانواده در نهج البلاغه برای کارکنان و خانواده ها 🔹متن و ترجمه نامه ۳۱ و خطبه همام مرحله دانشگاهی 🔹متن و ترجمه نامه ۳۱ و خطبه همام مرحله استانی 🔹متن و ترجمه نامه ۳۱ و خطبه همام ونامه ۵۳ مرحله ملی 🔻نیمی از جزوه کلمات قصار در مرحله دانشگاهی 🔻نیم دوم از کلمات قصار در مرحله استانی 🎁وصاحب یکی از جوایز ارزنده در مرحله مختلف جشنواره شوید •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• سایت جشنواره http://rasanahad.ir به کانال جشنواره بپیوندید ایتا/بله /روبیکا /. 👇 @rasanahad
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
صحبت‌های پزشک داوطلب ترکیه‌ای که از غزه بازگشته است تانر کاماجی: 🔹برادران و خواهران ما در غزه سلام رساندند و از ترکیه ناراحت هستند. آنها می‌پرسند: چرا ترکیه در این جنگ کنار ما نیست؟ 🔹چرا برای توقف این جنگ قدمی بر نمی‌دارد؟ چرا تجارت را متوقف نمی‌کند؟ 🔹چرا به کسانی که با محاصره و گرسنگی ما را به مرگ محکوم کرده‌اند، میوه و سبزیجات می‌فرستد؟ 🔹چرا به کسانی که بمب‌های فولادی بر سر ما می‌ریزند فولاد صادر می‌کند؟ 🔹چرا به کسانی که خانه‌های ما را خراب می‌کنند و بر خانه‌های خراب شده ما شهرک‌های یهودی می‌سازند سیمان می‌فرستد؟ 🔹من اینها را زیاد شنیده و شنیده‌ام. اینجا اگر می‌گویم می‌خواهم این ناامیدی مردم غزه را منتقل کنم. @uut_nahad
23.04M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 ماجرای تکان‌دهنده دختری نابینا با ۴ معلولیت که حافظ قرآن شد @uut_nahad
معاون سیاسی دفتر رییس جمهور ایران: *«جمهوری اسلامی ایران در پیامی مکتوب به آمریکا هشدار داد در دام نتانیاهو نیفتد: کنار بکش تا ضربه نخوری. در پاسخ، آمریکا از ایران درخواست کرد که اهداف آمریکایی را نزند.»* @uut_nahad
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 درخواست نماینده بسیج دانشجویی از رهبر انقلاب: اگر مصلحت می‌دانید به ما اجازه دهید تا عازم مرزهای نبرد با رژیم صهیونیستی شویم. @uut_nahad
7.37M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📜 حاشیه‌ای از دیدار امروز ✏️ پاسخ رهبر انقلاب به ابراز علاقه یک دانشجو: خوش به حالتان که بنده را می‌بینید و دوست دارید، من شما را نمی‌بینم اما دوست‌تان دارم! 💻 Farsi.Khamenei.ir
# رهبر انقلاب: دانشگاه ۳ وظیفۀ اصلی دارد 🔹اگر بخواهیم دانشگاه را تعریف کنیم، رکن اصلی تعریف دانشگاه علم است. دانشگاه ۳ وظیفۀ اصلی دارد. اول عالم تربیت کند، دوم علم تولید کند، سوم به تربیت عالم و تولید علم جهت بدهد. 🔹دانشگاه‌های دنیا عالم تربیت می‌کنند، علم هم تولید می‌کنند، اما در این رکن سوم لنگند. نتیجه چه می‌شود؟ نتیجه این می‌شود که محصول تربیت علم و تولید علم و تربیت عالم می‌شود ابزار دست قدرت‌های صهیونیستی و قدرت‌های استکباری دنیا. 🔹همۀ ارکان دانشگاه باید به این ۳ نقطه توجه کنند. مدیر، استاد، دانشجو، متن درسی، فرایندهای آموزشی، همه باید در خدمت این ۳ جهت باشند. @uut_nahad