4_6024069134495516234.pdf
حجم:
604.1K
✏️پاسخ به شبهه ی بازی کردن امام حسین با سگ در کودکی (شبهه ی کفار و اسلام ستیزان و نواصب)
🌐 واحد ادیان، فرق و قومیت های جنبش مصاف (افق)
✅ @masaf_ofogh
✔️خودمان در را باز کردهایم تا آنها بیایند افکار عمومی جوانان را مدیریت کنند.
⚜ #سرلشکرباقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح در پاسخ به سؤالی پیرامون امکان ورود نیروهای مسلح به موضوع زیرساختهای شبکهای گفت:
نیروهای مسلح مسئولیت مستقیمی در این حوزه ندارند؛ اما با توجه به شناخت و مطالعهای که داریم، قطعاً توان ایجاد اینترنت ملی و تکمیل شبکه ملی اطلاعات در #کشور را داریم؛ هماکنون 70درصد پهنای باند ما در اختیار خارجیهاست و خودمان در را باز کردهایم تا آنها بیایند افکار عمومی جوانان را مدیریت کنند.
@eitaiha
1.17M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️آیتالله مجتهدی(ره):
آیتالله خوانساری (که بعضی بزرگان در مراسم تشییع جنازه ایشون، حضرت مهدی(عج) رو دیده بودن!) قبل از مرگ میفرمودند دستم خالیه، ولی امیدم به اینه که یک جا روضه بوده، میرفتم مینشستم گریه میکردم.
#درس_اخلاق
@Afsaran_ir
9.14M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💢واکنش حجت الاسلام انجوی نژاد به دستگیری #حسن_عباسی و #حسین_قدیانے
🆔 @amarha
دکتر-مومن-نسب-فضای-مجازی.mp3
زمان:
حجم:
19.03M
🎧 استاد #مؤمن_نسب
موضوع: #امنیت_در_فضای_مجازی
@rahrovanraheqoran
🔴پیج اینستاگرام بیداری ملت از دسترس خارج شد.
مرده شور ببره اون شعار آزادیتون رو که فقط برای فریب ملت آزادی رو عرعر میکنید
چرا پیج هیچ سلبریدی و روشنعفکر و شارلاتان و ضدانقلاب و فاحشه ای از دسترس خارج نمیشه و فقط پیج بچه های انقلابی مسدود میشه؟
خدا نگذره از اون خائنین داخلی که فضای مجازی کشور رو جولانگاه نرم افزار ها و شبکه های اسرائیلی مثل اینستاگرام و تلگرام و توییتر کردن ....
آقای جمهوری اسلامی حواست هست که فضای مجازی و رسانه ای ایران رو دشمنات اشغال کردن؟
حواست هست که توی دو ماه اخیر صدها پیج و اکانت انقلابی را که الحق سنگرهای اثرگذاری در عرصه روشنگری و مقابله با دشمنان بودن از دسترس خارج کردن؟
چرا این مرزداران بی خرد یا خائن فضای مجازی کشور که دشمن رو به داخل کشور نفوذ دادن محاکمه و مجازات نمیشن؟
✍بیداری ملت
@bidariymelat
@bidariymelat
💡چرا علی اکبر(ع) ممتاز میشود؟
🔸اگر میگوییم علی اکبر(ع)، علیاکبر فقط یک فرد نیست، بلکه یک تفکر است؛ این تفکر را باید شناخت.
🔸دشمن میفهمد اگر الگوی جوانی علیاکبر(ع) بود تمام مناسبات او را عوض میکند؛ الگویی است که جوانی و نشاط و شادابی را حفظ کرده و پیر نمیشود.شرط این الگو چیست؟ این است که تکلیف خود را با کسی که در صف مقابل هستند روشن کنیم؛ از اول ظالم تا آخر تابع. از آن کسی که مستقیم کار انجام میدهد تا آن کسی که تابعت و شایعت و جاهدت. همه اینها را باید بشناسی که برائت بجویی.
🔸دشمن میفهمد اگر جوانی گفت الگوی من حضرت علیاکبر(ع) است دیگر نمیشود با مناسبات قبل با او روبهرو شد. دشمن محاسباتی درست کرده که همه را مرعوب و مقهور آن مناسبات کند اما حالا میبیند جوانانی پیدا شدند که باور و الگوی آنها این است که تنها نمیگویند «وَلاَ تَقُولُواْ لِمَنْ یُقْتَلُ فِی سَبیلِ اللّهِ أَمْوَاتٌ» حتی میگوید محاسبه تو هم این نباشد، «وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ» .این مناسبات را پیدا کرده و میگوید در حساب و کتابت هم اینگونه حساب نکن و یک مبنای محاسباتی جدید را وارد میکند، بله، این مبنای محاسباتی تمام مناسبات او را به هم میزند، چون تمام زور او این است که میگوید «مَنْ أَشَدُّ مِنَّا قُوَّهً» و «ذلِکُمُ الشَّیطانُ یُخَوِّفُ أَولِیاءَهُ» بترساند، حالا اگر کسی نترسید و وقتی به او گفتند بالاتر از مرگ چیست و بگوید من اصلاً کشته شدن را مردن نمیدانم، همه محاسبات او خلع سلاح میشود.
🔸دشمن از این نگران است.
✅ @saeedjalily
بسم الله الرحمن الرحیم
حکایت (شعری از حافظ درباره حضرت علی اکبر علیه السلام)
@tezkar
در شب سوّم ربیع الثّانى یکهزار و چهارصد و دوازده هجریّه قمریّه، أخ الزّوجه حقیر: حجّة الاسلام آقاى حاج سیّد حسن معین شیرازى دامت معالیه در بنده منزل در مشهد مقدّس بودند، و خواب جالبى را نقل نمودند که ذکرش مقرون به لطف است:
معمولًا در طهران، هر واعظى را که براى یک دهه براى منبر رفتن در مجلسى دعوت میکردند، در شب آخر وى را براى همان دهه از سال دیگر نیز دعوت مىنمودند. در آخرین سالى که مرحوم دُرّى در قید حیات بود، یکشب از دهه محرّم (شب هشتم یا نهم) جوانى از ایشان قبل از منبر سوال میکند که: مراد از این شعر چیست:؟
مرید پیر مغانم ز من مرنج اى شیخ چرا که وعده تو کردىّ و او بجا آورد (دیوان حافظ)
مرحوم درّى میگوید: جواب این سوال را در بالاى منبر میدهم تا براى همه قابل استفاده باشد.
ایشان در فراز منبر از قضیّه نهى آدم أبو البشر از خوردن گندم، و داستان نان جوین خوردن أمیر المؤمنین علیه السّلام را در تمام مدّت درازاى عمر بیان مىنماید، و حتّى اینکه آنحضرت در تمام مدّت عمر ابداً نان گندم نخورد و از نان جوین سیر نشد و سپس میگوید:
مراد از شیخ در این بیت، حضرت آدم على نبیّنا و آله و علیه السّلام است که وعده نخوردن از شجره گندم را در بهشت داد ولى به آن وفا نکرد و از امر خداوند سرپیچى نمود و گندم را تناول کرد. و مراد از پیر مغان حضرت أمیر المؤمنین علیه السّلام است که در تمام مدّت عمر نان گندم نخورد، و وعده عدم تناول از شجره گندم را او ادا کرده و به اتمام رسانید.
این مجموع تفسیر این بیت بود که وى بر سر منبر شرح داد و منبرش را خاتمه داد.
قبل از پایان سال، مرحوم درّى فوت میکند؛ و لهذا در سال بعد، در دهه محرّم در آن مجلس مَدعُوّى که باید حضور داشته باشد، نمىتواند شرکت نماید.
درست در سال بعد در دهه محرّم در همان شبى که این جوان سوال را از مرحوم درّى میکند، وى را در خواب مىبیند که: مرحوم درّى به نزد او آمد و گفت: اى جوان! تو در سال قبل در چنین شبى از من معنى این بیت را پرسیدى و من آنطور پاسخ گفتم. امّا چون بدین عالم آمدهام، معنى آن، طور دیگرى براى من منکشف شده است:
مراد از شیخ حضرت إبراهیم علیه السّلام است، و مراد از پیر مغان حضرت سیّد الشّهداء علیه السّلام؛ و مراد از وعده، ذبح فرزند است که حضرت إبراهیم بدان امر خداوند وعده وفا داد، امّا حقیقت وفا را حضرت أبا عبد الله الحسین علیه السّلام در کربلا به ذبح فرزندش حضرت علىّ أکبر علیه السّلام انجام داد.
فرداى آن شب، این جوان در آن مجلس معمولى همه ساله مرحوم درّى مىآید و این خواب خود را بیان میکند. و معلوم است که با بیان این خواب چه انقلابى در مجلس روى داده است.
منبع: کتاب روح مجرد، ص : 482 تالیف علامه طهرانی ره
کانال تلگرامی تذکرة اولياء
@tezkar
3.03M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥مردم قربانی اصلی خلق پول بی ضابطه بانکها
fna.ir/dbz1fr
@Farsna
زیارت عاشورا (4).mp3
زمان:
حجم:
14.35M
🎙قرائت زیارت عاشورا... با نوای حاج حسین ارضی
@Farsna