حتی اسرائیلِ داغونم داره میگه این آدم عالی و همه فن حریفه و از طریق سازوکارها و مشورتها، با انتخابات، پس از چند روز انتخاب شده . دیگه شما فکر کن اون کسی که میگه رهبری شون موروثی شده چقدرررر احمقه.
دوستان بنظرم بسه هرچی توی ایتا با افرادی که فکر و عقیده همدیگه رو کاملا قبول داشتید حال خوبی داشتید. پاشید بیاید روبیکا یکم جواب این وطن فروشا و براندازای بی فکر رو بدید . یکم برای پیچ های مشکل دار گزارش رد کنید . این برنامه فقط الکی عکس رهبر شهید رو گذاشت و یه پرچم مشکی گذاشته . اینا دارن هرچرت و پرتی که میخوان میگن و لایک و فالو میگیرن از روبیکا
سومین رهبر جمهوری اسلامی ایران
آیت الله سید مجتبی حسینی خامنهای 🇮🇷✨
[برای پروفایلاتون]