eitaa logo
وطن نیوز
951 دنبال‌کننده
57.9هزار عکس
28.8هزار ویدیو
50 فایل
🌷🌷🌷وطن نیوز🌷🌷🌷 یک کانال خاص سیاسی مطالب کوتاه جذاب و به روز، اخبار تحلیلی ایران و جهان کانال وطن نیوز را به دوستانتان معرفی کنید
مشاهده در ایتا
دانلود
33.37M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⁉️ حکم فقهی و شرعی استخراج ارزهای دیجیتال مثل و خرید و فروش آنها 🔸آیا کسب درآمد از و بازیهای این چنینی حلال است یا حرام ؟ 🔻پشت پرده ی رایج شدن ارزهای دیجیتال چیست ؟ 💥 در این ویدئوی مهم، همه چیز در خصوص و برنامه هایی که دنیای سرمایه داری برای تسلط بر مردم دنیا داره به صراحت گفته میشه👌 ➕️با نشر این مطالب، سطح آگاهی عمومی جامعه رو بالا ببریم ➕️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴مالیات شما کودک‌کشی را تامین میکند! 🔹‌خلاقیت در تظاهرات ملبورن در حمایت از غزه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 خون‌شویی جنایات اسرائیل در شبکه صهیونیستی اینترنشنال؛ ۲۵ هزار کشته غیرنظامی که نسل‌کشی به حساب نمی‌آید! 🔹‌تحلیلگر اسرائیلی شبکه اینترنشنال در حالی از شمار شهدای غزه می‌کاهد و شهادت ۲۲ تا ۲۵ هزار غیرنظامی را نسل‌کشی نمی‌داند که از ابتدای جنگ علیه غزه فقط ۱۵ هزار کودک فلسطینی به شهادت رسیده‌اند.
⭕️ بانو "عفت شجاع"، همسر سپهبد شهید صیاد شیرازی ، پس از تحمل یک دوره بیماری، دار فانی را وداع گفت و به همسر شهیدش پیوست
. ♻️ اگر متهم به انواع و اقسام تهمت‌ها نمی‌شویم، لطفا به چند سئوال افکار عمومی پاسخ دهید: ۱. بالاخره نامه‌نگاری و حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری خوب است یا بد؟ نماینده وکیل الدوله می‌شود یا خیر؟ ۲. چرا اسامی ۱۶۱ نماینده مورد ادعا منتشر نمی‌شود؟ بسیاری از نمایندگان از آنجا که امضای خود و همکارانشان را در این نامه نمی‌بینند، در خصوص اصل عدد اعلامی تشکیک کرده‌اند. مطابق قاعده شفافیت، چرا این اسامی اعلام نمی‌شود؟
محمد النجر همان کودکیست... که بی سر شهید شد💔
تعداد کاندیداهای تاییدصلاحیت شده ۸ نفر هستند شورای نگهبان در ابتدا به صدا و سیما برای آماده‌سازی دکور مناظرات انتخاباتی برای شش کاندیدا خبر داده بود، اما روز گذشته طی تماسی، از احتمال افزایش دو صندلی دیگر خبر داده است.
🔸 آدم‌های صفر، آدم‌های صد 🔹 اخیرا تصویری از سعید جلیلی در حال استفاده از یک دستگاه مایکروسافت سرفیس منتشر، و دست‌مایه‌ی برخی نقدها قرار گرفته‌است. هواداران رقبای انتخاباتی او، در حال تخریب، که آن همه نمایش ساده‌زیستی، با این دستگاه گران‌قیمت آمریکایی جور در نمی‌آید، و طرف‌داران جلیلی در حال توجیه، که چه اشکالی دارد، و این چیز خاصی نیست، و لابد نیاز داشته‌است. 🔹 فارغ از اینکه ظاهراً این دستگاه، اصلا متعلق به جلیلی نبوده!، باید گفت منشأ این نقدها و توجیه‌ها، نگاه صفر و صدی به آدم‌هاست، 🔹 هیچ کس معصوم نیست! (جز ائمه و انبیا) هرکسی ولو در بالاترین سطوح، ممکن است نسبت به بعضی مسائل توجیه نباشد، و یا به خطایی در رفتار یا تحلیل دچار شود. سعید جلیلی، بدون شک، یکی از ساده‌زیست‌ترین مسئولان رده‌بالای نظام است، و در این موضوع، کمتر کسی با او قابل‌قیاس است. این واقعیتی است که تمام کسانی که با او نشست‌وبرخاست داشته‌اند، آن را تایید می‌کنند. اما ممکن است همین آدم، در همین موضوع ساده‌زیستی، به خطایی هم دچار شود، و این خطا، در اطلاق عنوان ساده‌زیست به او، خدشه‌ای وارد نمی‌کند. مهم، مشی عمومی جلیلی، در ساده زندگی کردن است. 🔹 همین خطا را برخی دوستان انقلابی، درباره‌ی شهید خدمت، شهید رییسی عزیز مرتکب شدند، و در حالی که دولت شهید رییسی، در عرصه‌ی فرهنگ، بزرگ‌ترین خطاها را مرتکب شد، و نه نوع نگاه و تفکرات وزرا و اعضای تیم فرهنگی شهید رییسی، که منتخب خود شهید بودند، و نه عملکرد فرهنگی دولت شهید رییسی، به هیچ‌وجه قابل دفاع نبود، این دوستان، به صرف شهادت ایشان، تمام خطاها را قلم کشیدند، و هر نقدی را مصداق جفای به آن‌شهید عزیز خواندند! و ناقدان و معترضان به این فجایع فرهنگی را به توبه و استغفار دعوت کردند! 🔹 غافل از اینکه شهید هم ممکن است در زندگی خود خطایی مرتکب شده‌باشد، مهم این است که این خطا، عامدانه و عالمانه نباشد، و مثلا شهید رییسی را مشی مومنانه و زندگی مجاهدانه، و اخلاص کم‌نظیر او، به این درجه‌ی رفیع از شهادت رساند. 🔹 همین نگاه صفر و صدی است که باعث می‌شود بعضی افراد را به راحتی از دایره‌ی انقلاب بیرون کنیم، و به نقدهای افراطی، و بعضاً توجیه‌های افراطی دچار شویم. باید یاد بگیریم که همه‌ی آدم‌ها را واقع‌بینانه، و در حد و اندازه‌ی خودشان نگاه کنیم، تا در بزنگاه‌ها، به رفتارهای افراطی مبتلا نشویم. غلامرضا گل‌صفتان
47.53M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 و بازی‌های کریپتویی برای کسب درآمد (همستر، نات کوین و…) 🔰 تحلیل استاد محمد نسبت به ربات‌های تله‌گرامی: فارغ از این‌که این ربات‌ها به پول ختم می‌شوند یا نه و حلال هستند یا حرام، یه احتمال وجود دارد و آن‌که این‌ها می‌تواند یه پروژه و پول‌پاشی باشد از طرف دشمن تا با مهاجرت معکوس به تله‌گرام دوباره بتواند سیطرۀ رسانه‌ای خودش را به دست بیاورد و با مهندسی افکار نتیجه را به نفع خودش رقم بزند، نظیر این مورد هم ما شاهد آن بودیم‌ به عنوان مثال سال ۹۶ و اغتشاشات ۱۴۰۱ (با توجه به آمار رسمی) که در آن‌ها رسانه‌ توانست افکار عمومی را به نفع دشمن رقم بزند.
🔥این چیزها را به شما نگفتند! 🔻مکانیسم ماشه، شاهکار حیرت انگیز مذاکره کنندگان است و به این معناست که طبق بندهای ۱۰-۱۲ قطعنامه ۲۲۳۱، اگر یک کشور عضو برجام به شورای امنیت اعلام کند که ایران برجام را نقض فاحش کرده، در آن صورت هفت قطعنامه‌ ای که در شورای امنیت در گذشته علیه ایران صادر شده بودند، مجددا به صورت اتوماتیک باز می‌گردند!! حتی چین و روسیه هم نمی توانند وتو کنند! 🔻چون طبق ماده توافق شده در وین، شورای امنیت ۳۰ روز فرصت دارد تا درباره «استمرار تعلیق تحریم‌ها»!!! ( و نه اعمال تحریم ها)رای گیری کند و لذا با این طراحی آمریکا و قبول تیم مذاکره کننده اصلا «وتو» کردن معنا ندارد. 🔻گویا دولت‌های اروپایی استفاده از مکانیزم ماشه را برای انتخابات ۱۴۰۴ طراحی کرده بودند تا بتوانند از جریانات غرب‌گرا در داخل ایران حمایت کنند اما با شهادت ناگهانی آیت الله ترویکای اروپا به طور شتاب زده وارد عمل شد و تلاش می‌کند این ماشه را بچکاند. 🔸پ.ن ۱: چند درصد مردمی که صادقانه به تیم مذاکره کننده و مجلس وقت به خاطر رفع تحریم‌ها اعتماد کردند می‌دانند که چنین بندهای خطرناکی مورد پذیرش قرار گرفته است؟ 🔸پ.ن۲: به نظر شما آیا کسانی که در این شاهکار نقش موثر داشتند،واقعا این صلاحیت را دارند که دوباره در معرض انتخاب مردم قرار بگیرند؟ آیا پاسخ اعتماد صادقانه پیشین مردم به درستی داده شد؟ 🔸پ.ن۳: این روزها زمان است و ایام دقت و هوشمندی و اندیشیدن به چگونگی تداوم راه رئیس جمهور شهیدی که جز برای ایران قوی گام برنداشت و با خون خود پای این حرفش را امضا کرد. ✍حمیدرضا ابراهیمی
♨️ حلقه اطراف جلیلی بسته است؟! 🔶 خانم خوش‌خلق بیش از آنکه یک شخصیت سیاسی باشه یک نخبه علمی در حوزه بیوتکنولوژیه که از سابقه تعامل خودش با دکتر جلیلی میگه. 🔷 این روزها خط تخریب جلیلی رو این قضیه تاکید می‌کنه که حلقه اطراف جلیلی بسته است، اما در واقعیت حلقه جلیلی بسته است یا حلقه کسانی که در لیست‌های انتخاباتیشون وابستگان درجه یک و مسئول‌دفتر‌ها جا میگیرن؟!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 سردار نقدی: با ادامه روند فعلی جمعیت ایران در سال ۱۴۸۰ حدود ۳۱ میلیون نفر خواهد بود معاون هماهنگ کننده‌ سپاه پاسداران در همایش ملی جوانی جمعیت: 🔸ایران با ادامه روند فعلی در سال ۱۴۲۰ سومین کشور پیر جهان خواهد بود 🔸۲۰ درصد زوج های کشور نابارور هستند که دلیل اصلی آن بالا رفتن سن ازدواج است 🔸با پیر شدن و کاهش جمعیت، یکی از مولفه های قدرت را از دست خواهیم داد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 سردار نقدی: دشمن برای عدم افزایش جمعیت ایران برنامه‌ریزی کرده است 🔸بنا به تاکیدات رهبر انقلاب، دشمن برای عدم افزایش جمعیت ایران برنامه‌ریزی کرده است به خاطر خطری که برای ابرقدرت ها دارد. 🔸اگر شهرهای ایران را تصرف کنند می توانیم پس بگیریم یا اگر عده ای را بی حجاب کنند این مساله با توجیه و ارشاد و قانون ... قابل برگشت است ولی اگر روند کاهشی جمعیتی ادامه یابد و مشکل ساز شود غیرقابل برگشت است.
🔴دستگیری علی پروین صحت ندارد 🔹‌از دیشب یک پیام دروغ به‌نقل از دادستانی تهران دربارهٔ دستگیری علی پروین در ارتباط با پروندهٔ کوروش‌کمپانی دست‌به‌دست می‌شود. 🔹‌انتشار این خبر کذب در حالی صورت گرفته که دادستانی تاکنون هیچ‌گونه اظهارنظری در مورد این موضوع نداشته. 🔹‌هیچ پرونده‌ای علیه پروین تشکیل نشده و این فرد در پروندهٔ کوروش‌کمپانی سمتی ندارد.
🔴قسام یک بالگرد آپاچی اسرائیلی را هدف قرار داد 🔹‌️کتائب القسام شاخه نظامی حماس اعلام کرد یک بالگرد آپاچی اسرائیلی را در شرق شهر رفح با موشک سام 7 هدف قرار داده است.
🔴همسر شهید صیادشیرازی دار فانی را وداع گفت 🔹‌حاجیه خانم عفت شجاع دختر عموی سپهبد علی صیادشیرازی است که سال ۱۳۵۰ با سپهبد‌ صیادشیرازی ازدواج کرد.
🔴 وال استریت ژورنال نوشته مردم آمریکا نمیدونن امسال به یکی رای بدن که زوال عقل داره یا به کسی که قراره بره زندان!