✅ #زمان_انجام_معاملات نمادهایی که در خارج از تایم مرسوم بازار معامله می شوند:
❇️ دارایکم: 12:35 الی 13:45 (10 دقیقه ابتدایی مربوط به پیش گشایش)
❇️ آبادا: 12:40 الی 13:40 (5 دقیقه ابتدایی مربوط به پیش گشایش)
❇️شپنا: 13:45 الی 14:45 (5 دقیقه ابتدایی مربوط به پیش گشایش)
❇️ ولپارس: 13:50 الی 14:50 (5 دقیقه ابتدایی مربوط به پیش گشایش)
❇️ شستا: 14:00 الی 15:00 (5 دقیقه ابتدایی مربوط به پیش گشایش)
❇️ سیتا: 14:10 الی 15:10 (5 دقیقه ابتدایی مربوط به پیش گشایش)
@vijheh
#بپاس
❇️ #اظهارنظر #حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی #هیئت #مدیره در خصوص #افزایش_سرمایه
✅ #حسابرس و بازرس قانونی : دايا رهيافت
✅ #درصد #افزایش_سرمایه : 300%
✅ محل تامین #افزایش_سرمایه : #سود #انباشته ,سایر #اندوخته ها
✅ موضوع #افزایش_سرمایه : حفظ نسبت توانگري مطلوب و رعايت ضوابط قبولي اتکائي موسسات بيمه مستقيم و انتقال #سود حاصل از تسعير ارز به حساب سرمايه
✅ تاریخ تصویب #هیئت #مدیره : 1399/04/29
🗓 ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ ⏰ ۱۳:۰۱:۳۷
@vijheh
♦️چهار شرکت در آستانه عرضه اولیه
افسانه اروجی معاون بازار فرابورس:
🔹چهار شرکت درج شده در بازار دوم فرابورس وجود دارند. این چهار شرکت شامل توسعه مسیر برق گیلان، شرکت تهیه و توزیع غذای دنا افرین فدک، شرکت پتروشیمی ارومیه و یک شرکت کشاورزی و دامپروری می شود.
🔹طبق اقداماتی در فرابورس و شرکت ها انجام شده است، دو شرکت مسیر برق گیلان و پتروشیمی ارومیه در آستانه عرضه اولیه قرار دارند و هرکدام به نتیجه نهایی برسد و ارزش گذاری شود، چهارشنبه هفته جاری عرضه اولیه خواهد شد. سایر شرکت ها نیز در هفته های آتی عرضه می شوند.
@vijheh
🔴 سود هر سهم "ونفت" افزایشی بود
شرکت سرمایهگذاری صنعت نفت در دوره ۳ ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۹، به ازای هر سهم خود ۲۶۶ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۹۱ ریال اعلام شده بود، از افزایش ۱۹۲ درصدی در هر سهم حکایت دارد.
@vijheh
#غگلستا
اطلاعات و صورتهای مالی میاندورهای #دوره_3_ماهه منتهی به 1399/03/31 (حسابرسی نشده)
▪️شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلستان در دوره 3 ماهه منتهی به خرداد 1399 به ازای هر سهم 365 ریال سود محقق کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل %351 افزایش یافته است؛ این تغییر عمدتاً ناشی از رشد %91 درآمدهای عملیاتی بوده است.
@vijheh
#غگلستا
▪️«غگلستا» با سرمایه ثبت شده 120,000 میلیون ریال طی عملکرد 3 ماهه سال مالی منتهی به 1399/12/30 مبلغ 43,765 میلیون ریال سود خالص محقق کرده است.
⬅️برنامه های با اهمیت دوره 9 ماهه منتهی به 1399/12/30: با عنایت به وضعیت موجود، برنامه های استراتژیک و راهبردی شرکت، برای سال های آتی به شرح ذیل میباشد:
1. تلاش در زمینه اجرای کامل دستورالعمل کنترلهای داخلی اثر بخش موضوع مصوبه مورخ 16/02/1391 هیأت مدیره محترم سازمان بورس و اوراق بهادار تهران و عملیاتی نمودن " منشور کمیته حسابرسی " و " منشور حسابرسی داخلی" .
2. تلاش در جهت برنامه ریزی برای استفاده مؤثر از ظرفیتهای موجود و حداکثر جذب شیر خام تازه با کیفیت و تولید بیشتر محصولاتی که سهم مناسبی از بازار را دارا می باشند.
3. مدیریت بر ضایعات و اتلاف به عنوان یک فرآیند پویا و مستمر و تلاش در زمینه به حداقل رساندن ضایعات مطابق با استاندارد.
4. تلاش در جهت عینیت بخشیدن به فعالیت و خلاقیت بیشتر در بخشهای مختلف شرکت و اجرای بهینه فرهنگ سازمانی و افزایش بهره وری در کار.
@vijheh
#غگلستا
5. بررسی و مطالعه در خصوص عوامل زیست محیطی و داخلی و بیرونی و توجه ویژه به مسئولیت های اجتماعی بنگاه های اقتصادی در این زمینه .
6. تلاش به جهت اجرای کامل چشم انداز، مأموریت و اهداف و استراتژی های شرکت و با مدنظر قراردادن اهداف استراتژیک شرکت صنایع شیر ایران .
7. تجهیز واحد R&D و به کار گیری روشها و ساز و کارهای مناسب جهت ارتقاء کیفیت، متنوع کردن محصولات و کاهش هزینه های تولید، قیمت تمام شده محصولات و افزایش سورس تامین مواد اولیه
. 8. تمدید به موقع گواهینامه های بین المللی و تلاش در جهت اخذ گواهینامه های جدید مرتبط با فعالیت شرکت در زمینه ارتقاء کیفیت و عملیاتی نمودن استانداردهای تدوین شده در تمامی ابعاد.
9. توجه ویژه به اجرای دقیق نظام پیشنهادات به صورت کاربردی و عملیاتی نمودن پیشنهادات مؤثر.
10. تعدیل و ارتقاء سامانه نظر سنجی مشتریان در راستای افزایش رضایتمندی و مشتری محوری و فراتر رفتن از سطح انتظارات مشتریان.
@vijheh
#غگلستا
10. تعدیل و ارتقاء سامانه نظر سنجی مشتریان در راستای افزایش رضایتمندی و مشتری محوری و فراتر رفتن از سطح انتظارات مشتریان.
11. برنامه ریزی و برگزاری دوره های آموزشی مورد نیاز پرسنل شرکت طبق نیاز سنجی صورت گرفته و تلاش بر ارتقاء سطح علمی و آموزشی پرسنل در راستای اهداف شرکت .
12. برنامه ریزی برای حفظ و توسعه و تقویت برندهای فرعی، در جهت گسترش بازار و ایجاد و تقویت برند محصولات داخلی و صادراتی با هماهنگی شرکت صنایع شیر ایران.
13. تأکید بر توسعه صادرات محصولات با حفظ سهم بازار داخلی و تنوع بخشی به محصولات داخلی و صادراتی با رعایت نیازهای بازار.
14. مدیریت بر وجوه نقد به منظور استفاده بهینه از منابع مالی موجود و ارتقاء نظم و انضباط مالی .
15. تداوم و استمرار برنامه ریزیهای انجام شده در جهت کاهش قیمت تمام شده محصولات و مدیریت بر هزینه ها در تمامی ابعاد.
16. ارتقاء سیستمهای مکانیزه به منظور تسریع در دسترسی به اطلاعات یکپارچه مورد نیاز و استفاده از آخرین فناوری اطلاعات جهت جلوگیری از تحمیل هزینه های اضافی به شرکت و حذف فرآیندهای موازی و بهینه نمودن آن.
17. در سال 1399 عمده سرمایه گذاریهای شرکت مربوط به اجرای اقلام سرمایه ای اعلام شده خواهد بود که از محل منابع داخلی ارزان قیمت بانکی و وصول مطالبات تأمین میگردد.
18. مدیریت بر مصرف انرژی و کاهش هزینه های انرژی با مدنظر قراردادن مصرف بهینه و تلاش در زمینه کاهش توقفات تولیدی.
19. اجرای روشهای منظم در زمینه افزایش انگیزه در کارکنان و پرورش سرمایه های انسانی و سیستم سازی برای تعالی سازمانی.
20. پیگیری جهت راه اندازی سکوهای جذب شیر در راستای کنترل بر قیمت و مقدار شیر خام دریافتی و جلوگیری از کاهش دریافت
@vijheh
#غگلستا
21. ارتقاء وضعیت GMP سالنهای تولید در جهت تولید محصولات سالم و با طول ماندگاری بالا
22. ارتقاء ، توسعه و افزایش ظرفیت خط تولید پنیر خامه ای و لبنه با توجه به بازار رو به رشد محصولات این خط 23. توسعه و ارتقاء سیستم تصفیه فاضلاب شرکت در راستای حفظ پارامترهای زیست محیطی
24. جایگزینی فروش کنسانتره شیر بجای شیر خشک در بازارهای صادراتی 25. برنامه ریزی تولید و فروش خامه فروزن به عنوان یک محصول صادراتی
26. بکارگیری دستگاه بسته بندی کیسه ای حکمایی برای خامه فروزن و دوغهای با وزن بالا ، خامه قنادی و ...
27. نوسازی آشپزخانه شرکت و برآورد تجهیزات
28. طراحی رختکن، ساختمان نگهبانی و اداری شرکت برای نوسازی
29. تولید محصولات جدید در حوضه پ...
@vijheh