eitaa logo
باد مارا خواهد برد
2هزار دنبال‌کننده
739 عکس
74 ویدیو
1 فایل
غم. دردِ خاموش. زخم‌هایی که جوانه می‌زنند. تن و روحِ آگاه، در مرز باریکِ بودن و نبودن. جاری در سایه‌ها، پذیرای تلخیِ جهان، و همچنان بودن تا سر حد ممکن.
مشاهده در ایتا
دانلود
لست سین من همیشه باز بوده،چون دلم میخواد اگه یه روزی دیگه نباشم،اون آخرین بارِ موندگار باشه،که یادشون بمونه میتونستن برای آخرین بار بهم بگن دوست دارم و نگفتن،‌میتونستن مشکلارو حل کنن ولی نکردن،میتونستن ناراحتیامو رفع کنن اما نکردن،میتونستن باهام حرف بزنن اما نزدن. لست سینم بازه تا یادشون بمونه تو اون ساعت و اون دقیقه میتونستن خیلی کارا بکنن ولی نکردن.
چی می‌خواست بشه بیشتر ازین؟ وطن و آیندم تباه شدن و لیلی ازدواج کرد....
دیدی همه خوابن و من تنهام تو تاریکی؟
ولی من بودنمم حس نمیشه چه برسه به نبودنم.
اعتماد نکن! 1:01
you might love her now, but you loved me first.
너와 함께 지낸 사계절.
I am blooming from the wound where I once bled. -Rune Lazuli
نبودن دلیلی واسه موندن؛ بهترین دلیل واسه رفتنه.
بعضی وقتا روح بودن قشنگه. اینکه هیچکس تو رو نبینه. اسمتو صدا نزنن،دنبالت نگرده. اینجور وقتا یکم برای خودتی.
и опять я смотрю на то, как единственный человек который мог бы сделать меня счастливым, медленно исчезает из моей жизнм.