eitaa logo
باد مارا خواهد برد
2هزار دنبال‌کننده
739 عکس
74 ویدیو
1 فایل
غم. دردِ خاموش. زخم‌هایی که جوانه می‌زنند. تن و روحِ آگاه، در مرز باریکِ بودن و نبودن. جاری در سایه‌ها، پذیرای تلخیِ جهان، و همچنان بودن تا سر حد ممکن.
مشاهده در ایتا
دانلود
Mymood: I am not waiting for you, I am waiting for myself, someone I have lost for a long time and he has not returned yet.
Never trust the living,they kill you.
love, love, love what is it good for?abosolukey nothing.
تو بهترین بد منی...
تو تنها کسی که فهمید منه مودیو؛
با یکدیگر حرف نمی زدند اما او هنوز از دور دوستش دارد. _ابر آبی.
میخوام نجات پیدا کنم.
حس میکنم لبه پرتگاهم.
So you find yourself trying to remember the things that made you happy.. لیدی زیبای سرزمین اوپال 600 تایی شدنت رو تبریک میگم🦋🌱 |@ooOPAL| از طرف ارسیای هیولای زیر تخت من |@haiolayyan2|