eitaa logo
باد مارا خواهد برد
2هزار دنبال‌کننده
739 عکس
74 ویدیو
1 فایل
غم. دردِ خاموش. زخم‌هایی که جوانه می‌زنند. تن و روحِ آگاه، در مرز باریکِ بودن و نبودن. جاری در سایه‌ها، پذیرای تلخیِ جهان، و همچنان بودن تا سر حد ممکن.
مشاهده در ایتا
دانلود
تو تنها کسی که فهمید منه مودیو؛
با یکدیگر حرف نمی زدند اما او هنوز از دور دوستش دارد. _ابر آبی.
میخوام نجات پیدا کنم.
حس میکنم لبه پرتگاهم.
So you find yourself trying to remember the things that made you happy.. لیدی زیبای سرزمین اوپال 600 تایی شدنت رو تبریک میگم🦋🌱 |@ooOPAL| از طرف ارسیای هیولای زیر تخت من |@haiolayyan2|
و كلمات وصلمان كردند؛ سپس كتابى شدم كه با هربار ورق زدن انگشتانت، دلتنگ‌ترش می‌کنی...! - آنیا
I am constantly torn between killing myself and killing everyone around me.
+What's wrong? -You know.. I feel like my heart is broken and my soul is gone and my whole being is damaged,Can you make me well?I got tired
دیدن آدما بعد از یه مدت خوب به نظر میرسه، اما نیست .. ترسناک ترین چیز اینه که آدمی رو بعد از مدتی ببینی ولی اون دیگه اون آدم سابق نباشه. اینجاست که می‌ترسی و نمیدونم باید چیکار کنی ! - جونگکوک / فوریه‌ی ۱۹۹۱ ، فرودگاه اینچنون🎡
گند نزنین ب مهم بودنتون!
یه وقتی هست با خودت میگی نشد دیگه چی کار باید میکردم؟ ولی میشنوی که تهِ دلت یکی داره با غم داد میزنه باید میشد، باید میشد، باید میشد. و حقیقتا این بده..