eitaa logo
باد مارا خواهد برد
2هزار دنبال‌کننده
739 عکس
74 ویدیو
1 فایل
غم. دردِ خاموش. زخم‌هایی که جوانه می‌زنند. تن و روحِ آگاه، در مرز باریکِ بودن و نبودن. جاری در سایه‌ها، پذیرای تلخیِ جهان، و همچنان بودن تا سر حد ممکن.
مشاهده در ایتا
دانلود
دیدن آدما بعد از یه مدت خوب به نظر میرسه، اما نیست .. ترسناک ترین چیز اینه که آدمی رو بعد از مدتی ببینی ولی اون دیگه اون آدم سابق نباشه. اینجاست که می‌ترسی و نمیدونم باید چیکار کنی ! - جونگکوک / فوریه‌ی ۱۹۹۱ ، فرودگاه اینچنون🎡
گند نزنین ب مهم بودنتون!
یه وقتی هست با خودت میگی نشد دیگه چی کار باید میکردم؟ ولی میشنوی که تهِ دلت یکی داره با غم داد میزنه باید میشد، باید میشد، باید میشد. و حقیقتا این بده..
+من انقد اذیتت میکنم چرا فرار نمیکنی از دستم؟ -مگه میشه فراری شم ازین حسی که دارم بت..
- سحر ندارد این شبِ تار.
جانِ من است او..
برگرد به خانه‌ات، به آغوشـم..
I just wanna be loved like I should.
شادیِ کوچکی می‌خواهم. آنقدر کوچک که کسی نخواهد آن را از من بگیرد... - ناظم حکمت
من کسی رو ترک نکردم من فقط جایی نموندم که مجبور باشم مکررا خودمو یادآوری کنم
گفت بی‌کسی از تنهایی بهتره، وقتی تنهایی همیشه منتظر می‌مونی.
انسان بیشتر از دیگران به خودش دروغ می گوید٫