دیدن آدما بعد از یه مدت خوب به نظر میرسه،
اما نیست .. ترسناک ترین چیز اینه که آدمی رو بعد از مدتی ببینی ولی اون دیگه اون آدم سابق نباشه.
اینجاست که میترسی و نمیدونم باید چیکار کنی !
- جونگکوک / فوریهی ۱۹۹۱ ، فرودگاه اینچنون🎡
یه وقتی هست با خودت میگی نشد دیگه چی کار باید میکردم؟
ولی میشنوی که تهِ دلت یکی داره با غم داد میزنه باید میشد، باید میشد، باید میشد.
و حقیقتا این بده..
+من انقد اذیتت میکنم چرا فرار نمیکنی از دستم؟
-مگه میشه فراری شم ازین حسی که دارم بت..
شادیِ کوچکی میخواهم.
آنقدر کوچک
که کسی نخواهد آن را از من بگیرد...
- ناظم حکمت
من کسی رو ترک نکردم من فقط جایی نموندم که مجبور باشم مکررا خودمو یادآوری کنم