eitaa logo
باد مارا خواهد برد
2هزار دنبال‌کننده
739 عکس
74 ویدیو
1 فایل
غم. دردِ خاموش. زخم‌هایی که جوانه می‌زنند. تن و روحِ آگاه، در مرز باریکِ بودن و نبودن. جاری در سایه‌ها، پذیرای تلخیِ جهان، و همچنان بودن تا سر حد ممکن.
مشاهده در ایتا
دانلود
یه وقتی هست با خودت میگی نشد دیگه چی کار باید میکردم؟ ولی میشنوی که تهِ دلت یکی داره با غم داد میزنه باید میشد، باید میشد، باید میشد. و حقیقتا این بده..
+من انقد اذیتت میکنم چرا فرار نمیکنی از دستم؟ -مگه میشه فراری شم ازین حسی که دارم بت..
- سحر ندارد این شبِ تار.
جانِ من است او..
برگرد به خانه‌ات، به آغوشـم..
I just wanna be loved like I should.
شادیِ کوچکی می‌خواهم. آنقدر کوچک که کسی نخواهد آن را از من بگیرد... - ناظم حکمت
من کسی رو ترک نکردم من فقط جایی نموندم که مجبور باشم مکررا خودمو یادآوری کنم
گفت بی‌کسی از تنهایی بهتره، وقتی تنهایی همیشه منتظر می‌مونی.
انسان بیشتر از دیگران به خودش دروغ می گوید٫
از لحاظ روحی نیاز دارم جوری بغلم کنی تمام اون روزایی که نداشتمت یادم بره
هرچی بیشتر میگذره بیشتر دلم میخواد ساکت باشم و در مورد هیچی با هیچکس حرف نزنم